PÄÄN TÄRINÄ

muitakin oireita on

haluaisin parkison potilailta saada tietoa.Täriseekö pää pieniä jatkuvia nykäyksiä kokoajan.Eli kun katsot peilistä kasvojasi huomaat sen tärinän.

9

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abf

Minulla ainakin leuassa oli tärinää ja kyllä päässäkin. Jäykkyyttä myös Minulla niskalihakset kireällä niin se heijastu myös päähän. Lihaskireys tärinä kömpelyys niska/olka/hartiaseudun kivut jäykät jalat jalan kivut yms
      eli jos on näitä niin varaa aika vaikka yksityisneurologille niin pääset nopeasti

• Parkinnsonko

Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?

• Abf
        Parkinnsonko kirjoitti:

Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?

Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.

• tietoa kaipaava
        Abf kirjoitti:

Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.

mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN

• bargg
        tietoa kaipaava kirjoitti:

mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN

Pk-seudulla esim. Seppo Kaakkola (30 v parkinsonia hoitanut) ja Valtteri Kaasinen

• bargg

Kaasinen siis Turussa, Mehiläisen lekurilistoilla kumpikin. Kaakkola on mun lekuri ja todella pätevä ja mukava, professori

• neurologia

Entäs onko pirkanmaan alueella hyvää esim.Tampereella.

• bargis

Ei ole omaa tietoa mutta Aki Hietaharjua Tampereella on hyväksi mainittu. Googlaa

• GOOGLAAN

KIITOKSIA SULLE TIEDOSTA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe