Skeida ei pääse jenkkimarkkinoille eikä Kanadaan, koska turvatestit pitäisi läpäistä.
Skeida Taavia ei siis nähdä rapakon takana.
Laadukkaampi länsisisar Golf on taas kestosuosikki näillä markkinoilla.
Skeida ei läpäise jenkkien turvatestejä - Golf pärjää
71
268
Vastaukset
- tttttttttttttttt
Pitihän se arvata, mut jos savosta kysytään niin turvapisteet on skeidalla 6 kun muut saa maksimissaan 5
- mää Turuust
Mä kyl laskin vaa viis muit mul o vast kolmas Velko menoos. Kui sää sillai kuus saat viidest, mit mun tarttee huikka et määki saa . Skeidal ei muute naist saa ku sen odoro o Tatjaanast
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx#advancedheader-en-GB - savolaine
mää Turuust kirjoitti:
Mä kyl laskin vaa viis muit mul o vast kolmas Velko menoos. Kui sää sillai kuus saat viidest, mit mun tarttee huikka et määki saa . Skeidal ei muute naist saa ku sen odoro o Tatjaanast
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx#advancedheader-en-GBSiin on yks pojo savon lisää. Niin huonoja autoja Skodat ettei saa Kanadassa eikä Usassa myydä.
- Missä järjenjuoksu?
Provoilijoilla on taipumus kääntää asiat päälaelleen ja nähdä valkoinen mustana.
Pointtinahan on vain yksinkertaisesti se, että Skoda ei ole edes yrittänyt pyrkiä Amerikan markkinoille, koska tehtaan kapasiteetti ei riitä. Kysymys ei varmaankaan ole siitä, etteikö Skoda läpäisisi jenkkien vaatimuksia JOS niin haluttaisiin. Vientilupia ei vain ole haluttu anoa, koska se vaatisi markkinoinnin ja tuotannon puolella valtavia investointeja.
On paljon eurooppalaisia automerkkejä joita ei myydä Amerikoissa. Onko värilasit silmillä kun olet hokannut vain Skodan?- niin sopii kysyä
Sinähän sen tiedät.. Taidat istua skeidatehtaan johdossa.. Eikö ole muuta hommaa kun päivystää suolisivuja..
- Dlig dlog
niin sopii kysyä kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.. Taidat istua skeidatehtaan johdossa.. Eikö ole muuta hommaa kun päivystää suolisivuja..
Minusta tuntuu että sinä se täällä päivystät ja laittelet koko ajan typeriä viestejä. Harmittaa vissiin kun provosi ei toiminut?
- hpöpjä
Dlig dlog kirjoitti:
Minusta tuntuu että sinä se täällä päivystät ja laittelet koko ajan typeriä viestejä. Harmittaa vissiin kun provosi ei toiminut?
Höpö höpö. Skeidaa ei todellakaan saa myydä jenkeissä eikä kanadassa turvatestien läpäisemättömyyden vuoksi.. Ei ole provo vaan fakta ja sille esim minä en voi mitään. Voitko sinä?????
- 130cab
hpöpjä kirjoitti:
Höpö höpö. Skeidaa ei todellakaan saa myydä jenkeissä eikä kanadassa turvatestien läpäisemättömyyden vuoksi.. Ei ole provo vaan fakta ja sille esim minä en voi mitään. Voitko sinä?????
Ole hyvä ja laita linkki siihen testiin, jossa skoda reputti?
Et varmasti sellaista löydä. - 125cab
130cab kirjoitti:
Ole hyvä ja laita linkki siihen testiin, jossa skoda reputti?
Et varmasti sellaista löydä.Ole hyvä ja laita linkki missä osavaltiossa Usa.ssa myydään Skodia..Et varmasti löydä sellaista
- 130cab
125cab kirjoitti:
Ole hyvä ja laita linkki missä osavaltiossa Usa.ssa myydään Skodia..Et varmasti löydä sellaista
Surullisen tasoista on trollamisesi.
Kuka edes on väittänyt niitä siellä myytävän, oletkos hiukan t...mä? - googlaa
130cab kirjoitti:
Surullisen tasoista on trollamisesi.
Kuka edes on väittänyt niitä siellä myytävän, oletkos hiukan t...mä?Ei trollia vaan faktaa.. Ei niitä voi myydä siellä koska ei läpäise esim turvatestejä..Idiootti.. Onhan sulla netti edessäsi googlaa jos kiinnostaa, mulle aivan sama vaikkei myytäisi tai läpäisisi testejä suomessakaan. Ikinä en tollasta reuhkaa ostaisi..
- 130cab
googlaa kirjoitti:
Ei trollia vaan faktaa.. Ei niitä voi myydä siellä koska ei läpäise esim turvatestejä..Idiootti.. Onhan sulla netti edessäsi googlaa jos kiinnostaa, mulle aivan sama vaikkei myytäisi tai läpäisisi testejä suomessakaan. Ikinä en tollasta reuhkaa ostaisi..
Ei voi löytää sellaisesta testistä tietoa mitä ei ole ikinä edes tehty.
Jos kerran on faktaa niin laita se linkki esiin missä tuo tulee esille. - skodainssi
googlaa kirjoitti:
Ei trollia vaan faktaa.. Ei niitä voi myydä siellä koska ei läpäise esim turvatestejä..Idiootti.. Onhan sulla netti edessäsi googlaa jos kiinnostaa, mulle aivan sama vaikkei myytäisi tai läpäisisi testejä suomessakaan. Ikinä en tollasta reuhkaa ostaisi..
ahistaako skodan menestys :D
- ei todellakaan
skodainssi kirjoitti:
ahistaako skodan menestys :D
Ai minuako? Ei todellakaan. On ollut Skoda , oikeastaan kaksi , ensimmäinen ja viimeinen.. Nykyisin ajan premium autolla, Aivan sama millä te tuulipuvut ajatte ja kuinka tuollainen traktoriakselinen itäauto menestyy.
- ....................
130cab kirjoitti:
Ei voi löytää sellaisesta testistä tietoa mitä ei ole ikinä edes tehty.
Jos kerran on faktaa niin laita se linkki esiin missä tuo tulee esille.Etsivä löytää etsi jos kiinnostaa , mulle aivan sama..Kuten sanoin , aivan sama tollanen tuulipukureuhka myydäänkö suomessa tai jenkeissä . itse en enää ikinä osta, ajan vain kunnollisilla länsimaisilla autoilla..
- skodainssi
ei todellakaan kirjoitti:
Ai minuako? Ei todellakaan. On ollut Skoda , oikeastaan kaksi , ensimmäinen ja viimeinen.. Nykyisin ajan premium autolla, Aivan sama millä te tuulipuvut ajatte ja kuinka tuollainen traktoriakselinen itäauto menestyy.
Mikä on motivaatio täällä nillittää, kurvasiko superb eteesi vai jäitkö liikennevaloissa RS:lle? Jouduitko huijatuksi ja tekemään "liikaa" väliä premiumautoosi?
- 130cab
.................... kirjoitti:
Etsivä löytää etsi jos kiinnostaa , mulle aivan sama..Kuten sanoin , aivan sama tollanen tuulipukureuhka myydäänkö suomessa tai jenkeissä . itse en enää ikinä osta, ajan vain kunnollisilla länsimaisilla autoilla..
Yleensä se joka asian niinn väittää olevan on myös velvollinen sen todistamaan.
Kovasti sinua kiinnostaa, kun täällä roikut edelleen.
kerro nyt sitten millä ajelet? - oli ennen superb
skodainssi kirjoitti:
Mikä on motivaatio täällä nillittää, kurvasiko superb eteesi vai jäitkö liikennevaloissa RS:lle? Jouduitko huijatuksi ja tekemään "liikaa" väliä premiumautoosi?
No joo jouduin varmaan antamaan liikaa väliä tuohon nykyiseen, luulin Skodasta saavani paremmin. Rs .lle en jää kiihdytyksissä enkä huipuissa jos sillä nyt on jotain merkitystä.. Kannattaa muuten pitää varansa kun oikein Skodalla kiihdyttää ettei jäykkä taka-akseli ala pomppimaan, saattaa lähteä rutinoff käsistä.
- sivusta seurannut
oli ennen superb kirjoitti:
No joo jouduin varmaan antamaan liikaa väliä tuohon nykyiseen, luulin Skodasta saavani paremmin. Rs .lle en jää kiihdytyksissä enkä huipuissa jos sillä nyt on jotain merkitystä.. Kannattaa muuten pitää varansa kun oikein Skodalla kiihdyttää ettei jäykkä taka-akseli ala pomppimaan, saattaa lähteä rutinoff käsistä.
teknisesti lahjaton kaveri
- kuin myös
sivusta seurannut kirjoitti:
teknisesti lahjaton kaveri
Kyllä teitä on 2 samanlaista lahjatonta. Otan osaa..Oli muuten sinulla aika järkevä ja hyvin perusteltu kommentti. Pitikö kauankin punnertaa..
- voi pojua
130cab kirjoitti:
Yleensä se joka asian niinn väittää olevan on myös velvollinen sen todistamaan.
Kovasti sinua kiinnostaa, kun täällä roikut edelleen.
kerro nyt sitten millä ajelet?Mikä velvoitaa???hah hah hah.. Tutki itse jos kiinnostaa.. Roikun täällä varmasti seuraavat 5 vuotta , oletko tyytyväinen.. Ajelen premium autolla, sinä et nähtävästi..
- 130cab
voi pojua kirjoitti:
Mikä velvoitaa???hah hah hah.. Tutki itse jos kiinnostaa.. Roikun täällä varmasti seuraavat 5 vuotta , oletko tyytyväinen.. Ajelen premium autolla, sinä et nähtävästi..
Ilman sitä väitteelle ei ole mitään totuusarvoa, mutta eihän se trollia haittaa.
Siitä vain roiku pois, mutta lopeta trollaminen.
Kerro mikä on premium auto, koska se on hiukan laaja käsite onhan joidenkin mielestä esim cruze premiumia ja itselläni on merkki jonka toiset laskee premiumiksi toiset eivät ja se ei mitenkään minua haittaa. - ei todella haittaa
130cab kirjoitti:
Ilman sitä väitteelle ei ole mitään totuusarvoa, mutta eihän se trollia haittaa.
Siitä vain roiku pois, mutta lopeta trollaminen.
Kerro mikä on premium auto, koska se on hiukan laaja käsite onhan joidenkin mielestä esim cruze premiumia ja itselläni on merkki jonka toiset laskee premiumiksi toiset eivät ja se ei mitenkään minua haittaa.Mutta sinua näköjään korpeaa, meneekö yöunet?? Olis sitä totuusarvoa tai ei , minulle aivan sama. Jenkeissä myydään Volsua ei Skeidaa..Premium autoista löydät varmasti jonkinlaisen listauksen. Sanotaanko näin että esim Skoda ja Mosse eivät ainakaan ole premium autoja.
- 130cab
ei todella haittaa kirjoitti:
Mutta sinua näköjään korpeaa, meneekö yöunet?? Olis sitä totuusarvoa tai ei , minulle aivan sama. Jenkeissä myydään Volsua ei Skeidaa..Premium autoista löydät varmasti jonkinlaisen listauksen. Sanotaanko näin että esim Skoda ja Mosse eivät ainakaan ole premium autoja.
Ei mene, mutta oikeasti on hauskaa nähdä mitä kaikkea te trollit keksitte.
Minulle on aivan sama mitä jenkeissä myydään, kun en siellä asu.
Oma autoni kuuluu sihen listaan, mutta hiukan epäilen kuuluko sinun, kun et sitä uskalla kertoa. - vai niin
130cab kirjoitti:
Oma autoni kuuluu sihen listaan, mutta hiukan epäilen kuuluko sinun, kun et sitä uskalla kertoa.No kerro itse mikä on autosi..
- 130cab
vai niin kirjoitti:
No kerro itse mikä on autosi..
En usko sinun kuitenkaan vastaavan, koska et ole edes tähän mennessä sitä uskaltanut sanoa.
- Antti Autoilija
130cab kirjoitti:
Oma autoni kuuluu sihen listaan, mutta hiukan epäilen kuuluko sinun, kun et sitä uskalla kertoa.Mitenkäs se autos nyt kuuluu kun pari postausta ennemmin et ittekkään tiennyt.
"itselläni on merkki jonka toiset laskee premiumiksi toiset eivät"
Jos se on Skoda niin ei ole premium.. Jos taas ei ole Skoda niin mitä teet täällä päivystämässä ja trollaamassa.. - en kerro
130cab kirjoitti:
En usko sinun kuitenkaan vastaavan, koska et ole edes tähän mennessä sitä uskaltanut sanoa.
Voi olla sata varma että en vastaa mikä auto minulla on. Sinulla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.. Aja Skodallasi ..
- 130cab
en kerro kirjoitti:
Voi olla sata varma että en vastaa mikä auto minulla on. Sinulla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.. Aja Skodallasi ..
Eli se siitä uhoamisesta.
Sor,i en omista skodaa, enkä edes ole ajanut sellaisella pitkään aikaan. - 130cab
Antti Autoilija kirjoitti:
Mitenkäs se autos nyt kuuluu kun pari postausta ennemmin et ittekkään tiennyt.
"itselläni on merkki jonka toiset laskee premiumiksi toiset eivät"
Jos se on Skoda niin ei ole premium.. Jos taas ei ole Skoda niin mitä teet täällä päivystämässä ja trollaamassa..Missä kohtaa olen trollannut?
- heko heko
130cab kirjoitti:
Eli se siitä uhoamisesta.
Sor,i en omista skodaa, enkä edes ole ajanut sellaisella pitkään aikaan.Mitä sitten trollaat täällä. itse ajelen premiumilla joka on yksi tuohon listaan kuuluvista..http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288525782731.html
- sama..
heko heko kirjoitti:
Mitä sitten trollaat täällä. itse ajelen premiumilla joka on yksi tuohon listaan kuuluvista..http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288525782731.html
eli joku noista
Alfa Romeo
Audi
BMW
Cadillac
Jaguar
Lancia
Land Rover
Lexus
Maserati
Mercedes-Benz
Mini
Porsche
Saab
Volvo - 130cab
heko heko kirjoitti:
Mitä sitten trollaat täällä. itse ajelen premiumilla joka on yksi tuohon listaan kuuluvista..http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288525782731.html
Näytä kohta jossa olisin trollannut?
Ei aukene minulle nuo iltasanoman sivut, mutta merkkini löytyy siltä listalta. - mmnnnnnnnnnnn
130cab kirjoitti:
Näytä kohta jossa olisin trollannut?
Ei aukene minulle nuo iltasanoman sivut, mutta merkkini löytyy siltä listalta.
- well well
www.youtube.com/watch?v=NOf83t1xiV0
Mutta Zetoria myydään, niin eikö se riitä ?- toki toki
Joo riittää onhan siinä Skodan kanssa yhteinen taka-akseli ja ajoominaisuudet..
- myös sivusta seurannut
Eiköhän tuo ketjun aloitus jo kerro kuka täällä trollaa. On kovia poikia trollaamaan myös kia sivuilla. Audi-, bmw-, ja vwmiehet, teillä on kova halu päteä. Onko itsetunto heikko?
- sivusta seuraten
Toi aloitus on faktaa, löydät itsekkin samaa tietoa jos vain viitsit etsiä..Mikään auto ei pääse jenkkien markkinoille ellei se täytä tiettyjä vaatimuksia..Teille Skodista haaveileville se vain näkyy olevan mahdoton ajatus ymmärtää ,kaikki mikä ei teitä miellytä on provoa tai trollia.
- Provo-hönöjen faktat
sivusta seuraten kirjoitti:
Toi aloitus on faktaa, löydät itsekkin samaa tietoa jos vain viitsit etsiä..Mikään auto ei pääse jenkkien markkinoille ellei se täytä tiettyjä vaatimuksia..Teille Skodista haaveileville se vain näkyy olevan mahdoton ajatus ymmärtää ,kaikki mikä ei teitä miellytä on provoa tai trollia.
Älä poju länkytä. Kuten aikaisemminkin jo totesin, Skoda EI OLE YRITTÄNYTKÄÄN JENKKIMARKKINOILLE. Mikä kinneri tahansa voi sinne päästä, kunhan tekee tarvittavat sääntöjen vaatimat muutokset, maksaa suojatullit ja kaikkea muuta. Skoda ei ole siihen toistaiseksi alkanut. Se maksaa rahaa ja vaatisi tehtaaseen lisää kapasiteettia. Tämä on teille provoilijoille näköjään mahdoton ymmärtää.
- Länkyttäjälle
Provo-hönöjen faktat kirjoitti:
Älä poju länkytä. Kuten aikaisemminkin jo totesin, Skoda EI OLE YRITTÄNYTKÄÄN JENKKIMARKKINOILLE. Mikä kinneri tahansa voi sinne päästä, kunhan tekee tarvittavat sääntöjen vaatimat muutokset, maksaa suojatullit ja kaikkea muuta. Skoda ei ole siihen toistaiseksi alkanut. Se maksaa rahaa ja vaatisi tehtaaseen lisää kapasiteettia. Tämä on teille provoilijoille näköjään mahdoton ymmärtää.
Eikö Skodalla ole rahaa???Onko fyrkat menneet dsg ja jakopäätakuuremontteihin..Kallista sutta on pukannut..
- JERE.
Ja mistäs v#tusta sinä tiedät mitä Skoda on yrittänyt ja mitä.. Kaikellaisia nuijia sitä sivuille kirjottaa.
- UPEAA 100 PISTETTÄ
Mää pidän ihan oikeesti hienona asiana että tehtaan johtoporras on opetellut suomen kielen ja valistaa meitä tyhmempiä täällä omalla kielellämme.. Luulisi toki että noinkin korkeassa asemassa olevalla ihmisellä olisi parempaakin tekemistä kuin jauhaa p@skaa teinien kanssa suomen suoli sivuilla..
"Kuten aikaisemminkin jo totesin, Skoda EI OLE YRITTÄNYTKÄÄN JENKKIMARKKINOILLE....................................." - cccccc©p
UPEAA 100 PISTETTÄ kirjoitti:
Mää pidän ihan oikeesti hienona asiana että tehtaan johtoporras on opetellut suomen kielen ja valistaa meitä tyhmempiä täällä omalla kielellämme.. Luulisi toki että noinkin korkeassa asemassa olevalla ihmisellä olisi parempaakin tekemistä kuin jauhaa p@skaa teinien kanssa suomen suoli sivuilla..
"Kuten aikaisemminkin jo totesin, Skoda EI OLE YRITTÄNYTKÄÄN JENKKIMARKKINOILLE....................................."Kuubassa on Skeidoja. Kyllä Skeida myisi jos voisi, mutta tsekkitekniikalla ei testejä läpäistä.
- johtoporsas
UPEAA 100 PISTETTÄ kirjoitti:
"Kuten aikaisemminkin jo totesin, Skoda EI OLE YRITTÄNYTKÄÄN JENKKIMARKKINOILLE....................................."Kyllä sinullakin vilkas tuo mielikuvitus. Tai sanoisin pikemminkin häiriintynyt ajatuksenjuoksu, että joku "tehtaan johtoporras" muka kirjoittelisi tänne.
- puupäälle
johtoporsas kirjoitti:
Kyllä sinullakin vilkas tuo mielikuvitus. Tai sanoisin pikemminkin häiriintynyt ajatuksenjuoksu, että joku "tehtaan johtoporras" muka kirjoittelisi tänne.
No sä oot ainakin täys idiootti jos et tota ymmärtäny sarkamiksi.. Olet sata varma skodakuski.. voi kiesus mikä pönttö
- rohtoporsas
johtoporsas kirjoitti:
Kyllä sinullakin vilkas tuo mielikuvitus. Tai sanoisin pikemminkin häiriintynyt ajatuksenjuoksu, että joku "tehtaan johtoporras" muka kirjoittelisi tänne.
Siulla näkyy loppuneen tykkänään ajatuksenjuoksu. Oot sie ollu pakkasessa iliman pipoa. Ottaa ny tommonen teksti tosissaan.. Voi hyvää päivää..
- tuupi duubi
JERE. kirjoitti:
Ja mistäs v#tusta sinä tiedät mitä Skoda on yrittänyt ja mitä.. Kaikellaisia nuijia sitä sivuille kirjottaa.
"Kaikellaisia nuijia sitä sivuille kirjottaa. "
Tästä olen ihan samaa mieltä. Jotkut ei edes osaa kirjoittaa. - Voe hyvvee päevee
rohtoporsas kirjoitti:
Siulla näkyy loppuneen tykkänään ajatuksenjuoksu. Oot sie ollu pakkasessa iliman pipoa. Ottaa ny tommonen teksti tosissaan.. Voi hyvää päivää..
näin se trolli-olli kääntelee kelkkaansa. Ensin väittää jotain ja sitten väittää ettei ole väittänytkään. Moomma ensteks parhaita idiootteja.
- justhin niin
Voe hyvvee päevee kirjoitti:
näin se trolli-olli kääntelee kelkkaansa. Ensin väittää jotain ja sitten väittää ettei ole väittänytkään. Moomma ensteks parhaita idiootteja.
S@@tanan nuija varmaan täällä sivuilla päivystää Skeidan tehtaan johto..Ymmärrätkö edes hävetä tyhmyyttäs..
- Ei varmaan läpäisekä
USAssa testit on paljon tiukemmat kuin ncapin neljääkymppiä päin seinää -testit. Ei siellä pääse läpi esim sivutörmäystesteistä autot joiden ovet on kuin venäläisen saunan kiukaan luukku.
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
On monia muitakin autovalmistajia, jotka eivät ole USAn ja Kanadan markkinoilla. Skodan tapaiset itäeurooppalaiset autot eivät tietenkään pohjoisamerikkalaisia testejä ole läpäisseet, mutta länsiautoista Peugeot, Citroen ja Seat eivät siellä ole.
Sitikka ja Seat myyvät autojaan kyllä Väli- ja Etelä-Ameriikassa.- JenkkiTunkki
Neuvostoliitto ja Venäjä eivät ole kovin suuressa huudossa USAssa edelleenkään, kuka siellä ostaisi bauttiarallaa venäläisen auton? Suomessa taas tunnustetaan ns. yleiset syyt ja auto idästä on melkein hyväksytty.
- Totinen toveri
JenkkiTunkki kirjoitti:
Neuvostoliitto ja Venäjä eivät ole kovin suuressa huudossa USAssa edelleenkään, kuka siellä ostaisi bauttiarallaa venäläisen auton? Suomessa taas tunnustetaan ns. yleiset syyt ja auto idästä on melkein hyväksytty.
Kyllä - on tasavarmaa, että sosialisti ei voi ostaa länsiautoa ja autonvalmistuksen suurmaat Etelä-Korea ja Japani eivät ole poliittisesti sopivia.
Itäautojen kärkimerkkiä Ladaa ei tuoda enää maahan, joten kakkosmerkki Skoda on ideologisesti oikein merkki bolshevikille. - ▄ ▀ ▄ ▀ ▄ ▀
JenkkiTunkki kirjoitti:
^ Kompassisi on vikaantunut, hanki uusi.
Toisaalta, kun Suomesta aikansa kulkee itään päin, kas kummaa, saapuukin Ameriikkaan.
Niin, ja Jenkeistä katsoen, varmaankin kaikki eurooppalaiset autot kuulostavat heidän korvissaan venäläisiltä. - ccc©p
▄ ▀ ▄ ▀ ▄ ▀ kirjoitti:
^ Kompassisi on vikaantunut, hanki uusi.
Toisaalta, kun Suomesta aikansa kulkee itään päin, kas kummaa, saapuukin Ameriikkaan.
Niin, ja Jenkeistä katsoen, varmaankin kaikki eurooppalaiset autot kuulostavat heidän korvissaan venäläisiltä.Älä ny viitti. Audit, Bemut, Mersut,Volvot, Jagget ja eurooppalaiset loistoautot ovat arvossaan Jenkeissä.
- Taco Tortillas
Kun Pueblan Volkkarit kelpaavat pohjois-amerikkalaisille, niin
eipä tuolla taida kovinkaan kummoiset vaatimukset olla. - Skodisti.
Aloittaja on aika surullinen tapaus. Väittää jotain, mutta ei osaa osoittaa minkäänlaista faktaa väitteensä tueksi. PELLE !!!
Aloittaja : mutsis oli h____, ja ei, en rupea todistamaan koska asia vaan on niin .....- Itkee vai nauraa?
Kaikkihan ne ovat surullisia tapauksia. Mutta säälistä niille täytyy antaa palstatilaa, ja sitten voidaan ne pellekirjoitukset ampua alas. Ja sitten voidaan taas nauraa. Kjäh kjäh.
- sodisti
No entäs sitte, kukaan oo pyytänykkään todisteita..
- audi q5
Sama mitä näille skeidaidiooteille todistaa, eihän ne usko virallisia tilastojakaan, väännetään ja väännetään .. eipä ole muilla palstoilla tälläsiä nuijia. Sitä se köyhyys teettää .Kun ei o varaa kunnon autoon pitää Skeidanropposesta yrittää vängätä hiukka paree ja arvokkaampi kuin Bentley.. V#tut.
- kysyy hän
No myydäänkö niitä Skodia USAssa?
Entäs Volkkareita tai Audeja?
Luulisi että Superbilla olisi ainakin tilausta kun isot Volvot ja Mersut ovat suosittuja. - kkkkkkkk.....
kysyy hän kirjoitti:
No myydäänkö niitä Skodia USAssa?
Entäs Volkkareita tai Audeja?
Luulisi että Superbilla olisi ainakin tilausta kun isot Volvot ja Mersut ovat suosittuja.Ei myydä Skodia, Audeja ja Volkkareita kyllä.
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Australiassa Skoda on päässyt testit läpi
- itäblokista itään
Intiaan,Kiinaan ja Venäjälle skodat on suunnattukin käytettäviksi, nuissa maissa on lievemmät testivaatimukset.
- Turha väittely
Ei USA:ssa ole testattu Skoda Octavian 3 mallia eikä mitään aikaisempaakaan Skodaa, se merkki ei kuulu maan tuontiohjelmaan huolimatta VW ja Audi myynnin (suurehkosta) määrästä USA:ssa.
Tässä on nyt tehty turha tappelu asiasta jossa aloittaja on tietämätön!
Olen turvatekniikan asiantuntijana ja vierailen euroopassa ja esim. USA:ssa noin 15 kertaa vuodessa. turhaa jatkaa tyhjää asiaa jossa ei ole edes alkua kun ei ole testattu.- Lahnaskeida = Taavi
Katos - Terosta tulikin nyt turvatekniikan asiantuntijana, joka tietää Skeidan emoyhtiön konsernipolitiikan.
Golfia heppoisemmin tehty Skeida Taavi ei läpäise jenkkitestejä eikä sille kannata edes ttestata, koska lopputulos tiedetään jo ennakolta.
Eurooppa muuten kirjoitetaan isolla. - 130cab
Lahnaskeida = Taavi kirjoitti:
Katos - Terosta tulikin nyt turvatekniikan asiantuntijana, joka tietää Skeidan emoyhtiön konsernipolitiikan.
Golfia heppoisemmin tehty Skeida Taavi ei läpäise jenkkitestejä eikä sille kannata edes ttestata, koska lopputulos tiedetään jo ennakolta.
Eurooppa muuten kirjoitetaan isolla.Erothan on jopa huomattavat trollien mielestä.
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx - paska skeida
130cab kirjoitti:
Erothan on jopa huomattavat trollien mielestä.
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspxMut laatu&turvallisuus ei riitä rapakon taakse. Suomalaisille kolhoosimallin Skeida saa kelvata.
- Santanderhylkiisinua
paska skeida kirjoitti:
Mut laatu&turvallisuus ei riitä rapakon taakse. Suomalaisille kolhoosimallin Skeida saa kelvata.
Kommenttisi perusteella skoda on aivan liian hyvä auto sinulle.
varmaankin on käynnyt niin, että kävit koeajolla ja ihatuit, mutta millään rahoitusta et saa järjestymään ja sen takia pakosti haukut täällä. - asiantuntija.
Kaikenlaisia tyhjäntoimittajia sitä on, vierailee usassa 15 kertaa vuodessa saamatta aikaan yhtään mitään.
On varmasti niitä kellokosken kavereita.
- amirsturusta
vw myynti kyseisellä mantereella raskaasti tappiollista, jonka suomen amis-gaylf-kuskit mieluusti sponsoroivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462