Eli voiko autoa maksaa esimerkiksi jonkun verran joka kuukaus jotta se tekisi yhteensä sen tietyn määrän?
Voiko autoa maksaa kuukausittain?
8
133
Vastaukset
- 2+18
Enpä tiedä - tuskin onnistuu.
- Rahoitusyhtiön rouva
Kyllä voi. Kutsutaan liisaamiseksi.
- Kalkaros-fani
Mutta sehän ois sitten vain vuokraamista?
- KÄTTEISELLÄ
EI ! KYLLÄ NE KÄTEISELLÄ OSTETAAN !!
- katkeros-fani
Ei voi. Sen tietyn määrän lisäksi tulee osamaksussakin korkoa joten maksat suuremman tietyn määrän. Verrattuna tiettyyn myyntihintaan siis.
- Kalkaros-fani
Okei mutta tarviiko sinun haukkua/pilkata mun nimimerkkiä tollalailla?
- katkeros-fani
Kalkaros-fani kirjoitti:
Okei mutta tarviiko sinun haukkua/pilkata mun nimimerkkiä tollalailla?
Miten niin jotain pilkkaan. Mulle vaan maistuu carillo ja sellaset :) Ota säkin pienet niin ei pipo kiristä.
- minä vaan
Et taida ihan tosissasi kysellä tuollaista?
Suurin osa suomalaisista varmaan maksaa autoa osissa. Laina on joko rahoitusyhtiöstä tai pankista tai jostain muualta. Harva ostelee kalliimpia autoja käteisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591