"Itä-Porin katujen ja puistojen kunnossapidon ulkoistussuunnitelmat ovat saaneet ay-liikkeen suunnittelemaan järeitä vastatoimia. Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL suunnittelee tuhansien jäsenten työtaistelua protestina suunnitelmille."
Tollalailla marakatti humppa soi. Mutta ei soi, kun laittomasti kaupungin työntekijöitä irtisanotaan. Vai onko nyt vasta huomattu työnjohdon märännäisyys mm, kynnysraha-asioissa. Kateus vie jne...................
JHL valmistautuu työtaisteluun vastatoimena Porin ulkoistussuunn
86
868
Vastaukset
- Nyt olisi
kunta tekniikan työntekijöillä sana vapaa ja seläntakaa nimettömänä, kuten aina. Ei muuta, kun "höylämiehet" heiluttaa.
- Oloneuvos.
Eikö tämä nyt ole sitä työnantajan toiminpiteitä, josta ei ennen ole A-Y JHL meteliä pitänyt. Miksi nyt. Vaikka ei edes ole irtisanomisia työntekijöille luvassa. Luuleeko JHL veronmaksajien katsovan suopeasti heillekkin kaliiksi tulevalle lakolle. No joo, tuskin edes sitä huomataan, kun se järjestetään nyt keväällä. Yksityisen kalusto, kun riittää hoitamaan nykyiset hiakanpoistot ja nurmikonajot ynm.... Toisin sanoen pelkkää säästöä tuo lakko Porin kaupungille, kuten on JHL perustellut Porin kaupungin laittomasti irtisanotuista työntekijöistäkin olevan.
- 56586
KETÄÄN EI KIINNOSTA! *ITTU TÄTÄ OLOA.
- Oloneuvos.
Älä sano. Miksi sitten näitä työpaikka kokouksia ky, aiheesta käydään. Siksikö ettei työntekijöitä kiinnosta jopa työnjohtajien ajojahtiin saakka. Ai niin, nämähän asiat ei veronmaksajille kuulu.
- Oloneuves.
Anteeksi, että olen katkera.
- Oloneuvos.
Älä ole JHL toveri katkera. Itsehan olet Porin kaupungin valtuustoon äänestänyt jäävejä ky, asiaan liittyviä JHL demareita. No JHL 27:n pääluottamusmies Muukkonen(sd), ei nyt vielä kerennyt pääsemään. Mutta esim, Tommi Raunela(sd) ja Martti Lunde'n(sd) siellä valtuustossa ovat nyt jääveinä.
- Lisäksi vielä.
Oloneuvos. kirjoitti:
Älä ole JHL toveri katkera. Itsehan olet Porin kaupungin valtuustoon äänestänyt jäävejä ky, asiaan liittyviä JHL demareita. No JHL 27:n pääluottamusmies Muukkonen(sd), ei nyt vielä kerennyt pääsemään. Mutta esim, Tommi Raunela(sd) ja Martti Lunde'n(sd) siellä valtuustossa ovat nyt jääveinä.
työsuojeluvaltuutettu Antero Kivelä(vas), on myös jäävi. Mikäli asia viedään Porin kaupungin valtuuston käsiteltäväksi.
- Oloneuvos.
Lisäksi vielä. kirjoitti:
työsuojeluvaltuutettu Antero Kivelä(vas), on myös jäävi. Mikäli asia viedään Porin kaupungin valtuuston käsiteltäväksi.
Nyt tietysti voidaan sitten keskustella kaupungin valtuuston politisista voimasuhteista. Onko nyt perusSuomalaiset va-an asemassa ja miknkä kannan asiaan ottavat. Suomi 24, palstoilla paljonkin kirjoitellut Jouko Takkunen(ps) valtuusto ehdokas, hän voisi kaupungin viemärimiehenä asiaa meille valaista. Ymärtäisin hänellä olevan paljonkin kokemusta yksityisten firmojen solutumisesta kaupungin työntekijöiden kanssa. Kuten on sekin tieto kenet on kannatanut irtisanoa Porin kaupungintöistä. Mutta kuten sanoin, että näin olen ymmärtänyt.
- PerusSuomalaiset.
Oloneuvos. kirjoitti:
Nyt tietysti voidaan sitten keskustella kaupungin valtuuston politisista voimasuhteista. Onko nyt perusSuomalaiset va-an asemassa ja miknkä kannan asiaan ottavat. Suomi 24, palstoilla paljonkin kirjoitellut Jouko Takkunen(ps) valtuusto ehdokas, hän voisi kaupungin viemärimiehenä asiaa meille valaista. Ymärtäisin hänellä olevan paljonkin kokemusta yksityisten firmojen solutumisesta kaupungin työntekijöiden kanssa. Kuten on sekin tieto kenet on kannatanut irtisanoa Porin kaupungintöistä. Mutta kuten sanoin, että näin olen ymmärtänyt.
Tulevat saamaan valtavan äänivyöryn Porin kaupungintyöntekijöiltä. Mikäli nyt hoitavat tämän asian oikein.
- Värvätty henkilö
Oloneuvoksella on kummallinen pakkomielle että kaikki hänen oman napansa kiertäjien arvostelijat jotain JHL:liä tai Luindeneita tai Rauneloita.
Vi u, mää en edes tunne v noista ketään enkä ole koskaan porin kaupungin hommissa ollut. Onkohan oloneuvoksella jokin pipolaarinen monihenkilöllisyys mielitauti? Tai paranoidinen skitsofrenia (katsoin sanakirjasta). Jutuista päätellen löytyy aika monimielinen sairaus.- Oloneuvos.
En tiedä. Mitä olen tartuntana saanut Porin kaupungin viemäreillä työskennelessäni. Mutta ehken käyttäisi "Värvätyn" henkilön, omaa sairauskertomustaan kuvaamaan jonkun muun henkilön sairaudeksi. Se olisi hyvin kunniaa loukkavaa.
- Oloneuvos.
Oloneuvos. kirjoitti:
En tiedä. Mitä olen tartuntana saanut Porin kaupungin viemäreillä työskennelessäni. Mutta ehken käyttäisi "Värvätyn" henkilön, omaa sairauskertomustaan kuvaamaan jonkun muun henkilön sairaudeksi. Se olisi hyvin kunniaa loukkavaa.
Värvätty ei tietenkään olisi katkera, jos hänelle järjestetäisiin laiton irtisanominen. Joka johtaisi kymmenien vuosien pitkäaikaiseen työtömyyteen. Puhutaan satojentuhasien menetyksestä eläkeeseen saakka laskettuna, irtisanotulle/yhteiskunnalle. Ei ei, ketään laittaisi asia katkeraksi eihän. Vielä kun voisi laskiskella kuitenkin yksityisen palkaavan mahdollisesti kunta tekniikan ammattilaista töihinsä saaden 24 vuoden ns, hiljasen tiedon käytöönsä. Eli täysin koulutetun työntekijän, jonka Porin kaupunki hylkäsi, vieläpä laittomin perustein. Eiköhän se puhu asia sekin puolestaan. Nyt valitettavasti se hiljainen tieto JHL demari porukoille, kuten demareille kaikille. Kääntyy nyt heitä vastaan.
- VäH
Oloneuvos. kirjoitti:
Värvätty ei tietenkään olisi katkera, jos hänelle järjestetäisiin laiton irtisanominen. Joka johtaisi kymmenien vuosien pitkäaikaiseen työtömyyteen. Puhutaan satojentuhasien menetyksestä eläkeeseen saakka laskettuna, irtisanotulle/yhteiskunnalle. Ei ei, ketään laittaisi asia katkeraksi eihän. Vielä kun voisi laskiskella kuitenkin yksityisen palkaavan mahdollisesti kunta tekniikan ammattilaista töihinsä saaden 24 vuoden ns, hiljasen tiedon käytöönsä. Eli täysin koulutetun työntekijän, jonka Porin kaupunki hylkäsi, vieläpä laittomin perustein. Eiköhän se puhu asia sekin puolestaan. Nyt valitettavasti se hiljainen tieto JHL demari porukoille, kuten demareille kaikille. Kääntyy nyt heitä vastaan.
Värvätty ei kitisisi täällä vaan olis mennyt silloin ajoissa jollekin kurssille joka olisi työllistänyt mutta kun ei "oloneuvoksella" ole mitään selkärankaa vaan ainainen vi uilu täällä julkisilla palstoilla. Minä en uskaltaisi venyttää kenenkään pinnaa noin. Se voi joltain nimitellyltä joskus vielä katketa.
- Oloneuvos.
VäH kirjoitti:
Värvätty ei kitisisi täällä vaan olis mennyt silloin ajoissa jollekin kurssille joka olisi työllistänyt mutta kun ei "oloneuvoksella" ole mitään selkärankaa vaan ainainen vi uilu täällä julkisilla palstoilla. Minä en uskaltaisi venyttää kenenkään pinnaa noin. Se voi joltain nimitellyltä joskus vielä katketa.
Älä hemmetissä voi vai. No miten minun pinnani sitten, voi asiat kestää. Se mitä VäH sanot vi uiluksi, minä sanoisin sitä politiikaksi. Vaikkakin olen jo oppirahat demari politiikon nepotismistä kirjoittelusta maksanut. Kertaakaan en kuitenkaan ole uhkaillut ketään, pinnankatkaisulla.
- Se on pojat nyt
Korkeeman käres.
Ulkoistus noussee esille teknisessä lautakunnassa jo tämän kevään kokouksissa.
Tekninen lautakunta 2013-2016
Jäsen
Varajäsen
Janne Salonen (pj), PS
Petri Salo, PS
Satu Hatanpää (vpj), KOK (Noormarkku)
Salla Tenho, KOK (Noormarkku)
Eija Järvinen, PS (Noormarkku)
Marja-Leena Jokinen, PS
Ilkka Holmlund, KOK
Pekka Turunen, KOK
Timo Honkasalo, KOK
Jukka Vuorio, KOK
Jukka Forsström, SDP
Timo Saario, SDP
Mirva Heino-Laikku, SDP
Emmi Holsti, SDP
Tero Savala, SDP
Ulla Tulkki, SDP
Reijo Hirvonen, VAS
Petri Tuomela, VAS
Marja-Leena Kukkasmäki, VAS
Kirsi Lahtinen, VAS
Viveka Lanne, KESK - Oloneuvos.
"Värvätty ei kitisisi täällä vaan olis mennyt silloin ajoissa jollekin kurssille joka olisi työllistänyt mutta kun ei "oloneuvoksella" ole mitään selkärankaa vaan ainainen vi uilu täällä julkisilla palstoilla. Minä en uskaltaisi venyttää kenenkään pinnaa noin. Se voi joltain nimitellyltä joskus vielä katketa."
Kerro minulle vielä erikseen. Mikä kurssi olisi, joka ei olisi verrattavissa kurssitetuna Porin kaupungin töihin. Selkärankahan minulta "katkesikin" kaupungintöissä. Voitko kuvitella ja en edes päässyt puolikaalle saati kokonaiselle sairauseläkeelle. Vaan annetiin JHL:n sinauksella lopputili, eli laiton irtisanominen. No nyt olen toistaiseksi sairauslomalla odotellen sairauseläkepäätöstä, jota en todenäköisesti, edes tule saamaan. Niin kulutan nyt sitten aikaani kirjoittelemalla opittuja asioita kaupungintöistä. Sekä niistä säästöistä joita väitetiin minusta saatavan irtisanomiseni myötä.
JK, Mitä muuten kurseisiin tulee niin kävin vartian- koulua, kunnes olkapään leikaus keskeytti ja nytkin toista leikkausta odotellessa toiseen olkapäähän, kunhan saisi rahat siihen leikkaukseen jostain. - Hakalan Olli Pori
Jari Lehden laiton irtisanominen Porin kaupungilta puhututtaa edelleen!
Pori, se pieni ruskeaksi nuoleskeltu kaupunki, tunnettu kateudestaan ja keuhkotaudeistaan… Pirukin kuulemma oot, jos Porista oot… No ei ole ihme… Väkilukuunsa nähden eniten henkistäväkivaltaa, korruptiota, nepotismiä, poliittista ja okkultistista hyvävelijärjestelmää, moraalittomuutta, ateismia, jääviyttä, liberaali humanistisuutta, köyhyyttä, vähäosaisuutta, kaikkea vääryyttä esivallasta ja jopa norsunluulinnasta lähtien. 0 toleranssi olisi pitänyt Porissakin olla henkisessä väkivallassa ja hyvävelijärjestelmien suosimessa! Ja nyt alkaa Porin kaupungissa kiehua oikein kunnolla, alkaa vääryyden tekijät tappelemaan keskenään. Jo oli aikakin! Näin se aito oikeudenmukaisuus saapuu hiljalleen jopa Poriinkin! Tapa se on tämäkin Kun ei ajallaan heti mokia korjattu.
(Yleensä kirjoitukseni laittomasti sensuroidaan suoli24:sella…)
Jari Lehti ja monet muut ovat saanut Porissa syyttömästi kärsiä… myös allekirjoittanut! Jarin laittoman irtisanomisen jälkeistä ansionmenetystä eläkeikään asti EI HUOMIOTU MITENKÄÄN! Jarille Porin kaupungilta työhyvinvointi/moraalin koordinaattori virka ja äkkiä! Uskotteko huviksenne, että Jari hoitaisi tehtäväänsä hyvin, kaiken tämän demariveljien vuosien lieroilujen jäljiltä!
Mutta ettenpäin pitää mennä ja unelmoida aidosta, oikeudenmukaisesta Porista…
Terveisin teidän:
Olli Hakala Pori
Deus Protector Noster - Oloneuvos.
Varmaan olisinkin joku "kordinattori" porin kaupungilla, jos kaupunkia ei johtaisi nykyiset kuuluisaa kolmea apinaa kuvaavat kaupunginjohtajat, Ei kule, ei näe, ei puhu mitään.
- Oloneuvos.
No ei kylläkään ole ensimmäinen kerta Porin historiassa, kun virastopäällikö johtaa tai siis on yrittänyt johtaa kaupunkia. Nyt on vain käynt niin, että JHL on loppujen lopuksi onnistunut asian näin järjestymaan. TPK:n päällikö vie ja JHL kaupunginjohtajien kanssa vikisee. Tällä kertaa ei olekaan demarijunttasta hyötyä, koska valtasuhteet politiikassa on muuttuneet. Hyvä vai paha, mene ja tiedä. Mutta lakko JHL:lltä tulee maksamaan ja paljon veronmaksajille. Olisi suorastaan ihme jos TPK:n päällikkö nyt ei katsoisi kortteja, pelin loppuun saakka. Tosin on asia vielä neuvottelu pöydällä joten mitä nyt myydään palveluliikelaitoksen väeltä. Eliitti höylänkuljettajien tähden.
Miten on JHL pääluottamusmies Tommi Raunela(sd), kanattaako nyt keikuttaa sitä venettä Mitä HÄ.
- Oloneuvos.
Avoin kysymys herra JHL pääluottamusmies Tommi Raunelalta(sd) meneekö myös sataman JHL lakkoon ja jos menee, niin mitä miltä siitä olet satamalautakunnan puheenjohtajana,
- Vaati vastauksen.
Miten on Porin kaupunginvaltuutettu, JHL pääluottamusmies, satamalautakunnan, puheenjohtaja.vastauksesilaita. Vai oletko jäävi vastaamaan tähänkin työtötovereiden kysymykseen.
- inkeri
Hei haloo, luuletko tosiaan, että kellään luottamusmiehellä on aikaa lukea näitä nettipalstoja. Joskus ennen eläkepäiviä tein luottamusmiehen hommia. Turha kadehtia, omaa aikaa ei ole, puhelimessa hoidit toisten asioita illatkin. Kannattaa ottaa hihaan kiinni kun näkee kaupungilla ja kysyä suoraan. ei täällä kannata kysyä mitään. Itse olen kokenut ulkoistamisenkin. Hyvä juttu se mulle oli. Palkkaa maksettiin paljon paremmin, lomaa kertyi enemmän. Luultavasti touhu tuli silloiselle asuinkaupungille paljon kalliimmaksi kuin omat työntekijät. Mutta mulle kelpas. Nyt eläkeläisena en sitä kannata juuri sen takia, että veronmaksajat sen kokeilun maksavat. Kolmasosa kunnista on huhtikuussa valmistuneen tutkimuksen mukaan palauttaneet palvelujen tuottamisen takaisin itselleen, hinta ja laatu kun eivät kohtaa, hinta nousee muutaman vuoden sisällä. Ensin myydän halvalla ja sitten nostetaan hinnat pilviin.
- Joen tuoksua
Mitäpä jos Jari työntäisi pallokaljunsa sen toisen pallokaljun peräreikään?? Paranisi hajuilmapiiri Porissa yli 100 %. Tämä on faktaa joskin hauskaa.
- Peräreikä teologiaa
Kuka se toinen pallokalju on ja suosittaako Jhl nykyään jäseniään tai ex jäseniään työntämään päänsä toistensa peräreikään? Strutsi ilmiökö, pää pensaaseen, eikun peräreikään? Eliittihän jo näin tekee Porissa etuja saadessaan, suosionosoitukseksi ja kiitokseksi.
- Oloneuvos.
Peräreikä teologiaa kirjoitti:
Kuka se toinen pallokalju on ja suosittaako Jhl nykyään jäseniään tai ex jäseniään työntämään päänsä toistensa peräreikään? Strutsi ilmiökö, pää pensaaseen, eikun peräreikään? Eliittihän jo näin tekee Porissa etuja saadessaan, suosionosoitukseksi ja kiitokseksi.
Mitä näiltä ruskeanreijän ritareilta muuta voi olettaa. Onhan heillä vankka kokemus tietämään mitä on nuolla työnjohtajien anukset. Sitä neuvoa koittaen muillekin tyrkyttää. Kuitenkin nyt on tultu siihen tilanteeseen, että se työjohdon nuoleskelu on kääntynyt nuolijoita vastaan. Nyt sitten onkin ihmeisään, kun ei olekaan reikää mitä nuolla. Voi orpoja piruparkoja vallan alkaa säälittää jo heitä.
- hesari5
Voisko joku suomentaa, luulin ymmärtäväni suomen kieltä, Mutta tästä en ymmärrä mitään. Taitaa taas olla sitä porilaista kateutta. Asuin pari vuotta porissa ja voi että. se oli juuri tätä, jätkät, jotka ei viitsi tehdä mitään, haukkuvat muita. Pari kertaa kuukaudessa luen näitä juttuja ja olen onnellinen, että olen päässyt tosta kaupungista pois.
- Halua korjata viat?
Kun mm. Jhl:län 027:sta ei ole muuksi kuin neuvojaksi työntämään päitä peräreikään ja kärsimään ja kärsimään omissa nahoissaan kaiken kohtaamaansa vääryyden! Voisi uutena ratkaisijana asioissa olla ETVK! Myös ETVK tutkimaan Porin kaupungin ongelmat, vääryydet ja epäoikeudenmukaisuudet!
http://ollihakala.blogspot.fi/2013/03/etvk-eettisyyden-valvontaa-suomessa.html - DeusProtectorNoster
Halleluja!
Kukaan muu ei saa hakea enään kaupungille töihin, ennen kuin Oloneuvos on saatu takaisin remmiin!
Pistäkäämme jokainen työhakemukset repien ja suositukset Oloneuvokselle!
Puhukaamme jokainen töitä tälle Porin kaupungin päähän potkimalle työntekijälle, jotta hän saa ammattiaan ja ammattikokemustaan vastaavan työpaikan mielummin 5000€ kuukausipalkalla 2viikon lomalla ja 2vk sairaslomalla jokaista kuukautta kohden niin me kaikki saamme olla tyytyväisiä, ETTÄ NYT ON OIKEUS TAPAHTUNUT.- Hapanta on haju.
Ei siellä ole sätkänkäärijän ja saikulla olijan virkaa eikä muutakaan työtä joten "oloneuvos" voi vain haistellaan itseään.
- Sdp korvaa virheensä
DEmarit fiksuna... aika oikeudenmukainen ehdotus eläkeikään asti lähellä. Toteuttakaa se oikaistuna! Eli hiaman korjattuna; 2 viikkoa töissä ja 2 viikkoa osaeläkkeellä, palkkana riittää toki 3 donaa kuussa. Tasaisi rikollisia vääryyksiä Oloneuvoksen kohdalla kummasti eläkeikään mennessä.
- Oloneuvos.
No ni. alkaa kuullostaa ajojärjestelijän hommalta, huolto ja konekeskuksessa. Kelpaa kyllä ja lupaan pysyä työmaalla, enkä ota tiehöylää omin lupineni saadakseni aurattua tiet päästkseni työmaalleni kuten eräsmies. On se muuten kumma, kun aurausmiehet eivät tee näitä hommia vaan joutuu tihöylänkuljettaja/ajojärjestelijä itse ne tekemään. Ei sovi kyllä enää ihmetellä tiealueiden yksityistämispaineita. Tuskin yksityisellä maksetaan edes ylimääräistä matkatuntia, eikä varsinkaa verotonta ruokarahaa. Vai mitä tähän sanoisi Porin kaupunginvaltuutettu demari Martti Lunde'n.
- Pori downshifting
Oloneuvos Jari lehdellä on laittomassa irtisanomisessaan Porin kaupungilta oikeus jos kellä vaatia oikeudenmukaisuutta ja työpaikkaansa takaisin. Tai vähintään huomioitava mitä häneltä laittomasti, siis rikollisesti ryöstettiin työtuloja joka olisi kertynyt normaali eläkeikään asti.
"Ei siellä ole sätkänkäärijän ja saikulla olijan virkaa eikä muutakaan työtä joten "oloneuvos" voi vain haistellaan itseään."
Kyllä on vittumaisia ex demari tovereita tuollaista kirjoittamaan, syylistämässä, vaikka itse löyhkää vääryyksiissään, ahneuksissaan Porin maineenkin alas entisestään.- Oloneuvos.
Totta ja samalla, työmaalla ja samoja naisia ja viinaa otettuna työajalla. Toiset "pojat" käryää ja toiset ei. Toiset vastaa rehellisesti "huutonsa" toiset ei. Niin työnjohto päälliköihin saakka. Niitä tietoja on sitten moraalittomien polittisten toveri "luottamusmiesten", sitten omaksi edukseen käyttävät ja hyvä veli toimiiiiiiiiii.
- Mitä muuten
Oloneuvos. kirjoitti:
Totta ja samalla, työmaalla ja samoja naisia ja viinaa otettuna työajalla. Toiset "pojat" käryää ja toiset ei. Toiset vastaa rehellisesti "huutonsa" toiset ei. Niin työnjohto päälliköihin saakka. Niitä tietoja on sitten moraalittomien polittisten toveri "luottamusmiesten", sitten omaksi edukseen käyttävät ja hyvä veli toimiiiiiiiiii.
Saako riistan metsästyskaudella pitää pitämättömät sairauslomat pois.
- Ehe ehe.
Mitä muuten kirjoitti:
Saako riistan metsästyskaudella pitää pitämättömät sairauslomat pois.
Jollain on takkuja turkiksissa. Varmaan joku viherpiipittäjä persu.
- Mitä eroa on
Ehe ehe. kirjoitti:
Jollain on takkuja turkiksissa. Varmaan joku viherpiipittäjä persu.
viemärimies perusSuomalaisella ja lopotomianhoidon käyneellä potilaalla?
- Ei mitään eroa
Mitä eroa on kirjoitti:
viemärimies perusSuomalaisella ja lopotomianhoidon käyneellä potilaalla?
ehdottaisin. Kummatkin on panostajai.
- v-mäinen äijä
Milloin on seuraavat vaalit? Ymmärtäkää ihmiset SILLOIN käydä äänestämässä mieluummin ehdokasta joka ei (puolison tms. lähipiirinkään suhteen) nauti työsuhde-eduista kaupungilta. Kiitos.
- Hajunpoistaja
Ei se onnistu, vaalien lähestyessä ihmisillä on Porissa varsinkin taipumus uskoa kaikki median kirjoittamat puolueiden / ehdokkaiden vaalilupausvalheet.... Erottakaamme kansan tahtona ennemmin kaikki poliittiset ja okkultistiset hyvävelijärjestelmän tuottamat virat / työpaikat ja tietenkin kaikki "työsuhde-eduista" veromarkoistamme laittomasti salaa syövät!
Siis kaikki soikhiopäät pitäisi väkisten Porissa vetää irti hyväveli peräreiistä irti ja antaa potkut pahuudestaan ja köyhän kustannuksella loisimisesta ja paikat julkiseen demokraattiseen, oikeudenmukaiseen hakuun!
Näin Porissa haju voi hälvetä, ei muuten....
- NASA:ssa
"Janne Salonen (pj), PS". Onko tämä joku ydinfyysikko?
- Lonvonneuvot
Missä oloneuvoksen kärkevät kommentit viipyy?
- Jonteron veli
Niitä "kommentteja" tulee eri niccien alla ihan puuttumati.
- Oloneuvos.
Vähän pitää lomaa kirjoittelusta ja ollaan heti puskista peräämässä muiden kirjoituksista. Aika veli-kulleja. No joka tapauksessa nyt jää vain nähtäväksi. Mitä JHL asiassa tekee, kun ei ole ennenkään mitään tehnyt. Vai sanoinko vahingossa työnsankareista pahasti.
- Oloneuvos.
Oloneuvos. kirjoitti:
Vähän pitää lomaa kirjoittelusta ja ollaan heti puskista peräämässä muiden kirjoituksista. Aika veli-kulleja. No joka tapauksessa nyt jää vain nähtäväksi. Mitä JHL asiassa tekee, kun ei ole ennenkään mitään tehnyt. Vai sanoinko vahingossa työnsankareista pahasti.
Miten se työnsankari määritellään Porin kaupungin töissä. Sitenkö että miten enemmän nuolee pomojen anusta, niin on hyvä työmies. Vai miten. Onko peräti jo kolmen tunnin työnteko, kahdeksan tunnin palkanmaksulla, muuttunut toisin päin. Vai olaanko nyt siihen tässä yksityistämisasiassa pyrkimässä. Niin totta en ole ilmeisestikkään huomannut, ettei tämä varsinaisesti koske kaikkia kaupungin työntekijöitä. Tulkoon se nyt tässä sanotuksi sekin.
- Vaatii vastaukse
Tpk:n päällikkö noita miehiä?
http://koti.phnet.fi/petripaavola/vapaamuurarit.html- Raukkamaista
Vastustajat. kirjoitti:
Yli kolmetuhatta jäsentä vastaan yhtä päälliköä. Taitaa päällikkö saada nyt irtisanomisen! Vaikka syynä mikä. Samalla toinenkin J.K. Ulvilalainen, työpaikkakiusaaja samaan kauppaan. Vai mitä sanoo asiaan tekninen palvelukeskuksen jhl luottamusmies Juha Nissilä?
- Oloneuvos.
Raukkamaista kirjoitti:
Yli kolmetuhatta jäsentä vastaan yhtä päälliköä. Taitaa päällikkö saada nyt irtisanomisen! Vaikka syynä mikä. Samalla toinenkin J.K. Ulvilalainen, työpaikkakiusaaja samaan kauppaan. Vai mitä sanoo asiaan tekninen palvelukeskuksen jhl luottamusmies Juha Nissilä?
Ei työpaikkakiusaamisesta mitään sanktioita anneta. Eikä väärintekijöitä millään rangaista yksilötasolla. Mutta auta armias, jos se vahingossa kohdistuisi demareihin niin jo lako kuten nytkin olisi valmisteilla tai kuten edellisellä keralla lakoon mentiin laittomasti jopa, kun ajojärjestelijän pesti oli vaakalaudalla tiehöylänkuljettajalla.
- Oloneuvos.
Oloneuvos. kirjoitti:
Ei työpaikkakiusaamisesta mitään sanktioita anneta. Eikä väärintekijöitä millään rangaista yksilötasolla. Mutta auta armias, jos se vahingossa kohdistuisi demareihin niin jo lako kuten nytkin olisi valmisteilla tai kuten edellisellä keralla lakoon mentiin laittomasti jopa, kun ajojärjestelijän pesti oli vaakalaudalla tiehöylänkuljettajalla.
Lakko, lakkoon. Amutuimaan vanhassa kahjussa ja rääpt silmissä, jää kaksois konsonantit tai mitä lie pois. Tämä korjaukseksi nyt. Sekä JHL reiluilta demareilta avointa kirjoittelua lakko asioista. Kiitos.
- Asiat päin p:tä
On se vaan merkillistä kun Satakunnan Kansan lehden avaat, niin okkultistisia mm. vapaamuurareita ja odd fellows jäseniä vilahtelee teksteissä. On mm. Kotiniemeä, Vasamaa, Vuolannetta jne. Onko Porilaiset niin tyhmiä etteivät tajua, että he hyvävelijärjestelmissään manipuloivat Porin asiat miten tahtovat ja ovat alakerran Herran salaisessa palveluksessa!? Petri Paavolalla on siitä todisteet ja lähdeaineisto! http://koti.phnet.fi/petripaavola/vapaamuurarit.html
- Pian noituus loppuu
Ketähän palvoo jah-bul-on :nia Porissa täydellisimmin ja on pisimmällä * "koulutuksessa" luciferin; Kotiniemi, Vasama vai Vuolanne?
(*odd fellows ja vapaamuurari asteet/taso 1-12 / 1-33)- Onko mielestäsi
Kunnossapito päällikö ja hänen mestarit vapaamuurareita. Eli Roosenholm ja Kartastenpää.
- nuorin kaitsija
Onko mielestäsi kirjoitti:
Kunnossapito päällikö ja hänen mestarit vapaamuurareita. Eli Roosenholm ja Kartastenpää.
Olen avustava palvelija Ikuisesta Idästä ;)
- Kauvan eläköön
nuorin kaitsija kirjoitti:
Olen avustava palvelija Ikuisesta Idästä ;)
Rooma.
- Ali Hassan
Parhaat voisilmäbullat saa ostaa Pekan parhaista. Nämä muut bullahikirjoittelijat ovat vain paras vitsi koko Suomessa.
- antibullahi
Voisilmäbullahsta ei saa totuutta irti ;) . jah-bul-on / lucifer / baphomet Ettekö tiedä, Suomen todelliset vallanpitäjät yläasteen vapaamuurarit-illuminaatit sallivat tämän kaiken, että tulisi Suomeen ORDO CHAOS mm. islamin avulla! Aitojen kristillisten arvojen lopullinen alasajo ja saatananvaltakunnan arvojen, sekä noituuden tilalleotto kaikessa/kaikkialla!!! Homo- ja lesbo vallankumous! islamin vallankumousta alk. Astrid Thorsin johdolla vihervasemmisto! Köyhien kyykyttämisen ennätys Suomessa, esivalta okkultistinen hyväveliverkostoitunut, jakaa rahamme vaarallista islamia tunnustaville maahanmuuttajille/islamisteille, jotka eivät ikinä alistu tottelemaan Suomen lakeja, kreikkalaisille, Kataisten kawereille, loossien salaisiin miljardihankkeisiin ja hyväosaisten taskuihin.... ORDO CHAOS!
- Joko on
jhl tovereilla perseet penkissä.
- Haaveilkaajakovaa
"Itä-Porin katujen ja puistojen kunnossapidon ulkoistussuunnitelmat ovat saaneet ay-liikkeen suunnittelemaan järeitä vastatoimia."
- Missä nämä järeät vastatoimet nyt sitten viipyy? Missä ne näkyvät? Vai suunnitellaanko niitä vielä. Eli toisinsanoen liiton tietäen. Tämä SUUNNITTELU kestää niin kauan, että työntekijät potkittu jo hongan perimmäiseen vittuun ja puistotoimi ulkoistettu siten, että vanhojen työntekijöiden takaisin palkkaaminen täysin mahdotonta. Joplaa jippijaijee! Taas kusetettiin jäsenmaksut.
"Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL suunnittelee tuhansien jäsenten työtaistelua protestina suunnitelmille."
MISSÄ NÄMÄ TUHANNET JÄSENET NYT TAISTELEE? MIssä? Jossain helvetin facebookissa tai suomi24 palstalla itkevät vai?
KYLLÄ ON TEHOKASTA JUMANGEGGANÄÄS!- Varros vähä
enstex niiden pitää istua liiton kaupunkinvaltuutetu työnantajat ulos sitten vasta uhkailla työnantajaa porin veronmaksajia se ei ole niin ksinkertaista miltä näyttää
- Vai mitä.
"Oloneuvos.27.3.2013 22:49
Avoin kysymys herra JHL pääluottamusmies Tommi Raunelalta(sd) meneekö myös sataman JHL lakkoon ja jos menee, niin mitä miltä siitä olet satamalautakunnan puheenjohtajana," Satama johtokunnan.
Nyt olisi satama JHL 27:n työntekijöillä aikaa lakkoilla. - asd222
Paskaa jauhavat 500€/vuosi/jäsen.
- Porin kaupunki
maksaa pääluottamusmiesten palkat. Misään ei kerrota paljonko nämä palkkaa saavat tekemätä mitään.
- PLMTSVLMTSAM
Pääluottamusmiehen palkka on yleensä noin 400 - 600€ parempi mitä kulloinkin edustettavan työntekijä ryhmän keskipalkka.
Eli jos 300henkilöä tienaa 2200€ ja toinen 300 henkilöä tienaa 2900€
Pääluottamusmiehen palkka on 2550€ Henkilölisä (esim 600 hen edestä) 100-600€ alasta riippuen.- Oloneuvos.
Nyt ymmärrän miksi JHL 27:n pääluottamusmiehiä ei kiinnosta yhden tai kahden laittomasti irtisanottujen asiat. Siinähän heitä puolustaessa joutuisi töihin, eikä se mitään tuottaisi. Muuta kuin harmia heille itselleen.
- Onko lakko
Oloneuvos. kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi JHL 27:n pääluottamusmiehiä ei kiinnosta yhden tai kahden laittomasti irtisanottujen asiat. Siinähän heitä puolustaessa joutuisi töihin, eikä se mitään tuottaisi. Muuta kuin harmia heille itselleen.
peruttu ja sovittu salaisin sopimuksin veronmaksajilta. Minkä työnjohtajan paikan nyt saivat JHL 27 luottamusmiehet.
- Salaista
Onko lakko kirjoitti:
peruttu ja sovittu salaisin sopimuksin veronmaksajilta. Minkä työnjohtajan paikan nyt saivat JHL 27 luottamusmiehet.
Ei saa puhua, vene alkaa valtuustossa keikkua.
- töissätaas
Oloneuvos. kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi JHL 27:n pääluottamusmiehiä ei kiinnosta yhden tai kahden laittomasti irtisanottujen asiat. Siinähän heitä puolustaessa joutuisi töihin, eikä se mitään tuottaisi. Muuta kuin harmia heille itselleen.
En tiedä muista, mutta itse jouduin töissa pahaan tilanteeseen, jossa tarvitsin luottamusmiestä. Nöyrä kiitos heille, prosessin aikana sain luvan soittaa koska vain. Monesti soitin jopa yhdeksän aikaan illalla, kun tuli kauhea olo eikä ollut ketään muuta, jolle soittaa. Ehkä tästä syystä arvostan heidän työtään. Tai ehkä siksi, että ikää on jo reippaasti ja nuoruudessani asiat eivät olleet näin hyvin, silloin sai kuulla työnantajan puolelta huutoa ja haukkumista, mitään ei voinut tehdä, oli vain pakko niellä kaikki ja toivoa, että saisi pitää työnsä. Kiitos ay-aktiivien, nyt voi jättää asiat muiden hoidettavaksi ja olla itse rauhassa.
- Banaanikierrebotku
Ketä saa salaisia tulospalkkioita, bonuksia mahdollisista botkuista?
- Espäi espäin
tiellä taistojen, rinta rinnan käymme siskot veljet..................
- Toverit tuokaa
kivärit! Vallanvaihto hallituskadulla alkaa.
- Ystäväsi Pekka.S
Haluatko ostaa vokaalin?
- Kilautan ensin
Ystäväsi Pekka.S kirjoitti:
Haluatko ostaa vokaalin?
littoon.
- Soitin joo
Kilautan ensin kirjoitti:
littoon.
kehoittivat ostamaan kuorma-auton jossa on lumiaura ja kilpailuttamaan se Porin kaupungille. Vihjasivat että määrättyjä tiemestareita kun miustaa aika ajoin, helpottaa se työntekoon pääsyä ja siellä työntekoa huomattavasti. Mitähän ne sillä tarkoitti.
- Tarkoitti varmaan
Soitin joo kirjoitti:
kehoittivat ostamaan kuorma-auton jossa on lumiaura ja kilpailuttamaan se Porin kaupungille. Vihjasivat että määrättyjä tiemestareita kun miustaa aika ajoin, helpottaa se työntekoon pääsyä ja siellä työntekoa huomattavasti. Mitähän ne sillä tarkoitti.
"kynnysrahojen" maksamista. Tosin sitä on vaikea todentaa, jollei satu tietämään kenelle niitä kuuluu maksaa. Nyt kannattaa suunnata katseet Porin itäiselle hoitopiirille.
- Mikälieilveshehheh
Ässät voittaa huomenna Jhl-027:n 7-2
- Mitä vastaa JHL
"Itä-Porin katujen kunnossapidon ulkoistus menossa läpi
Teknisen lautakunnan keskustalainen edustaja on kallistunut tukemaan katujen kunnossapidon ulkoistamista. Kiistellyn ulkoistuksen läpi meneminen vaikuttaa nyt varsin varmalta."
Nähdäänko lakko. Kyseessä ei kuitenkaan ole työntekijöiden laittomat irtisanomiset. - Greft
Menkää nyt vittuun niiden lakkojenne kanssa.
Jos porin kaupunki päättää kunnanhallituksessa, että jokin palvelu ulkoistetaan, niin se sillon kulkoistetaan eikä siinä ole työntekijällä tai JHL:llä mitään sanottavaa.
Se on täyttä hevon paskaa jos joku väittää, että JHL tai mikään liitto voi estää porin kaupunkia ulkoistamasta palveluitaan.- Älä sano
Porin kaupunkin valtuustossa istuu kovia JHL A-Y miehiä/naisia, on Tommi Raunela(sd) Martti Lunden(sd) ja Antero Kivelä(vas). Siinä on niin kova kolmikko että laittaa kaatumaan asian valtuustossa. Muuten on pelko että alkaa "pallit" heilahdella ja Martista vielä tehdään ajojärjestelijä/tiehöylänkuljettajasta lähetti.
- Olettaisin
Kysymyksessä lienee olevan asenteista, kuten esim, nepotismistä.
- mikälieilveksen
Ässät voittikin Jhl-027:n 3-2
kyl nepotismit sai kyytiä ny! - "tulospalkkioita"
-Finnair - Winnova - Finnair... Mitähän Winnovassa seuraavaksi tapahtuu?
Jo rikkaille/varakkaille/hyvilleveljille ja rouville, johdolle palkkioita hyvin potkituista potkuista.
Ja ne palkkiot maksaville työntekijöille potkuja... On kierrepotkua, on banaanipotkua, on ylämummopotkua...
On tuo vaan säätänällistä moraalia! - Oloneuvos.
"Eikö tämä nyt ole sitä työnantajan toiminpiteitä, josta ei ennen ole A-Y JHL meteliä pitänyt. Miksi nyt. Vaikka ei edes ole irtisanomisia työntekijöille luvassa. Luuleeko JHL veronmaksajien katsovan suopeasti heillekkin kaliiksi tulevalle lakolle. No joo, tuskin edes sitä huomataan, kun se järjestetään nyt keväällä. Yksityisen kalusto, kun riittää hoitamaan nykyiset hiakanpoistot ja nurmikonajot ynm.... Toisin sanoen pelkkää säästöä tuo lakko Porin kaupungille, kuten on JHL perustellut Porin kaupungin laittomasti irtisanotuista työntekijöistäkin olevan."
No joo, olisihan pitänyt muistaa tämän JHL hameväen menevän lastentaa lakkoillessaan. Raukoiksi näitä ennen maailmassa kutsutiin.- pamjhlsaksucks
JHL:n järjestämä 3 pv lakko säästää 29 000e min. Porin kaupungin palkkakustannuksia. Suoraa voittoa.
Työntekijät saa 3 pv lakkoilusta 0e/pv.
Repikäähän lakkoilijat huumoria.
No mutta kyllä JHL teidät taas aivopesee kun saatte vielä 0,2% palkankorotuksen ja vähintäänkin saunakaljan per nenä. Ens jouluna
- Koska kipailutetaan
työnjohto, päälliköt ja johtavat virkahenkilöt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416