Rokote koko maailman väestölle

Terveyttä tarjotaan

11

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy tästä
      • eirokotetta

        Näin ollen kannattaa välttää ko. rokotetta, sillä nano- ja geenitekniikka sairastuttavat ihmisiä entisestään, kuten rokotteen sivuvaikutuslistakin kertoi.


      • Ratkaisu?
        eirokotetta kirjoitti:

        Näin ollen kannattaa välttää ko. rokotetta, sillä nano- ja geenitekniikka sairastuttavat ihmisiä entisestään, kuten rokotteen sivuvaikutuslistakin kertoi.

        Mutta jos siinä onkin se ratkaisu paljon puhuttuun liikakansoitukseen ja ihmisten vähentämiseen?


      • xcvbxzfvxdfb
        Ratkaisu? kirjoitti:

        Mutta jos siinä onkin se ratkaisu paljon puhuttuun liikakansoitukseen ja ihmisten vähentämiseen?

        Liikakansoitus on oikeastaan näennäinen ongelma ja voisipa sanoa, että se on siirtomaakulttuurilla ammoin vaurastuneiden länsimaiden keksimä tekosyysyntipukki. Ruokaahan kyllä riittäisi kaikille mutta ku ne, jolla ois antaa tartteville, panee ylimääräsen mieluummin vaikkapa roskiin tai auton tankkiin. Tai sitten ne kasvattaa kehitysmaissa tuuantuotantoon sopivilla pelloilla itselleen turhia ja vahingollisia nautintoaineita, k,niinku ooppiumia, kahavia, kaakaota ja tupakkaa. Väkeä siis ei oo liikaa; ruoka ja rikkaudet ne vaan ovat epäreilusti jaetut


      • dfvsdf
        xcvbxzfvxdfb kirjoitti:

        Liikakansoitus on oikeastaan näennäinen ongelma ja voisipa sanoa, että se on siirtomaakulttuurilla ammoin vaurastuneiden länsimaiden keksimä tekosyysyntipukki. Ruokaahan kyllä riittäisi kaikille mutta ku ne, jolla ois antaa tartteville, panee ylimääräsen mieluummin vaikkapa roskiin tai auton tankkiin. Tai sitten ne kasvattaa kehitysmaissa tuuantuotantoon sopivilla pelloilla itselleen turhia ja vahingollisia nautintoaineita, k,niinku ooppiumia, kahavia, kaakaota ja tupakkaa. Väkeä siis ei oo liikaa; ruoka ja rikkaudet ne vaan ovat epäreilusti jaetut

        ruuantuotantoons


      • asdvads
        dfvsdf kirjoitti:

        ruuantuotantoons

        no halavattu: ruuantuotantoon


      • kgcjgfxhdyryawe
        xcvbxzfvxdfb kirjoitti:

        Liikakansoitus on oikeastaan näennäinen ongelma ja voisipa sanoa, että se on siirtomaakulttuurilla ammoin vaurastuneiden länsimaiden keksimä tekosyysyntipukki. Ruokaahan kyllä riittäisi kaikille mutta ku ne, jolla ois antaa tartteville, panee ylimääräsen mieluummin vaikkapa roskiin tai auton tankkiin. Tai sitten ne kasvattaa kehitysmaissa tuuantuotantoon sopivilla pelloilla itselleen turhia ja vahingollisia nautintoaineita, k,niinku ooppiumia, kahavia, kaakaota ja tupakkaa. Väkeä siis ei oo liikaa; ruoka ja rikkaudet ne vaan ovat epäreilusti jaetut

        Liikakansoitus on paljon laajempi ongelma kuin väestön ruokkiminen. En tiedä, kannattaako täällä asiaa edes selittää? Henkilöt, jotka uskovat nanorokotteilla tehtävään väestön karsintaan, ovat niin pahasti kuutamolla, että mitään järkevää keskustelua ei ole syytä edes odottaa.


      • asdfva
        kgcjgfxhdyryawe kirjoitti:

        Liikakansoitus on paljon laajempi ongelma kuin väestön ruokkiminen. En tiedä, kannattaako täällä asiaa edes selittää? Henkilöt, jotka uskovat nanorokotteilla tehtävään väestön karsintaan, ovat niin pahasti kuutamolla, että mitään järkevää keskustelua ei ole syytä edes odottaa.

        mutta sanotaan nyt vielä että ruokaa kyllä riittäisi kaikille jos viljeltäisiin joka paikassa järkeviä kasveja, ei heitettäs ruokaa kaatopaikalle, kauppojen roskiksiin, lämpövoimaloihin tai auton tankkiin


      • oikeassa olet
        asdfva kirjoitti:

        mutta sanotaan nyt vielä että ruokaa kyllä riittäisi kaikille jos viljeltäisiin joka paikassa järkeviä kasveja, ei heitettäs ruokaa kaatopaikalle, kauppojen roskiksiin, lämpövoimaloihin tai auton tankkiin

        Kyllä näin on.
        Jos sallittaisiin ravintokasvien geenimanipulaatio, voitaisiin kehittää kuivuutta ja jopa suolaa kestäviä lajikkeita, joilla tulevatkin miljardit voitaisiin ruokkia. Mutta kun sitä vastustetaan "lähes uskonnollisista syistä". Vastustajia ovat samat tahot, jotka vaativat tehotonta luomutuotantoa. Luomu vaatii peltopinta-alaa paljon enemmin, maan muokkausta enemmin, eikä luomun terveellisyydestä kuitenkaan ole mitään näyttöjä perinteisiin elintarvikkeisiin verrattuna. Tällaiseen "muotiin" ei ihmiskunnalla ole varaa.
        Toinen itsekäs idiotismi on karppaus. Vehnä on maailman toiseksi tärkein ravintokasvi ja se pitäisi julistaa pannaan. Toki karppaajat julistaisivat pannaan myös tärkeimmän, riisin.

        Maapallon väestön ja väestön elintason kasvu uhkaa ehkä ensimäisenä kaivannaisteollisuuden harvinaisia maametalleja. Niiden kohdalla kysyntä alkaa jo nyt ylittämään tarjonnan.
        Toisena on saastuminen kaikesta ympäristöystävällisen teknologian kehityksestä huolimatta.
        Kolmas on puhtaan veden puute.
        Neljäs halvan energian loppuminen.
        Viides uhka on kasvihuoneilmiön aiheuttama lämpeneminen lukuisine haittavaikutuksineen.
        Listaa voisi varmasti jatkaa pitkäänkin.

        Järjestys ei varmaan ole oikea, mutta elintarviketuotannon lisäksi uhkia on paljon.


    • dsfvsd

      Tunkekoon vain Bill Gates omaan muhkeaan kankkuunsa.

    • sz<dcas

      Viimeinkin jotain, jolla saa pysäytettyä kaikkia niin raskaasti rasittavan vanhenemisen. Vanheneminen loppuu nimittäin seinään sillä hetkellä kun ihminen kuolee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe