Sodomassa Louhitaan isälle Plutoniumia

Ѯodomiitin Ѯäteilyt

...tai oikiammin uraania. Ilman uraa-huutoa ei sotakoneisto pyäri, Mars -jumala marssi:

Malmin louhinta aloitetaan Sodoman ja Gomorran reunalla.
http://www.scribd.com/doc/118580439

Aiheena siis ainasensuroitu I s r a e l ja Sodoma. Joutavain ohi aiheen meneväin väittelyiden välttämiseksi, kerrataanpas taas perusasiat yhdessä. :

Luonnonuraanin Tyypillinen U238 koostumus:
U234 .0054%,
U235 .71%
U238 99.28%

Sodoman ja Gomorran malmi on jotain tuonnepäin - selvitäpä tarkka koostumus ihan ite. Ei ole tämän palstan aihe...

Reaktoriin jalostetun uraanin U234 gammasäteily 18500x kertaa luonnonuraanin. Ja kuka senkin mittaa - viisaammat kaiketi. Tosin säteilytyyppejä on viitisenkymmentä - vain neljää mitataan. Haaska vedätys sekin.

Kun tätä U234 aikansa keitetään Plutoniumtehtaissa - jotka on yltympäri naamioitu 'ydinvoimala' kyltein, saadaan vuosittain muutama prosentti Plutoniumia. Tämän TVO myy ohi kirjanpidon ꖅ hyvävelihengessä. Jonkun asiantuntija-arvion mukaan tähän mennessä saanut jo €200mrd kakun.

Hälyttävintä tässä onkin ympäristöön katoava suora säteily: yhdestä yli ikäisestä lahosta vuotavasta olkiluodon Plutonium keittopöntöstä katoaa jo yli 2t polttoainetta vuodessa suorana säteilynä sinunkin keuhkoihisi - enemmän kuin Chernobylistä lojahti kerralla.

Ai siksikö tuulen alapuolella on flunssa? Ai siksikö Itämeri on maailman saastunein meri; tritiumin (eräs Plutonium tehtaiden surutta mereen lorotettu säteilyjäte) määrä 50x muihin verraten...

Tässä aiheesta myös monta hyvää kommenttia paavin pyhäin pillerien seassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10349471

Ѯodomiitin Ѯäteilytys 28.2.2013 10:49
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11303089

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gomorran tulikiveä

"Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
      Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."

...ihan kuin tälle plastalle tänään lähetetykin - ätikirkon moraalinmurskausohjelman mukaan. Elämä oli pelkkää perä-aukkoa ja lasten raiskausta.

Tätäkö Kaiken Taivaan ja Maan Luoja katselisi? Ei tietenkään. Eikä tule katselemaan tätä menoa suomenkaan kohdalla...

"Ja Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta, Herran tyköä taivaasta, ja hävitti nämä kaupungit ynnä koko lakeuden sekä kaikki niiden kaupunkien asukkaat ja maan kasvullisuuden. Ja Lootin vaimo, joka tuli hänen jäljessään, katsoi taaksensa, ja niin hän muuttui suolapatsaaksi.

Aabraham nousi varhain aamulla ja meni siihen paikkaan, jossa hän oli seisonut Herran edessä, katseli Sodomaan ja Gomorraan päin ja yli koko lakeuden, ja katso, maasta nousi savu niinkuin pätsin savu. Kun Jumala tuhosi sen lakeuden kaupungit, muisti Jumala Aabrahamia ja johdatti Lootin pois hävityksen keskeltä, hävittäessään ne kaupungit, joissa Loot oli asunut."

• "Gomorran tulikiveä".
      No ei "Kaiken Taivaan ja Maan Luojan" tarvitsekaan katsella Suomessa tuollaista. Vai missä noin älytöntä tapahtuu? Kerro kylän tai kaupungin nimi.

• menikö rikki
    • Suo ꖅ mexico

Suomexicossa isä insestin kaivosyhitö maksimoi vesistöjen säteilytykset vedenjakajalle vuotaviksi suunniteltujen altaiden juoksutuksella jokasuuntaan. Rahvaalle esitetylle 'vain Vuoksen vesistö' -kartalle me ꖅ veljet naureskellaan yhdessä Kolin kelohonkamajoilla.

Lue miten sama peli saastutti Ranskan, Kanadan - koko maailman.

http://www.scribd.com/doc/75585901/Chernobyl-Raporttivuoto

Ranskan ydinjäteskandaali, osa 1 (katso kaikki osat!)
      www.youtube.com
      youtube com/watch?v=oHvnmcaOnCU
      http://www.youtube.com/watch?v=oHvnmcaOnCU
      Ranskalainen dokumentti suomeksi tekstitettynä. Aluksi tiivistelmä tulevasta.

• Sodoman Säteilybonus

Erityisen hyödyllistä suomen saastutukselle on vedenjakajalle vuotavaksi suunnitellut altaat: saadaan kaikki vesistöt yhdestaä pisteestä säteilytettyä 100.000 vuodeksi - ohjelman mukaan...

IltaSanomat Julkaistu: 7.3.2013 19:48
      Syyttävä sormi osoitti Talvivaaran kaivosta.

Talvivaaran kaivoksen pohjoispuolelta Jormasjärvestä löytyi viime viikolla selittämätöntä ainetta, "mönjää".
      - Otin avannosta vettä, kun havaitsin sen pinnalla kummallisia höytäleitä, 55-vuotias kesämökkeilijä Jormasjärven rannalta kertoo.
      Mies kaappasi valkoisia hiutaleita sormella maistoi kielellään.
      - Kieli muuttui turraksi, siitä meni tunto.
      Siitä heräsi pelko, sitten suuttumus.
      Mies otti yhteyttä mediaan, joka tarttui aiheeseen. Paikallisessa lehdessä ilmestyi uutinen. Siinä mies epäili aineen liittyvän Talvivaaran kaivokseen. "Syyttävä sormi osoittaa Talvivaaraan", lehti kirjoitti.

Veden pinnassa oli Finnfoam-kuituja. Niiden arveltiin olevan peräisin vesiavannon jäätymissuojana olleesta eristelevystä, hyväveljestekniikan ympäristögeologi Ilkka Haataja Kainuun ely-keskuksesta sanoo.

Mökkiasukas ei usko laboratoriotuloksia
      Tätä mieltä on myös mökkiasukas. Hän ei usko selityksiä suopursuruosteesta tai eristejäämistä, vaikka vesi on tutkittu laboratoriossa.
      Hän myöntää, että avannon päällä on ollut koko talven eristelevy, mutta kiistää Kainuun ely:n havainnon polystyreeni- (XPS) eristeestä vedessä tai että se olisi hänen avannon päällä pitämästä levystä.
      - Ne mittaavat siellä mitä mittaavat. Minä en luota enää yhtään Kainuun elyyn. Se salailee ja muuntelee totuutta, mies sanoo.

• tulevat tietämään

"Sillä minä en enää sääli maan asukkaita, sanoo Herra. Katso, minä annan ihmisten joutua toistensa käsiin ja kuninkaansa käsiin, ja he hävittävät maan, enkä minä pelasta ketään heidän käsistänsä."

"Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno.

"Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra. Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra.
      Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin. Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa.

"Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra; en ole turhaan puhunut, että minä tuotan teille tämän onnettomuuden. Kaukainen kuolee ruttoon, läheinen kaatuu miekkaan, jäljellejäänyt ja säilynyt kuolee nälkään, ja minä panen vihani täytäntöön heissä.

"He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.

• SäteilySynnin Palkka

Israel on kehittänyt uraaninjalostus-menetelmän Negevin fosfaateista. Arvioidaan että siellä (Sodoma-Gomorra) on 30-60.000t uraania köyhässä fosfaattimalmissa. Rikastus tehdään Negev Phosphates Chemicals Company'n toimesta Mishor Rotemissa Beershebassa. wisconsinproject.org -96

• Tulos Lisää Uraania?

Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.

Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat, mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki, samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

• juupajuuaefijqaefwae

Talvivaaran annista
      Alla olevasta lätinästä selviää että solidiun=valtio=me kasvattaa omistustaan merkittävästi. Samoin meidän työeläkkeet osallistuu vielä erillisesti.
      (Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma)
      Vastineeksi saadaan sitten pilantuneet vesistöt.

Suomi on nykyään kuin banaanitasavalta ilman banaaneja.
      meille ei jää kun siivoajan ja maksajan rooli näissä leikeissä.
      Ps. talvivaara on mukana myös voimaosakeyhtiö sf -> feenovoima eli ydinbisneksessä. Valvova viranomainen pääsee näin valvomaan itse itseään kun sekä omistaa että valvoo. tästä se hyväveli vielä tuloo.
      -------------lätinät:

Merkintäsitoumukset ja merkintätakaus

Pekka Perä, joka omistaa noin 20,7 prosenttia Nykyisistä osakkeista, on
      peruuttamattomasti sitoutunut merkitsemään (i) noin 31,3 miljoonaa Tarjottavaa
      osaketta (vastaa yhteensä 5 miljoonan euron merkintähintaa) (''Perän
      merkintäsitoumus") ja (ii) sen lisämäärän Tarjottavia osakkeita, joiden
      merkintähinta on yhteensä 76 prosenttia niistä nettovaroista, joita hän saa (A)
      Merkintäoikeuksien myymisestä Osakkeiden merkintäaikana ja (B) Osakkeiden
      myynnistä minä tahansa aikana ennen Osakkeiden merkintäajan päättymistä.

Solidium Oy ("Solidium"), joka omistaa noin 8,9 prosenttia Nykyisistä
      osakkeista, on peruuttamattomasti sitoutunut merkitsemään noin 145,3 miljoonaa
      Tarjottavaa osaketta sille kirjatuilla Merkintäoikeuksilla ("Solidiumin
      merkintäsitoumus"). Lisäksi Solidium on sopinut merkitsevänsä Tarjottavia
      osakkeita yhteensä 30 miljoonan euron merkintähintaan asti siltä osin, kun niitä
      ei ole merkitty ja maksettu Merkintäoikeuksien nojalla tai Toissijaisessa
      merkinnässä ("Solidiumin merkintätakaus").

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, joka omistaa noin 8,7 prosenttia
      Nykyisistä osakkeista, on peruuttamattomasti sitoutunut merkitsemään noin 142,2
      miljoonaa Tarjottavaa osaketta sille kirjatuilla Merkintäoikeuksilla (yhdessä
      Perän merkintäsitoumuksen, Solidiumin merkintäsitoumuksen ja Solidiumin
      merkintätakauksen kanssa "Osakkeenomistajien sitoumukset").

• kassos kassos
    • Gulliver Ltd

YLLÄTYS!

Sodomalle koitti LOPPU. Sodomiittien luita (?) porannut Gulliver Ltd sanoi lopettavansa koko projektin - sodomiiti säteilevät liian niukasti... Porailuprojektiin uppois vain 130.000$

Digging for Uranium in the Negev Ends before It Begins
      By: Tzvi Ben-Gedalyahu
      Published: March 18th, 2013

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe