Hiussiirto

Bad bold

Olen harkitsemassa hiussiirtoa, koska kalju ei pue meikäläistä.

Jos sinulle on tehty hiussiirto, voitko kertoa missä se tehtiin, paljonko hiuksia siirrettiin ja mitä maksoi? Olitko tyytyväinen tulokseen? Oman kokemuksesi mukaan, voitko suositella?

Kannattaako tehdä Suomessa ja maksaa enemmän?

Englannissa?

Brysselissä?

Missä?

10

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiustenlähtöforum
    • hiuskarvan varassa

Hiustenlähtö varsinkin nuorena on yleensä vaikea paikka monelle. Nykyisin tekniikat ovat edistyneet, joten hiustensiirto saattaa olla yksi vaihtoehto. Toimenpidepaikkoja en osaa suositella.

Toinen vaihtoehto on vetää "radikaalisti" aivan lyhyeksi sängeksi johon tottuu nopeasti ja lisäksi se on erityisen helppohoitoinen. Moni sängeksi leikannut ja sen helppouteeen tottunut ei jonkin ajan kuluttua enää edes halaisi palata takaisin vaikka saisi täydet hiukset.

Bruce: http://kuvaton.com/u/y2r

Ps. Mitä tulee edellisen näsäviisastelevaan kommenttiin väärästä palstasta, niin hiustensiirtoleikkaukset nimenomaan kuuluvat kategoriaan _p l a s t i i k k a k i r u r g i a _ .

Hiutsenlähtöongelmista kaikenmaailman kemiallisilla poppaskonteilla taitelevien ja niihin rahansa haaskaavien palsta on asia erikseen.

Viimeksimainitusta luen pois henkilöt joilla on jokin erityinen sairaus, joka johtaa hiusongelmiin.

• Lusikalla annettu

Ei ollut näsäviisautta vaan ohjaus forumille jossa on tuhansia viestejä aiheesta. Mitä jos käyttäisit aivojasi

• hiuskarvan varassa
        Lusikalla annettu kirjoitti:

Ei ollut näsäviisautta vaan ohjaus forumille jossa on tuhansia viestejä aiheesta. Mitä jos käyttäisit aivojasi

>> Lusikalla annettu.....Mitä jos käyttäisit aivojasi

Hiustensiirroissa on kyse _p l a s t i i k k a k i r u r g i a s t a _ .

Toki vilkaisin linkitettyä foorumia ja siellä varsin keskeisessä roolissa on "ihmelitkut" sekä psykologistyyppinen keskustelu hiustenlähdön henkisestä ongelmallisuudesta, vaikka siellä myös _p l a s t i i k k a k i r u r g i a s e t a k i n _ vaihtoehdosta keskustellaan.

Ps. Täysin ilmainen ja tarpeeton riidanhaasteellinen solvauksellis-agressiivisuutesi on itsesi kannettava henkinen heikkous / ongelmallisuus / taakkasi, joka ei ole henkis-tunnepeäisesti tasapainoisen ja onnellisen ihmisen "varustukseen" kuuluvaa ja ongelmasi jolla ei itseeni ole pienintäkään vaikutusta, olen sille täysin immuuni.

Mukavaa päivän jatkoa sinullekin ;-)

• valkoinentyöasu
        hiuskarvan varassa kirjoitti:

>> Lusikalla annettu.....Mitä jos käyttäisit aivojasi

Hiustensiirroissa on kyse _p l a s t i i k k a k i r u r g i a s t a _ .

Toki vilkaisin linkitettyä foorumia ja siellä varsin keskeisessä roolissa on "ihmelitkut" sekä psykologistyyppinen keskustelu hiustenlähdön henkisestä ongelmallisuudesta, vaikka siellä myös _p l a s t i i k k a k i r u r g i a s e t a k i n _ vaihtoehdosta keskustellaan.

Ps. Täysin ilmainen ja tarpeeton riidanhaasteellinen solvauksellis-agressiivisuutesi on itsesi kannettava henkinen heikkous / ongelmallisuus / taakkasi, joka ei ole henkis-tunnepeäisesti tasapainoisen ja onnellisen ihmisen "varustukseen" kuuluvaa ja ongelmasi jolla ei itseeni ole pienintäkään vaikutusta, olen sille täysin immuuni.

Mukavaa päivän jatkoa sinullekin ;-)

Eiköhän tuo toinen kaveri vaan halunnut olla pelkästään avuksi. Tahtoi antaa vinkin, että ongelma on yleinen, et ole yksin jne.
        Mitä ihme höpinöitä puhut agressioista jne. Perään sanot ettei ole vaikutusta sinuun. No, näkyi kyllä tekevän kovastikin vaikutusta. Älä itse ota herneitä nokkaasi.

Niin tuosta kirurgin tekemästäkin hiussiirrosta kannattaa olla montaa mieltä. Kannattaa punnita vaihtoehtoja.
        Itse alalla olevana olen nähnyt leikkaustapauksia mm.tosi ohuthiuksiselle nuorelle miehelle tehdyn hiussiirron. Takaraivolla oli koko hiusalueen mittainen vaakasuora arpi. Pelkäänpä vaan, että muutamassa vuodessa hiukset tippuvat ja jäljelle jää omaa tarinaansa kertova pitkä (kaunisko?)arpi .Eiköhän edetä ihan vaan rauhallisesti ja vinkkejä jakaen. Vai mitä.

• hiuskarvan varassa
        valkoinentyöasu kirjoitti:

Eiköhän tuo toinen kaveri vaan halunnut olla pelkästään avuksi. Tahtoi antaa vinkin, että ongelma on yleinen, et ole yksin jne.
        Mitä ihme höpinöitä puhut agressioista jne. Perään sanot ettei ole vaikutusta sinuun. No, näkyi kyllä tekevän kovastikin vaikutusta. Älä itse ota herneitä nokkaasi.

Niin tuosta kirurgin tekemästäkin hiussiirrosta kannattaa olla montaa mieltä. Kannattaa punnita vaihtoehtoja.
        Itse alalla olevana olen nähnyt leikkaustapauksia mm.tosi ohuthiuksiselle nuorelle miehelle tehdyn hiussiirron. Takaraivolla oli koko hiusalueen mittainen vaakasuora arpi. Pelkäänpä vaan, että muutamassa vuodessa hiukset tippuvat ja jäljelle jää omaa tarinaansa kertova pitkä (kaunisko?)arpi .Eiköhän edetä ihan vaan rauhallisesti ja vinkkejä jakaen. Vai mitä.

>> Eiköhän tuo toinen kaveri vaan halunnut olla pelkästään avuksi. Tahtoi antaa vinkin, että ongelma on yleinen, et ole yksin jne.

Hän kehoitti näsäviisastellen aloittajaa _p o i s t u m a a n_ tältä palstalta "Neuvon siirtymään toiselle palstalle" sen sijaan, että olisi vain ystävällisesti antanut vinkin, että asiaa käsitellään _m y ö s_ toisella palstalla josta saattaa löytään lisää kiinnostavaa infoa.

>> Itse alalla olevana olen nähnyt leikkaustapauksia mm.tosi ohuthiuksiselle nuorelle miehelle tehdyn hiussiirron.

Aivan. Yksilökohtaisia tapauksia lähtökodista riippuen, sekä käytetystä metodista ja tekijän pätevyydestä. Joillakin hiustensiirto on varsin hyvin onnistunut myös pitkällä aikajänteellä ja toisilla sitten vähemmän.

Varmin ja kestävin vaihtoehto ;-) Bruce: http://kuvaton.com/u/y2r

Ps. Mikä viestissäni - 25.3.2013 - 15:13 - oli avaukseen sopimatonta?

• Go away

Olet edelleen väärällä forumilla vaikka miten selittelisit.

• hiuskarvan varassa

"Go away"

Tiedoksi. Tämä palsta on kaikille avoin ja vapaa foorumi otsokoltaan _p l a s t i i k k a k i r u r g i a_, kategoria johoin hiustensiirrotkin kuuluvat.

Tämä palsta ei ole vain (riidanhaasteellisille) naisille omittu silikoni-täyte-piikki- puukko- ja rasvaimufoomi.

Miksi edes vaivaudut kun sinulla ei kerran ole mitään asiallista ja rakentavaa sanottavaa itse avauksen aiheeseen, vaan ainoa harrastuksesi on psykologis-henkisesti epäterve (sairas) riidanhaasto?

Viimeksimainittuun taasen saattaa löytyä apua seuraavalta foorumilta: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795

Hyvää päivän jatkoa ;-)

• hiustenlähtöforum

Voi voi pientä, tyyppi joka ei voi myöntää olevansa koskaan väärässä. En edes lue vastauksiasi kokonaan koska ei vaan kiinnosta. Hiustensiirroista kirjoitetaan hiustenlähtö forumille koska siellä ovat kaikki asiasta kiinnostuneet. Neuvoin ensimmäisessä viestissäni asiallisesti vaihtamaan forumia, mutta sitä ei egosi kestänyt. Näsäsviisauskommenttisi jälkeen vastaan sinulle millä tyylillä minua sattuu huvittamaan. Sitä saa mitä tilaa poju.

• hiuskarvan varassa

"hiustenlähtöforum" >> En edes lue vastauksiasi kokonaan koska ei vaan kiinnosta.

Valehtelet yhtä sujuvasti kuin haastat riitaa ja postaat solvaustyyppisiä viestejäsi.

Kaltaistesi itsensä kanssa henkisiä ongelmia omaavien kroonisten palstojen riidanhaastajien "logiikkaa" ...

Hyvää päivän jatkoa sinullekin ja koetahan jaksaa itsesi kanssa ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe