AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  /  / S3 ei lataudu.

S3 ei lataudu.

47 Vastausta 3 769 Lukukertaa
Missä voi olla vika kun puhelin ei lähde latautumaan vaikka liitetään laturiin?
Onko jotain kotikonsteja vai pitääkö viedä huoltoon?
Ennen lataudu hyvin mutta eräänä päivä lopettti lataamisen. Missä vika?
Varmista että puhelimen usb johtu on hyvin kiinni laturiss aja toinen pää puhelimessa. Kokeile myös puhelimen uudelleen käynnistämistä.
samsungin perusvikoja varsinkin tableteissa yleistä lataamattomuus
Olisko laturi poks..
Siis laite on pimeenä?

Nyky akuissa on sellainen ongelma, koskien kaikkia merkkejä!
Jos sen jännite jostain syytä pääsee kovin mattalalle, sen suojaus estää sen normaalin lataamisen ja se herää henkiin kun on parituntia laturissa kiinni itsestään

Tällaisen tilanteen voi luoda, kun esin lämpimässä puhuu tai pelaa akun tyhjäksi, sit ulkona kylmässä taskussa ja sit laturiin, niin eipäs tapahdukkaan mitään!
Vasta herätelatauksen kautta kun jännite on noussut, se aloitaa normaalin lataamisen.
kyse ei ole tyhjästä akusta eli se on siis vika
Akku ei ole tyhjä. Ei lähde latamaan vaikka kokeilee eri latureita. Eikä mitään apua vaikka liittää tietokoneeseen. :/
kokeile virtapois latausta
Silloin kannattaa kokeilla akun irroitusta ja takaisin laittamista. Jos sekään ei auta niin kannattaa viedä se huoltoon.
Itellä on sama ongelma s3:sessa. Ei lataa vaikka vaihtaa laturia. Missä mahtaa olla vika ?
Vika?
vika on meissä itsessämme kun ostamme näitä korean romuja
No milläs merkillä noita maanantaikappaleita ei ole ollenkaan?
Jos se ei lataa uudelleen käynnistyksen jälkeen niin huoltoon vaan.
Mulla sama. Huollossa vaihdettiin piirillevy ja nyt toimii
Sama juttu minun S3 4G:n kanssa. Piirikortti vaihdettiin ja taas toimii. Tuntuu olevan tyyppivika näissä. Puhelin vasta, vajaa puolivuotta vanha. Elisan kautta huoltoon, kesti näin joulunalla tasan viikon, vaikka elisalla peloittelivat 2-3 viikon huoltoajalla.
Tutuilla ollut samoja vikoja tuon latauksen kanssa paljon. Eli ei mene aivan maanantai tekeleen piikkiin.
minulla sama ongelma. puhelin ollut vasta n 6kk käytössä ja nyt jo paskana.
mulla myös sama ongelma s3 sen kanssa. Lataa mutta toodella hitaasti ja heti jos käyttää ni akku menee tyhjille :(
Oli juuri nuo samat ongelmat oli, viimein lopetti latauksen kokonaan ja huollossa vaihtoivat tuon piirilevyn jossa se usb liitin on.
Aika jännä. Itselläni ei ollut noita ongelma vaan jatkuva uudelleen käynnistys joka sekin korjaantui huollossa.
Täällä myös galaxy s3 ja alle vuoden vanha, ehkä n. 10kk. Viimeaikoina akku alkoi kulumaan päivä päivältä nopeammin vaikka ei välilä olis käyttänyt mitään sovelluksia. Nyt sitten akku ei lataudu lähes ollenkaan. Eilen esim. 4h laturissa kiinni ja 10% akkua latautunut. Tämän jälkeen yön 8h latauksessa ja 63% ladannut kun aiemmin koko akku täyttynyt.

Tänään huoltoon.. On se kumma kun mikään ei kestä. Iphone 5:ssa virtanappi painui pohjaan ikuisiksi ajoiksi vuoden käytön jälkeen..
Android 4.3 päivitys aiheutti akun nopeaan kulutusta monella.
Viestini katosi :o

Piti siis kysyä: Paljonko teillä maksoi tuo piirilevyn vaihto?
Niin se jossa oli pelkästään P kirjain. Piirilevyn vaihto meni takuuseen joten tarkemmasta hinnasta ei itselläni ole tietoa.
Isosiskollani samoja ongelmia samalla puhelimella. Vietiin huoltoo ja latasi taas!
Mun s3 ei suostu enää lataamaan. Takuu on loppu. Onko kellään tietoa paljon se piirilevyn vaihto maksaa? Vai kannattaako ostaa uus puhelin...
Voi maksaa yli 100 euroa.
Hehe... sain itse korjattua. Vähän nolo ongelma oli, taskunöyhtää oli pakkaantunut usb-porttiin :D joka kerta kun ladannut pakkaantunut vaan enemmän ja enemmän kunnes eilen kontaktipinnat oli kokonaan hautautuneet. Hakaneulalla ja puhaltamalla putsasin ja nyt lataa taas.
Lähes varmasti USB-portti sökönä, aika tavallista. Portti ei sinällään netissä ostettuna maksa just mitään.

Jos osaa itse korjata ja juottokolvi pysyy käpälässä, niin Guuglettamaan "Samsung Galaxy S3 Charging Port Replacement"

Muuten huoltoon, ei luulis maksavan maltaita. Lähinnä työ tuossa voi maksaa.
Mulla on samaa vikaa. Takuuta on joten jos vien huoltoon ja vaihtavat sen piirilevyn niin pitääkö kuvat sun muut varmuuskopioida johonkin? Häipyvätkö tuon vaihdon jälkeen minnekkään tai tapahtuuko yleensäkkää mitään? Muuta kuin että se lataus alkaa pelaamaan? : P
Kannattaa varmuuskopioida esimerkiksi tietokoneelle sillä ne voivat hävitä huollossa.
Ja ennen huoltoon viemistä

- Kannattaa ottaa sim ja muistikortti pois
- Palauttaa puhelin tehdasasetuksille koska muuten sinne jää omia tietoja. ( Jos mahdollista).
vein samsung S3 minin huoltoon ja huollosta sanottiin että tekninen vika ja ei mene takuuseen, se mihi laitetaa lataus piuha niin oli varmaa rikki, kun ei mennyt enää kunnolla sisälle, ja ku soitin huoltoon nii väittivät että vika on siinä että on sähköne näyttö ( muutama naarmu löyty) ja lasin vaihto oisi maksanu 115 € ja pitäs sitte muka vika korjaantua. Onko tää teijä mielestä kusetusta vai onko tää totta? :D
Pitäisi mennä takuuseen jos vika ei ole käyttäjän tekemä.
Sama ongelma, joulukuussa sain S3'n. Jos pistän lataukseen, ei tule heti punaista valoa, piippausta tai akun kohtaan sitä sähkökuviota, vasta n. 40 sekunnin kuluttua. Sama myös toisinpäin - jos otan puhelimen pois latauksesta, punainen valo palaa edelleen, ei pidä piippausta sekä sähkökuvio on edelleen akun kohdassa. Sekä yön jälkeen akkua on joku 70%.
Voi perkelé.
paska! Ostin uuden akunkin että jos olis siitä, eiiii ei lataa. ei varppii mee takuusee ku kastunu puhelin. kannattaako viiä huoltoon, en halua maksaa yli 50e kun ssillä saa jo uuden puhelimen !
Mulla s3 mini n.7kk vanha. Jos yön laturissa (puhelin päällä),aamulla ottaa laturin pois,kysyy pin koodia,sammuu,lähtee päälle,kysyy pin koodia,sit toimii. Jos laittaa autolaturiin,ei lataa muutakuin: puhelin sammuksiin,akku pois ja takas,sit rupee lataamaan. Monesti näyttää salaman kuvaaa akussa vaikka ei ole edes laturissa! onkohan akku sökö?
Taitaa olla tai itse puhelin.
Mulla Samsung Galaxy S4 4G+ eikä lataa usb johdon kanssa. Näyttää kyllä merkkiä että lataisi mutta eipä lataa. Suoralla laturilla ilman usb:johtoja lataa kyllä. Missä mahtaa olla vika? Takuuseen?
Siis tietokoneen kautta?
Minulla Samsung Galaxy S3, vuoden vanha. Alkuperäinen akku kesti noin vuoden, sitten alkoi ongelmat. Akku tyhjeni yön aikana vaikka ei ollut käytössä, eikä suostunut latautumaan vaikka koitin eri latureitakin. Hankin uuden akun (tarvike), latautui kerran 100%, nyt lataus jämähtää 84% kohdalle. Latausvalo kyllä palaa. Ei auta yrittääkö ladata tietokoneesta tai seinästä. Vielä kokeilen auttaako lataus virta katkaistuna. Jos ei apua, niin kai se on vietävä räplätin lääkäriin.
Nyt lähti Samsung Galaxy S3 takuuhuoltoon. Pari viikkoa on reissulla ja toivottavasti tulee kuntoon.
Itse jouduin viemään S3 pari kertaa takuuhuoltoon tosin eri syystä kuin sinulla jotta kaatuilu korjaantui.
Tutulta kuulostaa. Oma S3 Mini reilun vuoden vanha ja yhtäkkiä alkoi akusta teho hiipumaan. Melkein heti tämän jälkeen alkoi itsestään sammuilemaan vaikka akkua oli yli puolet jäljellä. Uudelleen käynnistämisen jälkeen akku oli tyhjä.

Viikon verran puhelimen kanssa jaksoin säätää.. akku piti ladata 4krt. päivässä ja välillä sammuili. Sitten lopulta alkoi tekemään sitä, että ei tunnista laturia ollenkaan. Näyttää latausmerkkiä vaikka ei ole laturissa ja toisinaan ei lataudu ollenkaan vaikka laturi on kytkettynä.

Tällä hetkellä tilanne on se että uudellakaan akulla kännkkä ei lataa enää ollenkaan. Eniten tässä v*tuttaa se, että kännykkään on vaihdettu kuukausi sitten uusi näyttö (ei valtuutetun huollon kautta) ja kännykkä ei siiskään mene enää takuuseen ja olen jo upottanut siihen kohta rahaa yhtä paljon kuin uuteen.
Ittelläni tänään jotenki kummallisesti ei suostu enää latautuu ja akkua oli kyl jotain 60% mut silti se oli laukussa hetken päästä sammunu. Koko puhelimen ostin vasta joku kuukausi sitten joten rehellisesti sanottuna v*tuttaa hyvinki vahvasti. Omistan siis S3 4G:n. Ja en ees pääse viemää sitä huoltoo kun en ole kotona ja siellä kaikki takuukuitit sun muut. Helteillä ja kovalla pelaamisella voi kyl olla osaa tähän, mut sen verran uus puhelin nii en olis uskonu sen heti menevän p*skaksi.
Takuutiedot löytyy yleensä myyntiliikkeen koneilta. Eli kuittia ei välttämättä ole pakko olla.
Itellä s3 mini. Akku vaan tyhjenee vaikka lataukssessa on. Viime yönä puhelin pois päältä ja latauksee kun akkua 25%. No sitten kun ammulla katoin nii aha, eipä ollu virtaa ollenkaan. Muuten kannattaa ladata battery doctor. Auttaa huomattavasti. 6kk vanha puhelin. No katotaas mitä tehää. Nytkii 2%.
välillä toimii akku pois tai uudelleen käynnistys. Akku kuluu semmosta 1-2% minuutissa vaikka latauksessa wifi, bt, data ja kaikki muu paska pois päältä. Sitte yhtäkkii tulee super speedi ja saattaa nousta 2% minuutissa vaikka käytössä...
 /   /  /  /  /  / S3 ei lataudu.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta