perustuslaki vs psykiatria

yesimmoral

Suomen perustuslaki on suunniteltu ettei poliitkot käytä epämoraalista valtaa, eli siis joka päätös joka ei ole perustuslain mukainen, on laiton. Postaan suomen perustuslain, jonka tarkoitus on taata ihmisille perusopikeudet tyranniaa vastaan, ja jonka tehtävänä on rajoittaa mielivaltaa, tässä

Nuo on perustuslain tekstistä, koko juttu olisi liian pitkä, mutta voitte lukea suomen perustuslain tästä linkistä:http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • non-moral

      http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

      Olet oikealla asialla. Perustuslain rikkominen on rikos. Psykiatrian henkilökunnalla on mm. tarkkaavuushäiriö F98.8, F80.2 sekä monimuotoinen oppimiskyvyn häiriö 81.3.

      Pakkohoidossa on havaittavissa heiltä fyysistä väkivaltaa R45.3 ja outoa käytöstä R46.2. Muita harhoja R44.2 heillä riittää runsaasti.

      Näitä listasin vain, jotta he lukiessaan tätä palstaa sisäistävät sen, mitä oppimisvaikeudet käytännössä tarkoittavat. He eivät ole oppineet noudattamaan perustuslakia.

      Perustuslain lisäksi asiakkailla on mahdollisuus käyttää mm. rikoslakia ja potilasoikeuslakia valituksissaan. Hoitohenkilökunnalla ei ole moraalia. Siksi he ovat sadisteja. http://www.urbaanisanakirja.org/word/sadisti

      • Väärä linkki

      • 9+5

        Minä leimaisin koko sakin jonkin sortin skitsofrenilla kun luulevat olevansa jumalia. Onhan se jumalallista, diagnosoida ihmisiä. Miten isot luulot on ihmisellä oltava itsestään jotta pystyy kuvittelevansa riistämään toisen ihmisen vapaan tahdon, vapauden ja luulevansa tietävänsä mitä toinen ihminen AJATTELEE?

        Myöskin jonkinsortin tunteellista etäytymistä ja empatiaan kykenemättömyyttä olen havainnut. Tällaisellekin käyttäytymiselle taisi löytyä joku diagnoosi.

        Pakottaminen kidutukseen ja väkivalta (sidonta ja pakkolääkitys) viattomia ihmisiä kohtaan on todellinen merkki fundamentalistisesta, psykoottisen ihmisen käyttäytymisestä!


      • Diagnoosit
        9+5 kirjoitti:

        Minä leimaisin koko sakin jonkin sortin skitsofrenilla kun luulevat olevansa jumalia. Onhan se jumalallista, diagnosoida ihmisiä. Miten isot luulot on ihmisellä oltava itsestään jotta pystyy kuvittelevansa riistämään toisen ihmisen vapaan tahdon, vapauden ja luulevansa tietävänsä mitä toinen ihminen AJATTELEE?

        Myöskin jonkinsortin tunteellista etäytymistä ja empatiaan kykenemättömyyttä olen havainnut. Tällaisellekin käyttäytymiselle taisi löytyä joku diagnoosi.

        Pakottaminen kidutukseen ja väkivalta (sidonta ja pakkolääkitys) viattomia ihmisiä kohtaan on todellinen merkki fundamentalistisesta, psykoottisen ihmisen käyttäytymisestä!

        Mainitsemasi tunteellinen etäytyminen on F60.2 ja empatiakyvyttömyys on F60.8. Onneksi meitä samanhenkisiä on täällä vertaistukikeskusteluissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe