Suzuki gsx 1250 fa kokemuksia!

Jaska#69

lähinnä kiinostais minkä lainen on pienen kuskin käsitellä? mitaa kuskilla on 170/80 kiloo,paino arveluttaa kun jokunen kesä, on harjoiteltu kuussatasella jossa painoa 190 kiloa,ja täl Suzsalla jotain 260? saa ehdotaa muitakin pyöriä.

11

4655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään ongelmaa

      Ja toi 257Kg on 1250n märkäpaino. Mielettömän hyvä yleispyörä sun kokoiselle.

    • virheetön

      Jep , älä nyt ainakaan 600:ta osta.
      Ois myytävänä madallettu(sopii hyvin lyhyemmälle) 2005 mallin 1200S bandit.
      Pyörä ois viimeisen päälle hyvä, siis todella hyvä.
      Talvet pidetty lämpimässä tallissa ja muutenkin hoidettu esim. hyvin, huollot tehty enemmän kuin tapeeksi.

      • Jos on varaa ostaa

        uusi FA niin tottakai semmoinen eikä mitään 2005 ilmaöljyjäähdytteistä!


      • virheetön
        Jos on varaa ostaa kirjoitti:

        uusi FA niin tottakai semmoinen eikä mitään 2005 ilmaöljyjäähdytteistä!

        Joo eipä siinä vikaa ole uudessa FA:ssa, hintaa tietty huomattavasti enemmän kuin tossa minu 2005 mallin banditissa, saman nautinnon saa halvemmallakin pelillä.

        Mitäs huonoa tossa ilmaöljyjähdytin koneessa on?

        Itse olen tykännyt ko. pyörästä, ei mitään vikoja(ollut uudesta), yllättävän mukava kone.
        Toisena pyöränä(ykkös) on hayabusa, senkin tietty voisin myydä jos on haluja ostaa, myös virheetön pyörä 2008 mallin.


      • Ei siinä olekkaan
        virheetön kirjoitti:

        Joo eipä siinä vikaa ole uudessa FA:ssa, hintaa tietty huomattavasti enemmän kuin tossa minu 2005 mallin banditissa, saman nautinnon saa halvemmallakin pelillä.

        Mitäs huonoa tossa ilmaöljyjähdytin koneessa on?

        Itse olen tykännyt ko. pyörästä, ei mitään vikoja(ollut uudesta), yllättävän mukava kone.
        Toisena pyöränä(ykkös) on hayabusa, senkin tietty voisin myydä jos on haluja ostaa, myös virheetön pyörä 2008 mallin.

        suurempaa vikaa,mutta ainahan uudempi on parempi samasta pyörästä. Paitsi,että ruisku on nykypäivää, helppo säätää ei tarvi mitään kaasarijumppaa. Eikä vesijäähystäkään haittaa ole.


      • suzukeista
        Ei siinä olekkaan kirjoitti:

        suurempaa vikaa,mutta ainahan uudempi on parempi samasta pyörästä. Paitsi,että ruisku on nykypäivää, helppo säätää ei tarvi mitään kaasarijumppaa. Eikä vesijäähystäkään haittaa ole.

        En moiti tietenkään 1250 varmaan ihan hyvä pyörä, mutta osaksi saanut kestävän maineen ehkä vähän turhan aikaisin "verenperintönä".

        No aika helppohoitoinen toi kaasaripelikin on. Eipä ole ongelmia ollut ja kun oppii niin käytänössä toimii siinä missä ruiskupelikin.


      • Ei hajoo koskaan
        suzukeista kirjoitti:

        En moiti tietenkään 1250 varmaan ihan hyvä pyörä, mutta osaksi saanut kestävän maineen ehkä vähän turhan aikaisin "verenperintönä".

        No aika helppohoitoinen toi kaasaripelikin on. Eipä ole ongelmia ollut ja kun oppii niin käytänössä toimii siinä missä ruiskupelikin.

        Kestävyydestä kun nyt tuli puhe:
        Mulla on gsx 650 f , jossa on samanlainen moottorin alakerta kuin 1250:ssä. Luulisin että kestää siihen kuuluisaan "maailman tappiin".


      • Henkilölle joka
        Ei hajoo koskaan kirjoitti:

        Kestävyydestä kun nyt tuli puhe:
        Mulla on gsx 650 f , jossa on samanlainen moottorin alakerta kuin 1250:ssä. Luulisin että kestää siihen kuuluisaan "maailman tappiin".

        ajaa 10 000km vuodessa, 1250 kestää 30 vuotta ajoa että silleen!


      • suzukista
        Henkilölle joka kirjoitti:

        ajaa 10 000km vuodessa, 1250 kestää 30 vuotta ajoa että silleen!

        heh heh ...eiköhän se ikäkin vähän lyhennä pyörän kestoa, ei pelkästään km.
        Mitä tulee 650 on hyvä että oot tyytyväinen, itse kuiteskin ottaisin ilman muuta 1200/1250 koneella. Painoeroa ei ole kuin nimeksi ja käytös ihan eri planeetalta, toki kyllä 650 riittää, mut huomattavasti mukavampi on iso koneinen.


    • pate 2

      Ei ison banditin kaasareita tarvi ruuvailla, ne pysyy säädöissä ja ilma- öljyjäähdytys toimii hyvin. Oon ajanu semmosen 35 tkm vm. -96 banditilla ilman harmeja.

      • ,cx cl,

        näinhän se on.
        Ite ajanut 42tkm 05 mallin 1200S:llä ja ikinä ei ole ollut ongelmaa, edes pienintäkään.
        tolla ilma/öljyjääh. koneella on erittäin hyvä maine..uudempi nestejäähdytteinen kone hiukan ratsastaa hyvällä maineella, toki varmaan loistava peli sekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe