Tekniikan Maailma julkaisi uusimmassa numerossaan vertailun, josta löytyvät kyseisen farkkukolmikon melumittaukset. Tässä Tekniikan Maailman mitatut ETUPENKIN tulokset niille ja Cruzelle 60km/h, 80km/h, 100km/h ja 120km/h nopeuksilla.
Cruze 62/65/68/71
Audi 63/66/67/69
BMW 64/66/68/70
Mercedes 63/66/69/71
Sisätiloiltaan nämä autot ovat samaa kokoluokkaa mutta tavaratilaltaan Cruze on eri luokassa. Tekniikan Maailman vertailukelpoisessa mittauksessa Cruzessa tilaa on 460l, Audissa 380l , BMW:ssä 350l ja Mersussa 380l.
Cruze, Audi A4, BMW 320 ja MB C
13
289
Vastaukset
- diesel - bensa
Cruze oli bensa ja muut dieseleitä. Ei se tietenkään selitä näitä tuloksia. Etenkin Cruzen hiljaisuus alle satasessa on käsittämätöntä tasoa kun taas Audin hiljaisuus satasessa ja sen yli on aivan huippua.
- LTZ.
Cruze on hiljainen auto ja piste.
- gs birotor
Tuo meluvertailu on muutoin hyvä, mutta onko varmuutta siitä, että cruze olisi testattu samana päivänä samassa paikassa, koska tienpinnat vaihtelevat paljonkin.
- diesel - bensa
Tekniikan Maailma ajaa aina saman reitin mutta koeajopäivää ei lehdestä löydy. Käytännössä A4:n ja Cruzen välillä ei korvin kuultavaa eroa ole mutta Mese on selvästi äänekkäämpi. Pitäisi käydä uusi Bemarikin ajamassa kun ei ole moneen vuoteen tullut testattua.
- LTZ.
diesel - bensa kirjoitti:
Tekniikan Maailma ajaa aina saman reitin mutta koeajopäivää ei lehdestä löydy. Käytännössä A4:n ja Cruzen välillä ei korvin kuultavaa eroa ole mutta Mese on selvästi äänekkäämpi. Pitäisi käydä uusi Bemarikin ajamassa kun ei ole moneen vuoteen tullut testattua.
Ne pitäisi ajaa peräkkäin samaan aikaan. Cruze menee niin kuiskaten alle maantienopeuksissa, että paremmaksi on vaikea laittaa. Paksu tavaratilamatto ja lisäeristystä takapyöräkoteloihin ja takapenkki hiljenisi Audin lukemiin. Tietysti etupenkki hiljenisi selvemmin alle Audin.
- Huminakaappi
LTZ. kirjoitti:
Ne pitäisi ajaa peräkkäin samaan aikaan. Cruze menee niin kuiskaten alle maantienopeuksissa, että paremmaksi on vaikea laittaa. Paksu tavaratilamatto ja lisäeristystä takapyöräkoteloihin ja takapenkki hiljenisi Audin lukemiin. Tietysti etupenkki hiljenisi selvemmin alle Audin.
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!! - Hyviltä näyttää
Huminakaappi kirjoitti:
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!!Ei ihan hyviltä kuin edessä mutta hyviltä.
- LTZ.
Huminakaappi kirjoitti:
Mitläs näyttää takapenkin arvot??
Ainakin Farkku Cruze on kova humisemaan!!Korviesi välissä varmasti humisee. Cruzessa ei.
- herkkäkorva
Kyllä Crutze on kaikkein hiljaisin auto ikinä mitä olen ajanut ja olen sentään ajanut työkseni Mersun 560 SEL:iäkin (lähetystön edustusautoa).
Korvat kipeytyvät kun joskus joutuu matkustamaan meluisissa uusissa taksi-Mersuissa. Onneksi pääsee sitten Crutzeen kuuntelemaan Metallicaa täysillä...- Hulluksi menee...
Itse pääsin eräässä häätapahtumassa Maybachin kyytiin. Kyllä siinäkin oli raastava melu verrattuna omaan Cruzeeni. Cruze on ehkä hiljaisin auto, mitä on ikinä tehty. Ero on aivan selvä.
GM onkin keksinyt konkurssinotkonsa jälkeen parissa vuodessa loistavan taikareseptin, miten 20 th euron halpa-autoista tehdään laadukkaampia ja selvästi hiljaisempia, kuin autoista, jotka tehdään yksinomaan edustuskäyttöön loppusummista välittämättä. Cruzen parinkymmenen tuhannen euron hintalapusta kuulemma 80% muodostuu yksinomaan kalleimmista saatavilla olevista äänieristysmateriaaleista ja värinänvaimennusratkaisuista.
Ennen S-Mersulla ajaessa korvia tosiaan särki, nyt Cruzella posottaessa 120 km/h suomen karheilla kevätasfalteilla, ei edes tiedä istuvansa autossa jos silmänsä sulkee. - Lisätään vielä
Hulluksi menee... kirjoitti:
Itse pääsin eräässä häätapahtumassa Maybachin kyytiin. Kyllä siinäkin oli raastava melu verrattuna omaan Cruzeeni. Cruze on ehkä hiljaisin auto, mitä on ikinä tehty. Ero on aivan selvä.
GM onkin keksinyt konkurssinotkonsa jälkeen parissa vuodessa loistavan taikareseptin, miten 20 th euron halpa-autoista tehdään laadukkaampia ja selvästi hiljaisempia, kuin autoista, jotka tehdään yksinomaan edustuskäyttöön loppusummista välittämättä. Cruzen parinkymmenen tuhannen euron hintalapusta kuulemma 80% muodostuu yksinomaan kalleimmista saatavilla olevista äänieristysmateriaaleista ja värinänvaimennusratkaisuista.
Ennen S-Mersulla ajaessa korvia tosiaan särki, nyt Cruzella posottaessa 120 km/h suomen karheilla kevätasfalteilla, ei edes tiedä istuvansa autossa jos silmänsä sulkee.Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea. - Melukoppi Cruze
Lisätään vielä kirjoitti:
Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea.Minun Fisker Karmassakin on sähkömoottorin ääni sisään kovempi kuin Cruzessa??
Kato perhana.....en ollut vielä kääntänyt Cruzen avaimesta autoo käymään!!!
Johan alkoi humina kuuluun!!!!! - thaikkutaxi
Lisätään vielä kirjoitti:
Lisättäköön vielä, että jossain vaiheessa GM valmisti Cruzea jopa tappiolla, kun äänieristys ja laaturatkaisut menivät niin kalliiksi Cruzen Korealaisella valmistuslinjalla. Ja kyllä sen huomaa. Kun näet tutun narketin parkkipaikalla vaikkapa kahden uuden E-sarjalaisen tai 5-sarjan farkku-Bemun väliin pysäköidyn Cruzen, se suorastaan loistaa edukseen. Cruze on todellinen katseenkääntäjä.
Meinaa ihmisillä niskat nyrjähtää kun ohi ajaa ja taksitolpillakin asiakkaat vaativat aina Chevrolet Cruzea.Cruze onkin niin thaimaalaisen taksin näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietitikö nainen koskaan
Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.1231875Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"
Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota1931488Olisi hauska tietää
Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon641198Vernu Vasunta
On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?451172En kelpaa sinulle
Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v871057- 102995
Minun on vaan päästettävä irti
Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k37900Taidat vanhempi nainen
Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin65846Kertoisit jo
Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni45817En koskaan saanut asiattomia kuvia!
Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta156771