Äänekoskella on vaikka kuinka paljon töitä mutta kun paikalliset on niin laiskoja tekemään niin pitää palkata tekijöitä pk-seudulta asti. Töitä olisi vaikka kuinka mutta uumoillaan entisaikojen paperialan palkoista. Teidän milestä varmaan siivoojankin pitäisi tienata 5000e verottomana. Minut kun palkattiin niin sain 3900e kk peruspalkan ja siihen lisät. Eihän se paljoa ole mutta suostuin kuitenkin koska hommat on kuiteski niin helppoja. Nytkin meidän yritys hakee varastomiehiä 2500e kk palkalla mutta paikalliset juipit eivät ole edes kiinnostunu. Työntekijät pitää suostutella helsingistä asti. Hävetkää kaikki äänekoskelaiset. Ette osaa muuta kuin kaljaa juoda ja hakea toimeentulotukea. Meidän eteläsuomalaisten pitää tehdä teidänkin työt.
Työllisyystilanne
13
421
Vastaukset
- Kekekekekekekke
Mikä firma maksaa tuollaista palkkaa? Näkyy yksi paikka olevan auki oikeasti joten ei taida olla provo. Tietoa kehiin. Firman johtajalla näköjään on hermot menossa :)
- fghjsfh
mikäs pelle tämä johtaja09 oikein on, lienee jäänyt lääkkeet ottamatta.
- helppoa rahaa...
Hoitoalalla peruspalkka ei ole edes tuota... Jospa työttömillä kuitenkin kaikki tuet ovat niin hyvät, ettei työnteko kannata?
- Johtaja 09
Äänekoskelaisilta työttömiltä pitäisi ottaa tuet pois niin johan alkaisi työtkin maistumaan. Paikalliset nuoret on niin rapakunnossa että harvasta on edes tekemään töitä. Onneksi etelä-suomessa on kunnollisia nuoria jotka ovat valmiita tekemään töitä. Hävetkää äänekosken työttömät,siellä vaan istutte päivälläkin kaljatuopin äärellä.
- Niina Suhonen
Kerrankin joku puhuu asiaa. Johtaja 09 on varmaan nähnyt tarpeeksi äänekosken narkomaaninuorisoa ja palkannut työntekijät stadista. Niin minäkin tekisin.
- viikonloppu kossu
Ennen oli toisin pk-seudulta tultiin hakemaan työntekijöitä koko keski-suomen ja savon alueita, olivat kunnollisia mitänyt viikonloppu kossut ottivat.
- susirajan taakse
Ota töihin maanviljeijöitä.Toimettomia löytyy Äänekoskeltakin, ainakin näiltä uusilta reuna-alueilta.
He ovat ahkeria toimissaan, paitsi:
Kevätkylvöjen aikaan ja syksyllä sadonkorjuun tienoilla. Sitten on tietenkin marjastusaika ja puhumattakaan metsästysajoista, joista tärkein sesonki on tietenkin hirvestysaika.
Kesälomaa on luonnollisesti pidettävä silloin, kun tilalla ei ole mitään tärkeää menossa, mutta lisälomaa on hyvä saada jos sattuu olemaan mehtähommia.
Kevättalvella on syytä olla joustavat työajat, että ehtii pilkillä käymään. Ja muutenkin, onhan sitä aina jotain puuhaa. Jos ei muuta, klapipinoon joutaa aina nojailemaan.
Mutta muuten maanviljelijät ovat kyllä oppineet tekemään töitä, näin he ainakin itse vakuuttavat asiaa toisilleen. - kiireinen1
Maalla on mukavaa.
- huoh4
Äänekoski - tuo elämäntapatyöttömien mekka.
- katulähetys4ever
Minkätakia haet 2500euron varastomiestä kun TYP:istä saa hommattua 10 orjaa raatamaan ilmaiseksi?
- jars2
mikäs on firman nimi,niin tietäs tulla kysymään töitä??
- Matti Turpeinen
Helppohan se meitä äänekoskelaisia on haukkua. Syntyisit itse insestisukuun jossa poika lapsena saat tehdä äidinkin velvollisuudet. Ei tää helppoa ole ollut. Mutta kovalla ryyppäämisellä ja huumeiden käytöllä tänkin kestää.
T:miäs 43v äänekoski. Naista saanut v -73 ja heti perään -79. Kerran käynyt hesassa vai oliko se kuopiossa,en muista. - Muulla
Ei voi tehdä töitä, eikä muutakaan, kun on ollu KURJA LAPSUUS: Se jatkuu jatkuu vaan, vaikka oon jo yli 60v. Näin kurjaa ei oo kellään!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701