Apulaisoikeusasiamies Jussi Pajuojalle, jolle kannattaa tehdä AINA KANTELU jos vähänkään epäilee viranomaisten toimien laillisuutta!
Siinä ei menetä mitään, koska kantelun voi tehdä SÄHKÖPOSTILLA eikä se maksa mitään!
Apulaisoikeusasiamies Pajuoja ratkaisee asiat, jotka koskevat muun muassa poliisia, sosiaalivakuutusta, työvoimahallintoa, syyttäjälaitosta ja puolustuslaitosta.
Käytä suojattua yhteyttä, kun lähetät aineistoa, joka sisältää salassapidettäviä tai muuten arkaluontoisia asioita.
Suojattu sähköposti: https://turvaposti.eduskunta.fi/
Merkitse vastaanottajaksi: [email protected]
Tee KANTELU huonosta kohtelusta
7
312
Vastaukset
- Kiitos vinkistä
Kiitos vinkistä, jokaisen tulee puolustaa oikeuksiaan.
- MiksiNäin
Testailin tuota palvelua, mutta eipä suostunut lähettämään meilia työkkärin osoitteeseen :
[email protected] - työtön mies37
Mulla on ollut karenssi yli 4 vuotta. Työkkäri väittää ett mulle tarjottiin töitä ja siksi sain karenssin. Ei ole tarjottu mitään töitä mut en voi sitä todistaa tietenkään vaan sana sanaa vastaa. Työtön siis häviää aina. Voiko tälläisestä tehdä kantelun?
- dooreemiifaa
Et ole käynyt ilmoittautumassa työnhakijaksi - kaiketi. Aina kannattaa käydä karenssin saadessaan heti käydä ilmoittautumassa työnhakijaksi.
Näin tietämättömiä täällä Suomessa vedetään höplästä.- työtön mies37
Olen käynyt ja koko ajan on ollut voimassa työnhaku.
- näin on tosi
Ei kaikkia työkkärissä sanottuja pidä uskoa, huijjaava virasto se on. Kysyn aina mihin lakiin tai ohjeeseen tuo perustuu, useinkaan lakia tai ohjetta ei löydy, silloin alkaa työkkärin tädillä änkytys josta ei selvää saa.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä työkkärissä, sossussa tai kelassa virkailija kertoo. Tuon olen monta kertaa huomannut. On todella huolestuttavaa että virkailijat huijjaavat asiakkaita. Siksi kannattaa äänittää kaikki virastoissa käytävät keskustelut ja kyseenalaistaa ainakin noiden virastojen virkailijoiden virkatoimet kysymällä niiden laillisuuden perään. - just just.
Huonosta kohtelusta!
No, jos multa esim. työvoimapoliittisen koulutuksen valintatilaisuudessa kysellään ainoastaan sellaisia kysymyksiä kuin: "Miten suhtaudut maahanmuuttajataustaisiin opiskelijoihin? Miten suhtaudut siihen, että meillä toiset kurssit ovat paikalla vain esim. kerran viikossa?" Niin tota, kannattaisiko tehdä kantelu, kun minun mielestäni ainakaan nämä eivät ole mitenkään asiallisia kysymyksiä kurssin valintatilaisuudessa, kurssin joka on siis ammattikurssi, tarkoitus saada jotain ammattiosaamista kurssilta.
Tai jos poliisi vitsailee ja päästelee suustaan törkeyksiä, teenkä kantelun ja mitä se hyödyttää, jos viranomaiset kohtelevat kuitenkin täysin vitsinä. No, enpä taida kuule tehdä kanteluita!
Ai niin, huono käytös ei ole kriminalisoitu vielä - eli viranomainenkin voi käyttäytyä huonosti, tosin viranomaisen pitäisi käyttäytyä asiallisesti ja kohdella ihmisiä asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321