Edullisesti, vaivattomasti ja nopeasti osoitteesta http://www.koodiaitta.mycashflow.fi saat Xbox Live pisteet ja Gold jäsenyydet. Tilasin ja olen tyytyväinen.
Xbox Live pisteet ja Goldit!
15
1064
Vastaukset
- halem12433r
- iipparishoppailija
Kovin on kallista.... Ebaystä 3kk samaan hintaan mitä tuolla 1kk. Huuto.netistäkin edullisemmin. Toki hieman halvempi kuin marketeissa, mutta jos nyt netistä kuitenkin tilaa, niin halvimmalla tietenkin kannatta.
Itse tilasin pari päivää sitten Ebaystä. 1kk, 5,45€. Toimitus sähköpostiin n. 5min. tilauksesta. Saksalainen myyjä oli.- iipparishoppailija
Taas ostin ebaystä 2100 pointsia 18,99€. Toimitettiin alle viidessä minuutissa sähköpostiin. Tuolla mainostetussa kaupassa 31,80€. Kyllä tosiaan kannattaa katsoa mistä ostaa...
- iipparishoppailija
iipparishoppailija kirjoitti:
Taas ostin ebaystä 2100 pointsia 18,99€. Toimitettiin alle viidessä minuutissa sähköpostiin. Tuolla mainostetussa kaupassa 31,80€. Kyllä tosiaan kannattaa katsoa mistä ostaa...
Nyt edullisesti live gold 12kk, vain 33,99€ ! -> http://viewitem.eim.ebay.fi/XBOX-360-LIVE-12-Monate-Mitgliedschaft-Karte-Month-Abonnement-CD-Key-Card-GOLD/170943730496/item
Luotettava myyjä ja nopea toimitus sähköpostiin.
- jeejee7
Tilasinpa yhden ja tuli 23 minuutissa, ei valittamista mutta suht hintava.
- Kallis kauppa
Huuto.netistä löytää kaikki nuo paljon halvemalla, ei tuossa sinun sivustossasi ole mitään järkeä.
- Marti
http://freemicrosoftpointsguide.com/ - Free Microsoft Points Guide
- inshitti
Ostin Instagamepoints paikasta Xbox live pisteitä toimitus piti olla sähköpostiin ja koodia ei tullutkaan.
Sähköposti tuli jossa oli ohjeet tukikeskukseen jos tulee kysyttävää ,eivät ole vastanneet vaikka olen monta viestiä laittanut.Olen lukenut että jotkut ulkomaalaiset ovat soittaneetkin ja nauha pyörii vain ja ketään ei saa kiinni. Samoin sivujen kontakti ei vastaa viesteihin. Luottokortilla maksoin saa nähdä tuleekohan vielä isompia laskuja perässä tarvinee varmaan ottaa yhteyttä pankkiin.
Onko muilla kokemuksia paikasta ?
Oma suositukseni on
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ !!!!
- oonko vähän tyhymä
Mitä pisteitä te ostatte?
Mulle tuli pelin mukana joku oranssi seteli. En katsellut sitä enempää, kun en aio nettiin mennä boxilla. Onko se rahan arvoinen papru?- Hoopo009
Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.
- ei enään niin tyhymä
Hoopo009 kirjoitti:
Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.
Kiitos.
Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
Paljonko siitä sais? - Hoopo009 Taas
ei enään niin tyhymä kirjoitti:
Kiitos.
Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
Paljonko siitä sais?No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.
- mutta älytön
Hoopo009 Taas kirjoitti:
No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.
Okei, kiitos tiedosta. Pitääpä katella jos joku tuttu sattuis tarvitsemaan. Ei tuosta nyt varsinaisesti viitsi kauppaa ruveta tekemään.
- Xboxlivehalvalla
https://www.g2a.com/xbox-live-12-months-gold-subscription-card-gold-global.html
Täältä halvalla.- Tuuno1
G2A:sta tilattiin myyjältä jolla oli hyvät palautteet. Yllätys kuin ei sitten kuitenkaan Suomen alueella toiminutkaan annettu koodi ja nyt on rahojen palautus odottelua. En voi suositella ainakaan Joulun aikaan kyseisestä paikasta ostamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483