Kohta on Suomessa 4 teinitähteä(:

Robin<3

Nyt on jo 3: Robin, Isac ja Tuuli. Neljäs tulee siis KidSingistä. Kuka on teijän mielest nytte paras? Mun mielest Robin

50

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emotyttö_01

En tykkää kenestäkään. Ei oo ihan mun tyylist musaa :| Mut jos on ihan pakko valita, nii kai se sit olis Isac.

• Äkkii pois!

Sairasta!

• justjuuu

Kaikki paskoja. Fakta.

• true dat

Homoja ne on kaikki

• truestory

kaikki helareita. ja robinin vois tiputtaa jo listalta ku sillähä on kuulemma äänenmurros eikä se pysty laulaa enää korkeelta. todella harmillista

• gfsyvouvyfgzzwc

Kuka vittu on Isac?

• 14v.poika

No etkö tiie?! Hän on 12-vuotias poika, joka laulaa enkuks. Kato vaikka YouTubesta: Isac Elliot - New Way Home
        Nii ja oma suosikki on Tuuli

• XDjtn..

Isac on hoooot

• ErNuGirl4ever

Siis eiii näiiin ihmiset.... -.-" joo ok mä voisin kertoa että mitä mieltä olen massafanituksest (mutta en vaivaudu)!!!! Kuka kattoo jotain Kids Singii..? Ei ketut...

• Oikeestipällitnyt

Kaikki on pasqoja. Autotune on pelastanu niitten maineen.

• 20+2

ei vittu...-_- Häpeen niitä kaikkii jo nyt:D Ja kuka kattoo kidsing? Joku 11-13v kakara? xd

• Joku.

Mun äiti kattoo sitä ja mä (oon 17-vuotias poika).

• Va Va Voom
        Joku. kirjoitti:

Mun äiti kattoo sitä ja mä (oon 17-vuotias poika).

KUKA SE IISAKKI ON!?

• 18+15

Nyt parhaita on vaikka ei kyllä teinejä saati Suomesta :Bon Jovi, Lena, Rock Mafia, Olafur arnalds.

• ihana

Isac Elliot is the best

• xkspwpwjaaekf

Kaikki noi on täysin surkeita. Herää jo viiden vuoden päästä noita ei kuuntele kukaan

• (^u^)

Teini tähdet on niin turhia hankkikaa oikeeta musaa.

• VITTUUN KAIKKI

Vittu kaikki ''teinitähdet'' pääsee kuuluisaks jonkun muun kirjottamilla sanoilla ja jollai kidsingillä ku parempiaki artisteja on jotka tekee kaiken ite ja sanat on oma keksimiä.

• sssss

Jonna Tervomaa? Puhuva Kone ym? Et näköjää tiiä lapsitähdistä yhtää mitään :D Ja te voitte pitää päänne kii, eiköhän se kerro jo aika paljo jos tääl haukutte Isaccii ku ite vedätte vuokratalos leipäjonost hankituilla ruuilla ja Isac on jo Yhdysvaltojen top-100 listalla? :D luuserit (JA EN OO FANI MUT SILTI)

• Robin<3

Tässä kaikki, mitkä tiien:

Robin
        Tuuli
        MattyBRaps
        Puhuvakone
        Carlson Luenders
        JohnnyOSing
        BlackberryJam
        Isac

MÄ OTIN TOHON VAA M U N SUOSIKIT! ELI I S A C, R O B I N & T U U L I!!!

• Robin<3
        Robin<3 kirjoitti:

Tässä kaikki, mitkä tiien:

Robin
        Tuuli
        MattyBRaps
        Puhuvakone
        Carlson Luenders
        JohnnyOSing
        BlackberryJam
        Isac

MÄ OTIN TOHON VAA M U N SUOSIKIT! ELI I S A C, R O B I N & T U U L I!!!

Unohtu viel:

Rebekka Black

• Robin<3
        Robin<3 kirjoitti:

Unohtu viel:

Rebekka Black

JA JONNA TERVOMAA EI OLE ENÄÄ ALLE 16-VUOTIAS, TIEDOKSI!!

• Et oo fani??

Mitä vittua?

• Häpeenollasuomalaine
        Et oo fani?? kirjoitti:

Mitä vittua?

voi elämä ku kaikki nää lapset tahtoo nyt olla jotai maailmantähtiä ja pikku tytöt on et "omg toi on siis ainoo poika jota mä ikinä rakastan näin paljo ihqqqq!!!" Ja pari homo poikaa tootakai

• Popitus6382738173
        Häpeenollasuomalaine kirjoitti:

voi elämä ku kaikki nää lapset tahtoo nyt olla jotai maailmantähtiä ja pikku tytöt on et "omg toi on siis ainoo poika jota mä ikinä rakastan näin paljo ihqqqq!!!" Ja pari homo poikaa tootakai

En itse välitä semmoisesta massapopista, mutta näistä kolmesta Isac on kirkkaasti paras.

• Otkgkgkrkgjrotjhotjhotjb
        Popitus6382738173 kirjoitti:

En itse välitä semmoisesta massapopista, mutta näistä kolmesta Isac on kirkkaasti paras.

Jos lapsilaulajista pitäisi valita - Puhuva kone. Mä tunnen pyryn henkilökohtaisesti ja se on oikeesti tosi hyvä tyyppi.

• mr penis
        Otkgkgkrkgjrotjhotjhotjb kirjoitti:

Jos lapsilaulajista pitäisi valita - Puhuva kone. Mä tunnen pyryn henkilökohtaisesti ja se on oikeesti tosi hyvä tyyppi.

Robin on vitun hywää dokaus musaa

• huoraperse5

Mitä vittua? Jonna tervomaa on 40, vittu ku on lapsi

• Kuinka moni on kuullut saksalaisesta industrialmetal bändistä nimeltä Rammstein?

Entä sanooko KISS mitään?

Vai metallica?

Gene Simmons, Till Lindemann, Oliver Riedel, James Hetfield, Paul Stanley siinä teille teinitähtiä

• Robin<3

No on aikuisia, alle 18v on teinitähti!!!!

• ILuv80s

Nämä bändit sanovat hyvin paljon. Musiikin edellä kävijöitä... Ac/Dc, NickelBack, iron maiden.. Sillo ku ne alotti ni kaikki oli noin 15-16 v... Siin teille sen ajan teinitähtii jotka o edellee tosi suosittuikja.. Myös Bon Jovi

• 13+19

Rakastan rammsteinii ja metallicaa ♥♥♥

• fakta

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Isac Elliot ei vielä edes ole teini-ikäinen.

• Emogirl97

Einii, sitte ku oot 13 ni oot vasta teini. Isac on lapsi laulaja.japaska sellanen. Matkii justinia kaikessa! Sanoissa, tanssissa ja tyylissä!! Keksis jotain omaa!!

• 19+17

Robin on paras, ennen mun mielestä Isac oli kans ihan hyvä, mutta sitte sekä alko vaikuttaa hirvee lesbosta ja jotenkinmatkimaan Justin Bieberiä, ja sen kirjoitustyyliä ärsyttää.. Muutenkin se on vaa 12 ja laulaa vaa jostai ens suudelmista yms..-.- Ja Tuuli on kyllä ihan perseestä, pelkkää autotunee, varsinkin se salaisuudet.-.- Ja kidsingistä parhaita oli Miska ja sitte se tyttö joka voitti? En muista sen nimee..

• cexe

Isac vie!

• KIDsing Jennin fani

Robin ja Jenni onn parhaitaaa!

• Isac Elliot fani <3

ISAC ELLIOT ON PARAS!!!!

• Old School

Pikku G on neljäs

• ellioter

isac

• Elliotter2
        ellioter kirjoitti:

isac

Niimpä

• Lumikäärme

Ei mikään!!!!!!! Paitsi jos on pakko niin Isac.
      Robin on peikko,Tuuli on hirvee itserakas? paljon onnee kappaleen ansiosta...

• Eräs trotskilainem

Tähdet ja varsinkin teinitähdet ovat niin perhanan turhia. Tulkaa nyt joku teistä tähdeksi haluavista kertomaan miullekin, että mikä siinä sitten olisi niin hienoa. Mie en nimittäin ymmärrä yhtään tein maailmankuvaa.

• Eräs trotskilainen

Voi saakeli tätä ipad miniä! Tämä perhanan ylisuuri kännykkä paskoo miun kirjoituksen ja nimimerkin! Älkää huoliko, rakkaat toverit, miun nikkiä, ei ole vielä pöllitty. *Koputtaa puuta.

• Kaikki teinitähdet on syvältä vaikka jotkut 12v tai jälkeenjäänet tai homot väittäisivät ettei ole.

• bomfunkki

Jumalauta kyllä bomfunk mc on paras:D joku vitun iisakki swedupelle, robin joka laulaa frontside olliesta vaikkei osaa edes tehdä sitä ja tuuli joka käyttää meikkiä 4cm paksun kerroksen.

• ahlelek~
        bomfunkki kirjoitti:

Jumalauta kyllä bomfunk mc on paras:D joku vitun iisakki swedupelle, robin joka laulaa frontside olliesta vaikkei osaa edes tehdä sitä ja tuuli joka käyttää meikkiä 4cm paksun kerroksen.

ylempänä väitettiin että vain alle 18vuotiaat on teinejä. nooupp :D 13-19 vuotiaat on teinejä.

• teinitähtivihaaja

Tuuli on vitun lissu!sill o semmosii aha aha oho oho lauluja.

• neitielliot

Isac!!!!!

• Dream big♥

Ne jotka dissaa on kateellisii ku ikke ja robin saa naisii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe