KISS-yhtyeestä asiaa!!!!!!!!!

mussolini180

Mitä mieltä olette KISS-yhteestä? Ite oon vasta 7 luokalla ja fanittanut KISSiä jo 7 vuotta. Mulla on 16 KISS levyä, ja KISS alusvaatteita, peittoja, 6 dvd:tä, 6 paitaa, kangaslippuja ja kasettaja ja kaikkea muuta. Tiedän kyseisestä yhtyeestä kaiken, ja se on osa elämääni ja tulee aina sitä olemaan. Mutta mielestäni KISS oli parhaimmillaan vuosina 1982-1989. Se musiikki, se on jotain huumaavaa ja niin taivaallista!! Parhaimmat kappaleet yhtyeeltä ovat: King of the mountain (asylum 1985) ja Rock n roll hell (creatures of the night 1982). Mitä mieltä te muut olette kyseisestä yhtyeestä? Ja fanitan Bruce Kulickia, Eric Carria, Gene Simmonsia ja Paul Stanleytä yli kaiken!! Näiden herrojen elämän asenne on fuck rock!! Mtkä KISS:in kappaleet on muiden mielestä parhaimpia? Entä albumit? Ite diggaan Asylumista ja Creatures of the nightista. Peterin ja Acen soitto ei minuun yhtä paljon ole kolahtanut. Ja miksi Paul ei laula biisien kertosäkeissä kunnolla, vaan lähtee pomppimaan muualle? Esimerkiksi Lick it up kappaleessa ja Heaven`s on fire kappaleessa.



TÄSSÄ UPEA KAPPALE!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_XMU_3o5RRs



(tämä on sittenkin PARAS kappale KISS:iltä!!)

7

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha-Hevari

      70-luvun levyt ihan jees, vaikkei KISS ikinä ole suosikkejani ollut. Destroyer ainut, mikä löytyy vinyylinä, muita tuskin koskaan hankin. 70-luvun alussa ja puolivälissä KISS oli kuitenkin vielä jotain muutakin kuin rahantekoautomaatti.

      I Was Made For Lovin' Yousta ja soololevyistä lähti se kaupallistuminen ja pelkkä rahankuvat silmissä tehty vaihe KISS:illä, mikä jatkuu edelleen.

      80-luvun alussa kun riisuivat maskinsa ja alkoivat tekemään poppi-metallia, niin viimeistään siinä vaiheessa menetin uskoni bändiin.

      Gene ja Paul ovat maskien riisumisesta asti olleet ainoastaan rahan perässä. Näkeehän sen jo kaikesta mahdollisesta oheiskrääsästä mitä KISS:iin liittyen on tullut.

      • mussolini180

        Samaa mieltä olen että kapitalisti bändi se on, mutta mielestäni musiikki on erittäin fantastista.


    • Crissoula

      Kiss on maailmankaikkeuden paras bändi nyt ja ikuisesti ja Peter Criss on bändin elävä kuningas jopa Elvistä suurempi monumentti ja tässä faktaa:

      Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .

    • Kamaaa Suoneen

      Jotenkin muhun iskee KISSissä kaikista eniten se, että jätkät ei edes yritä peitellä millainen markkinakone kyseinen bändi on ja rahaa tahkotaan kaikella mahdollisella vauvanvaipoista ruumisarkkuihin ja jengi diggaa. Melkein jopa tekee mieli tukea tuota tomintaa ostamalla levyjä ja käymällä keikoilla :D Olen siis itsekin mainonnan uhri, mutta so what. Musastahan nyt suurin osa on ihan jämäriffien kaatopaikalta tongittua, mutta kyllä sinne sekaan helmiäkin mahtuu. Kai noi jätkät kuitenkin nauttii jossain määrin vielä soittamisestakin, kun rudeja heitetään jatkuvasti vaikka äänet on huudettu loppuun jo vuosikymmen sitten.

    • Kiss on paras!

      Paras bändi ikinä! Kiss on sellainen bäni, jossa ei ole mitään huonoa, musiikki on mahtavaa, show on loistava. Kiss pysyy aina suosikkiyhtyeenäni, vaikka joskus lopettaisivatkin.

    • All My Life

      Hei mahtavaa löytää sielunveljiä! Itse rakastan Kissiä ja mulla on CDtä, vinyylejä, julisteita, naamareita, pipoja ja kyllähän ne nuketkin löytyy!

      Olen nähnyt Kissin tähän päivään mennessä 3 kertaa (Hartwall Areena Helsinki 2008, Sauna Open Air Tampere 2010 ja uudestaan Hartwall Areena 2013!)

      Olin myös Suomen Hard Rock Cafessa Gene Simmonsin Fanitilaisuudessa ja seisoin siellä 3 tuntia väentungoksessa hellepäivänä täysin mustissa vaatteissa ja Kiss naamari-pipossa, joka peittää koko pään ja on sairaan paksua kangasta!

      Ja olen 12v.

    • Caution2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe