on olla vastaamatta mahdolliselle tulevalle vuokralaiselle tämän sähköpostikyselyyn?
Jo toista viikkoa olen vastausta odottanut eikä vieläkään kuulu mitään.
Miten fiksua isännöintiä
11
471
Vastaukset
- Seppo78
Ei ole fiksua.
Kirjoititko kyseisen sähköpostiviestin humalassa? Itselleni työsähköpostiin puskee tasaisin väliajoin erittäin kyseenalaisia tuotoksia, joiden sisällöstä ei juuri ota selvää. Olen kuitenkin pyrkinyt vastaamaan viesteihin, hyväksi vastaukseksi olen kokenut yo-tutkinnon kielten arviointiperusteista tutun lauseen: "Olemattoman kielitaidon vuoksi lähes tai täysin käsittämätön tuotos."- kumma paikka
En kirjoittanut. Kaikki muut ovat saaneet viestistäni selvää ja vastanneet paitsi tämä yksi ja aiheeseen liittyen ovat kiitoksetkin jo toisaalle lähteneet.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11418057
- ITS...
"Mahdolliselle tulevalle" :)
- Hetkinen----
Tuota noin. Mitä velvollisuutta on isännöitsijällä vastata jonkin "Mahdolliselle tulevalle" vuokralaiselle yhtään mitään?
Varmaan mennyt spämmikansioon.- Palveluhalukkuus?
Hyviin tapoihin kuuluu kirjeisiin vastata. Ja sähköposti rinnastetaan kirjeeseen.
- ....,,,,
Palveluhalukkuus? kirjoitti:
Hyviin tapoihin kuuluu kirjeisiin vastata. Ja sähköposti rinnastetaan kirjeeseen.
Monta tarjouskirjettä tulee viikossa, lehtitaloilta ja muilta toimijoilta, kirjeinä ja sähköpostiviesteinä. En katso toimivani asiattomasti, kun heitän ne paperinkeräykseen vastaamatta niihin, tai poistaessani ne lukematta ja vastaamatta.
- Höpö höpö
Palveluhalukkuus? kirjoitti:
Hyviin tapoihin kuuluu kirjeisiin vastata. Ja sähköposti rinnastetaan kirjeeseen.
Ei isännöitsijän tehtäviin kyllä kuulu vastailla muille, kuin asukkaille.
Jos sähköpostiin tulee viesti joltain "madollisesti joskus tuleva vuokralainen" tyypiltä, niin isännöitsijällä ei kyllä ole mitään velvollisuuksia vastailla tuollaisiin kyselyihin.
- Sishko
Mitä olet kysynyt?
- kumma paikka
Ihan vuokra-asuntoihin liittyviä kysymyksiä.
- ,,,
kumma paikka kirjoitti:
Ihan vuokra-asuntoihin liittyviä kysymyksiä.
Kuulemma sopimuksessa pitää mainita sähköpostiin- ja puhelimeen vastaaminen, että sillai.
- jamjam
,,, kirjoitti:
Kuulemma sopimuksessa pitää mainita sähköpostiin- ja puhelimeen vastaaminen, että sillai.
Tvalla tampereella isännöitsijä ei vastaa edes asukkaalle;) eikä lakimiehen kirjeeseen ;)
Hyvää asiakaspalvelua kaikin tavoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483