uusi maza 6

ja sperma lentää

toi uusi 6 on kuuma.....

16

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehilla maza

Ihan himottaa jo toi maza

• ihme tahmaa

koeajoauton ratti ja penkit oli sen näköset kuin olisi lentänyt jo..

• MAZDA 6

miksi ei ole MPS versiota TAHTOO SEMMOSEN

• Jäi tussahdukseksi

Ei näy liikenteessä lainkaan. Hinnat pois kohdaltaan, vanhanaikainen tekniikka ja ruostepeikko.

• ei uppoo

Ulkonäkö on Mazda6:ssa ainoa hyvä asia!!

• SuperTrolli

- "Ei näy liikenteessä lainkaan" - Kiva asia, kun ei tule koko ajan samanlaisia vastaan
        - "Hinnat pois kohdiltaan" - Koskee onneksi vain köyhiä
        - "Vanhanaikainen tekniikka" - Käytännön keskikulutus ollut ~5.3l/100km (bensiini), ja varustelistassa kaiken maailman tekniikkaa; Sadetutkaa, kosketusnäyttöä, bluetoothia, start-stoppia, automaattista hätäjarrutusta, kaistavahtia .. mutta totta, koskaan ei voi olla liikaa varusteita!
        - "Ruostepeikko" - Koskee onneksi vain myöhempiä omistajia

• Uusi kutonen ostettu
        SuperTrolli kirjoitti:

- "Ei näy liikenteessä lainkaan" - Kiva asia, kun ei tule koko ajan samanlaisia vastaan
        - "Hinnat pois kohdiltaan" - Koskee onneksi vain köyhiä
        - "Vanhanaikainen tekniikka" - Käytännön keskikulutus ollut ~5.3l/100km (bensiini), ja varustelistassa kaiken maailman tekniikkaa; Sadetutkaa, kosketusnäyttöä, bluetoothia, start-stoppia, automaattista hätäjarrutusta, kaistavahtia .. mutta totta, koskaan ei voi olla liikaa varusteita!
        - "Ruostepeikko" - Koskee onneksi vain myöhempiä omistajia

Ostin uuden 2.0l automaatin bensakoneella kaikilla herkuilla. Aivan hieno peli ajella, mutta nuo rengasäänet ainakin kesärenkailla kuuluu hyvin. Talvirenkaiksi ostin kitkat. Ne on varmaankin hiljaisemmat, kun kumiseos on pehmeämpi. Olisiko kokemuksia kellään hiljaisemmista kesärenkaista, kuin alla olevat Bridgestonet? Äänieristyksen lisääminen taitaa olla työlästä ja saako sillä mitään hyötyä?

• Mmaatu
        Uusi kutonen ostettu kirjoitti:

Ostin uuden 2.0l automaatin bensakoneella kaikilla herkuilla. Aivan hieno peli ajella, mutta nuo rengasäänet ainakin kesärenkailla kuuluu hyvin. Talvirenkaiksi ostin kitkat. Ne on varmaankin hiljaisemmat, kun kumiseos on pehmeämpi. Olisiko kokemuksia kellään hiljaisemmista kesärenkaista, kuin alla olevat Bridgestonet? Äänieristyksen lisääminen taitaa olla työlästä ja saako sillä mitään hyötyä?

Itse vaihdoin -11 matukkaan bridget pois heti ja tilalle hankookit, joilla tykkäsin ajella myös ed. autolla.
        Profiili kasvoiviitsosella, muistaakseni 55:een, jyrinät loppui, mutta eihän se mazda vieläkään mikään hiljainen ole, 16" rengas voisi jo saada korkeemmalla profiililla, mutta 17" tuli jo ostaessa vakiona...

• ehkäostan
        Uusi kutonen ostettu kirjoitti:

Kannattaa teetättää ruostesuojaus. Tuo varmaan parantaa äänieristystä myös. Millä profiililla nuo renkaasi ovat? 50, tai 55 profiilin Continental renkaat ovat ainakin hiljaisia. Itsekin harkitsen uuden kutosen hankintaa. Niihin siis edelleen työnnetään Bridgestonen kesärenkaat mukaan. Kitkojen selvä etu tietysti on tuo hiljaisuus. Itse olen 3 talvea kitkoilla ajanut enkä ole niiden kanssa missään vaiheessa ongelmissa ollut.

• Kkarhu.
        ehkäostan kirjoitti:

Kannattaa teetättää ruostesuojaus. Tuo varmaan parantaa äänieristystä myös. Millä profiililla nuo renkaasi ovat? 50, tai 55 profiilin Continental renkaat ovat ainakin hiljaisia. Itsekin harkitsen uuden kutosen hankintaa. Niihin siis edelleen työnnetään Bridgestonen kesärenkaat mukaan. Kitkojen selvä etu tietysti on tuo hiljaisuus. Itse olen 3 talvea kitkoilla ajanut enkä ole niiden kanssa missään vaiheessa ongelmissa ollut.

Itse olen ruostesuojauttanut autoni äänieristysmielessäkin, ja oma kokemukseni on että vaikutus on hyvin marginaalinen.
        Sen sijaan renkaan pehmeys/profiili/leveys vaikuttaa jo huomattavasti meluisuuteen.
        Pelkän äänieristyksen takia en enää ruostesuojauttaisi.

• ehkäostan
        Kkarhu. kirjoitti:

Itse olen ruostesuojauttanut autoni äänieristysmielessäkin, ja oma kokemukseni on että vaikutus on hyvin marginaalinen.
        Sen sijaan renkaan pehmeys/profiili/leveys vaikuttaa jo huomattavasti meluisuuteen.
        Pelkän äänieristyksen takia en enää ruostesuojauttaisi.

Kompromissejä renkaiden kanssa joutuu tekemään. Ekorenkaat ovat yleensä kovaa seosta ja ne ovat äänekkäitä. Tosin kovaa seosta olevat renkaat kuluvat hitaammin. Taitaa uudessa kutosessa olla 45 profiilin renkaat. Tietysti kauppaa tehdessä voi neuvotella rengasasiat mieleisekseen. Ilman muuta talvirenkaat kaupanpäälle.

• Kkarhu.
        ehkäostan kirjoitti:

Kompromissejä renkaiden kanssa joutuu tekemään. Ekorenkaat ovat yleensä kovaa seosta ja ne ovat äänekkäitä. Tosin kovaa seosta olevat renkaat kuluvat hitaammin. Taitaa uudessa kutosessa olla 45 profiilin renkaat. Tietysti kauppaa tehdessä voi neuvotella rengasasiat mieleisekseen. Ilman muuta talvirenkaat kaupanpäälle.

45, huh, kuulostaa aika hurjalta, ja ilm. vielä sitten kovat ekorenkaat?
        No varmasti kelpaa mennä mutkaan ainakin :)

Minulla on ollut monta mazdaa, ja ovat kyllä äärettömän luotettavia ja muutenkin hyviä autoja, mutta tuon meluisuuden takia seur. auto on muuta merkkiä.

http://www.ajovalo.net/Koeajot/Mazda6-13.html

"Melutaso on pitkään ollut Mazdan ongelma eikä uusi kuutonenkaan tältä osin vakuuta ainakaan nastarenkailla varustettuna. Rengasmelu on voimakasta ja nastojen rapina kuuluu selkeästi sisään. Moottori on tyhjäkäynnillä lähes äänetön ja kiihdytyksissäkin ääni on maltillisella tasolla."

Ps. Sivuhuomautus; en ollut uskoa korviani, kun startissa koeajoivatkin uuden golffin nastarenkailla, melkeinpä noissa järjestään on olleet kitkat kaikissa koeajoautoissa ylipäänsä, ja ihan syystä... Niin, risujahan tuo golffi sai aika paljon.

• Hyvälle tuntuu.
        ehkäostan kirjoitti:

Ainakin omassa diesel -kutosessa on 17 ", 55 profiilin gummit.
        Ei mitenkään erikoisen äänekkäät, vaikka ovatkin jotkin itselle oudon merkkiset.
        Mitkä lie Toyot.
        Karkeaan asfaltin uraan osuessa tietysti ääni kovenee, mutta niin se tekee ns. paremmillakin kiekoilla.

• Masaman-65

Juu mulla kans uudessa mazda 6 ensiasennus renkaat toyot alla ja täytyy kyllä sanoa että yllättivät positiivisesti,ei kyllä ole äänekkäät.

• Näköharha?

Mikähän juju siinä on, kun ostin uuden kutosen tummennetuilla takalaseilla, niin minusta tuo takalasi on kyllä ihan normivärinen ja ainoastaan takasivulasit on tummennettu. Miten muilla mazdan omistajilla...?

• Masaman-65

Juuri näin minunkin uudessa masa 6 takasivulasit ovat tummennetut ja takalasi normi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe