Huonoin asiakaspalvelu?

***********

Missä liikkeissä Lappeenrannassa on mielestänne huonoin asiakaspalvelu?

115

6236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48822229

      Prismassa, kun ei palvelua linkaan

      • Dui dui

        Prismassa kyllä palvellaan ja ollaan ystävällisiä, kun keritään. Mutta henkilökuntaa on vähän.


      • remmontti Reija
        Dui dui kirjoitti:

        Prismassa kyllä palvellaan ja ollaan ystävällisiä, kun keritään. Mutta henkilökuntaa on vähän.

        prismassa remonttitavaraa myydään todella hyvin palvellen. Kokemusta mm. maalin ja tapetin ostosta. Rautakaupasta en olisi vastaavia tuotteita uskaltanut hakea.


    • ei kiitos

      Pentikillä on nuivaa porukkaa ja kurkitaan asiakkaan perään.

      • Perä-mies

        Kurkkivatko kaikkien asiakkaiden periä? Mitä jos perästä tulee lemua, miten sitten asia hoidetaan??


      • joopajoo
        Perä-mies kirjoitti:

        Kurkkivatko kaikkien asiakkaiden periä? Mitä jos perästä tulee lemua, miten sitten asia hoidetaan??

        Jaa taas näitä avohoitopotilaita...


      • Ku-huuu
        joopajoo kirjoitti:

        Jaa taas näitä avohoitopotilaita...

        Ehdottomasti huonointa palvelua Iso Kristiinan K-marketissa!! Ihme möllejä siellä töissä,kassa teinineidit jauhavat purkkaa,jos joutuvat tekemään edes pienenkin ylimääräisen homman voikun sen turpavärkki vääntyy heti "väärinpäin".


      • Dui dui
        Ku-huuu kirjoitti:

        Ehdottomasti huonointa palvelua Iso Kristiinan K-marketissa!! Ihme möllejä siellä töissä,kassa teinineidit jauhavat purkkaa,jos joutuvat tekemään edes pienenkin ylimääräisen homman voikun sen turpavärkki vääntyy heti "väärinpäin".

        On siellä ainakin yksi mukava neitonen (vai rouvako lienee), ollut jo kauan.


      • peltolasta
        Ku-huuu kirjoitti:

        Ehdottomasti huonointa palvelua Iso Kristiinan K-marketissa!! Ihme möllejä siellä töissä,kassa teinineidit jauhavat purkkaa,jos joutuvat tekemään edes pienenkin ylimääräisen homman voikun sen turpavärkki vääntyy heti "väärinpäin".

        Ainakin K-kaupan tuoretiskillä tosi mukavia pimuja palvelemassa.


    • asiakas3

      Eurokirpparilla tytöt naputtelevat kännyköitään ja hymy ei juuri irtoa.Epäsiistiä on ja vuokrat vaan nousee koko ajan. S ja I ovat hyviä työssään muut kehnoja....

    • Dui dui

      Anttilassa ei kerkiä kukaan palvelemaan. Vai onko siellä yleensä ketään sitä varten?

    • menkää palvelee

      Palvelisitteko itse hyvin kaupoissa niitten palkoilla. Tuskin.

      • toimistossa_kaik_OK.

        jokainen valitsee itse työnsä...ei oo pakko olla kaupas töis jos ei sille alalle sovi, siks itte lopetin sen kassaneitinä olemisen viitisen vuotta sit ku ei millää hermot kestäny vittumaisia a(a)siakkaita....


      • Dui dui

        Kaikissa töissä on varjopuolensa, ja palkka on sama tekeepä työnsä ystävällisesti tai epäkohteliaasti. Vai saitko itse hyvää mieltä kohdellessasi asiakkaita töykeästi?


      • ^..^
        toimistossa_kaik_OK. kirjoitti:

        jokainen valitsee itse työnsä...ei oo pakko olla kaupas töis jos ei sille alalle sovi, siks itte lopetin sen kassaneitinä olemisen viitisen vuotta sit ku ei millää hermot kestäny vittumaisia a(a)siakkaita....

        Ompas pakko, jos toinen vaihtoehto on työttömyys.
        Ei se vain ole kaikille valintakysymys, jos on vaikka todella huonot lähtökohdat.
        Ja tähän on oikeastaan kenenkään aivan turha mitään mussuttaa, koska asia on niin kuin minä sanon, piste.


    • eurot muualle

      Huonosta asiakaspalvelusta en tiedä,mutta ottaa pannuun kun menisi tiettyihin kauppoihin, niin sieläppä istuu aina sama seuraneiti myyjien ilona. Eipä tee paljon mieli mennä häiritsemään tärkeitä juoruhetkiä. Näin ainankin täällä Joutsenossa. Ostokset siis jää tekemättä Joutsenossa ja suuntana on Lappeenranta,Olkoonkin palvelu siellä sitten mitä vaan, mutta eivätpähän ainankaan jää supisemaan heti perään.

      • seuraneideille-

        Toisilla ei näytä olevan muuta tekemistä kuin mennä häiritsemään työtä tekeviä. liikehän siinä kärsii kun antavat seuraneitien karkoittaa asiakkaat. Olen huomannut parissa Joutsenon putiikissa tämän ongelman. Käännyn sitä minäkin ikkunan takaa äkkiä pois jos näitä seuraneitejä näkyy. Eivätkä ne kyll enää mitään neitejä ole.


    • vxyz

      Ärsyttävintä on se että jotkut kassat lörpöttelevät kuulumisia heille tuttujen asiakkaitten kanssa, vaikka jonoa on pitkälti. Jos hiukan vaikka näyttää että olisi tässä vähän kiire, niin kasörska katsoo pilkallisesti ilmeellä että "minähän teen mitä haluan eikä minua kiinnosta sinun kiireesi". Vaikka on käynyt ao. kaupassa jo vuosia eli on vakioasiakas, jolle luulisi voivan vähän osoittaa kunnioitustakin. Tai jospa ajattelevatkin että ei tuolle tartte olla kohtelias, käyhän se muutenkin. Yksi kerran tokaisikin että sinähän käyt täällä joka päivä, niin kuin se olisi jokin vika, sitä paitsi en käy läheskään joka päivä.

      Eläkeläismummot jäävät mielellään kassojen kanssa juttelemaan. Toki sen soisi heille, koska ovat usein yksinäisiä, mutta heidänkin pitäisi ottaa huomioon että mm. työssä käyvillä on kiireitä.

      Yksi lihatiskin ukko jättää aina huomiotta ja häipyy muualle. En tiedä häntä loukanneeni - vai eikö vain tykänne naamasta. No, hän kai valitsee asiakkaansa, ne jotka ostaa sisäfilettä eikä aina jotain tarjouslohta.

      • P.K.

        Kauppaan mennessä on ärsyttävää kun päästään kärryjen kans heiluriovien sisäpuolelle niin jäädään siihen seistä tollottamaan ikäänkuin muita ei kauppaan olisi tulossa.
        Tosta Pentikin sitruunansyöneistä myyjistä on moni tuttuni sanonut kanssa.


    • tyhmyys näkyy

      Varsin monissa, se kuuluu lappeenrantaalaiseen luonteenlaatuun, paitsi kavereita palvellaan, muut on vaan riesaksi.

      • Nähty on

        Myös ryssälöitten perää nuollaan mielellään.


      • P.K.
        Nähty on kirjoitti:

        Myös ryssälöitten perää nuollaan mielellään.

        Joo mut Pentikin kohdalla tuo ihmetyttää kun siellä ryssät ei juuri asioi. Kannattaako asiakkaille olla tyly kun liike on aikalailla tyhjillään asiakkaista aina kun olen käynyt. Siirryin Imatran liikkeeseen asioimaan jossa saa hyvää palvelua.


    • Röpökkä

      K-Rauta. En muista edes yhtä kertaa, että olisin hyvillä mielin poistunut ko. kaupasta...
      No jaloilla voi äänestää ja niin olen tehnytkin :)

      • eräs remonteeraaja

        Joo ja jos tarvitsette asennuspalvelua niin älkää menkö töykeästi kohdeltavaksi vaan etsikää tekijä muualta. Miulle on sanottu että jos ei tekijä miellytä niin voipi etsiä muualta. No se nyt on selvää että voi mutta kuuluuko asiakaspalvelijan sanoa noin...


      • e.jakari

        K-raudan työkalu-ja rakennusosasto. Tuijotetaan tietokonetta asiakkaista välittämättä. Tervehdystä turha odotella.
        Ottaisivat oppia maaliosastolta!


      • ******************
        e.jakari kirjoitti:

        K-raudan työkalu-ja rakennusosasto. Tuijotetaan tietokonetta asiakkaista välittämättä. Tervehdystä turha odotella.
        Ottaisivat oppia maaliosastolta!

        Maaliosastolla ollaan yhtä happamia. Yksi poikkeus on eräs nuori mies juurikin maaliosastolla, jonka nimeä en muista, todella ystävällinen ja kohtelias. Sit on tämä eräs joka on olevinaan joku pomo kait jonka kanssa en toivottavasti koskaan enää joudu tekemisiin. Aivan törkeää käytöstä. Ja jos valittaa etiäpäin niin siitä ei ole mitään hyötyä, ei edes vastata. Ylimielistä sakkia koko puoti.


      • eräs remonteeraaja
        eräs remonteeraaja kirjoitti:

        Joo ja jos tarvitsette asennuspalvelua niin älkää menkö töykeästi kohdeltavaksi vaan etsikää tekijä muualta. Miulle on sanottu että jos ei tekijä miellytä niin voipi etsiä muualta. No se nyt on selvää että voi mutta kuuluuko asiakaspalvelijan sanoa noin...

        Ja se harmittaa todella että kun olen aikalailla tehnyt remonttia niin olen ko. kaupasta ostanut tavaraa pirun paljon. Jos moisen asenteen olisin tiennyt niin muualle olisin mennyt.


      • aa. aa

        K-Raudasta olen samaa mieltä. Päivää tai hei, on turha odottaa varsinkaan työkalu- tai rakennusosastolta. Maalipuolen myyjät esimerkillisiä.
        Ihme ettei Tersa pidä myyjilleen päivää-kursseja.


      • Päivääää!

        K-Rauta, sen työkaluosasto. Onko joku myyjä tervehtinyt, no ei.
        Tiukka tuijotus näyttöruutuun koko ajan. Miksi?
        Maaliosastolle isot kehut!


    • vxyz

      "No se nyt on selvää että voi mutta kuuluuko asiakaspalvelijan sanoa noin... "

      Kuuluu tai ei, mutta kohta kaikki asiakkaat ovat häneltä menneetkin muualle.

    • Aina yhtä huonoa

      Huonoin palvelu on ravintolassa valomerkin jälkeen.

    • Kuunara

      Rakuunan lihatiskin palvelu on mitä on. Poikkeus on se pulska,leppeä mies joka osaa vitsaillakkin. Mutta ne kaksi muuta äijää matala punakka,ja rillipää. Tuijottelee ja arvostelee asiakkaita ku jotkut parhaatkin juoruakat.

    • Maalikas

      K.Raudan maaliosaston joku kymppi on aivan ylimielinen p..ka. Selvää takavarastomiehen ainesta

      • *******************

        Joo se on se H joka on todella ylimielinen ja töykeä. Voisi vaihtaa paikkaa sen takavarastomiehen kanssa niin voisi asiakaspalvelu kohentua.
        Siellä asiakkaat tuntuu olevan myyjiä varten eikä toisinpäin. Ja palautteisiin ei vastata. Tuntuu olevan kyllä yleinen ilmiö nykyisin että jos jostain valittaa ylemmälle taholle niin jos suvaitaan vastata niin vastataan että myymälä seisoo myyjän mielipiteen takana ja asiakas on väärässä. Ennen asiakas oli aina oikeassa.


      • maalari teppo
        ******************* kirjoitti:

        Joo se on se H joka on todella ylimielinen ja töykeä. Voisi vaihtaa paikkaa sen takavarastomiehen kanssa niin voisi asiakaspalvelu kohentua.
        Siellä asiakkaat tuntuu olevan myyjiä varten eikä toisinpäin. Ja palautteisiin ei vastata. Tuntuu olevan kyllä yleinen ilmiö nykyisin että jos jostain valittaa ylemmälle taholle niin jos suvaitaan vastata niin vastataan että myymälä seisoo myyjän mielipiteen takana ja asiakas on väärässä. Ennen asiakas oli aina oikeassa.

        yli tai alimielinen mutta erittäin ammattitaitoinen kaveri,mutta ettehän te tee se itsemiehet joudu hänen kanssaan tekemisiin päivittäin.


      • pikku-ukko=pikkuego
        maalari teppo kirjoitti:

        yli tai alimielinen mutta erittäin ammattitaitoinen kaveri,mutta ettehän te tee se itsemiehet joudu hänen kanssaan tekemisiin päivittäin.

        Asiakaspalvelussa pitää kyllä olla myös asiakaspalvelija, ammattitaitoa sekin ja kuuluu ammattiin. Taidat itse olla se H.


    • rautakauppaturhapuro

      K-Raudassa on oikeasti surkea palvelu, myyjät tuijottaa tarkoituksella vaan tietokonetta ettei kukaan häiritsisi tai tulisi kysymään jotain, ihan selvästi ne tekee sitä siksi ettei tarvitsisi palvella.

      • urpo urputtaja

        Kylppäriremppa K-raudan kautta, eikä mitään valittämista. Asiantuntevaa palvelua ja hyvää jälkeä remppamiehet tekivät :)


      • ^..^
        urpo urputtaja kirjoitti:

        Kylppäriremppa K-raudan kautta, eikä mitään valittämista. Asiantuntevaa palvelua ja hyvää jälkeä remppamiehet tekivät :)

        Niimpä niin, eiköhän se ole tärkeintä että myytävä tuote on kunnossa, eikä se kuinka ***settä lirputetaan ja virnuillaan tyhmänä! Voihan esim. lipevä autokauppias myydä sinulle vaikka ihan ***kan auton ja hymyillä perään. Siitäkö te haluatte maksaa!

        Olen itse aikoinaan ollut kaupassa töissä ja voin sanoa, ettei ole paljoa epäkiitollisempaa ammattia. Kyllä sieltä tiskin toiselta puoleltakin voidaan tervehtiä ja ja myös ystävällisesti sittenkin! (Menkää itseenne!)
        Monet eivät myöskään tervehdi ollenkaan. En arvosta sellaisia ihmisiä, koska heillä ei ole perus käytöstavat ja toisen kunnioittaminen (kohteliaisuus) hallussa. Kyllä se reippaimmankin "palvelijan" lopulta lannistaa.
        Ja mitä tulee sanaan "asiakaspalvelija", on se harhaanjohtava ja vanhanaikainen. Eivät he mitään palvelijoita ole vaan myyjiä.

        Olisipa hauska tietää missä nämä turhasta inisijät ynnä pikkuihmiset itse ovat töissä ja minne voi valittaa heidän työn jäljestään. Nih!


    • ???

      mitenköhän nää k-raudat näyttää olevan tilasto kärjessä? imatralla sama homma.

      • myyjäuunoturhapuro

        Siinä olis varmaan henkilökunnalla kehityskeskustelun paikka, lisätään vielä että jos joku myyjä K-Raudassa sattuu kävelemään ohi niin ei vahingossakaan vilkase asiakasta ettei tarvitsisi sanoa mitään,tämä ilmiö on erityisesti LAppeenrannan K-Raudassa.


      • kjhg3

        K-Raudan työkalu osasto, siellä on hyvä valikoima, mutta ei kiinnosta ostaa kun tuntuu olevan niin vaikeeta...


      • urpåt
        kjhg3 kirjoitti:

        K-Raudan työkalu osasto, siellä on hyvä valikoima, mutta ei kiinnosta ostaa kun tuntuu olevan niin vaikeeta...

        Starkin työkalu ja lvi puoli, voi ittu miten ylimielinen meininki, se tuntuu olevan kun ei ole asioista perillä ni voi heittäytyä ylimieliseksi..


      • jotain on vialla
        kjhg3 kirjoitti:

        K-Raudan työkalu osasto, siellä on hyvä valikoima, mutta ei kiinnosta ostaa kun tuntuu olevan niin vaikeeta...

        Joo, se työkalutyyppi on aina sen näköinen että älä vaan kysy mitään, siis joku mättää koko tuossa kaupassa !!


      • Imatran K-Raudassa

        olen saanut elämäni parasta asiakaspalvelua. Myyjä ei kylläkään ollut suomalainen vaan kotoisin teoriassa ystävällismielisestä naapurivaltiosta. Annoin neidille tavoistani poiketen tunnustusta koska aihetta oli. Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten.


    • remontti uuno

      K-Raudassa on ilmeisesti aivan liian vähän palkattua ammattitaitoista henkilökuntaa.
      Olen parin viimeisen vuoden aikana tehnyt suuria remontteja omakotitalooni ja siksi asioinut usein rautakaupoissa.

      Kun myyjän saa kiinni niin palvelua kyllä saa ja se on yleensä myös ammattitaitoistakin, mutta kun sitten peräkärryn kanssa kurvaa noutohalleille ei siellä kukaan jouda tavaroita luovuttamaan kohtuullisessa ajassa.

      Jos on kiire menen suosiolla Starkille koska siellä noutopuoli pelaa hitusen paremmin.

    • Dui dui

      On se kumma että niillä on tällaisena aikana varaa olla ylimielisiä asiakkaita kohtaan. Johtuu kai niiden omasta alemmuudentunteesta mutta osoittavat tympeällä käyttäytymisellään ja palveluhaluttomuudellaan vain omaa typeryyttään. Asiakas kunnioittaa työhönsä oikein ja rehdisti suhtautuvaa henkilökuntaa.

      Jos katsovat työnsä arvolleen sopimattomaksi, hakeutukoot muualle. Uskon että fiksuja ja kohteliaita ihmisiä löytyy heidän tilallleen. Eivätkö heidän pomonsa näe tilannetta?

    • venäjää

      opetelkaa venäjää....pyöritelkää noin 15,000 euroo sormissa ni johan tältäkii kylältä palvelua saa ja nopeesti.....ei muutoin

    • vxyz

      Eivät ne venäläisetkään mitään rikkaita yleensä ole. Ja tuskinpa kaksista palvelua hekään saavat, on kielivaikeuksia ym.

    • llal

      Emotionissa. Siellä meikki puolella on niitä hiuspidennysbrunettimuijia, jotka keskittyy vaan ulkonäköönsä ja toistensa kanssa keskusteluun. Eipä ole tarvinnut sieltä enää meikkejä ostaa, kun ei saa apua.Ellei sitten satu olemaan joku parempi myyjä näkyvillä!

    • Myyjä 85

      Oma näkemykseni Emotionista on, että siellä on liian vähän henkilökuntaa. Itse harvoin siellä palvelua kaipaan, mutta kassalla saa seisoa välillä aika pitkiä aikoja, kun kaikki myyjät on palvelemassa asiakkaita. Hyvä, että on asiakaspalvelulähtöistä, mutta liian pienellä porukalla.
      Aika yleinen ongelma! Itsekkin olen asiakaslähtöisessä palvelualan työpaikassa ja haluan palvella asiakkaat hyvin, mutta välillä olo on tosi riittämätön, eikä aina tunnu ymmärrystä riittävän sille, ettei voi olla kaikille 100%:sti, vaan pitäisi palvella useampi asiakas samanaikaisesti. Harvoin ihmiset jaksaa odottaa, jos ei saa palvelua heti ja sehän tietysti kohdistetaan myyjiin.
      En itsekkään siedä töykeää palvelua missäännimessä, mutta tämä henkilökunnan vähyys vaikuttaa asiakaspalvelun laatuun. Kaikessa säästetään ja helposti myyjät saa siitä kärsiä.

    • ex asiakas

      Ois kiva jos L:rannan K-raudan johtaja sattuis lukemaan asiakkaiden mielipiteitä täältä ja kuvauksia firmansa työntekijöistä.... Luuta lakasee tai sit ei ?

      • ***************

        Laitetaanpa porukalla Tersalle palautetta. Voisi olla tehoa enemmän, tuskin näitä lukee. Mut jos henkilö itse lukee niin katsokoonhan peiliin.


    • ToyotaA6

      Autoliikkeet kautta linjan, jota Auto-Suni johtaa petosta lähentelevillä autotarjouksilla, muihin nähden.

    • Entinen rautalainen

      Tässä kohtaa pitää pieni puolustuksen sana sanoa K-rautalaisten puolesta, vaikka en itse siellä ole vähään aikaan tai kauaa työskennellytkään.

      Myyjän pääasiallinen työaika menee siinä tietokoneella olemiseen tai hyllyttämiseen tms. Asiakaspalvelua on murto-osa siitä 8-10 tunnin työajasta. Koneella on aina tekemistä ja asiakas voi kyllä myyjän keskeyttää halutakseen palvelua. Samaten hyllyt vaativat koko ajan siivoamista ja järjestelyä, ei siellä hyllyjen välissä olla piilossa niin kuin moni ajattelee. Osastot ovat isot ja monella osastolla yksi myyjä vastaa tästä hyvin usein yksin (illat, aamut, viikonloput jne), hän ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa. Henkilökuntaa ei liikaa ole.

      Monet ja useimmat asiakkaat eivät tarvitse tai halua apua, vaikka sitä heiltä kysyy. Asiakas voi edelleen pysäyttää vastaan kävelevän tai sitä tietokonetta tuijottavan myyjän, luulen että aina apua saa.

      Tämä kaikkien rautalaisten puolesta, koska henkilökunta oli ainakin minun aikanani mitä mahtavin!

      • entinen asiakas

        Mut niitä hapannaamoja siellä sit on enemmistö. Aivan oikeasti se yks mikäliepomo maaliosastolla ja ne pikkuneidit, uhhhh mikä asenne. Todella töykeä.
        Olisiko hymy liikaa edes joskus, saati asenneongelman hoitaminen?


      • antdku

        Tuntuu siltä, että työkaluosaston miespuoliset ovat kaiken aikaa "netissä". Mitä ihmettä hyö ettivät, vai sitä?
        PÄIVÄÄ!!


    • vxyz

      "Monet ja useimmat asiakkaat eivät tarvitse tai halua apua, vaikka sitä heiltä kysyy. Asiakas voi edelleen pysäyttää vastaan kävelevän tai sitä tietokonetta tuijottavan myyjän, luulen että aina apua saa", sanoo nimim. "Entinen rautalainen".

      Eipäs ole koskaan tultu kysymään. Ja jos menee "häiritsemään" tietokoneeseen keskittynyttä tai ohi porhaltavaa myyjää, saa osakseen tuimia katseita ja otsanrypistyksiä. Asiakas tuntee olevansa vain kiusaksi ja tiellä, vaikka uskoo yhä myyjien olevan kaupoissa asiakkaita, ei vain hyllyjen siivousta ja tietokoneen räpläystä varten (luulin pitkään että he pelaavat jotain tietokonepeliä).

      Mutta hyvä tietää, kokeillaan ensi kerralla.

      Mutta eipä silti, joissain tavarataloissa myyjät puhuvat jatkuvasti kännyköihinsä asiakkaiden palvelun sijasta. Lienevätkö siirtyneet puhelinmyyntiin.

    • vxyz

      Mutta jotta ei totuus unohtuisi, kiitos kaikille kohteliaille ja asiallisille myyjille ja kassoille. Kyllä heitä on sentään enemmän kuin näitä happamia.

      Ja ei se työ välttämättä aina ole kaikkein hauskinta, mutta mikäpä työ on. Siinä viihtyy se joka haluaa olla ihmisten kanssa tekemisissä js jolla on huumorintajua ja kärsivällisyyttä. Koska asiakkaita niitä vasta moneksi onkin.

      Olen itsekin ollut nuoruudessani elintarvikeosastoilla kesäapulaisena. Minusta se oli enimmäkseen kivaa, sai nähdä ihmisiä ja oli liikennettä. Päivät kuluivat nopeasti.

    • Iso-kristiinan

      apteekki! koko henkilökunta vetäny sitruunaa aamupalaksi,ennen töihin tuloa.

      • jepjep

        On siellä yksi mukava ja asiansa osaava neiti töissä, että kiitoksia hänelle. Mutta muuten henkilökunta vaikuttaa elämäänsä kyllästyneeltä. Haukotellaan päin naamaa, ei tervehditä edes kassalla vaikka itse tervehtii, muijat vain juoruilevat takahuoneessa tai kassan takana.


      • Apteekin asiakas

        Olen samaa mieltä. Asioin siellä tänään ja kassalla oli kyllä sellanen neiti että....
        Tosi tökeröä asiakaspalvelua, ei tainnut olla neidillä hyvä päivä.


    • zxcvbnm,.

      Ehdottomasti K-Raudassa ml. asennuspalvelussa. Meille ei osteta enää mitään saatikka hankita mitään asennuspalvelua kyseisestä puljusta.

    • mammarosalina

      Ehkäpä se vika löytyykin rautakauppiaasta.. Ei arvosta työntekijöitään, ei edes pikkujouluja, tykyjä, liikuntaseteleitä tai muutakaan normityöpaikkaan kuuluvaa järkkäämällä. Huono johtaminen ja alaisten pitäminen vain pakollisena menoeränä näkyy kyllä asiakkaallekin.

      • yrittäjämyös

        "Ainahan" se sieltä löytyy, ei koskaan siitä työntekijästä.
        Kyllä se vaan johtuu siitä työntekijästä, sen tehtävänä on hoitaa työnsä kunnolla tai lähteä menee jos hommaan ei sovellu eikä työnantaja miellytä, väkisinhän siellä ei tarvitse kuule olla eikä kannatakkaan olla jos se on kerran noin vaikeeta.


    • kärtsykkä71

      Korpikeidas Joutsenossa, ehdottomasti. Karmea paikka nykyään ja todella surkeaa palvelua kesät talvet. Ennen oli toisin mutta nykyään.. noh, en kehtaa edes kirjoittaa tänne.

    • kokodius

      Kyllä se Lappeenrannan keskusapteekki Iso Kristiinassa kaikista huonot pisteet vetää. Siellä sitä apua ei saa. En tosin enää edes suostuisi menemään sinne.

    • harminhyssäkkä

      Lpr:n Danskebank kauhein koko kaupungissa. Omaisen kuoleman jälkeen pakko joitain asioita selvittää ja siellä vaan tiskin takana joka rouva antaa erilaiset ohjeet ja virnuilevat sitten päin naamaa kun asiakas hämmentyneenä ei tiedä mitä tekisi. Siitä pankista lähti kuolinpesän varat suitsukkelaan.

    • asiakas5

      gigantista saa kaupungin huonointa palvelua.

    • kellotlyö

      Laitetaampa tänne palaute...

      EKKS kahvila. Siellä on kans vedetty sitruunaa aamupalaksi, todella töykeää palvelua. Pitäis miettiä sitä että kun kahvila on sairaalassa niin se asiakas on voinu käydä kattoo sairasta sukulaista/ystävää eikä enää kaipaa mitään tylytystä elämäänsä. Eikä se oo asiakkaan vika että 'etupihan' parkkimaksut pitää maksaa kolikoilla. Onhan se parkkihalli olemassa mutta jos ei sinne aja autoa niin voi voi!!! Eli rahan vaihtamisesta on turha kettuilla.

      • Kolikot mukaan

        Ei kai se kanttiini mikään rahanvaihtopiste ole.


      • kellotlyö
        Kolikot mukaan kirjoitti:

        Ei kai se kanttiini mikään rahanvaihtopiste ole.

        Ei oo rahanvaihtopiste ei. Mutta jos tulee äkkikutsu sairaalaan niin eipä käy mielessä tarkistaa että mukana on kolikoita. Anteeks vaan kamalasti kahvilan täti!!


      • Eksote osapuoli
        kellotlyö kirjoitti:

        Ei oo rahanvaihtopiste ei. Mutta jos tulee äkkikutsu sairaalaan niin eipä käy mielessä tarkistaa että mukana on kolikoita. Anteeks vaan kamalasti kahvilan täti!!

        Eiköhän se olisi Eksoten asia järjestää rahanvaihtopiste esim. neuvontaan, jos yleensä sairaita halutaan parkkeerauksesta maksattaa. Ymmärtääkseni kanttini on asiassa yhtä ulkopuolinen osapuoli kuin muut potilaat.


    • kiukkuinen

      Merenlahdentien Siwassa!
      Muut kyllä ovat ihan osaavia, mutta se vanhempi nainen, jolla on lyhyt punertava tukka. Ei jestas! Meinasin antaa viimeksi hänelle palautetta henkilökohtaisesti.
      Nyt ei ole kyse mistään yhdestä kerrasta, vaan olen seurannut naisen tekemisiä, kun postia joutuu kuitenkin käyttämään melko paljon.

      Olen itse aina ollut hänelle ystävällinen ja hän tiuskii ja on todella töykeä. Ymmärtäisin jos joskus sattuu nousemaan väärällä jalalla tai jos asiakas on inhottava..
      Jonottaessa olen huomannut hänen käyttäytyvän muillekkin näin. Myös niille nuorille työkavereille, joita sielä on ollut.

      En vaadi mitään mielistelevää käytöstä myyjältä, enkä tarvitse edes hymyä. Haluan edes asiallista käytöstä.

      • Ois aika vaihtaa työ

        Tuo myyjä on ollut siellä töissä ikuisuuden jo.
        Aikoinaa avoukkonsa ( joka ei halunnut mennä naimisiin tän akan kanssa) lähti toisen naisen matkaan ja lieneekö vieläkin katkera siitä.


      • Juupa juup
        Ois aika vaihtaa työ kirjoitti:

        Tuo myyjä on ollut siellä töissä ikuisuuden jo.
        Aikoinaa avoukkonsa ( joka ei halunnut mennä naimisiin tän akan kanssa) lähti toisen naisen matkaan ja lieneekö vieläkin katkera siitä.

        Juu


      • ^..^
        Ois aika vaihtaa työ kirjoitti:

        Tuo myyjä on ollut siellä töissä ikuisuuden jo.
        Aikoinaa avoukkonsa ( joka ei halunnut mennä naimisiin tän akan kanssa) lähti toisen naisen matkaan ja lieneekö vieläkin katkera siitä.

        Miettikääs nyt vähän mitä täällä puhutte! Selvät tunnisteet ja revittelette toisen yksityisasioilla. Voi olla aika kipeäkin asia hänelle.
        Ei hän sentään mikään julkkis ole, josta saa puhua yleisesti netissä. Törkeää!!! Minusta jos puhuttaisiin täällä, ei takuulla asia siihen jäisi! Raastuvassa tavattaisiin...
        Ja tuokin yksi oikein "seurannut." Pöh! Eikö sinulla raukalla ole lainkaan omaa elämää?


    • kiukkuinen vieläkin

      Ai niin ja Prisman kalatiski. Ei sielä ikinä edes tervehditä tai sanota kiitosta. Ei kyllä mitään muutakaan.

    • kamomil78

      ABC viipuriportin Hesburger! Siinä vasta asiakaspalvelu kadoksissa! Liekö henkilökunnan vähyys vai mikä, mutta vuosi kausia sama ongelma: ruoan saaminen kestää ja kestää. Tiskille tulevat jonottavat ja jonottavat. Tosi surkeeta, kun kerran vuoteen käy ja sama jatkuu, kaikesta palautteesta huolimatta.

    • HTH:n ent asiakas

      Missään en ole saanut niin huonoa palvelua kuin HTH-keittiössä lentokentän laidalla! Asiakkaan tarpeita ei oteta huomioon, tulee tunne että asiakas liikkeessä riesana, ei esitellä eri vaihtoehtoja, oletetaan että asiakas ottaa ensimmäiset kalusteet mitkä tulee vastaan. Pakkaspoika pois asiakaspalvelutyöstä!

    • tiutapataupa1

      suomalainen kirjakauppa tai ainankin yksi niistä tädeistä

    • .......

      Kumma juttu,starkissa ja k-raudassa saa maalipuolella nopeaa ja asiantuntevaa palvelua kun kysyy.
      Ostaa sitten pienen lakkapurkin tai omakotitalon ulkomaalit aina saa oikean ja toimivan tuotteen..

    • Dui dui

      "Kumma juttu,starkissa ja k-raudassa saa maalipuolella nopeaa ja asiantuntevaa palvelua kun kysyy."

      Eipäs ole sattunut kohdalle. Keneltä pitää kysyä? Eikö kysymättä palvella?

    • ex-vakioasiakas

      Kekäleessä alakerrassa farkkuosastolla.
      Olin ostamassa farkkuja ja siinä sitten venäläinen pariskunta oli myös ostoksilla ja niitä palvelemassa pyöri kaksi myyjää jotka poslotti venäjää. Menin viimein kysymään että saisiko kysyä ja sai ihan suomeksi yllätyksekseni. Osoittautui ihan suomalaiseksi myyjäksi ja myi sitten farkut lopulta minulle vaikka sovittamiseni välillä laukkasi niitä ryssiä passaamassa vaikka myyjiä oli kuin kärpäsiä keväällä.

    • Intersport

      Minäkin saanut K-raudasta maaliosastolla kahdelta eri tyypiltä hyvää palvelua!

      Mutta se huono asiakaspalvelu...
      Postissa se tummatukkainen nainen, luoja että on aina kun myrkyn niellyt.

      Ja yksi mitä kukaan ei ole vielä maininnut, ihme kyllä! Nimittäin INTERSPORT!
      Jos jossain niin siellä myyjät juoksevat karkuun kun asiakas tulee liikkeeseen sisään. Työntekijät tosin ovatkin nuoria tyttösiä ja poikasia, otetaan ilmeisesti vaan ulkonäön takia/nuoren iän takia - ei palkkakaan päätä huimaa.
      Useasti on tehnyt mieli ärähtää niille mutta olkoon, jutelkoot keskenään ringissä, en siihen lafkaan enää mene.

    • 9+14

      K-supermarket Lehmus

      Henkilökunta riiteli keskenään, eipä tehnyt mieli kysyä apua ruususuolan löytämiseksi.

    • vxyz

      "Ja yksi mitä kukaan ei ole vielä maininnut, ihme kyllä! Nimittäin INTERSPORT!", sanoo joku tuolla.

      Valetta. Kohteliaita siellä ollaan ja tehdään hyvää työtä korjauspuolellakin.

      • Greeta--

        Välillä palvelu vähän liiankin tyrkkyä.. :D


    • joopati

      haha :D paremman maailman ongelmia, ei voi ku nauraa :D minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä, ei ihme et menee tääl suomes päi helvettiä :)

    • Kakki hyvin

      Palvelu pelaa jälleeen...

    • lypyr...

      Intersportissa palvellaan kavereita ja tuttavia, muut saa pyöriä ihan rauhassa, eivät myyjät "häiritse".

    • ostavaasiakas

      Kaukaan apteekissa. Kysyin tuotteesta nuorehkolta myyjältä, en tiedä titteliään. Sain vastauksen "kato netistä, ei o meillä materiaalia"
      Okei, ei sitten. Yliopiston Apteekista sain asiantuntevaa apua ja ostin tuotteita.

    • torttu4

      Kahvila Aleksandrassa on yks tuikea nainen, vissiin omistaja. Ei hymyä irtoa, ei...

    • back to Junttilaan

      Monissa kaupungeissa asuneena kerron syyn:

      Ei Lappeenrannassa ole sellaista avonta, ennakkoluulotonta, positiivista rentoa ja ihmisläheistä asiakaspalvelua, se ei kuulu Lappeenrantalaiseen kulttuuriin.

      Lappeenrannassa ihmisillä on omaperäiset käsitykset mm: siitä miten myyjän ammatissa tulisi toimia, Lappeenrannassa ei osata olla objektiivisia eikä varsinkaan ystävällisesti objektiivisia, se on Lappeenrantalaisen kulttuurin suurin ongelma, syyitä on monia, yksi suuri syy on ihmisten käyttäytyminen yleensä toisiaan kohtaan, se aiheuttaa tämmöistä käytöstä niin myyjissä kuin asiakkaissa.

      Summa summarun: uskomaton junttila !!

    • 90killoovattuhilloo

      Mikä sen entisen Kaukaan huoltoaseman kuppilan nimi nykyään on?
      Aivan uskomattoman huonosti käyttäytyvä pyllerö paiskoo astioita siellä tiskin takana....

    • ormLpr

      Mulla huonoimmat asiakaspalvelukokemukset Auto-Sunilla 2006-2007 ja Lpr K-raudassa poikkeuksetta.

      Mutta mullakin huonoja päiviä duunissa

    • pettynyt asiakas

      Keskustan tietokone korjaamolla on todella huono palvelu sinne en mene enää kertaakaan älkää menkö sinne ikinä vastassa joku ihmeen maahanmuuttaja jolla aivan liian korkeat hinnat..

    • Laatta.

      K-raudasta ei löydä myyjiä. Sitten kun itse ottaa jonkin laattalevyn sieltä ja vie sen kassalle, kassa ei tiedä paljonko se maksaa ja alkaa valittaa, että "tää ois pitäny antaa myyjän hinnoitella". Sitten aletaan soitella ympäriinsä, mistä löytyisi se myyjä.

    • enenäänsinnemene

      Suomikirppiksellä on yksi myyjä jolta saa huonoa asiakaspalvelua ja pahan mielen. Muut myyjät ovat mukavia ja asiakaspalvelutaitoisia, mutta tämä yksi naismyyjä saa aina päässä kiehumaan. :( Lörpöttelee tutuille kassalla ja, kun huomautti, että pystyisikö palvelemaan niin sai vain ilkeän katseen ja "odota nyt hetki". Kyseinen myyjä oletti myös, että tietäisin kaiken mtn tuo kirpputori myynti menee (lähinnä tavaroiden poisviennissä yms. olisin halunnut tietoa) ja kun apua kysyi niin näytti siltä, että pitää minua täys idioottina ja palveli tosi happamasti. :/

    • hiekkis

      En ymmärrä miksi nämä sipulipillut hakeutuu palvelualalle.

    • Kyösti.H

      Sosiaalitoimistossa kun eivät anna maksusitoumusta kuin korkeintaan 42" taulutelkkuun.

      • Ei telkkua

        Antaako sos.toimisto maksusitoumuksen telkkariin suomalaiselle? Olen kuullut, että maahanmuuttajille ostetaan uudet telkkarit mutta että suomalaisetkin sen saavat, se on aivan uutta tietoa. Minulle riittäisi hyvin 42" telkkari.


    • Kake=Cake

      Suutari Kake on oma ykkösvalinta jos herra itse on tiskin takana. En tosin ole kyseisessä paikassa asoinut enää pitkään aikaan joten lieneekö tuo enää hengissäkään tai ainakaan työmaailmassa.

    • arvi4

      Lprn Prismassa sijaitseva apteekki on kärkisijoilla. Käykää toteamassa. Usein paska ilmapiiri työntekijöiden kesken lähtee johtajasta. En tiedä tätä tapausta. Toinen on keskustan Instrumentarium. Siellä myymälänhoitaja/johtaja, mikä lie, on kyllä asiakaspalvelun Darth Vader. Itselläni oli lasien kanssa ongelmia jotka selitin hänelle paikan päällä. Myymäläpäällikkö avasi pelin tokaisemalla: "Siitähän kuitenkin lähdetään, että teillä ei ole mitään mahdollisuutta kaupan purkuun." En mie semmosta kysellytkään.

    • matkustaja123

      Mihin on kadonnut autolinjoilta se ihana sinisilmäinen, tummatukkainen bussikuski nainen??
      Aivan loistavaa asiakaspalvelua!!

      Tilalle tuli sellainen muija joka ei osaa palvella, eikä ajaa autoa... Hyi.. Onneksi on tainnut sekin jo kadota paikallisliikenteestä.

    • truytut

      ST1 Lauritsala vie voiton!!!

    • teija18

      Starkissa palvelu ala-arvoista!

    • 234346457568769

      Onko työvoimatoimiston palvelu yhtään parantunut?

    • Palvelu? mitä se on

      Koko julkinen sektori, ei niillä ole tarkoituskaan palvella aivan liian suurilla palkoillaan ja eduillaan, ne ei ole tajunneet että ME olemme niiden palkanmaksajia ja työnantajia.

    • ryssämarket

      Se yks ryssämarket mikä on siinä ex-kespron päädyssä. Äijä luulee olevansa isokin johtaja. Täys roisto koko ukko!!

    • seonpers

      MV giinteist

    • asiallinen-appeenranta

      Minä olen saanut kaupoissa pääosin hyvää palvelua. Olen varakas, näytän varakkaalta, olen 190 cm pitkä ja timmissä kunnossa oleva 52-vuotias. Pukeudun hyvin. Hymyilen, tervehdin mutten nöyristele. Olen kohtelias kaikille ja olen itsevarma epohjalainen syntyjäni.

    • Intiiani

      Minusta Pitäjänmäen Hesburgerin drive inissä. Kaveri vain nauroi ja vänkäsi vastaan. Eikä edes kiittänyt lopuksi. Sanoi vielä että voisitteko raahautua seuraavalle luukulle. Halusimme puhua kyseiselle henkikölle mutta hänellähän oli paljon tekemistä....

    • Minävaanenjokumuu

      Sitä saa mitä tilaa. Jos itse käyttäydyt kuin sika, saat myös sian kohtelun. Suurin osa herra ja rouva ''Et Sä Tiedä Kuka Mä Oon'' käytäytyy juuri niin. Samoin iso osa ihan tavallisista asiakkaista. Ja onhan se myös niin, että jos näitä tervehtii on turha odottaa vastausta. Eli lyhyesti: Jos saat paskaa palvelua, katso peiliin. Suurin syyline saattaa löytyä sieltä.

      • Röpökkä

        Tuli sellaisella varmuudella tuo, että pohjautunee tutkittuun tietoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe