Kodinkonehuolto-ongelmia

hyväkiertämään

Paikallinen se viimeinenkin liike lopetti kodinkoneitten huollon mutta samaan aikaan Parkanossa on 5 huoltoliikettä. Paikallinen liike suositti Ulvilalaista (70km!!) liikettä. Ei voi olla totta kyllä tulee riisselikilometrejä ja hintaa huollolle.

Parkanosta suosittelivat Kodinkonehuolto Jukka Kivimäkeä.

13

5041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapiota Lapiota

      Ei ihme, että lopetti, hinnoitteli itsensä ulos, matkakuluista veloitti ylimääräistä ja korjaamistaidoissakin olisi parantamisen varaa. Ei saanut pyykkikonetta kuntoon, vaikka vaihoi uuden ohjausyksikön. ihmiset lakkasivat varmaan käyttämästä ko. liikettä, niin huonoja kokemuksia minulle kertyi ko. liikkeestä. Mikään sopimus ei pitänyt mitä sovittiin etukäteen. Pölynimuriinkin myivät sopimattoman varaosan, en viitsinyt palauttaa, eivät kumminkaan olisi huolinut takaisin.

      • Syyyyyvältä

        Järkyttävä virma kerta kaikkiaan! Hirvee äm muija se tyyne yäk :(


    • SaaT-Tanaa!!!

      Mitää vittua sä köyhä satuilet täällä? Osta kerralla sen verran kallista ja kunnollista ettei ihan heti lopu takuuaika ja leveä kouriin koko laite. Jos ei ole varaa ostaa kallista ja kunnollista niin älä osta vitun mitään, Vähemmällä pääset halvimmalla.

      Jos on varaa ostaa vaan paskaa niin kouluttaudu korjaus businekseen mukaan. stten voit ttse kuunnella kallilla kankoonpään pihien ongelmiä ku halpahalln paahdin räjähti yllättäen kuukausi käyttöön otosta-

      vo olla että tekki otat loparit.

      ps." Essolla" ootetaan yhä vaseliinin kera jos rahasta on pula.

    • housut likaiset

      Elektroniikka huolto Kankaanpäässä korjailee jonkun verran kodinkoneiden kortteja, ainakin oman pesukoneeni kortin tutkitutin siellä.

    • Pyykkäri

      Ulvilan Sähköpalvelu käy Kankaanpäässä pari kertaa viikossa.
      Soitin sinne ja kerroin pyykkikoneen oireet. Osasivat samantien sanoa missä vika, tilasivat tarvittavan osan ja kävivät korjaamaassa. :)

    • wernerirka

      Missä se elektroniikkahuolto on, pitäisi piirikorttin juotokset tinailla uudestaan.

      • asioinut

        Torin laidalla, torikatu 4, Elektroniikkahuolto Katajamäki. Sieltä se löytyy tuollasella nimellä.


      • kallasmaa

        Mikäs tämän Toimi-Tarmon sukunimi oli?


      • Anonyymi
        kallasmaa kirjoitti:

        Mikäs tämän Toimi-Tarmon sukunimi oli?

        Mäkelä muistelen..


    • Tomppatarmo

      Mikään muu ei siellä juurikaan toiminut kuin laskutus ja kilometrikorvaukset

      • Anonyymi

        Ja se ämmä....aivan hirveä....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se oli aivan perseestä......en koskaan saanut mitään apua,kun pyykkikone oli epäkunnossa...ja se ämmä.aivan hirvee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe