Veikko Vennamon kotitalo paloi - tulipalo kuvattiin
Veikko Vennamon entinen kotitalo Jaakkiman Lahdenpohjassa on tuhoutunut tulipalossa noin viikko sitten. Palanut Fennanderin talo sijaitsee Venäjällä, Karjalan tasavallan alueella Laatokan luoteisrannalla.
Fennanderin talo Jaakkiman Lahdenpohjassa tuhoutui tulipalossa 22.päivän ja 23.päivän välisenä yönä. Tulipalossa tuhoutunut kiinteistö oli edesmenneen ministeri ja kansanedustaja Veikko Vennamon entinen kotitalo.
Talo sijaitsee Laatokan Karjalassa, Laatokan luoteisrannalla. Kiinteistössä tehtiin suurta remonttia. Vennamon taloksi kutsuttu kiinteistö piti remontoida asuinkäyttöön.
Palon syttymissyy on edelleen epäselvä.
Lisää aiheesta
Video tulipalosta YouTubessa
Puolue nyt rauniolla
28
216
Vastaukset
- Tuskin kelloakaan
Jäiköhän tallelle mitään.
Muuten:
Perussuomalaisvaltuutettu lahjoitti Hitler-kellon uusnatsikerholle Vaasassa.- Löylyä heitellään
Jäihän kivet.
Veikko Vennamon elämäntyöstä on kirja ja olen sen aikanaan lahjoittanut Lieksan kirjastolle.
Mutta on minulla hallussani muitakin kirjoja esim maalaisliiton historiakirjoja kolme kappaletta sekä myös Lieksan historiaa.MK- Haluaisin ostaa
Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?
- Nahka repee joil
Haluaisin ostaa kirjoitti:
Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?
Kuinka kaukaahan se alkaa....eli tietäisimme mistä maasta olemme tulleet.
Vaarana on kyllä että täällä tehdään sukurutsauksia ,jos liian sisäänlämpiävää porukka on. Haluaisin ostaa kirjoitti:
Guukleta Lieksa -Pielisjärvi historia sieltä löytyy tietoa
Minun kirja on toisessa asunnossa mutta tiedän Asko Saarelaisen tietävän koska on myös kirjoittaja MK- niimpä iin
markkukorpinen kirjoitti:
Guukleta Lieksa -Pielisjärvi historia sieltä löytyy tietoa
Minun kirja on toisessa asunnossa mutta tiedän Asko Saarelaisen tietävän koska on myös kirjoittaja MKOnko ovitempat tehty.
- kutunviila
Haluaisin ostaa kirjoitti:
Noita lieksan historia kirjoja vetelehtii kouluilla. Ainakin moisionkoululla ja kuhmonkadulla on pinotolkulla niitä. Mahat saaha kun kehtaat käydä kyselemässä.
muuten Mullapa on Aku Ankkoja ja Korkkareita. Myös tex Willereitä.
Ähäkutti korpinen.
- kierokraatit
Varmasti kiihkodemarit on tehnyt atakin Venäjälle ja kävivät polttamassa Vennamon kotimökin? Persujen kannatus taitaa pelottaa!
- Siltä näyttää
Niitä ne varmaankin ovat olleet, nehän syövät pieniä lapsiakin.
- Hoitotäti auttaa
Etkö saa huomiota Lieksassa
Auttavia on, jos tarvitset apua. - Tulenliekkinä lopeti
Voisi sinne pystytää muistomerkin.
- Aatun Kello
Suomen Sisuko tekee tekstin.
Siis? Kerroppa mitä tällä tiedolla tarkoitit ja mihin tähtää? Muuten ei ole mitään vitsiä jutussasi.
- aivo invapaikkA
Jäi kai sinne raunioille parkkipaikka.
- kouta vuon
aivo invapaikkA kirjoitti:
Jäi kai sinne raunioille parkkipaikka.
Miksikän saksan historia on nyt perusuomalaisilla.
Vai kokeileeko ne autossa käsi suorassa pelaako tuuletin. - Mistä numero?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich
"Reinhard Tristan Eugen Heydrich (7. maaliskuuta 1904 – 4. kesäkuuta 1942) oli SS-kenraali (SS-Obergruppenführer und General der Polizei), natsi-Saksan keskusturvallisuusviraston Reichssicherheitshauptamtin (RSHA) ensimmäinen päällikkö ja Böömin ja Määrin protektoraatin käskynhaltija. Häntä kutsuttiin muun muassa Prahan teurastajaksi."
Laskekaapa itse: 1942 - 1904 = 38. - kolmekasi
Suomen sisu tekee tekstin. 38
- Iltaisin ja aamuisin
Sakasan tuliaisia, kuin se kellokin.
Aamen !
Suomen sisun immosella ja Soinilla selittämistä.
Aiemmin kiisti yhteyden.- roihumi
Nyt löytyi .
- ei päätöksiä
roihumi kirjoitti:
Nyt löytyi .
Kohtalo kova puolueelle
- karjalas loimuaa
Paloihan siellä suomen pöljien rakentama kirkkokin maan tapa .
- Sipiläfani
En minä muuten,halusin vain muistuttaa.
Tuhon tiellä... - Vaasan kello
Sipiläfani kirjoitti:
En minä muuten,halusin vain muistuttaa.
Tuhon tiellä...Puoluesihteerikin teki..voi Soinia
- Ukko 24
Palo oli tuhopoltto. Palokunta oli hälytetty kauaksi sammuttamaan tulipaloa jota ei ollut. Oli huolehdittu niin, että talo saa palaa rauhassa.
KR- Pieni Piikki xz
Eikös perusuomalaisetkin koko ajan huuda sammuttamaan paloa mitä ei ole.
Sitten on heillä hallituspalokiima.
- alisaunakäki
Mites siinä vaaliraha/lahjusjupakassa kävi? Joko ns. "tuomiot" tuli? Pääsevätkö vielä linnanjuhliin?
- Neki Neuvoton
Perusuomalaistenkin tavoittelema porvarihallitus jäi toteutumatta.
Eikos se neuvottelut ylistänyt,huulilla kävitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t543400- 161747
- 361741
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251402Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401332- 611309
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 1281005