Xbox Live pisteet ja Goldit!

vinkkiäteille1

15

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halem12433r
    • iipparishoppailija

      Kovin on kallista.... Ebaystä 3kk samaan hintaan mitä tuolla 1kk. Huuto.netistäkin edullisemmin. Toki hieman halvempi kuin marketeissa, mutta jos nyt netistä kuitenkin tilaa, niin halvimmalla tietenkin kannatta.

      Itse tilasin pari päivää sitten Ebaystä. 1kk, 5,45€. Toimitus sähköpostiin n. 5min. tilauksesta. Saksalainen myyjä oli.

      • iipparishoppailija

        Taas ostin ebaystä 2100 pointsia 18,99€. Toimitettiin alle viidessä minuutissa sähköpostiin. Tuolla mainostetussa kaupassa 31,80€. Kyllä tosiaan kannattaa katsoa mistä ostaa...


      • iipparishoppailija

    • jeejee7

      Tilasinpa yhden ja tuli 23 minuutissa, ei valittamista mutta suht hintava.

    • Kallis kauppa

      Huuto.netistä löytää kaikki nuo paljon halvemalla, ei tuossa sinun sivustossasi ole mitään järkeä.

    • Marti
      • inshitti

        Ostin Instagamepoints paikasta Xbox live pisteitä toimitus piti olla sähköpostiin ja koodia ei tullutkaan.
        Sähköposti tuli jossa oli ohjeet tukikeskukseen jos tulee kysyttävää ,eivät ole vastanneet vaikka olen monta viestiä laittanut.Olen lukenut että jotkut ulkomaalaiset ovat soittaneetkin ja nauha pyörii vain ja ketään ei saa kiinni. Samoin sivujen kontakti ei vastaa viesteihin. Luottokortilla maksoin saa nähdä tuleekohan vielä isompia laskuja perässä tarvinee varmaan ottaa yhteyttä pankkiin.
        Onko muilla kokemuksia paikasta ?
        Oma suositukseni on
        ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ !!!!


    • oonko vähän tyhymä

      Mitä pisteitä te ostatte?
      Mulle tuli pelin mukana joku oranssi seteli. En katsellut sitä enempää, kun en aio nettiin mennä boxilla. Onko se rahan arvoinen papru?

      • Hoopo009

        Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.


      • ei enään niin tyhymä
        Hoopo009 kirjoitti:

        Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.

        Kiitos.
        Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
        Paljonko siitä sais?


      • Hoopo009 Taas
        ei enään niin tyhymä kirjoitti:

        Kiitos.
        Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
        Paljonko siitä sais?

        No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.


      • mutta älytön
        Hoopo009 Taas kirjoitti:

        No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.

        Okei, kiitos tiedosta. Pitääpä katella jos joku tuttu sattuis tarvitsemaan. Ei tuosta nyt varsinaisesti viitsi kauppaa ruveta tekemään.


    • Xboxlivehalvalla
      • Tuuno1

        G2A:sta tilattiin myyjältä jolla oli hyvät palautteet. Yllätys kuin ei sitten kuitenkaan Suomen alueella toiminutkaan annettu koodi ja nyt on rahojen palautus odottelua. En voi suositella ainakaan Joulun aikaan kyseisestä paikasta ostamista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe