Psykoosilääkitys ja psykoterapia

heterohoitsu

Antipsykoottilääkitys ja psykoterapia olisi oikea hoito niille, jotka kuvittelevat olevansa vastakkaista sukupuolta. En ole nähnyt yhtään todistetta (muuta kuin vihrevasemmiston propagandan) että transseksuaalisuus ei olisi pohjimmiltaan mielisairaus.

45

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutki itseäsi

      Kuulehan hoitsu: jos opiskelisit vähän lisää, niin saattaisit ymmärtää asioista jotain.

      Jännä juttu kun on, että kansainväliset psykiatri- ja psykologijärjestöt ovat eri mieltä kanssasi.

      Sen sijaan sinun asenteesi voi aiheuttaa sen, ettet ole pätevä hoitamaan ketään (jos todella olet jonkin sortin hoitsu).

      Kaikkitietävyys asioista, joista ei oikeasti tiedä mitään, liittyy narsismiin.

    • Heteroko? ;)

      Ja sellainen kysymys vielä, että mikähän siinä on, että sinulla on tarvetta korostaa heterouttasi?

      • T-Unit

        TULKINTA:

        Veikkaan että kyseessä on hetero joka on tahtomattaan kovassa puutteessa. Taka-ajatuksenahan tuossa aloituksessa oli selvästikin flirtti, tosin tais nyt vähän valua reisille koko homma...


    • AlienIndie

      Tätä se biologisen determinismin pakkosyöttö teettää...

    • SukupuolenKokemus

      "En ole nähnyt yhtään todistetta (muuta kuin vihrevasemmiston propagandan) että transseksuaalisuus ei olisi pohjimmiltaan mielisairaus. "

      Ihmisellä on olemassa kokemus sukupuolesta johon liittyy usein myös seksuaalisuus. Transsukupuolisilla tämän kokemuksen on havaittu vahvasti korreloivan eräiden neurologisten ominaisuuksien kanssa. Välttämättä se ei kuitenkaan ole ihan kaikkien transsukupuolisten kokemusten taustalla.

      http://www.journalofpsychiatricresearch.com/article/S0022-3956(10)00158-5/abstract

      http://www.journalofpsychiatricresearch.com/article/S0022-3956(10)00325-0/abstract

      http://brain.oxfordjournals.org/content/131/12/3132.full

      http://cercor.oxfordjournals.org/content/21/11/2525.full

      http://cercor.oxfordjournals.org/content/early/2012/08/30/cercor.bhs267.abstract

      http://endo.endojournals.org/content/152/8/2937.full

    • lkhkjh

      Kommentoin kirjoitustasi vaikka tiedänkin ettet viitisi enää koskaan tulla tänne lukemaan näitä viestejä.

      Sinua tiedostavammat terveysalan ammattilaiset tunnustavat että eivät tiedä tai ymmärrä mistä on kyse sukupuoliristiriidasta, mutta haluavat oppia siitä. Kukaan kouluttamani terveysalan ammattilainen ei ole esittänyt tuonkaltaisia kannanottoja jonka päästit umpiluisesta päästäsi. Kaikki ovat olleet kiitollisia kun ovat saaneet tietoa transsukupuolisuudesta koska siitä ei puhuta terveysalan koulutuksessa.

      Kaltaistesi ihmisten vuoksi transsukupuolisuusdiagnoosia on pyritty siirtämään psykiatrisista diagnooseista neurologiselle puolelle jonne se kuuluu. Tyhmät hoitohenkilökuntaan kuuluvat tuijottavat vain sitä diagnoosin etukirjainta kun eivät tiedä mistä on kyse.

      Niin ja kun halusit korostaa heterouttasi niin korostanpa minäkin että olen hetero nainen vaikka onkin transtausta.

      • AlienIndie

        Voidaanko diagnoosi siirtää neurologian puolelle ilman, että samalla aletaan tekemään diagnooseja aivokuvantamisen perusteella heti kun se on teknisesti mahdollista?

        Vaarallinen tie.


      • 7+11
        AlienIndie kirjoitti:

        Voidaanko diagnoosi siirtää neurologian puolelle ilman, että samalla aletaan tekemään diagnooseja aivokuvantamisen perusteella heti kun se on teknisesti mahdollista?

        Vaarallinen tie.

        Niinpä, kuvantamisessa voisikin tyssätä monen TS-suus.


    • 11+6

      Ei mielestäni sen vaarallisempi, kuin nykyinen psykiatriahölmöily mikä on aivan puutaheinää.

      • AlienIndie

        No ennemmin sit vaikka genetiikka osastolle kuin neurologia...


    • ap on pipipää

      hehe... mä oon vissiin sitten aivan sakkasen pipi päästäni ku oon ollu pikkunatiaisesta asti munallinen tyttö ja tuupattiin hoitoja notta ei ihanaa tisseä kasvais.

      -Mua on siis huijattu prkl! ;)

    • homohoitaja

      Psykiatrin tarkan tutkimuksen perusteella en kärsi mielisairaudesta tai psykoosista ja näin ollen tarjoamasi hoito ja lääkitys olisi vakava hoitovirhe.

    • JDog

      Elekkee hyvät immeeseet ruokkika trollija!

    • terapioitu

      Joo, todella hyvä juttu :)

      Ite kävin läpi pitkän terapian. Lääkitystä tosin ei ollut alkuhässäkän virheellisen diagnoosin jälkeen.

      Ilman muuta, jos on mahdollisuus, kannattaa mennä terapiaan.

      Kiitos vaan terapeutilleni siellä Kouvolan kupeessa.

      Elämä voittaa aina :)

    • T-Unit
    • Ja jälleen provo, johon ei olis pitänyt kenenkäänlähteä mukaan. Varsinkin kun nikkinä on joku heterohoitsu. :DD

      • xyxx

        Sinähän sen tiedät, kun olet eläkeläinen eli aloittaja.


      • xyxx kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät, kun olet eläkeläinen eli aloittaja.

        Sori et tuotan pettymyksen, mulla on ihan toinen nikki kun ja jos mahdollisesti haluan kirjoittaa provon tai muuta. :D


    • AlienIndie

      Tutkimukset pitäisi perustaa ainoastaan sille, missä määrin henkilö omaa feminiinisiä ja maskuliinisia luonteenpiirteitä. Minun aitoudestani ei sellaisilla kriteereillä olisi mitään epäilystä ... sen sijaan aika monilla kirjoittajilla, joiden kielenkäyttö ja kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan vastaa yläasteen räkivien kovisten vastaavia, saattaisi tehdä tiukkaa...

      • IlienAndie

        Fantasiointi miehisen fyysisen väkivallan purkamisesta ihmisiin kiduttamalla, ampumalla ja paloittelemalla torppaisi sinun naiseutesi seinään ennenkuin edes ehtisit tehdä julistusta siitä. En ole ikinä tavannut ketään naispuolista henkilöä joka reagoisi ahdinkoon tällä tavoin, mutta samanlaisia miehiä on sangen runsaasti. Sinä olet kuin he.


      • 3436346

        Kuka sitten päättää että mikä on feminiinen ja mikä on maskuliininen luonteenpiirre - sinäkö? Aikanaan on tietotekniikan osaaminen ja harrastaminen katsottu maskuliiniseksi luonteenpiirteeksi.


      • 3436346
        IlienAndie kirjoitti:

        Fantasiointi miehisen fyysisen väkivallan purkamisesta ihmisiin kiduttamalla, ampumalla ja paloittelemalla torppaisi sinun naiseutesi seinään ennenkuin edes ehtisit tehdä julistusta siitä. En ole ikinä tavannut ketään naispuolista henkilöä joka reagoisi ahdinkoon tällä tavoin, mutta samanlaisia miehiä on sangen runsaasti. Sinä olet kuin he.

        Kyllä nainen saa olla aggressiivinen - tosin eipä se siitä väkivallalla uhkailusta sen tervejärkisempää toimintaa tee.


      • AlienIndie
        IlienAndie kirjoitti:

        Fantasiointi miehisen fyysisen väkivallan purkamisesta ihmisiin kiduttamalla, ampumalla ja paloittelemalla torppaisi sinun naiseutesi seinään ennenkuin edes ehtisit tehdä julistusta siitä. En ole ikinä tavannut ketään naispuolista henkilöä joka reagoisi ahdinkoon tällä tavoin, mutta samanlaisia miehiä on sangen runsaasti. Sinä olet kuin he.

        Ja mikä onkaan se, mihin reagoin noin? Harmonian puute ja henkisen väkivallan uhrina olo. Harmoniahakuisuus on erittäin feminiininen piirre. Henkisen väkivallan käyttö tas on väkivaltaa huvin vuoksi tai sortamisen- tai näyttämisenhalusta eli maskuliinista.


      • ...................
        3436346 kirjoitti:

        Kyllä nainen saa olla aggressiivinen - tosin eipä se siitä väkivallalla uhkailusta sen tervejärkisempää toimintaa tee.

        Aggressiivisuus ei kuulu naisen luontaiseen olemukseen, miehelle se on tyypillistä. Mutta eri ihmiset tulkitsee aggressiivisuutta eri tavoin. Naisella voi olla sen verran aggressiivisuutta että "puolustaa" jälkikasvuaan, mutta allun tyylinen järjellä perustelematon aggressiivisuus väkivaltaisuuksineen ei kuulu naisen ominaisuuksiin.


      • AlienIndie
        ................... kirjoitti:

        Aggressiivisuus ei kuulu naisen luontaiseen olemukseen, miehelle se on tyypillistä. Mutta eri ihmiset tulkitsee aggressiivisuutta eri tavoin. Naisella voi olla sen verran aggressiivisuutta että "puolustaa" jälkikasvuaan, mutta allun tyylinen järjellä perustelematon aggressiivisuus väkivaltaisuuksineen ei kuulu naisen ominaisuuksiin.

        "Järjellä perustelematon"??? et siis ole lukenut viestejäni muuta kuin etsien yksittäisiä sanoja joidne perusteella leimata minut joksikin.

        Olen ties kuinka monta kertaa selittänyt puolustavani kunniaani ja ihmisoikeuksiani. Miten se eroaa jäkikasvun puolustamisesta???


      • AlienIndie
        ................... kirjoitti:

        Aggressiivisuus ei kuulu naisen luontaiseen olemukseen, miehelle se on tyypillistä. Mutta eri ihmiset tulkitsee aggressiivisuutta eri tavoin. Naisella voi olla sen verran aggressiivisuutta että "puolustaa" jälkikasvuaan, mutta allun tyylinen järjellä perustelematon aggressiivisuus väkivaltaisuuksineen ei kuulu naisen ominaisuuksiin.

        No, jos et nyt mieltäsi tästä asiasta muutakaan rationaaliseksi ja tieteelliseksi, niin ainakin joudut olemaan sitä mieltä että väkivalta tai sen ihailu *missään muodossa* on maskuliinista - siis myös minuun kohdistettu henkinen väkivalta tekee käyttäjistään miehiä, ja misakin väkivaltapeliharrastus tekee hänestä miehen.

        Ollaan sitten kaikki miehiä.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        No, jos et nyt mieltäsi tästä asiasta muutakaan rationaaliseksi ja tieteelliseksi, niin ainakin joudut olemaan sitä mieltä että väkivalta tai sen ihailu *missään muodossa* on maskuliinista - siis myös minuun kohdistettu henkinen väkivalta tekee käyttäjistään miehiä, ja misakin väkivaltapeliharrastus tekee hänestä miehen.

        Ollaan sitten kaikki miehiä.

        Minä ainakin aion olla mies loppuelämäni, enkä aio tätä päätöstäni enää muuttaa.


      • ................
        AlienIndie kirjoitti:

        "Järjellä perustelematon"??? et siis ole lukenut viestejäni muuta kuin etsien yksittäisiä sanoja joidne perusteella leimata minut joksikin.

        Olen ties kuinka monta kertaa selittänyt puolustavani kunniaani ja ihmisoikeuksiani. Miten se eroaa jäkikasvun puolustamisesta???

        Tapahtuneeseen nähden liiallista fyysistä väkivaltaa.


      • AlienIndie
        ................ kirjoitti:

        Tapahtuneeseen nähden liiallista fyysistä väkivaltaa.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Warrior_gene#Aggression_and_the_.22Warrior_gene.22

        Voit olla sitä mieltä että aggressiivisuus on miehuuden essentialistinen piirre ainoastaan, mikäli olet kromosomiessentialisti ja kaikki muutkin transnaiset joilla ei ole kromosomihäiriöitä ovat miehiä. (XX-yksilöillä täytyy olla molemmissa kromosomeissa tuo geenivariaatio jotta aggressiivisuusvaikutus treiggeröityisi.)

        Tästä yhteydestä sentään on todisteita toisin kuin aivosukupuolista.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Warrior_gene#Aggression_and_the_.22Warrior_gene.22

        Voit olla sitä mieltä että aggressiivisuus on miehuuden essentialistinen piirre ainoastaan, mikäli olet kromosomiessentialisti ja kaikki muutkin transnaiset joilla ei ole kromosomihäiriöitä ovat miehiä. (XX-yksilöillä täytyy olla molemmissa kromosomeissa tuo geenivariaatio jotta aggressiivisuusvaikutus treiggeröityisi.)

        Tästä yhteydestä sentään on todisteita toisin kuin aivosukupuolista.

        Täytyy muistaa toki se että aggressiivisuus itsessään ei ole negatiivinen asia, vaan aggressiivisuus väärin kanavoituna. Minä itse en käytä koskaan fyysistä väkivaltaa, ellei minuun käytetä ensin henkistä. Enemmän ne henkisen väkivallan käyttäjät vertautuvat niihin järkeä vailla oleviin kulkukoirien potkijiin.

        "In individuals with the low activity MAOA gene, when faced with social exclusion or ostracism showed higher levels of aggression than individuals with the high activity MAOA gene.[30] Low activity MAO-A could significantly predict aggressive behaviour in a high provocation situation, but was less associated with aggression in a low provocation situation. Individuals with the low activity variant of the MAOA gene were just as likely as participants with the high activity variant to retaliate when the loss was small. However, they were more likely to retaliate and with greater force when the loss was large."

        Ehkä juuri tämän takia mun on vaikea ymmärtää normaali-ihmisten suhtautumista väkivaltaan ja kostamiseen. Henkisen väkivallan käyttö johonkin, joka vähän vaan ärsyttää, on ihan okei, tai vaikka paskan tunkeminen naapurin postilaatikkoon jos naapurin kanssa on ollut riita, mutta pahimmassakaan hengen hädässä ja nöyryytyksessä, kymmenien tahojen yhtäaikaisen ja yksimielisen sorron kohteena raakaan väkivaltaan ei saa turvautua tai on itse suurin pahis tilanteessa. Täysin ufologiikkaa. Kyllä se paskan tunkeminen postilaatikkoon, henkinen väkivalta tms. toisen elämän vaikeuttaminen ja toisen nolaaminen jonkun pikkuasian takia on paljon pahempaa.


      • Geenisoturi
        AlienIndie kirjoitti:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Warrior_gene#Aggression_and_the_.22Warrior_gene.22

        Voit olla sitä mieltä että aggressiivisuus on miehuuden essentialistinen piirre ainoastaan, mikäli olet kromosomiessentialisti ja kaikki muutkin transnaiset joilla ei ole kromosomihäiriöitä ovat miehiä. (XX-yksilöillä täytyy olla molemmissa kromosomeissa tuo geenivariaatio jotta aggressiivisuusvaikutus treiggeröityisi.)

        Tästä yhteydestä sentään on todisteita toisin kuin aivosukupuolista.

        Olihan niistä aivosukupuolista todisteita, ne oli linkitetty muutamaan ketjuun. Nyt on näköjään rodustakin.


      • Totuudensanoja
        AlienIndie kirjoitti:

        No, jos et nyt mieltäsi tästä asiasta muutakaan rationaaliseksi ja tieteelliseksi, niin ainakin joudut olemaan sitä mieltä että väkivalta tai sen ihailu *missään muodossa* on maskuliinista - siis myös minuun kohdistettu henkinen väkivalta tekee käyttäjistään miehiä, ja misakin väkivaltapeliharrastus tekee hänestä miehen.

        Ollaan sitten kaikki miehiä.

        Henkinen väkivalta on naisellinen ominaisuus. Fyysinen väkivalta ja siitä fantasioiminen on miehinen.


      • ..............
        AlienIndie kirjoitti:

        Täytyy muistaa toki se että aggressiivisuus itsessään ei ole negatiivinen asia, vaan aggressiivisuus väärin kanavoituna. Minä itse en käytä koskaan fyysistä väkivaltaa, ellei minuun käytetä ensin henkistä. Enemmän ne henkisen väkivallan käyttäjät vertautuvat niihin järkeä vailla oleviin kulkukoirien potkijiin.

        "In individuals with the low activity MAOA gene, when faced with social exclusion or ostracism showed higher levels of aggression than individuals with the high activity MAOA gene.[30] Low activity MAO-A could significantly predict aggressive behaviour in a high provocation situation, but was less associated with aggression in a low provocation situation. Individuals with the low activity variant of the MAOA gene were just as likely as participants with the high activity variant to retaliate when the loss was small. However, they were more likely to retaliate and with greater force when the loss was large."

        Ehkä juuri tämän takia mun on vaikea ymmärtää normaali-ihmisten suhtautumista väkivaltaan ja kostamiseen. Henkisen väkivallan käyttö johonkin, joka vähän vaan ärsyttää, on ihan okei, tai vaikka paskan tunkeminen naapurin postilaatikkoon jos naapurin kanssa on ollut riita, mutta pahimmassakaan hengen hädässä ja nöyryytyksessä, kymmenien tahojen yhtäaikaisen ja yksimielisen sorron kohteena raakaan väkivaltaan ei saa turvautua tai on itse suurin pahis tilanteessa. Täysin ufologiikkaa. Kyllä se paskan tunkeminen postilaatikkoon, henkinen väkivalta tms. toisen elämän vaikeuttaminen ja toisen nolaaminen jonkun pikkuasian takia on paljon pahempaa.

        "Minä itse en käytä koskaan fyysistä väkivaltaa, ellei minuun käytetä ensin henkistä."

        Minä en käytä KOSKAAN fyysistä väkivaltaa jos minuun kohdistetaan henkistä väkivaltta. Annan samalla mitalla takaisin sitä henkistä puolta. Jos joku kohdistaa minuun fyysistä väkivaltaa, vältän silloinkin fyysistä väkivaltaa. Ehkä sitten jos olen hengenvaarassa, tilanne voisi muuttua, en tiedä kun ainakaan vielä en ole joutunut tuollaiseen tilanteeseen.


      • 9+8
        Totuudensanoja kirjoitti:

        Henkinen väkivalta on naisellinen ominaisuus. Fyysinen väkivalta ja siitä fantasioiminen on miehinen.

        Näin on. Juorumartat ovat kaikkein ikävimpiä naisia ja niiden kanssa on melkein yhtä ikävä ellei ikävämpikin olla tekemisissä kuin miesten.


      • AlienIndie
        .............. kirjoitti:

        "Minä itse en käytä koskaan fyysistä väkivaltaa, ellei minuun käytetä ensin henkistä."

        Minä en käytä KOSKAAN fyysistä väkivaltaa jos minuun kohdistetaan henkistä väkivaltta. Annan samalla mitalla takaisin sitä henkistä puolta. Jos joku kohdistaa minuun fyysistä väkivaltaa, vältän silloinkin fyysistä väkivaltaa. Ehkä sitten jos olen hengenvaarassa, tilanne voisi muuttua, en tiedä kun ainakaan vielä en ole joutunut tuollaiseen tilanteeseen.

        No se on sinun valintasi (sinulle on mahdollista tehdä se valinta, kaikille ei ole) mutta et ole oikeutettu pakottamaan muita sinun muottiisi.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        No se on sinun valintasi (sinulle on mahdollista tehdä se valinta, kaikille ei ole) mutta et ole oikeutettu pakottamaan muita sinun muottiisi.

        Tää on vähän sama kuin että jos meillä on ihminen jolla on sellainen syndrooma että hänelle kosketus aiheuttaa kipua, niin onko meidän oikeutettua tökkiä häntä, kun tiedämme että häneen sattuu, vain siksi että "hänen pitää olla niin kuin me muutkin". Te olette tässä sitä mieltä että on...


      • AlienIndie
        .............. kirjoitti:

        "Minä itse en käytä koskaan fyysistä väkivaltaa, ellei minuun käytetä ensin henkistä."

        Minä en käytä KOSKAAN fyysistä väkivaltaa jos minuun kohdistetaan henkistä väkivaltta. Annan samalla mitalla takaisin sitä henkistä puolta. Jos joku kohdistaa minuun fyysistä väkivaltaa, vältän silloinkin fyysistä väkivaltaa. Ehkä sitten jos olen hengenvaarassa, tilanne voisi muuttua, en tiedä kun ainakaan vielä en ole joutunut tuollaiseen tilanteeseen.

        Kysynpä vaan että mitä järkeä on elämä sellaisessa maailmassa, missä henkinen väkivalta ja muu toisten ihmisten ei-fyysinen terrorisointi nähdään täysin normaalina käytöksenä. Mitä arvoa on sellaisen ihmisen elämällä joka tällaiseen toimintaan sortuu, yhtään enempää kuin sarjamurhaajan elämällä? Sellainen maailma on täysin sairas paikka, johon on yhdistetty HUONOIMMAT puolet sekä viidakon laista että "sivistyksestä" (lainausmerkeissä siksi että todellista sivistystä ei ole vielä koskaan missään ollut valtion laajuisesti)...


      • AlienIndie
        ................... kirjoitti:

        Aggressiivisuus ei kuulu naisen luontaiseen olemukseen, miehelle se on tyypillistä. Mutta eri ihmiset tulkitsee aggressiivisuutta eri tavoin. Naisella voi olla sen verran aggressiivisuutta että "puolustaa" jälkikasvuaan, mutta allun tyylinen järjellä perustelematon aggressiivisuus väkivaltaisuuksineen ei kuulu naisen ominaisuuksiin.

        Sitä paitsi jos nyt väitetään että nainen ei koskaan kosta pahaakaan menetystä fyysisellä väkivallalla, ja sitten että naisen olo on normaalitilassa aina ihanampi ja tunnelmallisempi kuin miehen, niin nämä väittämät ovat ristiriidassa keskenään...

        Nimenomaan silloin jos on saanut kokea jotain todella ihanaa, ja sitten se otetaan sinulta pois, niin ihmisellä herää halu kostaa poisottajille tämä järjetön tragedia... miehellä harvoin on tilannetta jossa hän menettäisi niin paljon, kuin nainen menettää menettäessään tunnelman elämästään, ulkonäkönsä ja kevyen raikkaan energisen olon jossa jokainen tuulenvire ja auringonsäde iholla tuntuu taivaalliselta...

        Jälkimmäinen väittämä on kuitenkin selviö. Koska se on totta, niin ensimmäinen ei voi silloin olla totta.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Sitä paitsi jos nyt väitetään että nainen ei koskaan kosta pahaakaan menetystä fyysisellä väkivallalla, ja sitten että naisen olo on normaalitilassa aina ihanampi ja tunnelmallisempi kuin miehen, niin nämä väittämät ovat ristiriidassa keskenään...

        Nimenomaan silloin jos on saanut kokea jotain todella ihanaa, ja sitten se otetaan sinulta pois, niin ihmisellä herää halu kostaa poisottajille tämä järjetön tragedia... miehellä harvoin on tilannetta jossa hän menettäisi niin paljon, kuin nainen menettää menettäessään tunnelman elämästään, ulkonäkönsä ja kevyen raikkaan energisen olon jossa jokainen tuulenvire ja auringonsäde iholla tuntuu taivaalliselta...

        Jälkimmäinen väittämä on kuitenkin selviö. Koska se on totta, niin ensimmäinen ei voi silloin olla totta.

        Selittäkää minulle, miten olento jonka normaali elämä on niin ihanaa ja nautintojen täyteistä, kuin naisen on, voisi omata mitään halua tai edes kykyä vahingoittaa muita? Väittämä jonka mukaan naisille on luontevaa käyttää henkistä väkivaltaa ei siis voi pitää paikkaansa. Henkistä väkivaltaa voi käyttää ainoastaan tunnelmantajuton olento, ja se tunnelmantajuttomuus kyllä näkyy elämässä silloin muutenkin, esim. Misakin tapauksessa jatkuvana pelaamisena, kyvyttömyytenä rentoutua, ja väkivaltaviihteestä nauttimisena, maissitan ja saanan tapauksessa oravanpyörässä juoksemisena jne. Onkin todennäköistä että he purkavat nimenomaan henkisellä väkivallalla sitä ristiriitaa, että tietävät kuinka ihanaa naiseus voisi PARHAIMMILLAAN olla, mitä yksikään mies ei koskaan tule miettineeksi, mutta eivät ole onnistuneet saavuttamaan sitä omassa elämässään, joten se koko elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä, samaan tapaan kuin minulla, vaikka he tietoisella tasolla ehkä kieltäisivät sen, niin alitajunnassa se vaikuttaa, koska mikään muu ei voi selittää miten naiseuden ihanuudesta tietoinen olento voi käyttäytyä sillä tavalla.

        Yksikään olento, jonka elämä on niin ihanaa kuin naisen voi parhaimmillaan olla, ei käytä minkäänlaista väkivaltaa keneenkään, ja jokainen olento, joka on joskus saanut kokea sen ihanuuden mutta menettänyt sen, haluaa kostaa. Tämä on bottom line. Mikään näiden tosiasioiden kanssa ristiriidassa oleva väite, kuten väite naisten luontaisesta taipumuksesta henkiseen väkivaltaan, tai väite fyysisen väkivallan eksklusiivisesta maskuliinisuudesta, ei voi pitää paikkansa.


      • 7+8
        AlienIndie kirjoitti:

        Selittäkää minulle, miten olento jonka normaali elämä on niin ihanaa ja nautintojen täyteistä, kuin naisen on, voisi omata mitään halua tai edes kykyä vahingoittaa muita? Väittämä jonka mukaan naisille on luontevaa käyttää henkistä väkivaltaa ei siis voi pitää paikkaansa. Henkistä väkivaltaa voi käyttää ainoastaan tunnelmantajuton olento, ja se tunnelmantajuttomuus kyllä näkyy elämässä silloin muutenkin, esim. Misakin tapauksessa jatkuvana pelaamisena, kyvyttömyytenä rentoutua, ja väkivaltaviihteestä nauttimisena, maissitan ja saanan tapauksessa oravanpyörässä juoksemisena jne. Onkin todennäköistä että he purkavat nimenomaan henkisellä väkivallalla sitä ristiriitaa, että tietävät kuinka ihanaa naiseus voisi PARHAIMMILLAAN olla, mitä yksikään mies ei koskaan tule miettineeksi, mutta eivät ole onnistuneet saavuttamaan sitä omassa elämässään, joten se koko elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä, samaan tapaan kuin minulla, vaikka he tietoisella tasolla ehkä kieltäisivät sen, niin alitajunnassa se vaikuttaa, koska mikään muu ei voi selittää miten naiseuden ihanuudesta tietoinen olento voi käyttäytyä sillä tavalla.

        Yksikään olento, jonka elämä on niin ihanaa kuin naisen voi parhaimmillaan olla, ei käytä minkäänlaista väkivaltaa keneenkään, ja jokainen olento, joka on joskus saanut kokea sen ihanuuden mutta menettänyt sen, haluaa kostaa. Tämä on bottom line. Mikään näiden tosiasioiden kanssa ristiriidassa oleva väite, kuten väite naisten luontaisesta taipumuksesta henkiseen väkivaltaan, tai väite fyysisen väkivallan eksklusiivisesta maskuliinisuudesta, ei voi pitää paikkansa.

        Allu hei, sulla on omiin fantasioihisi perustuva harhainen kuva "naisena olemisesta". Taas yksi todiste miksi on parempi että opiskelet vähän maailmaa ja elämää ennen kuin lähdet hätiköityyn korjausleikkaukseen.


      • AlienIndie
        7+8 kirjoitti:

        Allu hei, sulla on omiin fantasioihisi perustuva harhainen kuva "naisena olemisesta". Taas yksi todiste miksi on parempi että opiskelet vähän maailmaa ja elämää ennen kuin lähdet hätiköityyn korjausleikkaukseen.

        Saan nautintoa kauneudesta ja siitä kun on tuntoherkkä iho. Ahdistun rumuuden näkemisestä ja tuntoherkkyyttä vähentävistä asioista kuten karvoitus ja testosteroni. Nämä tunteet eivät ole mitään harhoja.


      • Ai sä meinaat että, jokainen feminiinisiä piirteitä omaava homo tai hetero onkin oikeasti transsukupuolinen!


      • Mistä tuollaisen
        ................... kirjoitti:

        Aggressiivisuus ei kuulu naisen luontaiseen olemukseen, miehelle se on tyypillistä. Mutta eri ihmiset tulkitsee aggressiivisuutta eri tavoin. Naisella voi olla sen verran aggressiivisuutta että "puolustaa" jälkikasvuaan, mutta allun tyylinen järjellä perustelematon aggressiivisuus väkivaltaisuuksineen ei kuulu naisen ominaisuuksiin.

        älyttömyyden olet päähäsi saanut? Naiset ovat agressiivia siinä missä miehetkin.


    • teet minkäs

      Tuo on varmaan aivan totta tai todentuntuista. Mutta jos nyt sattuu olemaan se ite minä, tässä ja nyt, ilman mitään ehtoja jostain ulkopuolelta annettujen "sääntöjen" mukaan. Niin entä sitten? Kun ei sille voi mittään. Olen mikä olen ja sillä siisti. Ja mitä muuta voisin ollakkaan? Ihmettelen vaan.

      Jos koko ikänsä pohtii, että oollakko vai ei olla, niin kylä siinä aivot pimahtavat, tai siis ylikuormittuvat pahan kerran.

      Paremi siis olla vaan sellaine kuin on.

    • Narcissus57

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe