HYVINVOINTIVALTIOSSA

Läheltä seurannut

Nimeltä Suomi ei hoitoa tarvitseva ihminen saa hoitoa vaikka sitä haluaa! Byrokratia jyrää ja ihmistä pompotellaan viranomaiselta toiselle. Lääkäriin on kuukausien jonot, apua tarvitseva ihminen jätetään oman onnensa nojaan! Avun saaminen Suomessa tehty todella vaikeaksi!

9

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullut kadulla

Niin on mutta vielä suurempi ongelma on ettei hoitoon saada niitäkään sekopäitä jotka eivät halua hoitoa.

• meelsaf

Miksi haluat ihmisiä "hoidettavan" jos he eivät sitä itse halua? Kerro hyvä syy, niin ehkä saat tahtosi läpi.

• hullut kadulla

Koska he ovat vaarallisia, minua ainakin pelottaa jos vastaantulija vääntelehtii naamaa oudosti.

• lllaoe

Jos tuo ei ole sarkasmia, sinä ansaitsisit pakkohoidot.

• ylihullu

Minäkin haluasin kaikki hullut pakkohoitoon. Hulluiksi luokittelen
      kaikki jotka eivät toimi prikulleen kuten olen päässäni hahmotellut,
      miten kaikkien pitäisi. Lisäksi jos näyttää jotenkin muunlaiselta, mitä
      olen ajatellut, miltä pitäisi näyttää, eikun hoitoon.
      Oikeastaan minusta pitäisi tehdä portinvartija ylioikeuksilla, minä yksin
      saisin päättää, kuka napataan pakkohoitoon.
      Olenko minä tulossa hulluksi?

Sorry, ap, en malttanut mieltäni.

• Sokea yhteiskunta.

No hohhoijaa ne ''hullut'' on psykiatrien mukaan ''epänormaaleja'' ja kun ne on niiin ''viisaita'' paljon kouluja käyneitä siks kaikki uskoo niitten horinoita, totuus on se, että psykiatrit sairastaa itse erittäin vakavaa ja vaarallista sairauttaaan nimeltä: psykiatria. Psykiatrismi on sairaus ja tavallaan tietynlainen uskonto, johon psykiatrit vakaasti uskoo tehdessään näitä ''diagnooseja'' ja sitten tietysti koko yhteiskunta uskoo niitten viisaita päätöksiä ja diagnooseja ja kaikki mitä ne tekee on oikein, ja tämäkin perustuu varmaan siihen, että ne on käyny paljon kouluja ja silti haluavat rääkätä ja kurittaa ihmisiä, syyttömiä ihmisiä ainakin suurin osa, jotka eivät ole murhanneet ketään eivätkä harjoittaneeet väkivaltaa ym. Psykiatrit ovat tolla tavalla ylpeitä, koska haluavat, että heidän alleen kumarrutaan ja alistutaan heidän valtaansa, ikäänkuin hän olisi jokin jumala, mikä taas on epäjumalainpalvontaa. Psykiatrit ovat sadisteja saadessaan nautintoa potilaittensa henkisistä ja fyysistä kärsimiyksistä, joita he itse henkilökunta aiheuttavat. Koko yhteiskunta on sokea, kun eivät tätä tajua. Ja sitten tietysti uskotaan viisaiden psykiatrien sanoja ja kumarrutaan heidän alleen ....

• shtenkka

kaikki mitä sanoit on 100% totta, paras viesti minkä olen tässä ketjussa lukenut, kiitos ja AMEN!

• mitäköhän tehdä

kun joutunut vauvasta asti psykopaattien käsiin..? Itsemurha lienee ainut ratkaisu. Kiitti vitusti.

• pahuutta.

Jumalan rakkaudesta tulee kaikki hyvinvointi, lääkärit ei osaa muuta kun vaan lääkkeitä määrätä ja ne mukamas auttaa hahahhha ei voi muuta kun nauraa, melkonen hyvinvointivaltio kun kuritetaan noissakin psykiatrisissa sairaaloissa potilaita hengiltä, lääkitään kaikilla neurolepteillä ja ssri- myrkyillä ja sitten katotaan mitä tapahtuu kuoleeko ja jos kuolee ei muuta kun viiään vaan ruumishuoneelle se oli siinä, ja hoitajat ja psykiatrit keskenään siellä että hyvä kun päästiin tuosta jo eroon tepsi se neurolepti hyvin pitää mennä kirjottamaan että neurolepti auttoi tätäkin potilasta kuoli ja päästiin eroon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      230
      17225
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      173
      12256
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      47
      6027
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      65
      4888
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      14
      4845
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      21
      3987
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3605
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      136
      3046
    9. 273
      1533
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1041
    Aihe