Olisiko sinulla tai kavereillasi kiinnostusta tulla kokeilemaan cheerleadingiä? Etsimme yli 16 vuotiaita tyttöjä ja poikia harrastamaan tätä monipuolista lajia.
Laji koostuu erilaisista stunteista ( nostoista ), akrobatiasta, pyramideista, hypyistä sekä tanssista.
Taitoa ja kokemusta ei tarvitse olla, vaan opetamme kaiken alusta lähtien.
Mukaan tarvitsette vain positiivisen asenteen.
Lisäkysymysten ilmaantuessa laittakaa viestiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen.
[email protected]
tai
[email protected]
CHEERLEADING TORNIOSSA
3
844
Vastaukset
- kiinnostaa! :)
Mulla ainaki kiinnostais! :) ja oon 17v tyttö ja oon ollu muutama vuosi sitte nousijana ja vähän sivurina kans siinä vanhassa joukkueessa :)
Tervetuloa vain mukaan!
Harjoitus ajoista voit kysyä, lähettämällä sähköpostiin viestiä. :)
- Esimerkki
http://www.findance.com/uutiset/19690/peppuversio-viattomasta-valineesta-tehtiin-harski
Harkitkaa kaksikertaa,ennenkuin menette!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741