Nyt on jo 3: Robin, Isac ja Tuuli. Neljäs tulee siis KidSingistä. Kuka on teijän mielest nytte paras? Mun mielest Robin
Kohta on Suomessa 4 teinitähteä(:
50
779
Vastaukset
- Emotyttö_01
En tykkää kenestäkään. Ei oo ihan mun tyylist musaa :| Mut jos on ihan pakko valita, nii kai se sit olis Isac.
- Äkkii pois!
Sairasta!
- justjuuu
Kaikki paskoja. Fakta.
- true dat
Homoja ne on kaikki
- truestory
kaikki helareita. ja robinin vois tiputtaa jo listalta ku sillähä on kuulemma äänenmurros eikä se pysty laulaa enää korkeelta. todella harmillista
- gfsyvouvyfgzzwc
Kuka vittu on Isac?
- 14v.poika
No etkö tiie?! Hän on 12-vuotias poika, joka laulaa enkuks. Kato vaikka YouTubesta: Isac Elliot - New Way Home
Nii ja oma suosikki on Tuuli
- XDjtn..
Isac on hoooot
- ErNuGirl4ever
Siis eiii näiiin ihmiset.... -.-" joo ok mä voisin kertoa että mitä mieltä olen massafanituksest (mutta en vaivaudu)!!!! Kuka kattoo jotain Kids Singii..? Ei ketut...
- Oikeestipällitnyt
Kaikki on pasqoja. Autotune on pelastanu niitten maineen.
- 20+2
ei vittu...-_- Häpeen niitä kaikkii jo nyt:D Ja kuka kattoo kidsing? Joku 11-13v kakara? xd
- Joku.
Mun äiti kattoo sitä ja mä (oon 17-vuotias poika).
- Va Va Voom
Joku. kirjoitti:
Mun äiti kattoo sitä ja mä (oon 17-vuotias poika).
KUKA SE IISAKKI ON!?
- 18+15
Nyt parhaita on vaikka ei kyllä teinejä saati Suomesta :Bon Jovi, Lena, Rock Mafia, Olafur arnalds.
- ihana
Isac Elliot is the best
- xkspwpwjaaekf
Kaikki noi on täysin surkeita. Herää jo viiden vuoden päästä noita ei kuuntele kukaan
- (^u^)
Teini tähdet on niin turhia hankkikaa oikeeta musaa.
- VITTUUN KAIKKI
Vittu kaikki ''teinitähdet'' pääsee kuuluisaks jonkun muun kirjottamilla sanoilla ja jollai kidsingillä ku parempiaki artisteja on jotka tekee kaiken ite ja sanat on oma keksimiä.
- sssss
Jonna Tervomaa? Puhuva Kone ym? Et näköjää tiiä lapsitähdistä yhtää mitään :D Ja te voitte pitää päänne kii, eiköhän se kerro jo aika paljo jos tääl haukutte Isaccii ku ite vedätte vuokratalos leipäjonost hankituilla ruuilla ja Isac on jo Yhdysvaltojen top-100 listalla? :D luuserit (JA EN OO FANI MUT SILTI)
- Robin<3
Tässä kaikki, mitkä tiien:
Robin
Tuuli
MattyBRaps
Puhuvakone
Carlson Luenders
JohnnyOSing
BlackberryJam
Isac
MÄ OTIN TOHON VAA M U N SUOSIKIT! ELI I S A C, R O B I N & T U U L I!!! - Robin<3
Robin<3 kirjoitti:
Tässä kaikki, mitkä tiien:
Robin
Tuuli
MattyBRaps
Puhuvakone
Carlson Luenders
JohnnyOSing
BlackberryJam
Isac
MÄ OTIN TOHON VAA M U N SUOSIKIT! ELI I S A C, R O B I N & T U U L I!!!Unohtu viel:
Rebekka Black - Robin<3
Robin<3 kirjoitti:
Unohtu viel:
Rebekka BlackJA JONNA TERVOMAA EI OLE ENÄÄ ALLE 16-VUOTIAS, TIEDOKSI!!
- Et oo fani??
Mitä vittua?
- Häpeenollasuomalaine
Et oo fani?? kirjoitti:
Mitä vittua?
voi elämä ku kaikki nää lapset tahtoo nyt olla jotai maailmantähtiä ja pikku tytöt on et "omg toi on siis ainoo poika jota mä ikinä rakastan näin paljo ihqqqq!!!" Ja pari homo poikaa tootakai
- Popitus6382738173
Häpeenollasuomalaine kirjoitti:
voi elämä ku kaikki nää lapset tahtoo nyt olla jotai maailmantähtiä ja pikku tytöt on et "omg toi on siis ainoo poika jota mä ikinä rakastan näin paljo ihqqqq!!!" Ja pari homo poikaa tootakai
En itse välitä semmoisesta massapopista, mutta näistä kolmesta Isac on kirkkaasti paras.
- Otkgkgkrkgjrotjhotjhotjb
Popitus6382738173 kirjoitti:
En itse välitä semmoisesta massapopista, mutta näistä kolmesta Isac on kirkkaasti paras.
Jos lapsilaulajista pitäisi valita - Puhuva kone. Mä tunnen pyryn henkilökohtaisesti ja se on oikeesti tosi hyvä tyyppi.
- mr penis
Otkgkgkrkgjrotjhotjhotjb kirjoitti:
Jos lapsilaulajista pitäisi valita - Puhuva kone. Mä tunnen pyryn henkilökohtaisesti ja se on oikeesti tosi hyvä tyyppi.
Robin on vitun hywää dokaus musaa
- huoraperse5
Mitä vittua? Jonna tervomaa on 40, vittu ku on lapsi
Kuinka moni on kuullut saksalaisesta industrialmetal bändistä nimeltä Rammstein?
Entä sanooko KISS mitään?
Vai metallica?
Gene Simmons, Till Lindemann, Oliver Riedel, James Hetfield, Paul Stanley siinä teille teinitähtiä- Robin<3
No on aikuisia, alle 18v on teinitähti!!!!
- ILuv80s
Nämä bändit sanovat hyvin paljon. Musiikin edellä kävijöitä... Ac/Dc, NickelBack, iron maiden.. Sillo ku ne alotti ni kaikki oli noin 15-16 v... Siin teille sen ajan teinitähtii jotka o edellee tosi suosittuikja.. Myös Bon Jovi
- 13+19
Rakastan rammsteinii ja metallicaa ♥♥♥
- fakta
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Isac Elliot ei vielä edes ole teini-ikäinen.
- Emogirl97
Einii, sitte ku oot 13 ni oot vasta teini. Isac on lapsi laulaja.japaska sellanen. Matkii justinia kaikessa! Sanoissa, tanssissa ja tyylissä!! Keksis jotain omaa!!
- 19+17
Robin on paras, ennen mun mielestä Isac oli kans ihan hyvä, mutta sitte sekä alko vaikuttaa hirvee lesbosta ja jotenkinmatkimaan Justin Bieberiä, ja sen kirjoitustyyliä ärsyttää.. Muutenkin se on vaa 12 ja laulaa vaa jostai ens suudelmista yms..-.- Ja Tuuli on kyllä ihan perseestä, pelkkää autotunee, varsinkin se salaisuudet.-.- Ja kidsingistä parhaita oli Miska ja sitte se tyttö joka voitti? En muista sen nimee..
- cexe
Isac vie!
- KIDsing Jennin fani
Robin ja Jenni onn parhaitaaa!
- Isac Elliot fani <3
ISAC ELLIOT ON PARAS!!!!
- Old School
Pikku G on neljäs
- ellioter
isac
- Elliotter2
ellioter kirjoitti:
isac
Niimpä
- Lumikäärme
Ei mikään!!!!!!! Paitsi jos on pakko niin Isac.
Robin on peikko,Tuuli on hirvee itserakas? paljon onnee kappaleen ansiosta... - Eräs trotskilainem
Tähdet ja varsinkin teinitähdet ovat niin perhanan turhia. Tulkaa nyt joku teistä tähdeksi haluavista kertomaan miullekin, että mikä siinä sitten olisi niin hienoa. Mie en nimittäin ymmärrä yhtään tein maailmankuvaa.
- Eräs trotskilainen
Voi saakeli tätä ipad miniä! Tämä perhanan ylisuuri kännykkä paskoo miun kirjoituksen ja nimimerkin! Älkää huoliko, rakkaat toverit, miun nikkiä, ei ole vielä pöllitty. *Koputtaa puuta.
Kaikki teinitähdet on syvältä vaikka jotkut 12v tai jälkeenjäänet tai homot väittäisivät ettei ole.
- bomfunkki
Jumalauta kyllä bomfunk mc on paras:D joku vitun iisakki swedupelle, robin joka laulaa frontside olliesta vaikkei osaa edes tehdä sitä ja tuuli joka käyttää meikkiä 4cm paksun kerroksen.
- ahlelek~
bomfunkki kirjoitti:
Jumalauta kyllä bomfunk mc on paras:D joku vitun iisakki swedupelle, robin joka laulaa frontside olliesta vaikkei osaa edes tehdä sitä ja tuuli joka käyttää meikkiä 4cm paksun kerroksen.
ylempänä väitettiin että vain alle 18vuotiaat on teinejä. nooupp :D 13-19 vuotiaat on teinejä.
- teinitähtivihaaja
Tuuli on vitun lissu!sill o semmosii aha aha oho oho lauluja.
- neitielliot
Isac!!!!!
- Dream big♥
Ne jotka dissaa on kateellisii ku ikke ja robin saa naisii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472