Tekniikan Maailma julkaisi uusimmassa numerossaan vertailun, josta löytyvät kyseisen farkkukolmikon melumittaukset. Tässä Tekniikan Maailman mitatut ETUPENKIN tulokset niille ja Cruzelle 60km/h, 80km/h, 100km/h ja 120km/h nopeuksilla.
Cruze 62/65/68/71
Audi 63/66/67/69
BMW 64/66/68/70
Mercedes 63/66/69/71
Sisätiloiltaan nämä autot ovat samaa kokoluokkaa mutta tavaratilaltaan Cruze on eri luokassa. Tekniikan Maailman vertailukelpoisessa mittauksessa Cruzessa tilaa on 460l, Audissa 380l , BMW:ssä 350l ja Mersussa 380l.
Cruze, Audi A4, BMW 320 ja MB C
13
384
Vastaukset
- diesel - bensa
Cruze oli bensa ja muut dieseleitä. Ei se tietenkään selitä näitä tuloksia. Etenkin Cruzen hiljaisuus alle satasessa on käsittämätöntä tasoa kun taas Audin hiljaisuus satasessa ja sen yli on aivan huippua.
- LTZ.
Cruze on hiljainen auto ja piste.
- gs birotor
Tuo meluvertailu on muutoin hyvä, mutta onko varmuutta siitä, että cruze olisi testattu samana päivänä samassa paikassa, koska tienpinnat vaihtelevat paljonkin.
- diesel - bensa
Tekniikan Maailma ajaa aina saman reitin mutta koeajopäivää ei lehdestä löydy. Käytännössä A4:n ja Cruzen välillä ei korvin kuultavaa eroa ole mutta Mese on selvästi äänekkäämpi. Pitäisi käydä uusi Bemarikin ajamassa kun ei ole moneen vuoteen tullut testattua.
- LTZ.
diesel - bensa kirjoitti:
Tekniikan Maailma ajaa aina saman reitin mutta koeajopäivää ei lehdestä löydy. Käytännössä A4:n ja Cruzen välillä ei korvin kuultavaa eroa ole mutta Mese on selvästi äänekkäämpi. Pitäisi käydä uusi Bemarikin ajamassa kun ei ole moneen vuoteen tullut testattua.
Ne pitäisi ajaa peräkkäin samaan aikaan. Cruze menee niin kuiskaten alle maantienopeuksissa, että paremmaksi on vaikea laittaa. Paksu tavaratilamatto ja lisäeristystä takapyöräkoteloihin ja takapenkki hiljenisi Audin lukemiin. Tietysti etupenkki hiljenisi selvemmin alle Audin.
- Huminakaappi
LTZ. kirjoitti:
Ne pitäisi ajaa peräkkäin samaan aikaan. Cruze menee niin kuiskaten alle maantienopeuksissa, että paremmaksi on vaikea laittaa. Paksu tavaratilamatto ja lisäeristystä takapyöräkoteloihin ja takapenkki hiljenisi Audin lukemiin. Tietysti etupenkki hiljenisi selvemmin alle Audin.
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!! - Hyviltä näyttää
Huminakaappi kirjoitti:
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!!Ei ihan hyviltä kuin edessä mutta hyviltä.
- LTZ.
Huminakaappi kirjoitti:
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!!Korviesi välissä varmasti humisee. Cruzessa ei.
- herkkäkorva
Kyllä Crutze on kaikkein hiljaisin auto ikinä mitä olen ajanut ja olen sentään ajanut työkseni Mersun 560 SEL:iäkin (lähetystön edustusautoa).
Korvat kipeytyvät kun joskus joutuu matkustamaan meluisissa uusissa taksi-Mersuissa. Onneksi pääsee sitten Crutzeen kuuntelemaan Metallicaa täysillä...- Hulluksi menee...
Itse pääsin eräässä häätapahtumassa Maybachin kyytiin. Kyllä siinäkin oli raastava melu verrattuna omaan Cruzeeni. Cruze on ehkä hiljaisin auto, mitä on ikinä tehty. Ero on aivan selvä.
GM onkin keksinyt konkurssinotkonsa jälkeen parissa vuodessa loistavan taikareseptin, miten 20 th euron halpa-autoista tehdään laadukkaampia ja selvästi hiljaisempia, kuin autoista, jotka tehdään yksinomaan edustuskäyttöön loppusummista välittämättä. Cruzen parinkymmenen tuhannen euron hintalapusta kuulemma 80% muodostuu yksinomaan kalleimmista saatavilla olevista äänieristysmateriaaleista ja värinänvaimennusratkaisuista.
Ennen S-Mersulla ajaessa korvia tosiaan särki, nyt Cruzella posottaessa 120 km/h suomen karheilla kevätasfalteilla, ei edes tiedä istuvansa autossa jos silmänsä sulkee. - Lisätään vielä
Hulluksi menee... kirjoitti:
Itse pääsin eräässä häätapahtumassa Maybachin kyytiin. Kyllä siinäkin oli raastava melu verrattuna omaan Cruzeeni. Cruze on ehkä hiljaisin auto, mitä on ikinä tehty. Ero on aivan selvä.
GM onkin keksinyt konkurssinotkonsa jälkeen parissa vuodessa loistavan taikareseptin, miten 20 th euron halpa-autoista tehdään laadukkaampia ja selvästi hiljaisempia, kuin autoista, jotka tehdään yksinomaan edustuskäyttöön loppusummista välittämättä. Cruzen parinkymmenen tuhannen euron hintalapusta kuulemma 80% muodostuu yksinomaan kalleimmista saatavilla olevista äänieristysmateriaaleista ja värinänvaimennusratkaisuista.
Ennen S-Mersulla ajaessa korvia tosiaan särki, nyt Cruzella posottaessa 120 km/h suomen karheilla kevätasfalteilla, ei edes tiedä istuvansa autossa jos silmänsä sulkee.Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea. - Melukoppi Cruze
Lisätään vielä kirjoitti:
Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea.Minun Fisker Karmassakin on sähkömoottorin ääni sisään kovempi kuin Cruzessa??
Kato perhana.....en ollut vielä kääntänyt Cruzen avaimesta autoo käymään!!!
Johan alkoi humina kuuluun!!!!! - thaikkutaxi
Lisätään vielä kirjoitti:
Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea.Cruze onkin niin thaimaalaisen taksin näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109