4-kymppiset ihanat naiset, missä?

Callehin

Tässä on varmaan joku tämmöinen kohtaamattomuusongelma. Nelikymppisen kaikki normikriteerit täyttävän miehen on aivan :tanan vaikeaa löytää uutta rouvaa. Tongittu on baarit, netti, työpaikat, kirjasto, kauppa ja punttisali. Onko vielä joku paikka mihin voi mennä?

Käy joku ihan norminainen jolla on sydän paikallaan. Saa olla lapseton tai hiekkalaatikkoikäisten äiskä. Tai murkkuikäisten, ihan miten vaan. Pitkä tai lyhyt tukka. Puhuisi suomea tai vietnamia, kunhan jotain. Tekisi normipäiviä töissä ja asuisi jossain normikämpässä. Kiukuttelisi välillä ja minä saisin lepyttää. Kihnuttaisi kainalossa ja kertoisi juttuja. Ottaisi lasin vinettoa ja tuulihattuja. Tykkäsi saunoa ja nukkua kainalossa.

Kapakoissa tulee hilluttua jonnin verran mutta ei sitä aina jaksa. Täynnä viisikymppisiä kotkia ja sitten niitä kolmevitosia lapsentekijöitä. Lapset on ihan ok, mutta minä en niitä enää tee, on jo.

Sanokaa nyt helvetissä mistä teitä löytää? Pitääkö tulla kotoa hakemaan ja jos niin mistä? Pitääkö puhua pehmoja vai rosoisia? Pitääkö hönkiä korvaan vai olla läpiasiallinen? Kertokaa nyt ettei tartte arvailla.

42

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinhuoltaja

      Joo, kotoota... Itse olen pienten lasten yksinhuoltaja ja vaativan työni vuoksi olen akselilla työ, tarha, Jumbo, luistelukentät... Ihan samaa olen itsekin miettinyt, että täytyy se elämäni prinssin aikamoisen GPRS:n omistaa että minut löytää.... 20 vuotta meni päihderiippuvaisen miehen rinnalla, joten rimakin on aikamoisen korkealla.... Ulkonäkökin haittaa, sillä olen niitä joiden perään katsotaan muttei uskalleta lähestyä... Itse luotan ja toivon siihen, että törmään siihen oikeaan vaikka lähikaupan kassajonossa.... Ehkä... Eli et ole ongelmasi kanssa suinkaan yksin!!

      • Ihana huomata, että meitä yksinäisiä arjen orjia riittää. Normi työpäivän jälkeen alkaa toinen työpäivä kotona lasten ja omien harrastusten parissa (pyöräily ja uinti). Välillä olisi todella mukava vaihtaa kuulumisia ja hauskoja juttuja ihan uusien ihmisten kanssa. Elämän mottoni on "tunti liikuntaa päivässä pitää mielen virkeänä"


    • Kristuskallio

      Seurakunnasta saatat löytää oikein hyvän naisen, joka ohjaa sinuakin Taivastielle!

    • Kulttuurikammoa.

      Meillä liikkuvat vapaat miehet
      ja naiset ihan eri paikoissa.
      Naisia kiinnostaa teatteri, kon-
      sertit ja kirjastot. Miehiä siellä
      ei näy.

      • Mies 46-v. Hki

        Näkyy, mutta teitä naisia ei näy/tapaa.


    • N41v

      Muutoin kiinnostuisin sinusta, mutta miksi pelkäät jo 50 ikää.....Tämä kertoo siitä: Täynnä viisikymppisiä kotkia. Aika tökerösti sanottu.

      • kotka14

        Niin olikin, tosiääliön suusta: viisikymppisiä kotkia. Aiva kuin eilen olisi ollut, kun olin noin 40 v. Kohta olen 50.


    • Kanta-Häme/45v

      Voi että kun toi kuulosti mukavalta, melkein olisin tuollainen. Olisi tosi kiva kun olisi kaveri jonka kanssa voisi viettää arkea ja juhlaa. Kynnys lähteä hakuseen on vaan niin korkea. En ole ollenkaan näitä nykypäivän sliipattuja rouvaihmisiä, vaan ehkä vähän liiankin naturelli... On töitä, koti, lähes aikuiset lapset, ihan tavallinen naisihminen. Pulskakin olen, siinä kanssa syy miksi en arvaa ihmeemmin miehenpuolesta haaveilla. Tuntuu, että lienenkö kelpaisin...

      Ja mistäkö meitä löytää? Niinpä, en käy kuppiloissa, kaupassa käyn, ja töissä, iltakävelyllä jne. Kannattaa katsella onko sormuksia sormessa, jos ei niin aina voi kaupassa olla vaikka maustehylly hukassa, apua saa ja katsoo sitten tuleeko muutakin keskustelua aikaiseksi.

    • 40v

      Ei ole niin kauhia tarvis etsiä passattavaa koska on huomannu että elämässä selviää jo yksinkin. Ja on paljon muutakin mielenkiintoista joita voi harrastaa ilman väkisin raahattua miestä.
      Miesten loputon haukkuminen rupsahtaneista keski-ikäisistä ja vahtivista akoista on mennyt perille. Suomalaisen miehen pitäisi oppia kunioittamaan naisten perheen eteen tekemää työtä ja katsomaan peilistä pöhöttynyttä ulkomuotoaan. Ei ainakaan paranna seksihaluja.

      Voit olla vaikean haasteen edessä ja jopa mahdottoman jos tavoitteesi on saada uusi sisäkkö. Vai etsitkö ulkomuodon perusteella ja sisältä kuniit naiset jätät kylmästi ulos. Ole rehellinen itsellesi ja katso ihmisiä syvemmälle kuin ulkokuoreen.
      Vai näkyykö sinustakin kaikki ensisilmäyksellä.

      Onnea etsintään.

      • srajadeittaajan uhri

        No mutta eihän ap. missään kohtaa kirjoittanut että etsii naista kotitöitä tekemään? Kainaloon nukkumaan ja puhumaan juttuja. Ihan yksinkertaisen kivasti sanottu. Ei tänne palstoilla aina jaksa miettiä tarkkaan miten asiat kirjoittaa ja se nimettömän kirjoittelun idea onkin - että saa ryöpsäyttää tunteensa? Sanavalinnat ei sitten aina ole kohdillaan..

        Mutta kuten edellisetkin vastaajat kirjoittivat, kunnolliset 40 naiset eivät taida käydä baareissa vaan elämässä on pakko priorisoida aikansa ja voimavaransa. Työ/ opiskelu, kauppa, ruoanlaitto, ulkoilu, kirjasto, satunnaiset ravintolassa syömiset kavereiden kanssa, konsertit, näyttelyt. Kesällä ehkä enemmä'n aktiviteettia kuten piknikkiä, puistonpenkillä istuskelua, välillä terassillakin. Itse menen nykyisin nukkumaan yleensä jo ennen 22, niin kaikenlainen ilta/ baarielämä täysin poissuljettua.

        Nettiä tuli kokeiltua avioeron jälkeen lähes 10v sitten. Jo silloin huomasi miten pinnalliseksi touhu on mennyt, verrattuna 80- lukuun kun itse oli teini, ja 90- luvun alkuunkin. Kovin kantapään kautta piti laskeutua maan pinnalle ja todeta ettei aikuisella eronneella naisella ole kovin hyviä mahkuja löytää miestä, jos ei ole aivan mielettömän timmi ja upea. Kun alkoi nettideittailla "vihreänä" = sinisilmäisenä, kaikenlaiset pelimiehet iskivät kiinni heti kun uuden naisen profiili ilmestyi saitille. Kun sitten näpit polttaneena itse tajusin systeemin, ei enää huvittanut koko (netti) deittailu.


    • Nainen44 Hki

      Sama ongelma on naisillakin - kunnolliset 4-kymppiset miehet hukassa. Itsekään en juuri baarissa viihdy ja todellisia tanssipaikkoja ei Helsingistä löydy. Mutta sellaisen vinkin voisin antaa että niinä kertoina kun tulee baariin lähdettyä niin kannattaa olla ajallisesti ajoissa liikkeellä. Ei siellä jaksa enää yhdentoista jälkeen nuokkua. Sen jätän mieluusti nuoremmille ja janoisemmille.

    • löytänytomansa

      40 nainen on jo - jos on fiksu ja oikeasti elänyt - kamalan varovainen, siksi kannattaa mennä ihan suoraan ja avoimesti juttelemaan. Ja tunnustaa ne tunteet heti, jos sellaisia tulee. Pelailulla ei saavuta mitään.

      Minä hain erottuani vuosia ikäistäni ihanaa ihan tavallista miestä. Netistä, baareista, konserteista, kavereiden kanssa kivaa pitäen, kulttuuri- ja urheiluriennoista.

      Kauheasti sitoutumiskammoisia tunnevammaisia ilkimyksiä tuli vastaan. Sitten vähän nuorempi, mutta ei liikaa. Mies sanoi suoraan että minut hän haluaa, ja minuun on ihastunut. Kertoi kaikki paheensa heti kättelynsä, oikein liioitteli niitä. Sepäs tepsikin kaikkien mahdollisten itsensä "unelmamiehiksi" esitelleiden pelimiesten jälkeen.

      Eikä muuten todellakaan ollut huono saalis ollenkaan, hieman vain itsetuntonsa erossa kolauttanut.

      • voihan..

        Joo, tuo "saalis" onkin tämän(kin) ketjun se avainsana! Miehiä katsellaan, "saalistetaan" miettien kenessä on eniten "sitä jotain", mitä se sitten onkaan...sitä "saalistettavaa!" Ihmistä ei enää kohdata ihmisenä, sellaisena kaikkineen kun on, vaan mietitään hyöty-haitta näkökumasta ja hedelmällisessä iässä olevat naiset etsii sitä mahdollisimman hyvää "siitos-sonnia" jolla olisi hyvä perimä.


      • löytänytomansa
        voihan.. kirjoitti:

        Joo, tuo "saalis" onkin tämän(kin) ketjun se avainsana! Miehiä katsellaan, "saalistetaan" miettien kenessä on eniten "sitä jotain", mitä se sitten onkaan...sitä "saalistettavaa!" Ihmistä ei enää kohdata ihmisenä, sellaisena kaikkineen kun on, vaan mietitään hyöty-haitta näkökumasta ja hedelmällisessä iässä olevat naiset etsii sitä mahdollisimman hyvää "siitos-sonnia" jolla olisi hyvä perimä.

        Äläpäs nyt takerru yhteen sanaan, kun tarkoitin just sitä että oma mieheni valloitti minut juuri sillä, ettei yhtään peitellyt heikkouksiaan, ei pelaillut, salaillut, eikä yrittänyt esittää yhtään parempaa tai mitään muutakaan kuin oli. Sittenhän se olikin kaikki pelkkää plussaa, kun suhteen edetessä miehestä alkoi paljastua niitä todella aitoja hyviä puolia, huomavaisuutta, hellyyttä, vastuuntuntoa jne. Kyllä se oli ihan aito aikuisten (eronneiden) ihmisten kohtaaminen, jossa kummankaan ei tarvinnut esittää mitään.Minäkin sain olla ihan vajavainen nainen.


        Kyllä tämän naisen kokemuksella suurin osa 40 miehistä on liikkeellä aika lailla pullistellen ja esittäen jotain ihmeen rikasta, nuorekasta, urheilullista´jne. saalista että hetkessä herää epäilys, että miksi tällainen helmi ja ihmemies ylipäätään on kumppania etsimässä ja millainen nainen sille kelpaakaan.

        Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kokeilepas ensi kerralla - rehellisyyttä. ;)


      • voihan..
        löytänytomansa kirjoitti:

        Äläpäs nyt takerru yhteen sanaan, kun tarkoitin just sitä että oma mieheni valloitti minut juuri sillä, ettei yhtään peitellyt heikkouksiaan, ei pelaillut, salaillut, eikä yrittänyt esittää yhtään parempaa tai mitään muutakaan kuin oli. Sittenhän se olikin kaikki pelkkää plussaa, kun suhteen edetessä miehestä alkoi paljastua niitä todella aitoja hyviä puolia, huomavaisuutta, hellyyttä, vastuuntuntoa jne. Kyllä se oli ihan aito aikuisten (eronneiden) ihmisten kohtaaminen, jossa kummankaan ei tarvinnut esittää mitään.Minäkin sain olla ihan vajavainen nainen.


        Kyllä tämän naisen kokemuksella suurin osa 40 miehistä on liikkeellä aika lailla pullistellen ja esittäen jotain ihmeen rikasta, nuorekasta, urheilullista´jne. saalista että hetkessä herää epäilys, että miksi tällainen helmi ja ihmemies ylipäätään on kumppania etsimässä ja millainen nainen sille kelpaakaan.

        Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kokeilepas ensi kerralla - rehellisyyttä. ;)

        Ei onneksi tavitse kokeilla mitään! Olen onnellisesti aviossa!


    • be in fit

      Olisi mielenkiintoista tietää että minkä näköinen itse olet, kun arvostelet 5-kymppisiä kotkia. Minä olen nainen 52v. pääkaupunkiseudulta ja käyn 4 kertaa viikossa salilla. Itse en ainakaan katsele 40v. kaljamahaisia kaljuja miehiä.

      • Mä olen 55v ja painan 55 kg, ei ainakaan kaljamahaa :-)


    • Markyria

      En okein osaa uskoa, että nelikymppiset naiset jaksaisivat/viitsisivat enää kovasti ketään "saalistaa". Varsinkin jos on henkisesti ihan kunnossa. Usein tässä vaiheessa on jo olemassa oma elämä ja lapsetkin todennäköisesti tehty. Luulen, että "saalistaminen" jätetään ihan hyvin mielin nuoremmille :-)

      Jos sitten elelee syystä tai toisesta yksin, niin ei kai ole ihmeellistä toivoa, että joku kiva kumppani tai hengenheimolainen löytyisi jostain.

      • päivänsäde

        Ainakin omalla kohdallani asia on näin. Olen pari vuotta tässä ollut yksin ja osittain yksinäinenkin, mutta kun olen tilannetta tarkemmin pohtinut niin olen huomannut, ettei minulla ole ehkä resurssejakaan aktiiviseen seurustelu elämään. Olen yrittäjä ja töissä melkein aina, siihen soppaan heitetään jokunen nurkissa pörräävä aikuinen lapsi ja muutama alaikäinenkin niin vuorokausi on aika täynnä tilanteita. Sellainen mies, joka tähän pyöritykseen olisi valmis on niin harvinainen yksilö, etten usko sitä kohtaavani tässä elämässä. Eikä mielestäni ole oikein sekään, että aloittaisi sen uuden suhteen, mutta sille ei vaan yksinkertaisesti olisi aikaa ja paukkuja panostaa siihen.
        Ja onhan sekin asia otettava huomioon, että edellinen suhde kesti 24 vuotta ja lopulta paloi karrelle heti kunnolla, etten oikein uskalla edes ajatella vakavasti uutta suhdetta. Tuntuu, ettei voi ketään päästää likelle, ettei taas pettyisi ja sattuisi.


    • nahkalapanen

      Minusta tuntuu,että ainakin lapselliset ja kertaalleen eronneet nelikymppiset naiset saattavat olla aika arkoja kaikin tavoin ottamaan uuden miehen ja aloittamaan kaiken alusta.
      Itse ole pian 45-vuotias ja ihan hyvässä avioliitossa.Olen kuitenkin joskus ajatellut,että jos mieheni lähtisi kalppimaan en varmaan uskaltaisi koskaan enää aloittaa vakavaa suhdetta.Silloin kun tavattiin olin kaunis ja timmi.En ole nytkään ylipainoinen ja naamani on ihan ok.Mutta esim.lasten imettyä minut kuiviin kaikin tavoin,olen ryppyinen,kuten tämän ikäiset yleensäkin vähän ovat ja rintani ovat nahkalapaset.En varmaan koskaan kehtaisi näyttää vartaloani kenellekään uudelle miehelle.Olisin ehkä mieluummin pullea,että olisi edes tissit,mutta kun en ole.Joo,kuulostaa pinnalliselta,mutta en voi sille mitään,että tunnen olevani ns.loppuun käytetty.Olen ehkä liikaa lukenut keskustelupalstoja,jossa meitä keski-ikäisiä naisia mollataan ruminkin sanakääntein.Kyllä sellainen vaikuttaa ja sattuu ja kolahtaa itseluottamukseen.
      Ap varmasti löytää itselleen kivan naisen,mutta on hyvä tietää tämä,että varmaan monet keski-ikäiset naiset häpeävät itseään tavalla tai toisella.Että kontaktin luominen voi siksikin olla vaikeaa.

    • Nainen 42 Espoo

      No ainakin ikäiseni sinkut naiset ei jostain syystä tahdo parisuhdetta... Tunnen useita kaltaisiani 40 sinkkunaisia. Itselläni sinkkuuteen syynä on mukavuudenhalu ja vapauden tunne. Tytär täyttää pian 16 ja menee lukioon syksyllä. Ilmeisesti eri paikkakunnalle, joten pääsen elämään vieläkin vapaampaa elämää.

      Muutama pidempiaikainen miestuttavuus yh-aikana ei lopulta onnistunut, koska koin heidät lopulta kovin vanhanaikaisiksi asenteiltaan. Semmoista liiallista perinteiden korostamista ja sitä samaa toiselta odottamista. Asioista ei puhuta ja seksi hoidetaan pimeässä hiljaa meininkiä. Tiukka naistentyöt vs miestentyöt asetelma ja uskollinen Eppu Normaali/Jazz mieltymys.

      Yhdessäasuminen oli toki antoisaa aikanaan, mutta myös uuvuttavaa. Nyt tuntuu, että yksinolo voittaa parisuhteen. Moni mies pilaa suhteensa sillä, ettei näe asioita ympärillään, eikä tunne itseään. Moni lupaavasti alkanut tutustuminen kaatuu ainakin minulla herkästi pelkästään näiden ominaisuuksien puutteeseen.

      Olen jotenkin nyt päässyt tavoiteolotilaan, josta haaveillut viimeisest 10 vuotta. Lapsi lähes aikuinen, hyvä työ, voi matkustella ystävien kanssa ja käydä tapahtumissa ja treenata unelmiaan rauhassa, kuten esim. maratonia sekä keskittyä työssä haastavampiin tehtäviin. Kaikki näyttää hyvältä.

      Mutta annan sinulle hyvän vinkin. Jos käymissäsi baareissa on 50v kotkia, niin vaihda kapakkaa vähän nuorekkaampaan ;)

      Kaikkea hyvää etsintään!

    • Nainen Hki

      Vaikutat mielenkiintoiselta ;o)

      Kirjoitit "uutta rouvaa". Mitä vanhalle kävi? Onko erosta jo kauankin, oletko seurustellut eron jälkeen jne. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?

      Minulla lapsi jo täysi-ikäinen. Sain sen ollessani 22, eli joo laskutoimituksen jälkeen olen 41. Avoerosta on 10 vuotta ja sen jälkeen olen ollut itsekseni. Nyt etsin hauskaa meren läheisyydestä pitävää miekkosta omaan kainaloon. Matkustelen jonkin verran (myös työni puolesta) ja toivon miehenkin pitävän siitä.

      Pitkään sinkkuuteeni on ollut syynä yksinhuoltajuus. Koska laspen isä lähti aikoja sitten toiseen osoitteeseen yllättäen niin sen sulatteleminen vei aikaa. Jotenkin sitä on lastaan halunnut suojella ja elää kahdestaan ilman uusia muutoksia. Nyt olisin valmis ihastumaan ja jopa rakastumaan. Lapsia en halua enää, vaikka ihania ovatkin. Ei vaan löydy sopivaa harrastusten, työn tai muun vapaa-ajan kautta. Liikun kuitenkin paljon eri paikoissa ja olen ulospäin suuntautunut, ei siis pitäsi sillä saralla olla ongelmaa. Tässähän tämä aika kuluu ryppyvoidetta levittäessä.

      Miten saisin sinut kahville?

    • KarjalanNeitokaine

      Jaah- nyt kyllä pisti ihan miettimään mistä meikäläisen löytää...Suuntana itäinen Suomi. Aamusella juoksen tukka putkella koiran kanssa pusikoissa (että se ei syö päivällä esim sohvaa) siitä suorin vartaloin kerien töihin, siitä samalla innolla taas ulos. Ruokakauppaan, parin tunnin huili, puntille/jumppaan /uimaan. Suikuun ja rötkis: nukkumaan. Sama toistuu 5 kertaa viikossa.Viikonloppuisin saattaa innostua jonnekkin baariin, jos on hyvää live musiikkia. Sunnuntaina täältä palstoilta. Puhun kyllä, ihan liikaakin, aikuisia lapsia kaksi kappaletta, leski. Ikää 47v. Pittuutta 170 ja painoa 70. Mielellään tuo kotonta hakeminen kävisi, fillarilla kuljen kaikki lähimatkat. Niin joo ja syksyisin kantsii ottaa ämyri ja mennä jonnekkin kuusikon laitaan huutelemmaan, 99,9 % tod näk oon sienestämässä.

    • aikuinennainen4

      Täällä muutaman vuoden päästä 50-kotka , 80 kiloinen 175cm tavis...sieltähän se kaveri kuitenkin löytyi deittipalstalta! Ihan sattumalta! Eikä edes tarvinnut käydä kuin parilla treffeillä...pitäiskö ruveta lottoamaankin, jos tuuri jatkuis :-)

      • bingotyttö

        Suosittelen lämpimästi lottoamista tuolla tuurilla ! Eihän tuosta puutu kun mutaman millin voitto enää...


      • katkera kalkki

        Voin sanoa, että jos nyt vielä tuntuu hyvälle ja jännälle, niin ei tunnu kauaa. Arki tulee eteen ja ennen pitkää huomaat millanen porsas kotonas römöttää. Jotakin outoa keski-ikäisen sinkkumiehen elintavoista vielä paljastuu. Itse elätän tässä viiskymppistä mammanpoikaa, joka vie minulta viimeisenkin centin. Oli niin hienoo ja mahtavaa alussa. Ei ole enää!


    • Moron2

      Minut ainakin löytää kirkosta ja sieltä aijon myös tulevan mieheni löytää.

    • Ä-05

      Lapset on tehty,kapakat on nähty,,,kotoonta löytyy,,,Terveisiä Kymistä ;-)

    • 50 v fiksu kaunis

      Ja mistäpä löytyy neli-viiskymppisiä ihania miehiä. Ne on mielikuvitusolentoja. Kaikki sen ikäiset vapaat miehet on jollain lailla viallisia. Jos ei ryyppää tai hypi vieraissa on sitten jollakin tapaa mieleltään epävakaa ja siinä sitä naisella riittää holhoamista. Karvasta kokemusta on ja sanonpahan naisille, että parempi viettää loppuelämä yksin. Kaikkein pahin ukkoryhmä on 40 vuotiaat sikapossut!!!!

      • bobbyray

        neli-viisikymppisiä naisia on enemmän vapaana kuin samanikäisiä miehiä. Eli teitä ulkonäköpainotteisia reppanoita joilla on myös jonkin tasoinen mielenhäiriö on siis enemmän kuin meitä miehiä. Jatka sinä vain laihuudellasi pullistelemista, ei sinulla muuta olekaan. Me, joilla on jotain yläpäässä, emme ole sinusta kiinnostuneita.


    • Elämän keskeltä

      Kohtaamattomuusongelma on. Ja uskalluksen puute. Kotoa löytää tai töistä. Eipä tässä suuremmin kapakoissa tule pyörittyä, ja mieluummin löytäisinkin jonkun tuulihattuja puputtavan saunojan kuin kapakkahillujan. Kauppajonosta. Kadulta tukka putkella painattamasta pisteestä a pisteeseen b. Kuskaamassa nuorisoaan harrastuksiin. Jos törmäät minuun, pysäytä ja sano suoraan. Neljäkymmentävuotias aika tuoreesti eronnut nainen on mahdottoman arka näissä asioissa. Tai ainakin minä. Näyttää ihan nätiltä ja varmaan itsevarmaltakin, mutta elämässä tarpeeksi ryvettyneenä on todellisuudessa ihan liian epäluuloinen. Heittää herjaa, mutta heti kun huomaa, että toinen on kiinnostunut, menee ihan lukkoon. Vaikka ei haluaisi mennä. Puhu pehmoisia tai rosoisia, ihan sama. Kunhan olet aidosti oma itsesi. Rehellinen suomalainen mies. Eiku miten se laulu menee: tavallinen vakosamettihousuinen mies. Saa olla muutkin housut.

    • Mies, Hki

      Tuon saman ohjeistuksen voisi antaa naisille. Ette juuri tunnu mahdollisesta kiinnostuksestanne pukahtavan.

      • säätäri

        Mitä tässä pitäisi tehdä, lappu kaulaan: vapaa, iske kiinni. Tuntuu, että siellä maalikylillä teillä on vielä suuremmat ongelmat tuon kohtaamisen kanssa kuin täällä susirajalla. Onhan siellä menopaikkoja, urheiluhalleja ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ajatelkaas, meillä on kuoppasta tietä parikymmentä kilometriä ennen kuin pääsee lähimpään kyläpahaseen, missä keski-ikä on siinä kuoleman ja kuudenkympin välissä.
        Täällä kun ihmettelet yksinäisyyttäsi niin sen jotenkin ymmärtää, mutta että sielläkin... Tuossa olis miehen mentävä aukko, mutta ruuhkaa ei näy olevan. Täällä vapaana olevat alta viidenkympin ikäiset miehet etsii lastensa äitiä, ei tällasia akankuvatuksia, joilla on lapset tehtynä ja osa jopa maailmalla.


      • Mies, Hki
        säätäri kirjoitti:

        Mitä tässä pitäisi tehdä, lappu kaulaan: vapaa, iske kiinni. Tuntuu, että siellä maalikylillä teillä on vielä suuremmat ongelmat tuon kohtaamisen kanssa kuin täällä susirajalla. Onhan siellä menopaikkoja, urheiluhalleja ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ajatelkaas, meillä on kuoppasta tietä parikymmentä kilometriä ennen kuin pääsee lähimpään kyläpahaseen, missä keski-ikä on siinä kuoleman ja kuudenkympin välissä.
        Täällä kun ihmettelet yksinäisyyttäsi niin sen jotenkin ymmärtää, mutta että sielläkin... Tuossa olis miehen mentävä aukko, mutta ruuhkaa ei näy olevan. Täällä vapaana olevat alta viidenkympin ikäiset miehet etsii lastensa äitiä, ei tällasia akankuvatuksia, joilla on lapset tehtynä ja osa jopa maailmalla.

        Maalikylistä (mitä ne ovat?) en tiedä, mutta Helsingissä ei ainakaan kohtaa ketään. Samanlaista ohitsekävelyä joka paikassa.


      • säätäri
        Mies, Hki kirjoitti:

        Maalikylistä (mitä ne ovat?) en tiedä, mutta Helsingissä ei ainakaan kohtaa ketään. Samanlaista ohitsekävelyä joka paikassa.

        Nehän niitä maalikyliä, ennen vanhaan kaupungin kohalla oli kartassa maaliläiskä eli maalikylä.
        Tuota ohitsekävelyä täällä ei tosiaankaan ilmene, jokaisen vastaantulijan kanssa pitää ainakin säät haukkua ja naapurin koiraa moittia. Ja niitä vastaantulijoita on tosi harvassa. Auto on näillä seudun ainoa järkevä siirtymistapa paikasta toiseen.
        Jokaiselle vastaantulijalle pitää silloinkin kättä heilauttaa, ainakin varmuuden vuoksi, etteivät vaan luule, jotta se on ylpistyny tai sattunu lotossa voittaan.


    • 40++

      Onhan meitä täällä, kotosalla. Kyllähän tuo luettelemasi elämä olisi houkuttelevaa, mutta enpä taitaisi ottaa enää riskiä. Kaksi kertaa pitkästä suhteesta eronneena taida olla läksyni oppinut. Ja niin suuri rakkauden nälkäkään ei ole vielä ainakaan ollut, että uskaltaisin edes riskiä ottaa. Hyvin se menee näinkin lasten kanssa rauhassa, ovat kohta isoja. Ehkä joskus kadun etten uskaltanut yrittää, mutta sydän taitaa päästä näin helpommalla.

    • tavis muttei tylsä.

      Mies jo on mutta jos ei olisi vastaisin heti- oli niin mukavasti kirjoitettu:) että tuli ihan imarreltu olo. Kerrankin joku kuuluttaa tavisnaisen perään..
      Kyllä mukavia naisia on paljon mutta olet oikeassa-kohtamaattomuusongelma molemminpuolin. Neljäkymppinen - elämää jo nähnyt nainen on vaikea tavoitettava ja vielä vaikeampi saavuttaa-siis oikeasti. Romanttinen ikuisuuskäsitys rakkaudesta on kolhiintunut ja on vaikeaa uskoa(enää) rakkauteen-romanttista rakkauttahan nainen haluaa( jos mies sen tajuaa suoda, niin mitään ei tule mieheltä puuttumaan)
      Onnea matkaan ja säilytä tuo ihana ajatuksenjuoksu-löydät jonkun elämäsi ihastuttajan-oikean, tavallisen, lepyteltävän,uskollisen ja rakastettavan.
      Kaikki naiset tykkäävät nukkua kainalossa, olla lepyytelävänä, olla rakastettuja ja unelmoivat tosimiehestä.Tilannetajullasi ymmärrät helposti milloin kannattaa olla rosoinen ja milloin riittää vain hönkiminen:) nyt vain uutta matoa koukkuun- yksi nykäisyhän tuli jo:)

      • Täällä toinenkin..

        ...40 nainen, eronnut, sinkku , joka ei sitten lainkaan mene tuohon "kaikki naiset" kategoriaan.
        Olen tällä hetkellä monilta osin aivan tyytyväinen sinkkuuteeni parinkymmenen vuoden liiton loputtua noin 3 vuotta sitten.
        Voisin kuitenkin aivan hyvin ryhtyä parisuhteeseenkin, mutta en tuossa yllä kuvattuun; en nimittäin myöskään enää nukkuisi kainalossa huonosti ja hikisenä, pahimmillaan kuorsausta kuunnellen, arvostan nukkumisrauhaani - hyvä seksielämä ei ole yhtä kuin vierekkäin nukkuminen.
        Lepyteltävääkin on vähäisesti, koska en ole kuumenevaa sorttia, asiat on osattava ratkoa puhumalla.

        Romanttista rakkautta en hae, tai mitä kukakin pitää romantiikkana. En kaipaa jatkuvia rakkaudentunnustuksia, halauksia, tekstareita sydämen kuvilla, enkä tosiaankaan välitä, vaikka syntymäpäiväkin tai muu vastaava unohtuisi, jos muutoin parisuhde on hyvä. Tuo kaikki on omasta näkökulmastani "ällöä hömppää". Sen sijaan romantiikkana voisi mennä vaikka kaikki hulluttelu yhdessä, vaellusretki jonnekin huimaan paikkaan, yölliset uintiretket, hyvä leffa, matkat mielenkiintoisiin kohteisiin, tapaksia hyvän viinin kanssa,kahlaaminen lumihangessa tai vaikka vain istumista rotvallin reunalla maailman menoa ihmettelemässä. Ja moni muu, vain mielikuvitus on rajana...
        Mikään arkinen, samana päivästä toiseen toistuva elämänmalli, jossa vain ollaan kotona ja "laitetaan taloa ja pihaa" ei sovi minulle, eikä tule sopimaan, se on jo kokeiltu! Voisinpa asua vaikka välillä jossain ulkomaillakin ja katsella erilaista elämää...

        Ja sitten tuo käsite "tosimies"? Mitäköhän sillä kukakin tarkoittaa?
        Itselleni tosimies olisi parhaimmillaan rento, asioista innostuva, spontaani, huumorintajuinen, luontoihminen, luova, sopivasti lapsenmielinen, tyyliltään sopivasti nuorekas ja "rock", terveydestään huolehtiva ja älylliseen keskusteluunkin kykenevä. Ja ulkoisesti jotain muuta kuin pullistelevaksi bodattu tai kalju kaljamaha, jos olisi ajatus, että seksuaalistakin vetoa löytyisi.

        Eipä ole tullut ketään vastaan, joten elämä jatkuu entisellään toistaiseksi...


    • yks elli vaan

      Tämä EI koske kaikkia naisia, ei ainakaan minua:

      Kaikki naiset tykkäävät nukkua kainalossa, olla lepyytelävänä, olla rakastettuja ja unelmoivat tosimiehestä.

      En tykkää ollenkaan kenenkään kainalossa nukkumisessa, ajatuskin ahdistaa (kuuma, hiki, hönkäily, ahtaus....) pitää olla tilaa, rauhaa, raikkautta nukkuessa. Enkä kaipaa mitenkään lepyteltävänä oloa, suutunkin vain hyvin harvoin. Eipä kai se rakastettuna olo olisi ainkaaan haitaksi, mutta en nyt sitä kyllä erityisesti mitenkään kaipaa. En myöskään unelmoi tosi- enkä minkäänlaisesta muustakaan miehestä. Unelmia on, mutta eivät liity miehiin tai ylipäätään parisuhteeseen.

      Eli ei yleistetä. Niin naisissakin kuin miehissäkin löytyy joka lähtöön ja moneen junaan menijöitä.

      terveisin eräs tavis sinkkunainen

    • roosa681

      Sanoisin tohon 40 , että mees kokeileen lavatanssipaikkoja, saataa ehkä löytyä sieltä tätä ikäluokkaa. Ite vasta käyny muutaman kerran tänä kesänä ja positiivista porukkaa suurin osa 40-50v, mutta kaiken ikäisiä on tanssimassA.Itse en tykkää käydä ravintoloissa ja luonteeltani aika rauhallinen ja sosiaalinen, tossa yhdistyy se sosiaalinen puoli, saa liikuntaa ja piristää mukavasti viikkoa. :)

    • Hih hih..

      Koiraa ulkoiluttamasta, kansanopistosta, kahviloista, töistä, pyykkituvasta...

    • Hämeen neito

      Hämeessä,töissä, kaupassa, lenkillä, kirjastossa...täytyy vaan pitää silmät auki ;)!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe