Gallup

menossa....

Kysyn missä hotellissa olette majoittuneet Vilnan reissullanne? Plussat ja miinukset, kiitos (liittyen siis hotelliin, palveluun, sijaintiin).

21

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 220

      Miksi et lue valmiita arvosteluja Booking comista?

      • moite3

        Tämä on mainos!


    • arja ketonen

      Hotel Comfort Vilnius viime kesänä 3 yötä
      sijainti (lyhyt kävelymatka lentokenttäbussillta/-lle) ja vanhaan kaupunkiin
      rauhallinen sijainti
      halpa
      ystävällinen palvelu
      ilmainen netti
      huoneessa parveke

      - huono aamupala (onneksi hotellin vieressä oli kiva kahvila)
      - huone turhan lämmin
      - huone hyvin simppeli

      • vaativa asiakas

        Tuo ei ole taatusti mikään hyvä majoitus.
        Ilmainen netti on kaikissa nykyään.


      • vaativa

        Tuo on kyllä halpa majapaikka jolta ei kummoista voi odottaa.
        Kaikissa hotelleissa Vilnassa on ilmainen netti, useimmissa se on huoneissa ja uhun nyt 3-tähden ja siitä ylöspäin paikoista.


    • mietässä

      Telecom Guest

      Pelkkää plussaa: sijainti, siisteys, rauhallisuus, pieni ja edullinen hotelli. Mahtava henkilökunta!

      • menossa2

        Onko Hotel Artis tuttu jollekin? Sinne me mennään. 4-tähteä.


      • Apartmentti
        menossa2 kirjoitti:

        Onko Hotel Artis tuttu jollekin? Sinne me mennään. 4-tähteä.

        Viime heinäkuussa majoituimme Skapo Apartmentsin huoneistoon neljäksi yöksi.
        Aivan kaupungin sydämessä asunto, jossa voisi asua pidempäänkin. Se oli siis koti, jossa pystyi olemaan kuin kotonaan. Löytyi olohuone, makuuhuone, keittonurkkaus, vaatehuone, pesukone ym.tarpeeliset ja ulkona sisäpihalla oli vielä mukava oleskelualue ja grilli. Maksoi yhteensä 248 euroa. Ei siis hotelli, mutta ajattelin mainita,koska voisin vuokrata saman uudelleenkin. Booking.comista löytyy tosiaan hyviä ja eri maalaisten arvioita ja mielipiteitä. Kannattaa tutkia niitä. Sieltä saa hyvän käsityksen siitä, mikä hotelli voisi sopia parhaiten omiin tarpeisiin ja voi vertailla myöskin hintoja.
        Varmaan jo tiesitkin tämän, mutta kaikki eivät välttämättä tiedä.


      • menossa2
        Apartmentti kirjoitti:

        Viime heinäkuussa majoituimme Skapo Apartmentsin huoneistoon neljäksi yöksi.
        Aivan kaupungin sydämessä asunto, jossa voisi asua pidempäänkin. Se oli siis koti, jossa pystyi olemaan kuin kotonaan. Löytyi olohuone, makuuhuone, keittonurkkaus, vaatehuone, pesukone ym.tarpeeliset ja ulkona sisäpihalla oli vielä mukava oleskelualue ja grilli. Maksoi yhteensä 248 euroa. Ei siis hotelli, mutta ajattelin mainita,koska voisin vuokrata saman uudelleenkin. Booking.comista löytyy tosiaan hyviä ja eri maalaisten arvioita ja mielipiteitä. Kannattaa tutkia niitä. Sieltä saa hyvän käsityksen siitä, mikä hotelli voisi sopia parhaiten omiin tarpeisiin ja voi vertailla myöskin hintoja.
        Varmaan jo tiesitkin tämän, mutta kaikki eivät välttämättä tiedä.

        Huomasin että vastaavat asumismuodot ovat huimasti lisääntyneet Vilnassa.
        Pitempiaikainen oleskelu myös meillä mahdollista, silloinhan apartementos on hyvä vaihtoehto. Hotellit ovat kalliita, ei 4-5-tähden hotellissa viikkoja kukaan asu.
        Nyt otettiin ns.pakettimatka, hotelli on Artis. On kokemusta myäs Radisson SAS Astorijasta ja Tiltosta.
        Kiitos hyvästä vinkistä!


      • vilnalainen
        menossa2 kirjoitti:

        Onko Hotel Artis tuttu jollekin? Sinne me mennään. 4-tähteä.

        sen sijainti on hyvä, koska on vanhassa kaupungissa. Paljon suomalaisia turisteja asuu siellä.


      • ketjun aloittaja
        vilnalainen kirjoitti:

        sen sijainti on hyvä, koska on vanhassa kaupungissa. Paljon suomalaisia turisteja asuu siellä.

        Viime keväänä asuttiin Radisson SAS Astorijassa, oltiin silloin ryhmämatkalla. Se oli hyvä hotelli, meillä oli ylimmän kerroksen huone, parvekkeella! Näkyi yli vanhankaupungin pitkälle aina kolmelle ristille.
        Artiksesta on lyhyt matka keskustaan eli katedraalille sekä Geminolle.
        Aion käydä Europa-ostoskeskuksessa, siellä tekee hyviä ostoksia.
        Gediminolla on kadun aika alkupäässä hyvä vaatekauppa - naisille. Siinä täytyy käydä myös.
        toivon mukaan saadaan hyvä huone Artiksessa, näytt'v't olevan tilavia huoneita.
        Onko vilnassa avattu jotain uusia, hyviä ravintoloita viime aikoina? Siinä vanhankaupungin alueella?
        Pidämme Lokus-ravintolassa, Aulassa tulee käytyä myös joka kerta.


      • 2013
        menossa2 kirjoitti:

        Huomasin että vastaavat asumismuodot ovat huimasti lisääntyneet Vilnassa.
        Pitempiaikainen oleskelu myös meillä mahdollista, silloinhan apartementos on hyvä vaihtoehto. Hotellit ovat kalliita, ei 4-5-tähden hotellissa viikkoja kukaan asu.
        Nyt otettiin ns.pakettimatka, hotelli on Artis. On kokemusta myäs Radisson SAS Astorijasta ja Tiltosta.
        Kiitos hyvästä vinkistä!

        vilna on ihanaa


      • katsoin tiedot
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Viime keväänä asuttiin Radisson SAS Astorijassa, oltiin silloin ryhmämatkalla. Se oli hyvä hotelli, meillä oli ylimmän kerroksen huone, parvekkeella! Näkyi yli vanhankaupungin pitkälle aina kolmelle ristille.
        Artiksesta on lyhyt matka keskustaan eli katedraalille sekä Geminolle.
        Aion käydä Europa-ostoskeskuksessa, siellä tekee hyviä ostoksia.
        Gediminolla on kadun aika alkupäässä hyvä vaatekauppa - naisille. Siinä täytyy käydä myös.
        toivon mukaan saadaan hyvä huone Artiksessa, näytt'v't olevan tilavia huoneita.
        Onko vilnassa avattu jotain uusia, hyviä ravintoloita viime aikoina? Siinä vanhankaupungin alueella?
        Pidämme Lokus-ravintolassa, Aulassa tulee käytyä myös joka kerta.

        Telecom guest on vähän syrjässä mileestäni mutta hinta on halpa.


      • vilnaan uudestaan
        katsoin tiedot kirjoitti:

        Telecom guest on vähän syrjässä mileestäni mutta hinta on halpa.

        No, ei se oikeesti niin syrjässä ole, vanhaan kaupunkiin kävelee noin viidessä minuutissa. Samoin "uusi keskusta" on ihan kävelymatkan päässä kauppakeskuksineen. Ihan vieressä menee hyvät bussiyhteydet joka puolelle, mm. lentokentälle yhdellä bussilla. Me oltiin tyytyväisiä varsinkin henkilökuntaan, joka oli todella mukavaa ja auttavaista.


      • kokemuksia
        vilnaan uudestaan kirjoitti:

        No, ei se oikeesti niin syrjässä ole, vanhaan kaupunkiin kävelee noin viidessä minuutissa. Samoin "uusi keskusta" on ihan kävelymatkan päässä kauppakeskuksineen. Ihan vieressä menee hyvät bussiyhteydet joka puolelle, mm. lentokentälle yhdellä bussilla. Me oltiin tyytyväisiä varsinkin henkilökuntaan, joka oli todella mukavaa ja auttavaista.

        Kun on asunut ihan oikeesti keskustassa, on asiasta eri mieltä. Vilnassa asemakaava on vähän eri eli suoraan ei voi kävellä läheskään aina. Se tekee kaupungista milenekiintoisen.
        Radisson Astorija on hyvällä paikalla, samoin on Artis, Tilto.
        Mabre residence on hyvä majapaikka, se on vähän "syrjässä".


      • kohta menossa
        kokemuksia kirjoitti:

        Kun on asunut ihan oikeesti keskustassa, on asiasta eri mieltä. Vilnassa asemakaava on vähän eri eli suoraan ei voi kävellä läheskään aina. Se tekee kaupungista milenekiintoisen.
        Radisson Astorija on hyvällä paikalla, samoin on Artis, Tilto.
        Mabre residence on hyvä majapaikka, se on vähän "syrjässä".

        Artis on loistopaikalla, lyhyt matka kävellä Gediminolle Totoriukatua ja edelleen joen yli Europa-keskukseen.
        Toki Vilnassa pääpaino on monelle kulttuuri, ei shoppailu. Gediminollakan voi tehdä ostoksia.
        Vinkiksi: Gedimino9-kauppakeskuksessa on kirjakauppa ja sen yhteydessä on kahvila, josta saa ostaa pavuista paikan päällä jauhettua kahvia. On erilaisia kahveja, tosi ihania kun ovat tuoreita. Kahvila on suosittu paikallisetn keskuudessa. Liettuan on sen verran eurooppalaisvaikutteinen että kahvilakultuuri elää siellä.


      • poppy1
        kohta menossa kirjoitti:

        Artis on loistopaikalla, lyhyt matka kävellä Gediminolle Totoriukatua ja edelleen joen yli Europa-keskukseen.
        Toki Vilnassa pääpaino on monelle kulttuuri, ei shoppailu. Gediminollakan voi tehdä ostoksia.
        Vinkiksi: Gedimino9-kauppakeskuksessa on kirjakauppa ja sen yhteydessä on kahvila, josta saa ostaa pavuista paikan päällä jauhettua kahvia. On erilaisia kahveja, tosi ihania kun ovat tuoreita. Kahvila on suosittu paikallisetn keskuudessa. Liettuan on sen verran eurooppalaisvaikutteinen että kahvilakultuuri elää siellä.

        [email protected]


      • väärin vastasit

        Kysytiin HOTELLEiSTA.


      • Epäilij'
        vilnalainen kirjoitti:

        sen sijainti on hyvä, koska on vanhassa kaupungissa. Paljon suomalaisia turisteja asuu siellä.

        Ei ole m ikään plussa jos on paljon suomalaisia.
        Mistä majasta olikaan kyse?


      • tietoa...
        menossa2 kirjoitti:

        Onko Hotel Artis tuttu jollekin? Sinne me mennään. 4-tähteä.

        Artis on todella hotelli, aika tasokas ja todella hyvällä paikalla. Kokemusta on.


    • usein käyvä

      Listani: Tilto (8 krt), Mabre Residence, Artis, Radisson Astorija, Europa Royale Vilnius.
      Kaikki loistavia hotelleja, ehkä paras (ja kallein) on Radisson Astorija joka on entinen SAS-hotelli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe