Todisteet mielisairauden olemassaolosta

dr mengelet

Nykyisin psykiatriassa on käytäntö että pienimmästäkin syystä viedään väkivaltaisesti ihminen joka on yleenä täysin toimintakykyinen ja jopa työkykyinen ''hoitoon''. Sitten pumpataan ''potilas'' niin täyteen myrkkyjä ''lääkkeitä'' että uhrista ''potilaasta'' tulee täysin toimintakyvytön. Kaikkia hirvittäviä niin sanottuja lääkkeiden sivuvaikutuksia pidetään todisteina uhrin ''potilaan'' oletetusta mielisairaudesta. Sitten muutama vuosi myöhemmin kun uhrin ''potilaan'' aivot ovat täysin tuhottu ''lääkkeillä'' psykiatrit ottavat aivoista kuvia ja hehkuttavat löytäneensä todisteita eroavaisuuksista normaalin ihmisen ja ''mielisairaan'' aivojen välillä. Usein uhri ''potilas'' sitten lopulta kuolee sydänkohtaukseen kun myrkyt ''lääkkeet'' tuhoavat sydämenkin.

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+8

Näin on asia. Pelkään psykiatreja enemmän kuin sarjamurhaajia, ennemmin kuolen heti kun joudun psykiatrinatsien käsittelyyn ja lopulta unohdan nimeni aivojeni pehmenemisen seurauksena.
      Psykiatrit ovat tehneet tätä jopa lapsille, syöttivät Ritalinia ja SEN JÄLKEEN kuvauttivat aivot ja väittivät löytäneensä todistusaineistoa ADHD:n olemassaolosta. Samaten skitsofrenian kohdalla, http://www.sciencedaily.com/releases/2011/02/110207165438.htm Antipsychotics for Schizophrenia Associated With Subtle Loss in Brain Volume, eli ensin väittivät, että skitsofreenikoiden aivot kutistuvat sairauden seurauksena, mutta eläinkokeet ovat todistaneet, että antipsykoottiset kutistavat aivoja.

Keskitysleirit ovat tätä päivää. Historia toistaa itseään, ei pidetyt ihmiset pidetään poissa yhteiskunnasta. Jotta ei olisi kaikille päivänselvää mistä oikeasti on kyse, näitä ihmisiä ei heti tapeta. Heidät turrutetaan zombeiksi, heidän ihmisyytensä tuhotaan. Tottakai antipsykoottiset lyhentävät merkittävästi elinikää, eli tappamisesta on kyse.

• ausvitsin latoasukki

Ne vaan keksi kemiallisesti kastroida "lääkkeillä" osan
      potilaiksi joutuneistaan.
      Kautta historianhan on tunnettu tosiasia - eunukeista tulee
      huomattavasti säyseämpiä. Nykyään se vaan hoidetaan hieman
      toisenlaisia keinoja käyttäen.

• valitettavasti

Ja eihän aina psyykesairaudet juonnu aivojen neurologisesta ja aineenvaihdunnallisesta syystä. Jos on erittäin paha olla niin mieli pitää saada rauhoitetua ja unirytmi kuntoon, mutta pitäisi olla myös terapiaa. Syy kertomaasi ongelmaan on, että sairastuneita on paljon, ei ole riittävästi terapeutteja ja hoito on kallista ja aikaa vievää.

• elämäontaitolaji

Psykiatria on pelottavaa.. minäkin aluksi luotin järjestelmään, kun menin hakemaan apua. Kuitenkin jo muutaman päivän sisällä tajusin mistä on kyse.

Mitään mielensairauksia ei ole olemassa, monet masennukset ja psykoosit johtuvat pieleenmenneistä asioista elämässä tai päihteidenkäytön seurauksena on aivot sekaisin.

Minutkin lääkittiin tuhdisti ja sekaisin menin. Alkuperäiset ongelmat unohtuivat, kun päälinmäinen huoli tuli siitä mitä minulle tapahtui? Menetin muistini, ajatukseni tahmaantui, lihakset sätkivät, olin motorisesti levoton, ahdistus sai oman uuden ulottuvuuden, mikään ei tuntunut miltään vain nukkuminen täytti elämän. Kiitos neuroleptien.

Kun annokset kasvoivat ja pää sekottui enemmän pyysin lääkityksen tarkistusta, minulle sanottiin että kaikki ne ovat tarpeen ja ilman niitä en tulisi selviämään.
      Kukaan ei kuitenkaan selvittänyt taustojani, kukaan ei halunnut tietää miksi asiat ajautuivat tiettyihin pisteisiin. Minullekin annettiin bipo diagnoosi (vaikka taustalla oli pari vuotta kestänyt työpaikkakiusaaminen)

Kuukausia yritin istuttaa itseäni kaksisuuntaiseksi, se ei vaan onnistunut. Mitä enemmän luin työpaikkakiustattujen oireista ne tuntuivat sopivan minuun. Kärsin post traumaattisesta stressistä johon ei neuroleptit pure. Itse tässä on saanut toimia itselleen lääkärinä, terapeuttina ja hoitajana.

Netin kautta löytyy paljon asiallista tietoa jota olen voinut tilanteessani hyödyntää. Lopetin mm neuroleptien syömisen ja tasaavien myös. Noiden lääkkeiden lopettamisen jälkeen sain järkeni takaisin, mutta masennus jäi. Sain vinkua 8 kuukautta itselleni masennuslääkettä. Nyt olen viikon Voxraa syönyt ja ensi kertaa kahteen vuoteen en mieti itsemurhaa alati.

Mitään vauhtia tai euforiaa en ole lääkkeettömänä tuntenut. Jos olen 44 vuotta elänyt tasaista perhe-elämää ilman sekoiluja, päihteitä tai ilman suurta draamaa niin on aika tuulesta temmattu moinen diagnoosi ja vielä kauheampaa on syöttää noin vahvoja lääkkeitä ihmiselle joka ei niistä apua saanut vaan vointi meni heikompaan kuntoon.

Kun asun vielä pienellä paikkakunnalla jossa entisen työpaikkani kiusaajat levittelevät minusta juoruja on tilanne aika kammottava. Tiedän minusta puhuttavan, minusta keksitään edelleen juoruja ja minua mustamaalataan. Näitä tuntoja kun mt-toimistolla esitän saan kuulla niiden olevan vain harhaa ja tilani on psykoottinen.

Olen tehnyt itselleni selväksi, että minun parantuminen alkaa sillä hetkellä kun muutan täältä pois ja lopetan mt-toimistolla juoksemisen. Aloitan jossain muualla puhtaalta pöydältä. Vielä kuitenkin olen kaikesta kokemastani niin sekaisin ja varuillani etten uskalla lähteä uuteen työhön ja asuinympäristöön.

Minulla meni luottamus ihmisiin niin työelämässä kuin psykiatrian puolella.

• fdghgghgfjfjh

Olen pahoillani puolestasi. Uskon kyllä, että jaksat vielä koota voimasi ja optimistisuutesi ja luot itsellesi uuden elämän. Jotenkin kirjoituksestasi huokuu lämpö, siitä huolimatta, mitä sinulle on tehty. Siunausta sinulle, ystävä.

• hohhohaijaa

Joku psykiatri tai hoitaja ois tähänkin kirjottanu että onpas järkyttäviä harhoja ihmisillä plaa plaa plaa....

• psyk.hoit.

Miten voi olla mahdollista että työpaikalla kaikki kiusaisivat yhtä ihmistä täydessä yhteisymmärryksessä? Ei se olekaan ja taitaa taas psykoosi iskeä ihmiselle joka luulee kaikkien kiusaavan häntä.

• elamaontaitolaji

Missä niin kirjoitin, että kaikki? eihän siihen tarvita kuin muutama ja loput seuraa vierestä ja toivovat etteivät itse joudu kokemaan samaa.

näin se vaan meni.

Onneksi psyk.hoitajalla ymmärrys riitti ymmärtämään.

• latvakakkonen

Sustahan voidaan esim. alkaa seljäntakana levittää juttuja
      että sulla ois AIDS. Jos olet siihen vielä huonohkon itsetunnon
      omaava koko ikäs ilman mitään seurusteluja elellyt, sosiaalisten
      tilanteiden peloista kärsivä moniongelmainen ihminen, ei sellaiset
      pirut oikeen kovin hyvää tee omalle elämälle.

Nää pyrkii tämmöttiset p*skanjauhajat levittämään sitä p*skaansa
      vielä mahdollisimman laajalle, mutta ne ei koskaan tule mitään
      sanomaan päin naamaa, ne toimii aina seljän takana.
      Se suurin ongelma onkin justiinsa siinä, mitä itse on, ei oikein ole
      koskaan oppinut muodostamaan omia kuppikuntiaan, on jäänyt
      ulkopuoliseksi, heikohkoksi ihmiseksi.
      Semmoisella on vaikeaa vainottuna, ei osaa oikein mitenkään toimia.

Taitaa olla työpaikoillakin sama meininki kuin kouluissa ainakin ennen,
      jos joudut siellä vainotuksi, se on sun vika, äkkiä mielenterveyspuolen
      juttusille ja pää turraksi lääkkeillä.
      Ei niihin vainoajiin saa puuttua mitenkään eikä niiden tekemisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3904
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1541
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      106
      1539
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe