Miten fiksua isännöintiä

kumma paikka

on olla vastaamatta mahdolliselle tulevalle vuokralaiselle tämän sähköpostikyselyyn?
Jo toista viikkoa olen vastausta odottanut eikä vieläkään kuulu mitään.

11

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo78

Ei ole fiksua.
      Kirjoititko kyseisen sähköpostiviestin humalassa? Itselleni työsähköpostiin puskee tasaisin väliajoin erittäin kyseenalaisia tuotoksia, joiden sisällöstä ei juuri ota selvää. Olen kuitenkin pyrkinyt vastaamaan viesteihin, hyväksi vastaukseksi olen kokenut yo-tutkinnon kielten arviointiperusteista tutun lauseen: "Olemattoman kielitaidon vuoksi lähes tai täysin käsittämätön tuotos."

• kumma paikka

• ITS...

"Mahdolliselle tulevalle" :)

• Hetkinen----

Tuota noin. Mitä velvollisuutta on isännöitsijällä vastata jonkin "Mahdolliselle tulevalle" vuokralaiselle yhtään mitään?

Varmaan mennyt spämmikansioon.

• Palveluhalukkuus?

Hyviin tapoihin kuuluu kirjeisiin vastata. Ja sähköposti rinnastetaan kirjeeseen.

• ....,,,,
        Palveluhalukkuus? kirjoitti:

Hyviin tapoihin kuuluu kirjeisiin vastata. Ja sähköposti rinnastetaan kirjeeseen.

Monta tarjouskirjettä tulee viikossa, lehtitaloilta ja muilta toimijoilta, kirjeinä ja sähköpostiviesteinä. En katso toimivani asiattomasti, kun heitän ne paperinkeräykseen vastaamatta niihin, tai poistaessani ne lukematta ja vastaamatta.

• Höpö höpö
        Palveluhalukkuus? kirjoitti:

Ei isännöitsijän tehtäviin kyllä kuulu vastailla muille, kuin asukkaille.

Jos sähköpostiin tulee viesti joltain "madollisesti joskus tuleva vuokralainen" tyypiltä, niin isännöitsijällä ei kyllä ole mitään velvollisuuksia vastailla tuollaisiin kyselyihin.

• Sishko

Mitä olet kysynyt?

• kumma paikka

Ihan vuokra-asuntoihin liittyviä kysymyksiä.

• ,,,
        kumma paikka kirjoitti:

Ihan vuokra-asuntoihin liittyviä kysymyksiä.

Kuulemma sopimuksessa pitää mainita sähköpostiin- ja puhelimeen vastaaminen, että sillai.

• jamjam
        ,,, kirjoitti:

Kuulemma sopimuksessa pitää mainita sähköpostiin- ja puhelimeen vastaaminen, että sillai.

Tvalla tampereella isännöitsijä ei vastaa edes asukkaalle;) eikä lakimiehen kirjeeseen ;)
        Hyvää asiakaspalvelua kaikin tavoin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72