Miksi naiset aina rakastuvat mieheen mustiin?!?

Haluun olla blackman

Mikä siinä mustassa viehättää,
onko mustalla valkoista pidempää?

Vai mistä muusta syystä se johtuu?

20

755

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkoinen mies

      Karkeasti arvioiden n. 99,9% seurustelevista suomalaisista naisista seurustelee valkoisen miehen kanssa. Mustassa todennäköisesti viehättää erilaisuus. Ja en tiedä onko mustalla valkoista pidempää. Jos on, niin en silti usko että se olisi suurin syy valita musta mies. Olen usein miettinyt miksi tuo on niin suuri tabu, siis se että valkoinen nainen seurustelee mustan miehen kanssa. Itseäni moinen ei haittaa lainkaan. Tässä oli vähän turhankin kattava vastaus melko tyhmään kysymykseesi.

    • BBC1

      Jos olisin sellanen isokalunen musta mies (BBC) kirjautuisin heti muutamalle netti foorumille tarjoamaan palvelujani. Siellä on läjäpäin naisia, ja pareja jotka ihan anelevat saadakseen mustaa munaa. Varsinkin aisankannattaja pariskunnilla on unelmana monesti musta mies.

      • 2+20

        Alastomassa Suomessa on ainakin paljon pariskuntia joissa nainen on hyvä kroppainen ja ilmeisesti hemaiseva (kasvoja eivät näytä) ja he etsivät mustaihoisia miehiä panemaan muijaa...

        Muiojatkin oikein kiimassa kirjoittelevat harvoille AS:n mustille.


    • Mun päätä et käännä

      Tumma suklaa on parasta!
      Mulle ei kelpaa kuin tumma. Piste.

      Ja olen: h..ra suomalainen p...seensä tarjoaja joka juoksee kuola valuen etelän gigoloitten perässä. Tiedän.

      SILTI: tumma on paras ja pysyy!

    • lifemocker

      en ole vielä tavannut ainuttakaan naista joka haluaisi seurustella mustan miehen kanssa

    • sjgp h

      Ei kai nyt sentään aina.

    • grsdgsger

      Eiköhän ne ole molemmat valkoiset ja mustat ihan samalla tasolla. Mustila ehkä se tu että heile kal taai lyhyt tkka sopii todela hyvin.

      Ja epäilen kyllä tuota ettei ole koskaan tavannut naista joka ei haluaisi olla mustan kanssa. Tai ei kelputtaisi.

    • sdagasdg

      Osta vuosikortti solariumiin niin oot ens vuonna kans ihailemasi mokkakik-keli.

    • Oma kokemus

      Eräs nainen, jonka olen tuntenut jo vuosien takaa, alkoi seurustelemaan mustan miehen kanssa sen jälkeen, kun oli levittänyt haarojan jo ties kenelle kaikille ja kukaan ei enää halunnut alkaa seurustelemaan hänen kanssaa... paitsi tämä Mullahi vai mikä lie.

      Siinä ajatelavaa.

      Itsellä valkoinen mies kotona

    • Hyshyss
      • albino

        Se on status. Vähän niinkuin valkoisella miehellä auto on status. Näin on minulle selitetty, en tiedä onko totta, enkä välitä.


    • Musta= AIDS

      Se vain on heissä mustissa että hyvin suuri riski saada hiv tai jopa aids, valitettavan totta, olkaas naiset varovaisia. Minun eräs tuttuni joutui vuosia sitten raiskatuksi ja seuraus oli shokki, tästä vuosia sitten tapahtuneesta asiasta uutisoitiin melko näyttävästi. Mies vei monia naisia kotiinsa vaikka tiesi olevansa vakavasti sairas...

    • Bruun

      Blondit miehet on jotain, joka sytyttää! Kaunis hymy päälle, niin maa järisee. Eikä keikkeen tarvitse koskea, mikä kiinostaa. Minulle riittää silmän ruokakin.

      Toivoin joulupukilta, että vihdoin saisin kunnollisen miehen, mutta pukilla ei ollut minulle lahjaa. Ehkä tulevana jouluna sitten.

      Olkaa ihmiset varovaisia seikailuissanne. Rakkaus voi maksaa elämänne.

    • Rakastan ihmistä

      Onko sillä ihonvärillä oikeasti väliä? Eikö merkitsevämpää ole ihminen omana yksilönään? Ainakin minulle on näin. Jokaisessa uskonnossa, kulttuurissa ja maassa on niitä hyviä ja huonoja yksilöitä. Toisaalta myös mikä on toiselle hyvä on toiselle huono. Itse löysin elämäni rakkauden mustaihoisesta, mutta kohtelemme toisiamme yksilöllisinä persoonina, kohtaamme toisemme ihminen ihmisenä välittämättä ihonväristä tai taustoista.

    • Mahtava Hypostyyli

      Luin kysymyksen väärin: "Miksi naiset aina rakastuvat miehen muistiin?!?" Olin ihan että täh?

      • m43

        Tosiaan hauska lukihärö :-)


    • Minulla hyvä mies

      Mulla on ihan musta mies iholtaan ja olen huomannut monien naisten katsovan miestäni melko röyhkeän kiimaisesti? Kun me menemme iltaa istumaan raflaan niin saa katsoa jatkuvasti mieheni ympärillä liihottelevia naisia etteivät mene liian pitkäle syleilyssään yms Mieheni on ihana rakastaja ja melko suuri myös se, hi ;) Odotan aina innolla kotiin menoa kun tiedän sen ihanan hetken joka on tulossa :) hetkeen en vuoteesta jaksa nousta käsittelyn seurauksena :) Kun hän takoo vimmatusti niin ihana musta hiki tuoksuu ja se todella on erilaista ihanaa tuoksua :) Olen niin seksuaalisesti onnellinen että minulla on mahdollisuus naida ihanan mustan mihen kanssa aina kun haluan :)

    • B'wana

      Syitä lienee tasan se yksi ainoa.

    • asdasdasddas

      Eikun kenkälankkia naamaan ja kylälle naimaan!

    • sama se

      Ei mustalla ja valkeella oo mitään semmosta eroa. Maahanmuuttajat yleensä on ällöttäviä iskevät tyhmillä iskurepliikeillä. Mutta toisaalta sama pätee ihan suomalaisiinkin. Ehkä itse ajattelen tummaihoisesta, että siihen on helppoturvautua, se rakastaa vaaleaihoista eikä lähde pois. Mutta en tiedä onko tässäkään ajattelussa mitään toden perää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe