Pre-op t-nainen ja seuranhaku.

nuorinainen.

Eli onko pre-op t-naisilla minkäänlaisia mahdollisuuksia löytää seuraa naisista tai toisista t-naisista?

Qruiserissa olen jonkin aikaa koittanut löytää seuraa mutta saan jatkuvasti yhteydenottoja ainoastaan miehiltä.

49

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito transnainen

taidat olla transtrender, jos olet pre-op ja kelpuutat kumppaniksi transnaisia.
      pitäis kieltää hoidot tollasilta.

• Juokse sä mutkia aito tollo!!!

• totuus julki!
        azeriel kirjoitti:

Juokse sä mutkia aito tollo!!!

Juokse sinä humma vaikkapa suoraan järveen. Niin hevosen näköinen olet.

• totuus julki! kirjoitti:

Juokse sinä humma vaikkapa suoraan järveen. Niin hevosen näköinen olet.

Paraskin puhumaan ulkonäöstä.

• kbhjhb

Miehet hakee jatkuvasti shemaleja, siksi saat tuollaisia vastauksia.

Onhan pre-oppeja transnaisia paljonkin jotka elävät parisuhteessa naisen tai transnaisen kanssa. Miksi heiltä pitäisi kieltää hoidot?

• AlienIndie

No onhan lesbous aivan yhtä hyvä peruste kieltää hoidot kuin työttömyys. Sellainen henkilöhän ei istu KunnonKansalaisen muottiin, joten turha odottaa yhteiskunnan palveluja. Transsuuntautuneisuudesta sitten puhumattakaan.

• Ai Suomessa vai, ootko käynyt lesbo osastolla täällä? Oot niinku niin tuomittu mieheksi vaikka kävisit prosessin loppuun asti. Sori vaan, mut ei mene läpi, ei ainakaan täällä! :(

• totuus julki!
        azeriel kirjoitti:

Ai Suomessa vai, ootko käynyt lesbo osastolla täällä? Oot niinku niin tuomittu mieheksi vaikka kävisit prosessin loppuun asti. Sori vaan, mut ei mene läpi, ei ainakaan täällä! :(

Sinua pidetään miehenä, koska käyttäydyt kuin mies ja puhut kuin transtrender.

Sinua pidetään miehenä, koska käyttäydyt kuin mies ja puhut kuin transtrender.

Ei kovin naisellista käyttäytymistä sultakaan, mistähän mahtaa johtua.

• totuus julki!
        azeriel kirjoitti:

Ei kovin naisellista käyttäytymistä sultakaan, mistähän mahtaa johtua.

Kuvitteletko sinä siellä pienessä, hevosenpäältä näyttävässä päässäsi, kaikkien ensisijaisesti tavoittelevan naisellista käytöstä?

Kuvitteletko sinä siellä pienessä, hevosenpäältä näyttävässä päässäsi, kaikkien ensisijaisesti tavoittelevan naisellista käytöstä?

En ole sellaista väittänyt, sähän tämän shown aloitit morkkaamalla AP:tä ja sitten vaihdoit nikkiäsi. Nyt voit sitten näyttää oma hevosenpääsi vai olisko kysymyksessä sittenkin virtahevonpää.

• totuus julki!
        azeriel kirjoitti:

En ole sellaista väittänyt, sähän tämän shown aloitit morkkaamalla AP:tä ja sitten vaihdoit nikkiäsi. Nyt voit sitten näyttää oma hevosenpääsi vai olisko kysymyksessä sittenkin virtahevonpää.

Minä olen totuuden henki ja neuvon sinua menemään tänään Vermoon. Voit hankkia juoksemalla vähän heiniä itsellesi.

• AlienIndie
        totuus julki! kirjoitti:

Jos meinaa leikkaukseen päästä niin sen pitäisi olla edellytys.

• AlienIndie
        totuus julki! kirjoitti:

Minä olen totuuden henki ja neuvon sinua menemään tänään Vermoon. Voit hankkia juoksemalla vähän heiniä itsellesi.

Minä tykkään hevosmiehistä, etenkin Esa Åkerlundista.

Juu...ole hyvä vain! ;)

• Chupa Chups
        azeriel kirjoitti:

Juu...ole hyvä vain! ;)

Suurin ongelmasi on se, ettet tiedä missä oikein nyt mennään.

• Onnistunee

On todistetusti mahdollista myös netin kautta. Mutta ei varmaan kannata ilmoituksessa merkitä itseään trans-miksikään.

• P=NP & T-Unit
      • AlienIndie

Et sitten viitsinyt kertoa APlle että et halua PARIsuhdetta...

Miten musta tuntuu että tää koko viesti oli joku naurettava yritys kostaa mulle?

• T-Unit
        AlienIndie kirjoitti:

Et sitten viitsinyt kertoa APlle että et halua PARIsuhdetta...

Miten musta tuntuu että tää koko viesti oli joku naurettava yritys kostaa mulle?

Minulle vapaus ja omistamishaluttomuus ovat tärkeitä; ainoa jonka jokainen voi lopulta omistaa on vain itse itsensä. Siksi laitoin molemmat nimimerkit tuohon näkyviin jotta voi lukea enemmän, jos AP:lla (tai kellä tahansa toisellakin) on kiinnostusta.

Ja tuossa aloituksessa kysyttiin vain seurasta, ei muuta.

Ei minulla ole mitään syytä kostaa sinulle, et ole edes antanut järkevää syytä moiseen. Pahoittelut aiheutuneesta väärinkäsityksestä.

• AlienIndie
        T-Unit kirjoitti:

Minulle vapaus ja omistamishaluttomuus ovat tärkeitä; ainoa jonka jokainen voi lopulta omistaa on vain itse itsensä. Siksi laitoin molemmat nimimerkit tuohon näkyviin jotta voi lukea enemmän, jos AP:lla (tai kellä tahansa toisellakin) on kiinnostusta.

Ei minulla ole mitään syytä kostaa sinulle, et ole edes antanut järkevää syytä moiseen. Pahoittelut aiheutuneesta väärinkäsityksestä.

Kai se nyt on oikein hyvä syy kostaa, jos sanoin välit poikki. Älä kuvittele olevasi jotenkin erityisen hieno ihminen vaikka pohdiskeletkin mielestäsi erikoisen syvällisiä ja olet itsenäisempi ja viisaampi kuin 99% ihmisistä. Samanlaisia anarkismeja ja avioliittoinstituution naurettavaa vanhanaikaisuutta pyörittelee joka toinen teini. Koska et ole erityinen, en tarvitse sinua. Varmasti se ottaa itsetunnolle tajuta olevansa tavallinen ja herättää vihaa sitä "sanansaattajaa" kohtaan joka havahtumisen aikaansai ja asian suoraan sanoi.

• _T-Unit_
        AlienIndie kirjoitti:

Kai se nyt on oikein hyvä syy kostaa, jos sanoin välit poikki. Älä kuvittele olevasi jotenkin erityisen hieno ihminen vaikka pohdiskeletkin mielestäsi erikoisen syvällisiä ja olet itsenäisempi ja viisaampi kuin 99% ihmisistä. Samanlaisia anarkismeja ja avioliittoinstituution naurettavaa vanhanaikaisuutta pyörittelee joka toinen teini. Koska et ole erityinen, en tarvitse sinua. Varmasti se ottaa itsetunnolle tajuta olevansa tavallinen ja herättää vihaa sitä "sanansaattajaa" kohtaan joka havahtumisen aikaansai ja asian suoraan sanoi.

Aha.

• AlienIndie
        _T-Unit_ kirjoitti:

Aha.

Kyllä. On harmillista että sinäkin joudut kärsimään niiden samojen sikojen tekosista, joista minä olen viimeiset 2v kärsinyt, mutta minä en mahda asialle mitään. Et varmasti vertaudu heihin, en usko että olisit yhtä itsekäs ja halpamainen kuin Misaki tai Danza, mutta minun elämääni päätöksesi vaikuttaa TÄSSÄ VAIHEESSA, juuri näiden paskiaisten tekojen jälkeen, niin paljon, että en pysty jatkamaan mitään "etäsuhdetta". Kohdista vihasi heihin, älä minuun. He tämän aiheuttivat.

• 17+13
        AlienIndie kirjoitti:

popkornit mikrossa

• _T-Unit_
        17+13 kirjoitti:

popkornit mikrossa

Mites meinasit sunnuntai illan viettää? Sosiaalipokee katsoessa..? ;D

• 18-18
        T-Unit kirjoitti:

Olet symppis T-Unit :)

• T-Unit ;P
        18-18 kirjoitti:

Olet symppis T-Unit :)

Äläs nyt, minä ihan punastun

• AlienIndie

On se jännä että minulta vaan ollaan vaatimassa että minun on jaksettava tehdä asioita, joihin ei ole energiaa ja jotka koen epämiellyttäviksi, kuten työnteko, ja osattava tehdä asioita, joita en nyt vaan osaa, kuten niin pitkälle menevä itsenäisyys että voisin matkustaa yksin johonkin thaimaaseen, mutta sitten kun joku vaihtaa opiskelupaikkaa ja kieltäytyy vaihtamasta samalla paikkakuntaa jotta minulla olisi seuraa niin se on ihan ymmärrettävää ja normaalia ettei sellaista nyt jaksa.

Aiemmin T-Unitin avautumiset keräsivät miinusta, nyt jokainen sen viesti kerää plussaa kun kävi ilmi että emme olekaan enää väleissä. Tuo Alien-vihanne on kertakaikkiaan käsittämätöntä irrationaalisuudessaan ja tekopyhyydessään. Menkää hoitoon jos ette kestä erilaisuutta.

• T-Unit

Kummallekohan tässä on vaikeaa myöntää itselleen että sinä lemppasit minut? Teit harvinaisen hyvin selväksi ettei ystävyyteni riitä sinulle, minä hyväksyin mielipiteesi ajat sitten (jo ennen kuin kirjoitin ap:lle) ja siirryin elämässä eteenpäin. Tee ihmeessä sinäkin samoin, auttaa varmasti ja ei tarvitse jäädä nuolemaan omia haavojaan. Suosittelen lämpimästi.

• ............

Taitaa olla erittäin harvassa ihmisiä jotka rakastavat työntekoa, se on enemmänkin pakkopullaa jotta saisi palkkaa ja pystyisi elämään yhteiskunnassa. Olisit kuollut nälkään entisessä yhteiskunnassa jossa arvostettiin työntekoa. Tuossa yhteiskunnassa olisit kerjuulla ja kiertäisit talosta taloon anelemassa leipäpalaa ja yösijaa.

Osoittaa erityisen suurta itsekkyyttä että vaatii toista ihmistä muuttamaan samalle paikkakunnalle jotta voisi olla seuranasi. Mitä oikein ajattelet kun kerrot tuollaisia kummallisia päähänpistojasi.

Tuo peukutus on tullut sinulle päähänpinttymäksi. Kuka niitä plussia tai miinuksia viitsii edes seurata. Kun itket saamistasi miinuksista, niitä lätkitään ihan vittuillakseen lisää.

• AlienIndie
        ............ kirjoitti:

Taitaa olla erittäin harvassa ihmisiä jotka rakastavat työntekoa, se on enemmänkin pakkopullaa jotta saisi palkkaa ja pystyisi elämään yhteiskunnassa. Olisit kuollut nälkään entisessä yhteiskunnassa jossa arvostettiin työntekoa. Tuossa yhteiskunnassa olisit kerjuulla ja kiertäisit talosta taloon anelemassa leipäpalaa ja yösijaa.

Osoittaa erityisen suurta itsekkyyttä että vaatii toista ihmistä muuttamaan samalle paikkakunnalle jotta voisi olla seuranasi. Mitä oikein ajattelet kun kerrot tuollaisia kummallisia päähänpistojasi.

Tuo peukutus on tullut sinulle päähänpinttymäksi. Kuka niitä plussia tai miinuksia viitsii edes seurata. Kun itket saamistasi miinuksista, niitä lätkitään ihan vittuillakseen lisää.

"Taitaa olla erittäin harvassa ihmisiä jotka rakastavat työntekoa, se on enemmänkin pakkopullaa jotta saisi palkkaa ja pystyisi elämään yhteiskunnassa. "

No kumman paljon ylpeyttä se siihen nähden herättää.

"Olisit kuollut nälkään entisessä yhteiskunnassa jossa arvostettiin työntekoa."

En olisi vaan olisin liittynyt vaikka merirosvoihin.

"Osoittaa erityisen suurta itsekkyyttä että vaatii toista ihmistä muuttamaan samalle paikkakunnalle jotta voisi olla seuranasi."

Kuten osoittaa erittäin suurta itsekkyttä myös se että asettaa opiskelunsa, harrastuksensa ja toisella puolella suomea asuvien vanhojen kaverien tapaamisen ja kaikki muut kissanristiäiset etusijalle elämänhalun vievästä yksinäisyydestä kärsivälle seuraa pitämiseen nähden, kuten Danza.

"Mitä oikein ajattelet kun kerrot tuollaisia kummallisia päähänpistojasi."

Minäkin ihmettelen miten normaalit ihmiset voivat ajatella niin, että edellä kuvailtu käytös olisi jotenkin hyväksyttävää.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

"Taitaa olla erittäin harvassa ihmisiä jotka rakastavat työntekoa, se on enemmänkin pakkopullaa jotta saisi palkkaa ja pystyisi elämään yhteiskunnassa. "

"Osoittaa erityisen suurta itsekkyyttä että vaatii toista ihmistä muuttamaan samalle paikkakunnalle jotta voisi olla seuranasi."

Kuten osoittaa erittäin suurta itsekkyttä myös se että asettaa opiskelunsa, harrastuksensa ja toisella puolella suomea asuvien vanhojen kaverien tapaamisen ja kaikki muut kissanristiäiset etusijalle elämänhalun vievästä yksinäisyydestä kärsivälle seuraa pitämiseen nähden, kuten Danza.

Minäkin ihmettelen miten normaalit ihmiset voivat ajatella niin, että edellä kuvailtu käytös olisi jotenkin hyväksyttävää.

Erityisen älytöntä tämä on kun huomioi miten kovasti tuo sanoo haikailevansa sen transtyttökommuuninsa perään. Kuvitteleeko hän tosissaan että kaikkien muiden pitää muuttaa hänen luokseen, eikä häntä voi vaatia muuttamaan muualle? Että hänellä on sitten oikeus syyttää muita itsekkyydestä jos he eivät liity siihen kommuuniin juuri HÄNEN kotikaupungissaan?

• ................
        AlienIndie kirjoitti:

"En olisi vaan olisin liittynyt vaikka merirosvoihin."

Et varmaankaan, sehän olisi edellyttänyt tiivistä yhteilöllisyyttä ja raskasta työtä hankkiakseen (huonon) elannon. Elinikäodotekin oli hyvin alhainen. Jos et olisi painanut töitä yhtä paljon kuin toisetkin, muut merirosvot olisi listinyt sinut siihen paikkaan, turhia suita ei syötetty.

"Kuten osoittaa erittäin suurta itsekkyttä myös se että asettaa opiskelunsa, harrastuksensa ja toisella puolella suomea asuvien vanhojen kaverien tapaamisen ja kaikki muut kissanristiäiset etusijalle elämänhalun vievästä yksinäisyydestä kärsivälle seuraa pitämiseen nähden, kuten Danza."

Muilla ihmisillä on elämä eikä silloin haluta istua sisällä lohduttamassa yhtä masentunutta ihmistä. Tuossa tilanteessa sinun pitäisi hakea ammattiapua ja se olisi hyödyksi vieläkin, eikä itkeä täällä kun kukaan ei jaksa kanssasi. Ammattilaiselle maksetaan siitä että kuuntelee.

Nykyinen Suomi on liian helppo elämispaikka luusereille. Rahaa tyrkytetään vaikka ei viitsi kuin istua kotona.

• 3+13
        AlienIndie kirjoitti:

Erityisen älytöntä tämä on kun huomioi miten kovasti tuo sanoo haikailevansa sen transtyttökommuuninsa perään. Kuvitteleeko hän tosissaan että kaikkien muiden pitää muuttaa hänen luokseen, eikä häntä voi vaatia muuttamaan muualle? Että hänellä on sitten oikeus syyttää muita itsekkyydestä jos he eivät liity siihen kommuuniin juuri HÄNEN kotikaupungissaan?

Näetkö tilanteessa ironiaa, kun nimenomaan sinä itket täällä samasta asiasta?

• totuus julki!
        3+13 kirjoitti:

Näetkö tilanteessa ironiaa, kun nimenomaan sinä itket täällä samasta asiasta?

Alienilla on luonnottoman suuret ja poimuiset korvalehdet pään kokoon suhteutettuna.

• P=NP
        AlienIndie kirjoitti:

Jos urputat sekä propagoit jollekulle, tee sitten mieluumin sille joka on oikea kohde äläkä suotta pilaa muiden päivää.

Entä kuvitteletko sinä että tuollaiseen kommuuniin liittyisi kukaan todella hataralla ystävyyssuhdepohjalla? Vain ihan siksi että se olisi iquu, unohtaen kaiken muun? Kuka tahansa, joka tuntee omat rajoitteensa vaatii hieman enemmän aikaa tutustumisessa. Itse näen tällä hetkellä että mainittu kommuuni, jos sellaista koskaan saa aikaiseksi, on hankkeena perustamis kunnossa aikaisintaan viiden vuoden kuluttua, jolloin minullakin on vähän parempi tilanne.

Kuka tässä syyttää ja ketä?

• ..........
        P=NP kirjoitti:

Jos urputat sekä propagoit jollekulle, tee sitten mieluumin sille joka on oikea kohde äläkä suotta pilaa muiden päivää.

Entä kuvitteletko sinä että tuollaiseen kommuuniin liittyisi kukaan todella hataralla ystävyyssuhdepohjalla? Vain ihan siksi että se olisi iquu, unohtaen kaiken muun? Kuka tahansa, joka tuntee omat rajoitteensa vaatii hieman enemmän aikaa tutustumisessa. Itse näen tällä hetkellä että mainittu kommuuni, jos sellaista koskaan saa aikaiseksi, on hankkeena perustamis kunnossa aikaisintaan viiden vuoden kuluttua, jolloin minullakin on vähän parempi tilanne.

Eihän allu voi liittyä kommuuniin kun muut ei halua elättää yhtä laiskaa tyyppiä.

• AlienIndie
        P=NP kirjoitti:

" jos sellaista koskaan saa aikaiseksi"

No niin, eiköhän se todellisuudentaju jossain syvällä sinussakin asu. Koko kommuuni ei ole missään vaiheessa ollut realistinen. Eikä kyse ole pelkästä aikaansaamisesta, vaan siitä ettei kukaan tuollaiseen halua.

• AlienIndie
        ................ kirjoitti:

"En olisi vaan olisin liittynyt vaikka merirosvoihin."

Et varmaankaan, sehän olisi edellyttänyt tiivistä yhteilöllisyyttä ja raskasta työtä hankkiakseen (huonon) elannon. Elinikäodotekin oli hyvin alhainen. Jos et olisi painanut töitä yhtä paljon kuin toisetkin, muut merirosvot olisi listinyt sinut siihen paikkaan, turhia suita ei syötetty.

"Kuten osoittaa erittäin suurta itsekkyttä myös se että asettaa opiskelunsa, harrastuksensa ja toisella puolella suomea asuvien vanhojen kaverien tapaamisen ja kaikki muut kissanristiäiset etusijalle elämänhalun vievästä yksinäisyydestä kärsivälle seuraa pitämiseen nähden, kuten Danza."

Muilla ihmisillä on elämä eikä silloin haluta istua sisällä lohduttamassa yhtä masentunutta ihmistä. Tuossa tilanteessa sinun pitäisi hakea ammattiapua ja se olisi hyödyksi vieläkin, eikä itkeä täällä kun kukaan ei jaksa kanssasi. Ammattilaiselle maksetaan siitä että kuuntelee.

Nykyinen Suomi on liian helppo elämispaikka luusereille. Rahaa tyrkytetään vaikka ei viitsi kuin istua kotona.

Jos annan kunnalliselle terapeutille töitä niin olen taas omalta osaltani pönkittämässä "kaikilla pitää olla työpaikka, vaikka sitten pelkästään surkean yhteiskuntasuunnittelun jälkiä paikkaamassa" ajattelua siinä.

"Nykyinen Suomi on liian helppo elämispaikka luusereille. Rahaa tyrkytetään vaikka ei viitsi kuin istua kotona. "

No siinähän liityt kansallissosialisteihin. Suomi on hyvin helppo maa vallankaappaukselle, kun kellään ei ole aseita ja virkamiehiä ei saa muutenkaa vastuuseen.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

" jos sellaista koskaan saa aikaiseksi"

No niin, eiköhän se todellisuudentaju jossain syvällä sinussakin asu. Koko kommuuni ei ole missään vaiheessa ollut realistinen. Eikä kyse ole pelkästä aikaansaamisesta, vaan siitä ettei kukaan tuollaiseen halua.

Otan tosiaan aikaisemman takaisin. Jos jo tässä vaiheessa implisiittisesti ilmoitat, että minä en ole sellaiseen tervetullut, vaikka sellainen joskus olisikin, kun olen sinun prinsessan tunteita kerran loukannut kieltäytymällä kenkiesi nuolemisesta, niin olet tasan yhtä itsekäst ja häikäilemätön kuin misaki ja danza.

• AlienIndie
        T-Unit kirjoitti:

Kummallekohan tässä on vaikeaa myöntää itselleen että sinä lemppasit minut? Teit harvinaisen hyvin selväksi ettei ystävyyteni riitä sinulle, minä hyväksyin mielipiteesi ajat sitten (jo ennen kuin kirjoitin ap:lle) ja siirryin elämässä eteenpäin. Tee ihmeessä sinäkin samoin, auttaa varmasti ja ei tarvitse jäädä nuolemaan omia haavojaan. Suosittelen lämpimästi.

Joo on tosi radikaalia "elämässä eteenpäin siirtymistä" vaihtaa vaan opiskelupaikka ja postailla epätoivoisia seuranhakuilmoituksia (sanoit suoraan ettei sulla ole mitään ideaa mitä elämälläsi teet pitkällä tähtäimellä eikä tällä hetkellä energiaa juuri mihinkään)

• T-Unit
        AlienIndie kirjoitti:

Otan tosiaan aikaisemman takaisin. Jos jo tässä vaiheessa implisiittisesti ilmoitat, että minä en ole sellaiseen tervetullut, vaikka sellainen joskus olisikin, kun olen sinun prinsessan tunteita kerran loukannut kieltäytymällä kenkiesi nuolemisesta, niin olet tasan yhtä itsekäst ja häikäilemätön kuin misaki ja danza.

No siinä ollaan ainakin samaa mieltä että melkoinen prinsessa ja upea pakkaus jo nykyiselläänkin olen, jos ei muuta :)

Prinsessat eivät myöskään nuole paskaisia kumisaappaita. Onnea sinullekin sen oikean seuran etsimisessä.

• T-Unit
        AlienIndie kirjoitti:

Joo on tosi radikaalia "elämässä eteenpäin siirtymistä" vaihtaa vaan opiskelupaikka ja postailla epätoivoisia seuranhakuilmoituksia (sanoit suoraan ettei sulla ole mitään ideaa mitä elämälläsi teet pitkällä tähtäimellä eikä tällä hetkellä energiaa juuri mihinkään)

"eikä tällä hetkellä energiaa juuri mihinkään"

Kuten typerään ja joutavaan riitelyyn sinun kanssasi, ennemmin käytän sen vähäisen energian kehittävämmin ja postailen niitä epätoivoisia seuranhakuilmoituksia.

Hyvää loppuelämää sulle!

• +++++
        T-Unit kirjoitti:

No siinä ollaan ainakin samaa mieltä että melkoinen prinsessa ja upea pakkaus jo nykyiselläänkin olen, jos ei muuta :)

Prinsessat eivät myöskään nuole paskaisia kumisaappaita. Onnea sinullekin sen oikean seuran etsimisessä.

Tervetuloa T-Unit pahisten kerhoon.

Varmin tapa päästä tänne on koittaa olla ystävällinen Alienille.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Jos annan kunnalliselle terapeutille töitä niin olen taas omalta osaltani pönkittämässä "kaikilla pitää olla työpaikka, vaikka sitten pelkästään surkean yhteiskuntasuunnittelun jälkiä paikkaamassa" ajattelua siinä.

"Nykyinen Suomi on liian helppo elämispaikka luusereille. Rahaa tyrkytetään vaikka ei viitsi kuin istua kotona. "

No siinähän liityt kansallissosialisteihin. Suomi on hyvin helppo maa vallankaappaukselle, kun kellään ei ole aseita ja virkamiehiä ei saa muutenkaa vastuuseen.

Jokainen yhteiskunnassa työtä tekevä tuottaa palveluja ja vaurautta jokaiselle yhteiskunnan jäsenelle. Pitäisikö tämä fakta vaan ignoroida ja tuottaa palveluja ja vaurautta niille lukemattomille ihmisille jotka ovat kaataneet minun niskaani paskaa? Mengelttärelle, joka itse kieltäytyy hoitamasta velvollisuuttaan tarjota minulle palvelua jonka helvetilliseksi portinvartijaksi on pestattu. Misakille, joka käytti raukkamaisesti yhteiskunnan palvelua, poliisia, henkilökohtaisen koston välikappaleena. Valerielle, joka itse käyttää hyväkseen sitä todellisuudentajutonta väitettä, että yhteiskunnan ei kuulu valvoa jäsentensä hyvinvointia verkossa. Tietokonekauppiaille ja perintätoimistoille, jotka ryöväävät minun omaisuuttani mielivaltaisin ja mafiamaisin perusteluin, ihan kyselemättä sitä olenko saanut rahat valtiolta tekemättä mitään vai ihan omaa hikeä kuluttanut niiden kooonsaamiseksi.

• AlienIndie
        T-Unit kirjoitti:

Prinsessaksi ja varsinkin anarkistiprinsessaksi ihmeen paljon kiinnostaa kuitenkin valtaapitävien verentahrimien kenkien nuolenta.

Mutta jos nyt rehellisen mielipiteeni sanon niin liioittelet tuota "kauneuttasi" aika tavalla. Tätä en sano vain koska pitää jotain ilkeää keksiä, olin sitä mieltä koko ajan, en vain kehdannut sanoa. Et ole mitään verrattuna minuun, etkä näytä tavanomaista hintelää nörttipoikaa naisemmalta tai kauniimmalta.

• AlienIndie
        +++++ kirjoitti:

Tervetuloa T-Unit pahisten kerhoon.

Varmin tapa päästä tänne on koittaa olla ystävällinen Alienille.

Juu niin, kuten misaki ja danzakin yrittivät.

• AlienIndie
        T-Unit kirjoitti:

"eikä tällä hetkellä energiaa juuri mihinkään"

Kuten typerään ja joutavaan riitelyyn sinun kanssasi, ennemmin käytän sen vähäisen energian kehittävämmin ja postailen niitä epätoivoisia seuranhakuilmoituksia.

Hyvää loppuelämää sulle!

Minusta taas riitely on kehittävämpää ja järkevämpää tekemistä kuin vammainen puolivillainen etäsuhteilu. Kulutin tuossa jo puoli vuotta pelkästään siihen että odotin odotin odotin Danzan täyttävän lupauksensa ja ottavan minuun yhteyttä, en aio kuluttaa itseäni loppuun ja tuhlata elämääni samanlaisella joutavanpäiväisellä kärsivällisyydellä ja nöyryydellä enää.

• T-Unit
        AlienIndie kirjoitti:

Prinsessaksi ja varsinkin anarkistiprinsessaksi ihmeen paljon kiinnostaa kuitenkin valtaapitävien verentahrimien kenkien nuolenta.

Mutta jos nyt rehellisen mielipiteeni sanon niin liioittelet tuota "kauneuttasi" aika tavalla. Tätä en sano vain koska pitää jotain ilkeää keksiä, olin sitä mieltä koko ajan, en vain kehdannut sanoa. Et ole mitään verrattuna minuun, etkä näytä tavanomaista hintelää nörttipoikaa naisemmalta tai kauniimmalta.

Henkistä väkivaltaa karsastavalle ja katkeran takertuvalle "exälle" neuvon viimeisinä jäähyväisinä sen ettei sinun tarvitse markkinoida "viallista roskikseen heitettyä esinettäsi" muille, vaikka tekeekin jostain kumman syystä kovasti mieli. Turhaa mielikuvien luontia ei tarvitse minun tapauksessa. Luotan täysin pahisten kerhon ja muiden sinua tietämättömämpien ja tyhmempien arvostelu/harkintakykyyn. Kiinnostuneet voivat tarkistaa tavaran ihan itse, kuten kadulla sanotaan :DDD

Mut joo, kyllä sieltä maailmalta löytyy diggari jolle sinäkin kelpaat. Maltat vaan, aika parantaa haavat ja kyyneleet kuivuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe