Hyvä kosmetologi/kynsien laittaja helsingistä?

nainen301

Onko teillä suositella jotain kosmetologia Helsingistä?

7

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leena67_

Itse käyn huoltamassa kynsiäni Hakaniemessä, Studio Backstagella Titta nimisellä tytöllä. Joka kerta tulee todella upeat ja siistit, värivaihtoehtojakin on vaikka millä mitalla. Hinnat ovat todella edulliset verrattuna useimpiin muihin hoitoloihin.
      Liikkeestä saa niin kosmetologi- kuin kampaamopalvelujakin. Kannattaa käydä katsomassa heidän sivujaan facebookissa, paljon kuvia kynsistä.

Ehdottomasti suosittelen!

• Jessyca

Itse käyn yrjönkadulla Bon salonissa, koska on ainoa hoitola joka tarjoaa kunnollisia rinta-ja vartalohoitoja helsingissä. Itse gernetic sarjaa monta vuotta käyttäneenä olen iloinen että vihdoin hoitola josta saa lempisarjalla tehdyn hoidon plus ostettua kotihoitotuotteet valikoimasta jossa on kaikki tuotteet aina hyllyssä.

Hyvä sijainti ja upeat tilat, suosittelen!

• Teresiani

Onko tämä hoitola tullut sunrisen tilalle? muistelisin että sellainen hoitola oli tuossa osoitteessa ennen. Mutta mielenkiintoiset sivut ja suhtkoht hyvä hintataso hoitovalikoimassa. Kiitos vinkistä! :)

• lönnqvist

Sain postissa muutama viikko sitten mainoslappusen kyseisestä hoitolasta, ja kävin kokeilemassa tutustumistarjouksena ollutta kasvohoitoa viimeviikon lopulla. Pakko oli, kun oli niin edullinen. Aivan mahtava kosmetologi, ja täytyy kyllä sanoa että varmasti yksi helsingin kauneimmista hoitoloista myös. Oli mukava yllätys, kun pitänyt hieman taukoa kauneushoitolakäynneissä yleisesti. Suosittelen kaikille punavuorilaisille jotka kaipaavat hyvää kosmetologia!

• uteliasjakiinnostunu

Tietääkö ketään helsingin keskustasta kunnollista kauneushoitolaa joka tekee mikrohiontaa kasvoille?

• limetti3

Ite kävin kerran fresh upissa, mutta en kokenut hoitoa mitenkään ihmeelliseksi..

• paisley20
        limetti3 kirjoitti:

Ite kävin kerran fresh upissa, mutta en kokenut hoitoa mitenkään ihmeelliseksi..

Uskon että riippuu tekijästä ja paikasta, itselläni on auttanut hyvin juonteiden ehkäisyssä sekä arpien hälventämisessä. Nyt olen siirtynyt mikrohionnasta luonnollisempaan keinoon, maitohappokuorintaan ja koen sen olevan parempi hoitokeino nimenomaan sarjahoitona kuin mikrohionta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1889
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      71
      1267
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      49
      700
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      651
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      648
    Aihe