tom jones fun club avattu

mäihanite

Aivan. Tässä se on.
Avoin tatuointiareenan tom jones fun club. Tänne voit lisäillä kyseisen nimimerkin toilailut ja munattomat sanat.

99

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • observoija

      Hienoa. Ensimmäinen "jäsen".

      Tässä avoin kysymys hänelle. Munattomuuttaan ei kyennyt sanomaan, kun olisi ollut pakko olla rehellinen.

      tom jones.
      "ihan jonnin joutavavia selityksiä, kuitenkin suurin osa tatuoiduista tietää tehneensä elämänsä suurimman erehdyksen"

      Kysymykseni.
      Mihin perustat tämän väittäsi?

      Vastaamaan ei siis ole vielä kyennyt.

      t. tarkkailija

    • 12479+

      Tää on ehkä paras.

      Olet nyt loukkaantunut kovasti, kun täältä löytyy parempaa tietoa mitä sinun kaverisi osasivat kertoa, kun otit itsellesi tatuointia.

      Missä hemmetissä on se "TIETO". Tyyppihän oksentaa kirjotuksiinsa omia MIELIPITEITÄ, ei tietoa.
      Tuos ylhäällähän juuri kerrottiin, kuinka ei kykene vastamaan yksinkertaiseen kysymykseen.

    • Jee!

      Liityn ehdottomasti faniksi! Kyllä tuommoinen sinnikkyys pitääkin jo palkita ihan omalla klubilla. Harva meistä jaksaa vuodesta toiseen päivystää palstalla, jonka käsittelemää aihetta vihaa noin syvästi. Eivät edes uskovaiset ole yhtä sinnikkäitä käännytystyössään.

      Viimeaikoina eniten naurua on aiheuttanut avaus siitä, että naiset eivät treffipalstalla (jota hän siis ihan huvikseen selaili) kerro olevansa tatuoituja. Minä en ole koskaan tiennyt, että tatuoinneista pitäisi ihan erikseen kailottaa kaikille ihmisille joka paikassa. Niitä kun vähän jokaisella kuitenkin on. No nyt tiedän tämänkin!

      Taidankin tatuoida otsaani varoitustekstin "tämä nainen on tatuoitu".

    • jesjesse

      Naurattava koko tyyppi.
      Muka nokkelat avaukset, jotka kääntyvät muutaman vastauksen jälkee siks samaks paskan jauhannaks. Mun mielest ja mun mielest näin. Ja pelleint et ne juuriki ilmastaan ku ne ois peruskallioon nakutettua totuutta.

      Onhan tyypilt avauskin poistettu ku lähti ruotimaan henkilökohtaisella tasolla erästäkin kirjailijaa, siis ku sil sattuu olemaan tatuointeja. Osottaa hyvin kuinka ei ole arvostelukykyä koko tyypillä.

      Aivan perus esimerkki henkilöstä joka kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken ja ottanut missiokseen haukkua tatuointeja ja tatuoituja.
      Muutama vuos sittenhän tyyppi avautu aina siitä ettei tatuoidut keskustele. No sehän myös vesitettii, ku tuli ilmiselväks et hän ei halunnut itse keskustel vaan vain tökkiä ja halveerata kaikkia.

      Tää onkin hyvä tapa laittaa esille tyypin kirjotukset niin ne ei huku kaiken paskan alle. Ite kirjottanu aiemmin rekatul nikillä ni vastaukset tyypilt on tallessa.

      Parasta ois et ei hänen avauksiin vastattais. Tyypin tarkotus on vain ärsyttää ku keskustellahan se ei osaa. Ilmoittihan se äske et parhaiten ärsyttää tatuoituja olemalla vastaamatta kysymyksiin. Siis täh! ärsyttää...niin missio on ärsyttäminen!!

      • w4656867ugj hgj

        "Ilmoittihan se äske et parhaiten ärsyttää tatuoituja olemalla vastaamatta kysymyksiin."

        Tainnu siinäkin tomppa jättää ajattelematta loppuun asti koska vastaamatta jättäminen antaa enemmänkin käsityksenheikkoudesta ja kyvyttömyydestä puolustaa itseään tai omaa näkemystään kun ei keksi sanottavaa. Vastaamatta jättäminen on aina luovutusvoitto sille Tompan keskustelukumppanille.


    • KysymysTompalle

      Mistä olet muuten Tomppa saanut kipinän tähän tatuointien ympärillä touhuamiseen?

      • S o r i

        Sori taisi kysymys tulla väärälle ketjulle, mutta postasin saman jo Tompalle itselleen, hänen itse aloittamaansa ketjuun.


      • jebajeah
        S o r i kirjoitti:

        Sori taisi kysymys tulla väärälle ketjulle, mutta postasin saman jo Tompalle itselleen, hänen itse aloittamaansa ketjuun.

        Jepjep. Hänhän kirjoittaa vain, muutamaa poikkeusta pois lukien omiin avauksiinsa. Näin ei häiriköi muita ja saisi siten bannausta itselleen. Aiemmin kirjoitti kaikkialle, mutta..no jokainen osaa laskea 1 plus 1 miksi muutti toimintatapojaan. .;D

        Fiksua sinänsä. Ehkä olisi itsellekkin fiksua olla provosoitumatta hänen oksennuksistaan ja jättää kirjoittamatta hänen avauksiinsa.


    • kyllästynyt tomppaan

      mä niin liityn tähän!!!

    • zipziplll

      Jesh, taas lisää upeaa tekstiä.

      ""Olen raavas mies, eikä minua mitkään pojut koskettele. Minä vedän armottamasti turpaan.
      ...epävarmuudella, jota olette kokeneet koko elämänne. Varsinkin sen tatuoinnin ottamisen jälkeen.""

      Meitä ois tääl koko kerhollinen odottamassa turpaan vetäjäisiä. Tervetuloa! :))
      Mielenkiintoista.. Epävarmuus ja tyhmyys tulee tatuoinnin jälkeen. Pitääki kysyy tatuoijilta mitä mömmöö ne laittaa musteesee, ku muuttuisin sen jälkee ihan eri ihmiseks.

      Muutenki eri jännää siis hänen älynlahjoillaan ajateltuna. Tatuoitu on alempaa sosiaaliluokkaan kuuluva, tyhmä jne jne alentavia adjektiiveja. Ihminen ei ole siis tuota kaikkea ennen tatuoinnin ottoa?
      Eli jos tienaan viis tonnii kuussa liksaa, mutta heti ku otan tatuoinnin palkkani tippuu tonniviiteen sataan ja tipun tyhmäksi luuseriksi.

      Ja tän hän kertoo tiiviinä totuutena.

      • mitähänih

        ""Olen raavas mies, eikä minua mitkään pojut koskettele. Minä vedän armottamasti turpaan.

        ...epävarmuudella, jota olette kokeneet koko elämänne. Varsinkin sen tatuoinnin ottamisen jälkeen.""

        Siis hetkinen. Just luin että tom jonesi sano olevansa tatuoitu perheen äiti :D hämmentävää


    • taijuus

      Hubaa on kiusata sitä sanoen, et kirjottaa myös muilla nimerkeillä.
      Yleensä hyppää takajaloilleen ja kirjottaa "omal nikil" ei, en se ollut minä. :))
      Okei ei ehkä ollutkaan mut osoittaa kuinka asuu täl palstal.

    • huohhhh

      Stupido möläytys jälleen.

      "Tai myötähäpeän tunteminen jotain tatuointia kohtaan, silloin varmaan pienessä mielessä herää epäilys, että ajatteelko joku muu myös minusta noin? "

      Myötähäpeä:
      ulkoisesta ärsykkeeestä vastaanottajaan siirtyvä häpeäntunne, jota lisää tunne siitä, ettei ärsyke itse älyä hävetä itseään.

      Fiksu käyttää fiksuja sanoja, jotka eivät sovi rakenteeseen. Joten ihan sitä häpeää huonoa tatskaansa, jos siinä jokin mättää. Aivan tuttua varmaan niillä, joilla kuraa kehos on. Ei siis mikään uutinen, jota hän hehkuttaa hienona oivalluksena. Kenties omakohtaisia kokemuksia. :))

    • hehahhh

      Taas yksi. Mut ei tom jones nimimerkillä.


      skenaario
      1.4.2013 16:52

      Teillä on nyt menneet puurot ja vellit sekaisin. Ulkonäöllä tarkoitetaan ihmisen ulkoisia perittyjä piirteitä...Aivan turha itkeä ettei tatuoituja saa kiusata.
      ---------------------------------------

      Hänen mielestään ulkonäöllä tarkoitetaan siis vain perittyjä ominaisuuksia. Sinisilmäisyyttä, tummia hiuksia jne. Eli hänen mielestään ei ole ulkonäkörasisti haukkuessaan tatuoituja.
      Eli hänestä on myös ihan okei haukkua ja solvata lihavaa tyyppiä, joka on syönyt kuntoilematta itsensä paksuksi.

      Ei voi tajuta, kuinka joillakin on jäänyt aivot narikkaan.

      • haehahhhhh

        Hahah.

        Samal ajatuksenjuoksul voisin haukkua naapurin rouvan kuvottavan ikipermanentin ja toisen naapurin surkeen vaatemaun.

        Taputapu loistava aivopieru!


    • yirtyir

      Hahhh

      tom jones
      "Tästä minä tykkään, tatuoidut vänkyttävät toistensa kanssa millainen sen tatuoinnin tulee olla. Varmaan jokaiselle tulee mieleen kannattako sitä silloin edes ottaa, kun ystäviä ei edes saa samaa sakkia olevista tatuoiduista? "


      Jestas tatuoidutkin ovat yksilöitä eivätkä kaveeraa kaikkien kanssa. Luulin, että jokainen tatuoimatonkin on kaikkien ystävä., kun samaa sakkia ovat.
      Jessus mikä lapsi aivoiltaan!

    • pyhäyksinkertaisuus

      Ei hemmetti. Taas klassista aivopieruiluu.

      "tom jones
      5.4.2013 15:40

      Eivät nämä kaikista kaiken tietävät minua häiritse.

      *hymyilee* "

      Viitattiin näemmä tähän keskusteluun. Onhan se ikävää, että tatuoidut tietävät enemmän tatuoinneista ja niiden tekemisestä, kuin tatuoimaton tom jones.

      *nauraa*

      Ja saanut totaali idiootin mukaan palvomaan kieli ruskeana maahan jäävää limavanaa.

      "mutta pysytään me vaan täällä omassa keskustelussa eikä yritetä rakentaa keskustelua muiden sanomisilla.:D "

      Oikeesti mitä tohon voi sanoa. Onko oikeesti noin aivottomia ihmisiä olemassakaan. Juu hienoa keskustelkoon keskenään, ettei muita mielipiteitä tule vaan väliin.

      *nauraa vedet silmistä valuen"

    • jrjkmr

      Oletteko katsoneet tyypin keksusteuketjua?
      :)) samaa tärinää joka toinen viesti. Argumentit hiipuu niihin muutamiin samoihin.
      Ja tyypeillä on selkeä ikävä tatuoituja, kun yritetään kovaa solvata muutamaa henkilöä.

      Hienoa, että ette käy kommentoimassa aivopieruja.
      Mitäpä muuta sitä voi sanoa ihmisestä, joka avaa aamunsa, tänäänkin suuntaamalla vihaamansa asian pariin ensimmäisten joukossa klo 07,15

    • fgrhg

      Jälleen loistavaa osaamista:

      om jones
      18.4.2013 20:05

      Ihminen leimaantuu ottaessaan tatuoinnin, sanan varsinaisessa merkityksessä. Liittyy määrättyyn ryhmään, jonka menneisyys ei ole mairitteleva.


      Niin meistä miltei kaikki kuuluu kirkkoon, on kristittyjä. Kuuluen ryhmään, jonka menneisyys ei ole todellakaan mairittelevaa.
      Voihan näitä ryhmiä koota tähän vaikka, kuinka, mutta eipä ole tarve esiintyä.

    • rsfhresuhj

      Tänään on lauantai.


      Näin pidetään ketju liikkeessä. Opittu tom jonesilta. Kun ketjusta loppuu veto nostetaan se tällaisella mambojambo,ei mitään asiaa jutulla ylös.

    • observoija

      tom jones
      28.4.2013 16:00

      Ei noista kirjoitusvirheistä kannata välittää, niitä tulee kaikille.

      Hah mikä kaksnaamanen vässykkä. Noin vuosi-puolivuotta sitten räksytti, kuinka tatuoidut ei osaa kirjoittaa ja voivotteli kirjoituserheitä. Nyt, kun on itse kämmäillyt aiemmin kirjoitusasuissaan niin..eihän se haittaa mitään.
      Niin väsyttävä persoona. Ei ihme, että asuu netissä piilossa ulkoelämää.

    • dsgdghsfdhgjklklö

      tom jones
      12.5.2013 14:15

      Mitä minä olen näitä tatuoitujen juttuja lukenut, tuntuu etteivät he edes halua kavereikseen tatuoituja ja ovat todella aggressiivisia yksineläjiä.

      hehahhh....voiko olla enempää idioottimaisen yleistävää. Niin läpinäkyvää provoamista, tai totaalisen aivokuollutta mietintää. Naurettava pelle!

    • TattooLion

      tomppa oli agressiivinen kun tuon kirjoitti.

    • huoh12345678

      :))

      Jopas nyt!

      tom jones
      13.5.2013 14:00
      Mietin myös usein, että mikä kumma ihmisessä saa ottamaan sen tatuoinnin, vaikka elämänlaatu huononee kaikilla osa-alueilla.

      ------------------
      Millainen ihminen miettii usein mitä toiset ihmiset tekee itselleen? Okei voisi olla sympaattinen ja läheisiä rakastava. Mutta kyseinen herrahan haukkuu kaikki tatuoidut idiooteiksi ja räkänokiksi, joten kyseessä ei ole tuo toisista huolta pitävä.
      Jäljelle jää siis ehkäpä tyyppi, jolla ei ole sisältöä omassa elämässä ja siten toisten eläminen mietityttää pientä sielua.

      Vai haloo. Tunnustaako teistä joku, kuinka päätä rassaa ku se naapuri taas otti niin hirveän permanentin, tai kuinka se naapurin äijä ei osaa olla tupakoimatta ja pilaamatta elämänsä kaikkia osa-aleita? Tai olisiko paremmin, kuka nuija jaksaa kirjoittaa siitä nettiin vuosi tolkulla pitämättä vapaapäiviä asiasta. :))

    • 7890

      Mielenkiintoista katsoa sen ketjuun tulleiden viestien kellonaikoja.
      Hassuu kui tärkeetä on pitää oma ketju esillä

      Ei ei ole vainoharhaista vaan jokainen osaa laskea 1 plus 1. Yrittäs nyt ees kunnolla feikata.

    • 1236706554

      tom jones
      16.5.2013 20:55

      Se kyllästyminen siinä onkin pahinta, en itsekään haluaisi näyttää 2-kymppiseltä tai kantaa mukanani sinihomejuuston näköistä tatuointia. Irvokasta.


      - - - - - -

      Voi kuinka väsynyttä. Huolestuttavaa tosin tyypin henkinen tasapaino, kun jaksaa huudella jatkuvasti jo mantraksi käynyttä ulinaansa irvokkuudesta.

      • ARGHH

        SINÄ VÄSYTÄT!

        TUO TOISTEN VIESTIEN KOPIOIMINEN ON SIIS TODELLA LAPSELLISTA.

        LOPETA JO


      • uykky
        ARGHH kirjoitti:

        SINÄ VÄSYTÄT!

        TUO TOISTEN VIESTIEN KOPIOIMINEN ON SIIS TODELLA LAPSELLISTA.

        LOPETA JO

        Älä nyt hermostu.
        Mikä lehmä on ojassa?


    • rehre

      :)) Klooni päästi ulostetta näppikselle...


      Eve.
      24.5.2013 18:10

      En ole tomppa eikä itketä. Sinua sitten taas osui todella arkaan paikkaan.:=)
      Ajattele sinua täytyy kestää tatuointejasi lopun elämääsi. Minun yhteiskuntaluokan ihmiset eivät sorru moiseen pinnallisuuteen!

      - - --- -----
      Eikös se tee pinnalliseksi, kun on pakko marmattaa muiden tekemisistä. Sehän on niin pinnallista, kun halutaan muutkin samaan ulkonäkökaavaan.
      Naurettavaa pikkusieluisuutta.
      Ja jälleen kerran, absurdi väite ilman mitään pohjaa..minun yhteiskuntaluokan...ei voi kuin nauraa näille pelleille!

      • eräs toinen

        Minkälaiseen yhteiskunta-luokkaan sinä sitten kuulut?


      • teery
        eräs toinen kirjoitti:

        Minkälaiseen yhteiskunta-luokkaan sinä sitten kuulut?

        Miksi pitäisi välittää sosionomisesta ryhmittelystä?
        Oletko sinäkin niin pinnallinen, että ihmisten luokittelu kiihottaa?
        Tunnetko itsesi jotenkin ylväämmäksi, kun etenet luokituksessa?

        Ehkä jokaisen tuota luokittelu argumenttia käyttävän tulisi tutkia keillä kaikilla on ja on ollut tatuointeja. Se kertoo kaiken ja tekee tuon tatuointeja vastustavan kommentin arvottomaksi ulosteen jauhamiseksi.


      • eräs toinen
        teery kirjoitti:

        Miksi pitäisi välittää sosionomisesta ryhmittelystä?
        Oletko sinäkin niin pinnallinen, että ihmisten luokittelu kiihottaa?
        Tunnetko itsesi jotenkin ylväämmäksi, kun etenet luokituksessa?

        Ehkä jokaisen tuota luokittelu argumenttia käyttävän tulisi tutkia keillä kaikilla on ja on ollut tatuointeja. Se kertoo kaiken ja tekee tuon tatuointeja vastustavan kommentin arvottomaksi ulosteen jauhamiseksi.

        Taisin erehtyä,

        kysymys oli tarkoitettu tuolle: Eve.24.5.2013 18:10:lle joka kirjoitti mm. ..."Minun yhteiskuntaluokan ihmiset eivät sorru moiseen pinnallisuuteen!".

        Kysyin siltä sen yhteiskuntaluokkaa, josta se kirjoitti. Itseäni kun ei kans mitään väliä tuollaisilla.

        En lukenut kunnolla viestiä, sorry!


    • retyui

      Eiiii...voiko noin stupidoo tyyppiä olla?



      tom jones
      30.5.2013 10:25

      Ovatko tatuoimattomat ahdasmielisiä?

      Eikö suvaitsevaisuutta ole myöskin se, että antaa ihmisen kertoa oman mielipiteen, vaikka se olisi vastaan omaa näkemystä.


      Itse ei ole suvaitsevainen ja vaatisi sitä muilta!!
      :)) missä saunan takana tällänen aivokuollut on pantu alulle?

      Ja kyllä. Periaatteesta en hänen avauksiinsa kirjoita, koska hänellä ei ole aikomustakaan keksustella. Pelkkä provo!

    • rteutru

      tom jones
      4.6.2013 11:31

      Ei ole tarkoitus puuttua toisten ELÄMIIN, vaan ainoastaan neuvoa ja opastaa. Ikävä kun niin monet katuvat tatuointejaan.



      Jaahas, onko joku joskus havainnut kyseisen herran oapstukset ja neuvot?
      Monasti kyllä mainitsee niitä jakelevan. Omiin silmiin ei ole muutamaan vuoteen yhtäkään osunut. Ja ei herjat ja puhdas v....lu ei ole sitä.

    • winnershitsoooll

      Tällaisia sankareita nämä tyhjäihopellet ovat


      "
      ihmettelijä.
      26.6.2013 07:35
      Buahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

      Sinä et vedä ketään muuta kuin äitiäsi, motherfucker. Tämä oli viimeinen viesti tähän keskusteluun, joten hävisit taas, surkea luuseri tatskapelle!!!!!!!!! "


      Niin rohkeaa sanaa. Upeata, että lapset saavat itseleen EDES netissä voittaja fiiliksen!

      • daivarinbroidi

        Aijai...huonoo kun astuit idiootin varpaille. Nyt tyyppi nylkyttää koiransa kuoliaaks ja lähtee mukiloimaan mummoja.
        Kirjoituksen ulkoasu kertoo hyvin hyvin huonosta itsetunnosta, kun kokee netin ulostenurkkauksen oman itsetunnon pönkittämiseen noin suurena asiana.

        Mut tota samaa skeidaahan täält aina tulee. Päivän parhaat naurut täält saa silti.


    • observoija

      tom jones
      1.7.2013 09:58
      Erittäin samaa mieltä, en minäkään ole ketään tatuoitua arvostellut vähä-älyiseksi, enkä suinkaan pyri päättämään heidän asioistaan heidän puolestaan.




      * * *
      Hahhhhhhh...*kierii lattialla* onko itsepetoksella rajaa kysyn?

    • observoija

      Hahhhhh..ei voi kuin ihmetellä itsepetoksen määrää!
      Sanat "minä en pidä tatuoinneista" siis on jokin kompensoiva yhtälö?
      On se vaan niin koomikko!
      Luulee, että vain viimeiset sanat painavat. Ikävää, mutta täällä ollaan tarkkailtu jo vuosia.


      * liibaa*laabaa*

      tom jones
      1.7.2013 11:16

      Et voi löytää mitään valheellista sanoistani: "Minä en pidä tatuoinneista".

    • huhuhhhh

      Niin puhdasta idiotismia ja kertoo mikä on miehiään tuo koomikkomme.
      Pakko lisätä tänne ettei vaan huku ja unohdu.


      *llibaustajalaabausta*

      tom jones
      1.7.2013 16:40
      Nimenomaan eivät tatuoidut voi yht'äkkiä alkaa kertomaan miten heihin tulee suhtautua tai miten he pitävät et-tatuoimattomia tietämättöminä. Erilaiset ihmiset ovat aina herättäneet kummaksuntaa, jopa pienet lapset tietävät etteivät tatuoidut ole tavallisia normaaleja ihmisiä.

    • FYIU

      Tyyppihän on "masinoija", tai kirjoittaa kummenillä eri nikeillä. Miten muutoin hiljaisella areenalla voi saada tunnissa yli kummenen kommenttia, jotka ovat sitä hyvin tuttua kaavaa noudattavaa?

      Eivät voi tajuta kuinka, ovat niin kuvottavia jne.

      Nykyisen avauksen alku on täysin sama, kuin erään kirjoittama aiemmassa avauksessa.
      Totaalista fulaa, äölkää kommentoiko hänen avauksiin niin säästytte hermojen menetykseltä. Rationaalinen järki ei kestä moista typeryyttä.

    • älyhoiiiii857859

      Hahhhhh.
      Ei nähtävästi tomppa, no hänen värväämänsä hihhuli kuitenkin.

      Tatuoinnit eivät nähtävästi ole ulkonäköä muokkaavaa vaan älyn heikkoutta, kun yrittää päästä raukka rasistin leimastaan. Kivaa pyristelyä ja menee tekstissään silti leikkaamaan koko johtoajatuksensa palasiksi kertoessaan, että ulkonäkö on luojanluomaa ja sitä voikin stailata suuntaan ja toiseen.
      Skitsoa!

      Hhahhhhhhh

      Ulkonäkö sen sijaan on Luojan luomaa, toki sitä voi stailata parempaan ja huonompaan suuntaan, vaikkapa tatuoinnilla.

    • emmäkestä!!

      Ei sillä hullulla ole kaikki hyvin pääsään.

      Kehtaa väittää esim. ettei kellään ollut ns. hihoja 3000 vuotta sitten. Kehtaa mongertaa jotakin ettei niin ole vielä vaikka linkkiä lyö pöytään. Kas kummaa ettei alkanut selittämään mikä on tatskattu "hiha".

      tom jones
      9.7.2013 06:3
      Itselleni nuo ns. hihat edustavat tatuoinnin yhtä suurinta muotivillitys. 3000 vuotta sitten ei kenellekään ollut mitään hihatatuointeja.

      Vastine esitettiin linkillä:
      http://siberiantimes.com/culture/others/features/siberian-princess-reveals-her-2500-year-old-tattoos/

      Eli älä ala keuliin jollet tiedä mistä puhutaan!

    • Arnold 20,2 cm

      Miksi te tatoopellet ette voi kirjoittaa otsaanne "FUCK" jos niin kivaa ja ainutlaatuista on?? Tom Jones edustaa sivistyneisyyttä ja älyä täällä verrattuna teihin laumaeläimiin.

      • totuustaivaasta

        Hänen tuo yläpuolella osoittama onanointi ei edusta minkäänlaista sivistyneisyyttä!
        SIVISTYNEEN persoonan ei tarvitse solvata ketään, varsinkaan alempiarvoisina pitämiään yksilöitä. SIVISTYNYT persoona osaa alentua ja myöntää virheensä. Heillä on tarpeeksi älyä siihen. Puolustus on paras hyökkäyksen aloitus!

        Asiaa voit todellakin kysyä keneltä tahansa AIDOSTI sivistyneeltä ihmiseltä.


    • räkänauru

      "tom jones
      23.7.2013 10:40

      En minäkään ole lähtenyt heittämään ensimmäistä kiveä, enkä ole tuominnut ketään. Mitä nyt joskus ehkä vähän turhankin kärkkäästi maininnut "tatskapelle" sanan."

      Nauroin niin räkäisesti, että tietokoneen ruutuun ilmestyi jotain limaista.

      • 990940646646

        Hienoo.
        Toi menikin mult ohi, mut ei oo uutta, ku jones herää kukonlaulun aikaan, et saa olla EKA unelmiensa sivustolla kirjottamassa tutinoita ja taputtamassa selkäänsä.

        Ultimaattisen hykerryttävää, kun tyyppi teki avauksen, saman...jäi varmaan jotakin sanottavaa avaukseen? Hahhehhh...

        Huvittavaa kyllä toi kommentti taas. Ehä minä ku ne muut...voi tauti tota itsepetoksen määrää!!


    • observoija

      Hahhhhhh vuoden paras!!
      Ei nyt tietenkään jonesin tomppa, vaa se kolmas persoona, sikaniskajuntti.
      Kuinkas nyt on niin kauheeta ku yleistetään ja haukutaan. Mutta ei ole kauheeta ku haukkuu ja yleistää tatuoituja. Jollakulla on varsin herkkä hipiä!!


      nyt riitti
      24.7.2013 11:37
      Nyt paljastui sinun ideologiasi. Jos jotain ihmistä ei viehätä tatuoinnit, on hän automaattisesti *********, joka hakkaa naistaan? Kyllä kuule jokaisella ihmisellä, jopa sinulla, on ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia jotka eivät silmää miellytä ja sitäpaitsi tatuointi on "itse aiheutettu". Yritä nyt edes hieman hävetä tuollaisten puheiden jälkeen, vai osuiko jokin kommentti niin kipeästi, että menetit hermosi?

      • räkis

        Räkänauruu taas. Noihan on idiootimpia ku kuvittelin.
        Tyypillisii koulukiusaajia ku kiusattu hankkiikin isobroidin hakkaamaan ne ni sit ollaa niin nynynyyyy yhyyy.
        Sama jatku ku joutuu sietää samantyypin kommentointia. Tom jones on tarjonnut sitä jo H E L V E T I N kuus vuotta.
        Kasvais aikuisiks


      • fgbnfg

        Luin just äsken tuon saman. Olen monesti miettinyt, että onko tässä enää kyse pelkästä trollaamisesta vai onko sillä oikeasti paha mielenterveydellinen ongelma? Eihän se mikään fiksu ole, ja puhuu jatkuvasti itsensä pussiin huomaamatta sitä lainkaan, mutta nuo jotkut viestit niinkuin yllä, ovat todella omituisia jopa trollin suusta.


      • pahaongelma
        fgbnfg kirjoitti:

        Luin just äsken tuon saman. Olen monesti miettinyt, että onko tässä enää kyse pelkästä trollaamisesta vai onko sillä oikeasti paha mielenterveydellinen ongelma? Eihän se mikään fiksu ole, ja puhuu jatkuvasti itsensä pussiin huomaamatta sitä lainkaan, mutta nuo jotkut viestit niinkuin yllä, ovat todella omituisia jopa trollin suusta.

        Voihan se olla, että se alkoi trollaamisena, mutta koska Tomppa on käynyt urputtamassa täällä jo niin monta vuotta, siitä on voinut aikojen saatossa kehittyä mielenterveydellinen ongelma. Kyllähän ihminen masentuu tai kieroutuu helpomminkin jos velloo vain sellaisissa asioissa mitkä vaivaa häntä ja joista ei pidä, eikä lainkaan näe missään mitään positiivista vaan vain pelkkää negatiivisyyttä tai skeptisyyttä.


      • säälittäämuttatotta
        pahaongelma kirjoitti:

        Voihan se olla, että se alkoi trollaamisena, mutta koska Tomppa on käynyt urputtamassa täällä jo niin monta vuotta, siitä on voinut aikojen saatossa kehittyä mielenterveydellinen ongelma. Kyllähän ihminen masentuu tai kieroutuu helpomminkin jos velloo vain sellaisissa asioissa mitkä vaivaa häntä ja joista ei pidä, eikä lainkaan näe missään mitään positiivista vaan vain pelkkää negatiivisyyttä tai skeptisyyttä.

        Kyllä, on alkanut trollaamisena. Teksti ollut aikoinaan tyypillistä piikittelyä ilman suurempaa tarkoitusta. Näitähän näkee kaikilla saiteilla missä popula on asiaansa hyvin omistautuneita. Muurahaiskekoa on kiva sohia, kun saa aikaan kuhinaa hyvin helposti.

        Mutta nyt siihen on tullut selkeästi addiktio. Ja eihän se tervettä ole, addiktio on aina sairaus olipa se kevyttä tai voimakasta. Heti aamusta pitää heittää kommenttia kehiin ja jatkaa sitä muutaman tunnin välein iltaan saakka.
        Toki voi näytellä ettei ole ongelmaa ja vähentää kirjoittamista, mutta tuo vuosikerta taakkanaan ei millään pysty vakuuttamaan ketään etteikö silti klikkaisi sivua auki ja lukisi.

        Pahimillaan teksteistä pystyy nähdä jo "puhtausopin" selkärankaa. En ihmettelisi lainkaan niitä muita suosikki kirjanmerkkejä hänen koneellaan.
        Kun vauhkoonnutaan jo siinä määrin, että keksii edes ottaa esiin luonnonvalintaa jne on mieli hyvin synkillä vesillä.

        Enään tekstit eivät naurata surkuhupaisuudessaan vaan ajoittain itse jopa säälin hänen mieltään.


      • reyeryer
        säälittäämuttatotta kirjoitti:

        Kyllä, on alkanut trollaamisena. Teksti ollut aikoinaan tyypillistä piikittelyä ilman suurempaa tarkoitusta. Näitähän näkee kaikilla saiteilla missä popula on asiaansa hyvin omistautuneita. Muurahaiskekoa on kiva sohia, kun saa aikaan kuhinaa hyvin helposti.

        Mutta nyt siihen on tullut selkeästi addiktio. Ja eihän se tervettä ole, addiktio on aina sairaus olipa se kevyttä tai voimakasta. Heti aamusta pitää heittää kommenttia kehiin ja jatkaa sitä muutaman tunnin välein iltaan saakka.
        Toki voi näytellä ettei ole ongelmaa ja vähentää kirjoittamista, mutta tuo vuosikerta taakkanaan ei millään pysty vakuuttamaan ketään etteikö silti klikkaisi sivua auki ja lukisi.

        Pahimillaan teksteistä pystyy nähdä jo "puhtausopin" selkärankaa. En ihmettelisi lainkaan niitä muita suosikki kirjanmerkkejä hänen koneellaan.
        Kun vauhkoonnutaan jo siinä määrin, että keksii edes ottaa esiin luonnonvalintaa jne on mieli hyvin synkillä vesillä.

        Enään tekstit eivät naurata surkuhupaisuudessaan vaan ajoittain itse jopa säälin hänen mieltään.

        Huono näyttelemään muita. Yrittäisi edes käyttää muita sanoja, kuin "omissa" lauseissaan tuo esiin.

        Sairaus näkyy noin parhaiten. Pakko päästä kommentoimaan kymmenillä eri nimimerkeillä.


      • fhfhfhfhfhfhfh
        reyeryer kirjoitti:

        Huono näyttelemään muita. Yrittäisi edes käyttää muita sanoja, kuin "omissa" lauseissaan tuo esiin.

        Sairaus näkyy noin parhaiten. Pakko päästä kommentoimaan kymmenillä eri nimimerkeillä.

        Nimenomaan toi useilla eri nimimerkeillä samanaikaisesti kirjoittaminen ja "itsensä kanssa keskustelu" on selkeä oire jostakin mielenterveydellisestä ongelmasta, etenkin kun tää koko juttu on jatkunut hänen osaltaan näin pitkään.
        Lievää skitsofreniaa ehkä? Sillä on havaittavissa ainakin tarkkaavaisuuden ja keskittymisen häiriöitä, se ei ymmärrä suurinta osaa viestejä, mitä joku sille kirjoittaa eikä se osaa lainkaan vastata siihen mitä sille on sanottu, se voi alkaa yhtäkkiä puhua jostain täysin muusta asiasta. Paranoiaa, koska se kuvittelee, että tatuoidut on jokin valtava uhka. Masentunutkin se varmaan on, koska kaikki on koko ajan hänen päässään niin negatiivista. Eri nimimerkkien käyttö ja niiden aiheuttama "multipersoona" voisi johtua mielentilavaihteluista. Sosiaalinen toimintakyky voi olla olematon, koska se roikkuu ympäri vuorokauden netissä.
        En tiedä onko skitsofreniaa, mutta jokin mielenterveydellinen ongelma sillä on pakko olla. Normaali ihminen, joka olisikin vaan "ihmisryhmävihaaja", ei käyttäydy noin. Toisaalta tämänkaltainen vihaaminen vissiin lasketaan lieväksi mielenterveydelliseksi ongelmaksi. Harhaluuloa se ainakin on.


    • Kysyjä3000

      Onko tom jones sama tyyppi joka kansalaisaloitesivustolla tekee aloitteita kuten: Tatuointien täyskielto alle 18-vuotiaille ja on myös kamppaillut e-piilereiden kieltämisen puolesta ja abortin kieltämiseksi. Uskonnollinen hullu?

      • huhhhhhfjfkfk

        En yhtään ihmettelisi.
        Hihhulointi tuossa takana voisi hyvin olla kyseessä.

        Samako tyyppi heittänyt noi kieltelyt?
        Uskomatonta shittii!


      • fhfhfhfhfhfhfh

        Se on parissa viestissä viime aikoina heittänyt pienen viittauksen siihen mitä Jumala sallii ja hyväksyy, ja mikä on Jumalan luomaa, joten todennäköisesti sillä on jonkin sortin taipuvaisuutta uskonnolliseen kiihkoiluun, etenkin kun törsää näin paljon aikaa jonkin asian tuomitsemiseen nettipalstalla mikä ei ihan oikeasti aiheuta mitään haittaa hänen omalle lähipiirilleen. Sillä vaikuttaisi olevan myös pelottavan hämärtynyt todellisuudentaju.


      • totuus!!!
        huhhhhhfjfkfk kirjoitti:

        En yhtään ihmettelisi.
        Hihhulointi tuossa takana voisi hyvin olla kyseessä.

        Samako tyyppi heittänyt noi kieltelyt?
        Uskomatonta shittii!

        Kyllä. Tää kertoo kyllä vakavasta asenne vammasta osalla vihaajista.
        Epäilen itsekkin jtn uskontokuntaa, tai äärioikeistoa.


        Turn off
        7.8.2013 14:35
        Sinun tukisi tehdä jotain tuolle vihamielisyydellesi, vaikka mennä puhumaan psykiatrin kanssa.
        Tulet huomaamaan elämäsi aikana vielä monta kertaa olevasi poikkeava tatuointiesi kanssa. Ei sellaista suvaitsevaisuutta ole, että pitäisi hyväkyä kaikki oudot ja vinksahtaneet ihmiset.


    • huohhhhh

      Hahahhhhhhh


      tom jones
      4.8.2013 11:55
      Monet eivät huomaa sitä omaa suvaitsemattomuuttaan. Ei kaikkien tarvitse hyväksyä, eikä tykätä tatuoinneista. Silti voi olla erittäin suvaitsevainen.


      Hahahhhhhhhh
      Voi hyvänen aika. Hirvittävä pyristely osoittamaan ettei olisi rasisti. Rasismi, tässä yhteydessä ulkonäkörasismi on suvaitsemattomuutta. Niin simppeliä.
      Kukaan tatuoimaton ei täällä oleta, että kaikki tykkäisivät tatuoinneista. Tatuoidut viis veisaavat siitä ettei kaikilla ole tatuointeja...tatuoitujen mielestä kaikilla ei tartte olla tatuointeja. Mutta tomppapa kuvittelee, että jokaisen kuuluisi niitä vihata.

      Voi puhä yksinkertaisuus! Vaakakuppi kääntyy niin tompan puolelle suvaitsemattomuudessaan.

    • hahahher

      Yöhoitaja
      6.8.2013 18:15
      Ollaan huomattu, että tämä sama trolli pyörii panettelemassa ja mustamaalaamassa Jonesia, vaikka eihän näistä keskusteluista pitäisi kenenkään loukkaantua? Vielä vaikeampaa tulee tatuoidulla olemaan livessä, jos kuvittelee tavallisten ihmisten tykkäävän tatuoinneista. Suomalaiset ovat sen verran konservatiivista kansaa, että tästä muoti-ilmiöstä ei tule pysyvää. Merkit on jo hyvin näkyvissä. Tatuointeja poistetaan enevässä määrin.


      Hahhhahh

      Hurraa!

    • ääsfak!

      Naftaliinista esiin.

      Alkaa tyypillä mopo karata käsistä taas.

      Niin hauskaa oli jälleen aamu klo 7-9 ainenkin sellasita soopaa hanurista.

      Nyt lapset eivät opi mitään ympäristöstä. Eivät saa vaikuttimii vanhemmiltaan ei keltään muulta, kuin vain omasta mielestään.

    • 123458

      Etsinkin tätä ketjua yksi päivä. Kiitos esille nostosta. Vastaan tänne mieluummin kuin hänen ketjuun, kun vastaukseksi saa vain vastakysymyksen puusilmällä.

    • kuuntelen tomppaa ;)
      • mnvvc

        Tomppa tai hengenheimolainen, yksi lysti...



        Tatuoimaton täti
        1.4.2014 07:47

        Eniten ihmetyttää nämä lässytykset, ettei nykyaikana haittaa työnsaantia tai etteivät ihmiset enää suhtaudu epäilevästi tatuoituun heppuun. Tämä on toiveajattelua, jota ei usko vanha erkkikään. Tatuoitu on aina tatuoitu ja tällaisena muut hänet näkevät, mielenköyhänä...!

        Maailman vanhin ja huonoin provo! Niin huono että ansaitsi vain tänne vastaamisen.


      • aldöj aslkjaslk

        Ihmiselle on tyypillistä mitätöidä sellaiset ihmiset, jokta ovat eri mieltä kuin itse on. Ihan riippumatta siitä mistä on kyse. On hyödyllisempää oppia eriävistä mielipiteistä kuin mollata niitä - mutta ethän sinä sitä tee.


      • mnvvc
        aldöj aslkjaslk kirjoitti:

        Ihmiselle on tyypillistä mitätöidä sellaiset ihmiset, jokta ovat eri mieltä kuin itse on. Ihan riippumatta siitä mistä on kyse. On hyödyllisempää oppia eriävistä mielipiteistä kuin mollata niitä - mutta ethän sinä sitä tee.

        Et tainnut lukea tätä viestiketjua?

        Tähän on kerätty juurikin mainitsemasi kaltaisten ihmisten tekstiä.
        He mitätöivät tatuoidut naurettavan lapsellisilla kirjoituksilla. Ja kyllä silloin katson oikeudekseni vastata samalla.

        Jos sanoillasi viittaat suoraan edelliseen kirjoitukseen niin mitäköhän siinä on opittavaa?
        Että tatuoitu on mielenköyhä?


    • 77896464

      tom jones
      16.4.2014 17:00
      Ei edellinen kirjoittaja mitään huutanut, vaan ihan asiallisesti totesi. Sinun vietisi sitten taas on malliesimerkki siitä, mitä tulee kun laittaa hienoja sanoja peräkkäin ymmärtämättä sanojen merkitys. Siitä tulee siansaksaa.

      Samoin ovat nämä muotitauoinnit, joita teinit itselleen halajavat. Niistä tulee sianpaskalta näyttäviä ihovaurioita.

      ....jälleen kerran loistavaa osaamista tuolta yli-ihmiseltä. Taputuksia!

    • jebss

      Ansaitsee ylösnoston.

    • jebss

      tom jones26.11.2014
      Minun ikäluokan miehet halveksivat tatuoituja räkänokkia, olette Jari Sillanpään kanssa samassa kategoriassa. Ei toivottuja.


      Oi kuinka kaunista mielenkirkkautta.

    • jebss

      Eihän tom jones ketään solvaa, ei tietenkään.


      tom jones27.11.2014 17:55
      Ota vaan vanha vihtahousu tatuointi, olosi tuntuu varmaan paljon nuoremmalta ja voit jatkaa "komentointiasi" samanhenkisten seurassa, hehee.

    • Jihuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Onneksi koko ketju poistettiin :)! Siis se "lopullinen päätös" ketju .. Ihan älytöntä menoa, toivottavasti ei vähään aikaan ilmaantuisi uusia "keskustelun aloituksia" .

    • Seuraaja94

      Tehdaspena 28.11.2014 20:550 SULJE
      Mitäpä jos sinä työntäisit pääsi perseeseesi ja imisit munaasi?

      Ajatella, itse pitää tatuoituja lapsellisina, mutta itse käyttäytyy kuin kakara! :D ei ollut Tompan tekstiä, mutta oli pakko kopioida :)

    • Voijumalauta

      Tehdaspena
      28.11.2014 22:00
      0
      Sulje
      Ja suurella todennäköisyydellä tatuoitu nainen eli prostituoidulta näyttävä ihmisraunio. Naisella tatuointi tarkoittaa että on yleinen ja edullinen. Siitä kannattaa aina vihjaista, auttaa miehiä tekemään päätöksen


      Ja samaa paskaa suoltaa edelleen !!

      • huohhh

        Tänne vaan talteen. Ei huku viestien joukkoon heidän ylilyönnit.
        Ovat saaneet mekastaa, kuin suomalainen pellolla liian kauan niin kuvittelevat, että kaikki on sallittua.


    • huohhhh

      tom jones30.11.2014 17:55
      En oikein ymmärrä tuota - et osaa pitää itseäsi asiallisena -kommenttia. Olen työni puolesta erittäin asiallinen ja pidetty, siviilipuolella mukana monessa harratustoiminnassa ja aina minuun on suhtauduttu asiallisesti. Tatuoituja ihmisiä on vaikea ymmärtää ja he ovat mielestäni kummallisia, kun vapaaehtoisesti haluavat vahongoittaa itseään, siis kaukana asiallisesta.


      Oikeesti omaako tyyppi aivot vai onko muutoin vain arvostelukyvytön ja sokea omille teksteilleen?
      Tekstihän on, kuin jonkun psykopaatin manifestista: käyttäydyn oikein hyvin, mutta on tilanteita, että on pakko listiä väärään uskovia. Huhuh...

      • voiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Sekopää mikä sekopää -.-.. Mister Perfect catch omasta mielestään. Muistuttaa hälyyttävän paljon narsistia. Onks ketään muu samaa mieltä?


      • yleistäjä
        voiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Sekopää mikä sekopää -.-.. Mister Perfect catch omasta mielestään. Muistuttaa hälyyttävän paljon narsistia. Onks ketään muu samaa mieltä?

        Täysi narsisti.
        Sitä kuvaa parhaiten se, kuinka ei vastata kysymyksiin, jos vastaus olisi naula oman akendan arkkuun vaan pyritään kääntämään sana nurin oman asian puolelle vastakysymyksellä.
        Kys. henkilö ei tosin osaa tätä edes kovin hyvin, liian läpinäkyvää.

        Kyseisen kaltaiset henkilöt porskuttavat yleisesti pienen työ-,kaveripiirin kuninkaana. Pahimmat alistavat lähemmäisiään.
        Yleisesti tämän taudin nujertamat henkilöt saavat sakin hivutuksen nakkikioskilla, tai päätyvät vaimonsa tappamiksi, kun sanovat ääneen ajatuksensa väärässä paikassa ja kun sana/teot saavuttavat rajapinnan.

        Parasta lääkettä tällaisille henkilöille näin netissä on olla huomaamatta heitä. Tällöin he sortuvat ylilyönteihin, jolloin voi toimia. Hän elää huomiosta!
        IRL kova kovaa vastaan ja jos et kykene, joku siihen kykenee vaikka suomikansallisin urheiluvälinein.


      • breivikin tomppa

        Tompalla ja Breivikillä tuntuu olevan paljon yhtäläisyyttä. Saa nähdä milloin tämä koulukiusattu pimahtaa lopullisesti.


    • Sirsirssir

      Puhut täyttä asiaa, nyt kaikki boikotoimaan tämän provon ketjuja. Jätetään pelle omaan arvoonsa.

    • Siis wth??

      Tehdaspena10.12.2014 20:500 SULJE
      Eipä ne 16-vuotiaat räkänokkateinit paljoakaan tutkia aihetta ennen kuvanottamista tai ajattele kehon muutoksia. Sinä voisit mun puolesta vaikka hypätä järveen mukamas asiantuntevina kommentteina.

      Ei ne vankilakundit ole perehtyneet tatuointien historiaan tai merimiehet välittäneet tatuointien hoidosta ja niillä on taatusti vieläkin eniten tatuointeja, eikä millään Yleisillä syyttäjillä.:)



      Lapsellinen äijä tuo tom/pena :D

    • yleistäjä

      Tässähän se tuli.
      Narsisti ei näe omissa tavoissaan mitään pahaa.

      ""tom jones11.12.2014 13:54
      Luepa näitä tatuoitujen viestejä hieman tarkemmin, niistä sitä sivistystä löytyy todella vähän. Lähinnä alatyylisiä kirosanoja ja haukkumanimiä.

      tom jones11.12.2014 14:00
      Kirjoitan kannanottoni erittäin selkeällä ja hyvällä suomen kielellä.""

    • yleistäjä

      Väsyttävä. Ei kykene väittellyyn ja sortuu siihen mitä sanojensa mukaan ei tee.

      tom jones11.12.2014 14:07
      Oho, oletpa sinä olevinasi näppärä, oikea räkäklimppi.

      • räkäklimppi56

        Haha...nyt tyyppi käy yksinpuhelua. Toistelee ettei räkäklimppii oo kirosana. Hahhh...aivot narikassa..ei o kirosana mut oisko haukkumanimi kenties. Ai mut eihän tyyppi solvaa ketää.


      • yleistäjä
        räkäklimppi56 kirjoitti:

        Haha...nyt tyyppi käy yksinpuhelua. Toistelee ettei räkäklimppii oo kirosana. Hahhh...aivot narikassa..ei o kirosana mut oisko haukkumanimi kenties. Ai mut eihän tyyppi solvaa ketää.

        Juurikin, väsyttävää.
        Mutta tätähän se on ollut nämä vuodet. Ei kykene väittelyyn/keskusteluun.

        Tyypillinen vässykkä, joka aloittaa riehumisen, kun sanat loppuvat ja oma näkemys murenee kaikkien silmissä kuonaksi.


    • sovinistinisti

      tom jones
      13.12.2014 23:23

      Muista toki vanha suomalainen sananlasku:

      - akka otetaan, mies saadaan

    • diipadaapa2345

      tom jones
      17.12.2014 09:55
      Ihan samaa voisin sanoa sinusta, mutta en rupea panettemaan tai mustamaalaamaan ketään keskustelupalstoilla.


      tom jones
      18.12.2014 05:31
      Yleistäjä on ottanut elämän tehtäväkseen tatuointi taiteen edistämisen. Miten minusta van jotenkin tuntuu, ettei sekään hanke kuten ei moni muukaan, hänen elämässään ei tahdo asiat onnistua subjektiivisella tasolla.


      Hehhhhhh...yhdessä päivässä kaikki muuttuu. Ei panettele ketään ja kas...

      • ...

        Jos aikuisella ihmisellä ei ole muuta tehtävää elämässään kuin kopioida toisen tekstejä niin on onnetonta. Samanlainen kopio olet koko ihminen, tatuointikin on kopiointi joltain toiselta.


      • Annastina80

        Tehdaspena
        28.12.2014 23:05
        0
        Sulje
        Ei niitä sanomisia täällä haista senkin typeryys. Tosiasiassa tatuoidut ovat todella epähygieenisia heppuja, naiset lumppuja ja miehet jotain kriminaaleja.

        Hahhahah siis kuinka monta eri persoonaa tältä tom/penalta mahtaakaan löytyä?


      • Huokshuokshuokshuoks
        ... kirjoitti:

        Jos aikuisella ihmisellä ei ole muuta tehtävää elämässään kuin kopioida toisen tekstejä niin on onnetonta. Samanlainen kopio olet koko ihminen, tatuointikin on kopiointi joltain toiselta.

        tom/pena taisi löytää itsensä tälle palstalle :D? Ainakin tuosta ... -nimimerkin kirjoituksesta päätellen.


      • 555441
        Annastina80 kirjoitti:

        Tehdaspena
        28.12.2014 23:05
        0
        Sulje
        Ei niitä sanomisia täällä haista senkin typeryys. Tosiasiassa tatuoidut ovat todella epähygieenisia heppuja, naiset lumppuja ja miehet jotain kriminaaleja.

        Hahhahah siis kuinka monta eri persoonaa tältä tom/penalta mahtaakaan löytyä?

        :)) huvittavaa.
        Ei edes yritä peitellä sanojaan eri nimimerkeissä. Joo..aivan sattumaa, että "kaikki" tatuoimattomat täällä käyttävät samoja sanoja/sanontoja...no ei todellakaan.


    • taavirt

      tom jones
      30.12.2014 12:17
      Olen kyllä huomannut kuinka tatuoidut saavat kirjoittaa täällä millaisia solvauksia tahansa ja ne jäävät palstalle. Puhdasihoisille kontrolli on paljon tarkempi ja pelkästään mainitsemalla ihmisryhmiä, joilla on eniten tatuointeja riittää viestin poistamiseen.


      Voi reppanaa. Toiset ne haukkuu ja solvaa. :))

      • Very Much

        todella säälittävää kopioida toisen palstalaisen tekstejä - taitaa sanat loppua; eikö tatuoidulla ole muuta puheenaihetta kuin kirjoittaa loukkauksia? Saman ihmisen kopiointia näyttää olevan lähes kaikki viestit, huomaa helposti tekniikasta kun pitää ottaa nikki ja päiväys mukaan.Säälittävää!


      • ja entä' sitten?
        Very Much kirjoitti:

        todella säälittävää kopioida toisen palstalaisen tekstejä - taitaa sanat loppua; eikö tatuoidulla ole muuta puheenaihetta kuin kirjoittaa loukkauksia? Saman ihmisen kopiointia näyttää olevan lähes kaikki viestit, huomaa helposti tekniikasta kun pitää ottaa nikki ja päiväys mukaan.Säälittävää!

        Kyseinen avaus on tehty lähinnä siitä syystä, koska kyseinen henkilö tahtoo kieltää sanomisiaan.
        Kyllä olen stalkannut häntä noin yhdeksän vuotta.

        Näin hänen ylilyödyimmät sanat tallentuvat ja pyristely siitä "en ole koskaan..." on turhaa.
        Tietenkin sanat kopioidaan nikin ja päivämäärän mukaan. Se on apu ylläpitäjälle.

        Säälittävääkö. Ehkä sinun mielestäsi, sehän on oikeutesi, kertoa mielipiteesi. Tämä on meidän mielipiteemme.


    • taavirt

      tom jones
      29.12.2014 12:55
      Kiitos vaan kunniasta, mutta olen oikein hyvin esillä. Mielestäni palstan ainoa todellinen kuuluisuus.


      Tyyppi on liian aktiivinen täällä. Joka aamu, keksipäivällä ja illalla kommenttia.
      Mennyt aivan ohi tuo upea letkautus "kuuluisuudesta"
      Upeeta hei, olen suoli 24n kuuluisuus. :)) Suomen kaatopaikan ja provo/trolli-taivaan lahja maailmalle.

    • mairemai

      tom jones
      5.1.2015 11:45
      .... Eriasia on sitten kuinka vakavasti tulevaisuudessa voi ottaa tatuoituja henkilöitä. Luultavasti syrjäytyneisyys lisääntyy.

      Huoh*
      Onko ketään missään koskaan käyttänyt enemmän jossitteluita ja arvailuja, kuin kyseinen henkilö?

      Itse päättänyt etten hänen avauksiinsa vastaa.

    • nohuhuhh

      Ei.. mis saunan takana tää on kasvanu. Nähtävästi tatuoitu on vast sillo jos tatuointi näkyy :))

      tom jones
      5.1.2015 18:13
      0
      Sulje
      Onneksi niitä tatuoituja hoitajia on todella vähän, itseasiassa en ole koskaan tavannut.

    • hyihelvetti

      Ei, tauti taas. Valistustyötä suoli24:ssä. Oikeesti?
      No en anna aihetta hänen valistustyön esille tuontiin.

      En kirjoita hänen avauksiin.


      tom jones
      6.1.2015 20:00
      0
      Sulje
      Meillä puhdaihoisilla on pieni, mutta tehokas porukka tekemässä tätä valistustyötä.

    • On se sairas!!!
    • dfhdj

      Hermot lepää, kun ei lue hänen tekstejään. Kuvittelee itsensä niin viisaana, että voi puhua kaikkien tatuoimattomien puolesta.
      Onneksi näin ei ole.

      Ressukka, jolla ei ole muuta elämää, kuin palstalla provoilu vaikka väittää omaavansa harrasteita jne.
      Itse pidän tatuoinneista ja en siltikään saa tuhlattua elämästi aikaa tänne, kuin pari kertaa viikossa.
      Kun katsoo millä syklillä hän on kirjoittamassa. Heti aamusta, keskipäivällä ja illalla. Sama rytmi noin vuoden. Sairas nettiriippuvainen. Älkää antako hänelle tilaa. Kuolee huomiotta jättämällä. Se on ainoa lääke.

      Haaste kaikille: älkää kirjoittako hänen avauksiin ensi viikolla!

      Ihana nähdä mitä hän...eiku anteeks hänen kaverit vastaa tähän. :))

      • jeesmän

        Tottakai otan haasteen vastaan ja nokitan kahdella viikolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe