HEPPABLOGEJA!!

Minä<3

Elikkäs linkkailkaa heppa-/poniblogejanne, ettin luettavia blogeja!! :)

27

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nepsu003
    • hevostelija3

      heppahullujenaatteita.blogspot.fi

    • Minavuan<:
    • Rooosa!

      ridingwithroosa.blogspot.fi

    • Ponsufani<3

      www.my-life-with-ponies.blogspot.fi

      Kertoo 11v tytön elämästä hoitoponinsa kanssa, ratsastustunnit mukaanlukien. Kaikki kiinnostuneet on tervetulleita?(:

    • mellu
    • loveponies!<3
    • bloggajana

      http://ellujaponit.blogspot.fi/

      Blogissani on vasta 5 lukijaa, ja lukijoita kaivattaisiin lisää c: Tervetuloa vilkaisemaan blogiani !

      "Blogissani kerron elämästäni hevosten ja ponien kanssa. Omistan shetlanninponitamman Oonan, joka on päättäväinen ja oman arvonsa tunteva. Blogissani tulee näkemään myöskin ratsastuskoulun hevosia, että yksityishevosia."

    • Pullaponitrulettaa<3

      http://pullaponitrulettaa.blogspot.com

      Blogissani on 9 lukijaa ja niitä kaivattaisiin lisää:)

      Blogissani kirjoittaa 11-vuotias tyttö, josta voit lukea lisää blogista. Minulla on hoitoponi Kasper, 17-vuotias shetlanninponiruuna. Kerron blogissa myös elämästäni ja teen videoita aina silloin tällöin :) Youtube käyttäjäni saa myös tilata! Nimi on youtubessa: Eewwwii

      Tervetuloa blogiini ja katsomaan videoitani youtubeen! :)

    • plöö
    • kkiiap

      http://pikkuponeeeja.blogspot.fi/

      Oma blogini, kerron blogissa elämästäni kahden nf ponin kanssa. Lukemalla selviää lisää!:) Liitythän lukijaksi jos pidät blogistani?:)

    • elka
    • Anna ja Lava

      http://sulaalavaa.blogspot.com/

      Blogi kertoo poneistamme, mukana myös rupaus elämääni... Olen superaktiivinen ja kirjoitan 1-3 kertaa päivässä, kommentoithan, osallistut kyselyyn ja liityt lukijaksi:D♥

    • Ponityttö

      kaksinkulkeeparhaiten.blogspot.fi

      Kerron blogissani enimmäkseen harrastuksistani (yleisurheilu ja ratsastus)
      Kirjoitan ainakin noin. 4-6 kertaa viikossa jos en enemmän.
      Tarvisin blogilleni enemmän aktiivisia lukijoita.
      Voisitko edes kädä kurkkaamassa ja kertoa mitkä asiat olivat hyvin ja missä olisi parannettavaa? :D

    • riding high 3d mmo
    • camijacindy

      Blogi kertoo kohta 18-vuotiaasta tytöstä, 4:stä kauraturvasta ja muista karvaisista ystävistä, välillä myös tallin ulkopuoleisesta elämästä postauksii :) --> http://camillajacindy.blogspot.fi/

    • ElnaJaHepat

      elnanhevoselamaa.blogspot.fi
      Kertoo siis minun hevoselämästäni, ja lukijoita on vasta 6 valitettavasi... Tulkaas vain lukemaan!

    • Ponifani

      Mylifewithponies.blogspot.fi
      Tässä on mun

    • Akuzio55
    • Bloggiii

      http:\\ravurillakentille.blogspot.fi

    • Minäääää
    • loppais

      liittykää lukijaksi ja kommentoikaa! :)

    • ajpson
    • Ehdotukseni

      kakskorvaa.blogspot.fi

      11- vuotias tyttö kirjoittaa unelmiensa rautiaasta pappasuomenhevosesta Hutusta, sekä kääpiökani Ursulasta aktiivisen epäaktiivista blogiaan. Blogi etsii omaa tyyliään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe