Ehkä selitys löytyy psygologiasta.
ESS lehtiartikkelin mukaan vihapuheita yhdistää tyytymättömyys omaan elämään.
Löydetään sopiva kohde tai ryhmä, jota voidaan omasta olosta syyttää ja sitä kautta tartutaan vihapuheeseen.
Taustalla ovat myös mielenterveysongelmat ja päihdeongelmat .
ESS:n jutussa on haastateltu poliisiammattikoulun psygologia sekä nettipoliisia.
Ei muuta, mutta tulee tälläkin palstalla mieleen jopat sun muut
Miksi eräät haukkuvat täällä jatkuvasti viljelijöitä ?
20
150
Vastaukset
- Miksi toiset
lapset heittää hiekkaa toisten silmiin, miksi työpaikkakiusaamista jne vastausta ei taida olla..
- jiikoor
JOPA ON JUURI TÄLLAINEN KAUNAKKO.
- ---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
----
- :(((((((
Ä O
- !!!!
!!!!
- syytaisyy
Suomalainen viljeijää lihotetaan julkisilla varoilla.
- jiikoor
et taida olla mikään ruudinkeksijä ??
osa tuottajahinnasta otettiin Euroopan viljelijöiltä pois ja se korvattiin ns suoralla tuella.
Eihän siinä viljelijälle tullut mitään lisää.
vai pystytkö kertomaan mitä tuli lisää???
Jos jotain julkisella varoillla lihotetaan , niin se on YLI ÄYRÄIDEN PAISUNUT JULKINEN SEKTORI.
JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS , julkinen ala saa jatkuvasti lisää.
kirjoituksesi on täysi FEIKKI - eiks nii
jiikoor kirjoitti:
et taida olla mikään ruudinkeksijä ??
osa tuottajahinnasta otettiin Euroopan viljelijöiltä pois ja se korvattiin ns suoralla tuella.
Eihän siinä viljelijälle tullut mitään lisää.
vai pystytkö kertomaan mitä tuli lisää???
Jos jotain julkisella varoillla lihotetaan , niin se on YLI ÄYRÄIDEN PAISUNUT JULKINEN SEKTORI.
JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS , julkinen ala saa jatkuvasti lisää.
kirjoituksesi on täysi FEIKKIeihän JOPAKAAN VASTAA mihinkään, suoltaa vaan megalomaanisia valheitaan.
- ,.,.
Kaupunkilainen lihotetaan maajussin tuottamalla ruualla....
- jiikoor
,.,. kirjoitti:
Kaupunkilainen lihotetaan maajussin tuottamalla ruualla....
lihotaanhan sitä kun kotimaisen ruoan raaka-aine on priimalaatua ja hyvän makuista
Lisäksi se on maailman puhtainta .
Ps Arlan maidosta Ruotsista oli juuri löytynyt syöpää aiheuttavia aineita.
No sitä dioksiinirehua oli kai syötetty lehmille.?
- ---
---
- ++++++
----
- ---
---
- oikeilla nimillä
Perintötilan saanut tukiaisilla elävä pummi mikään viljelijä ole.
- Omavaraisuuden piikk
"JULKINEN SEKTORI.
JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS" Kenelle sitten ellei valtiolle kuulu näiden palkanmaksu, tukijussin ei kannattaisi miettiä kovin syvällisesti tälläisiä palkanmaksuja, elää nyt kun vielä onnistuu loisia "yrittäjänä". "Yrittäjänä" voi v,,,u ei nyt nousee jo verenpaine, "yrittäjä" saa nauraa hah hah - niin,,,
Omavaraisuuden piikk kirjoitti:
"JULKINEN SEKTORI.
JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS" Kenelle sitten ellei valtiolle kuulu näiden palkanmaksu, tukijussin ei kannattaisi miettiä kovin syvällisesti tälläisiä palkanmaksuja, elää nyt kun vielä onnistuu loisia "yrittäjänä". "Yrittäjänä" voi v,,,u ei nyt nousee jo verenpaine, "yrittäjä" saa nauraa hah hahKaikki lähtee sitä, että maatalous on täysin yhteiskunnan säätelyn alla olevaa toimintaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_unionin_yhteinen_maatalouspolitiikka
Syynä lienee jotain huoltovarmuusjuttuja sun muita kotkotuksia, ajatellaan että elintarvikkeiden saannin turvaamimen pitää olla yhteiskunnan vastuulla. - Ymmärrän kyllä
niin,,, kirjoitti:
Kaikki lähtee sitä, että maatalous on täysin yhteiskunnan säätelyn alla olevaa toimintaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_unionin_yhteinen_maatalouspolitiikka
Syynä lienee jotain huoltovarmuusjuttuja sun muita kotkotuksia, ajatellaan että elintarvikkeiden saannin turvaamimen pitää olla yhteiskunnan vastuulla.elintarvike omavaraisuuden, mutta rehuviljaa "hevostalleille" ja monelle muulle turhanpäväselle rahastusmuodolle yhteiskunnan rahoilla, sitä en!
- hiukset halaki
Nii miksi siitä viljelijää pitää haukkua?
Pitääskö Isäntien myidä talleille kaurat ja heinät täydellä hintaa, mutta tuettomana, eli palautta näiltä osin tuet? Tai sitte pitääs tallilta vaatia kauran tukiosanpalautusta valtiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483