Miksi eräät haukkuvat täällä jatkuvasti viljelijöitä ?

jiikoor

Ehkä selitys löytyy psygologiasta.
ESS lehtiartikkelin mukaan vihapuheita yhdistää tyytymättömyys omaan elämään.
Löydetään sopiva kohde tai ryhmä, jota voidaan omasta olosta syyttää ja sitä kautta tartutaan vihapuheeseen.
Taustalla ovat myös mielenterveysongelmat ja päihdeongelmat .
ESS:n jutussa on haastateltu poliisiammattikoulun psygologia sekä nettipoliisia.
Ei muuta, mutta tulee tälläkin palstalla mieleen jopat sun muut

20

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi toiset

      lapset heittää hiekkaa toisten silmiin, miksi työpaikkakiusaamista jne vastausta ei taida olla..

    • jiikoor

      JOPA ON JUURI TÄLLAINEN KAUNAKKO.

      • ---

        ---


      • ---
        --- kirjoitti:

        ---

        ---


      • ---
        --- kirjoitti:

        ---

        ----


      • :(((((((

        Ä O


    • !!!!

      !!!!

    • syytaisyy

      Suomalainen viljeijää lihotetaan julkisilla varoilla.

      • jiikoor

        et taida olla mikään ruudinkeksijä ??
        osa tuottajahinnasta otettiin Euroopan viljelijöiltä pois ja se korvattiin ns suoralla tuella.
        Eihän siinä viljelijälle tullut mitään lisää.
        vai pystytkö kertomaan mitä tuli lisää???
        Jos jotain julkisella varoillla lihotetaan , niin se on YLI ÄYRÄIDEN PAISUNUT JULKINEN SEKTORI.
        JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS , julkinen ala saa jatkuvasti lisää.
        kirjoituksesi on täysi FEIKKI


      • eiks nii
        jiikoor kirjoitti:

        et taida olla mikään ruudinkeksijä ??
        osa tuottajahinnasta otettiin Euroopan viljelijöiltä pois ja se korvattiin ns suoralla tuella.
        Eihän siinä viljelijälle tullut mitään lisää.
        vai pystytkö kertomaan mitä tuli lisää???
        Jos jotain julkisella varoillla lihotetaan , niin se on YLI ÄYRÄIDEN PAISUNUT JULKINEN SEKTORI.
        JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS , julkinen ala saa jatkuvasti lisää.
        kirjoituksesi on täysi FEIKKI

        eihän JOPAKAAN VASTAA mihinkään, suoltaa vaan megalomaanisia valheitaan.


      • ,.,.

        Kaupunkilainen lihotetaan maajussin tuottamalla ruualla....


      • jiikoor
        ,.,. kirjoitti:

        Kaupunkilainen lihotetaan maajussin tuottamalla ruualla....

        lihotaanhan sitä kun kotimaisen ruoan raaka-aine on priimalaatua ja hyvän makuista
        Lisäksi se on maailman puhtainta .
        Ps Arlan maidosta Ruotsista oli juuri löytynyt syöpää aiheuttavia aineita.
        No sitä dioksiinirehua oli kai syötetty lehmille.?


    • ---

      ---

      • ++++++

        ----


    • ---

      ---

    • oikeilla nimillä

      Perintötilan saanut tukiaisilla elävä pummi mikään viljelijä ole.

      • Omavaraisuuden piikk

        "JULKINEN SEKTORI.
        JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS" Kenelle sitten ellei valtiolle kuulu näiden palkanmaksu, tukijussin ei kannattaisi miettiä kovin syvällisesti tälläisiä palkanmaksuja, elää nyt kun vielä onnistuu loisia "yrittäjänä". "Yrittäjänä" voi v,,,u ei nyt nousee jo verenpaine, "yrittäjä" saa nauraa hah hah


      • niin,,,
        Omavaraisuuden piikk kirjoitti:

        "JULKINEN SEKTORI.
        JULKISEN ALAN PALKAT, ELÄKKEET , LOMARAHAT , VUOTUISET PALKANKOORTUKSET, LOMA-AJAN PALKAT MAKSETAAN JULKISIN VAROIN.VILJELIJÖILTÄ OTETTIIN TULOA POIS" Kenelle sitten ellei valtiolle kuulu näiden palkanmaksu, tukijussin ei kannattaisi miettiä kovin syvällisesti tälläisiä palkanmaksuja, elää nyt kun vielä onnistuu loisia "yrittäjänä". "Yrittäjänä" voi v,,,u ei nyt nousee jo verenpaine, "yrittäjä" saa nauraa hah hah

        Kaikki lähtee sitä, että maatalous on täysin yhteiskunnan säätelyn alla olevaa toimintaa
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_unionin_yhteinen_maatalouspolitiikka

        Syynä lienee jotain huoltovarmuusjuttuja sun muita kotkotuksia, ajatellaan että elintarvikkeiden saannin turvaamimen pitää olla yhteiskunnan vastuulla.


      • Ymmärrän kyllä
        niin,,, kirjoitti:

        Kaikki lähtee sitä, että maatalous on täysin yhteiskunnan säätelyn alla olevaa toimintaa
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_unionin_yhteinen_maatalouspolitiikka

        Syynä lienee jotain huoltovarmuusjuttuja sun muita kotkotuksia, ajatellaan että elintarvikkeiden saannin turvaamimen pitää olla yhteiskunnan vastuulla.

        elintarvike omavaraisuuden, mutta rehuviljaa "hevostalleille" ja monelle muulle turhanpäväselle rahastusmuodolle yhteiskunnan rahoilla, sitä en!


    • hiukset halaki

      Nii miksi siitä viljelijää pitää haukkua?
      Pitääskö Isäntien myidä talleille kaurat ja heinät täydellä hintaa, mutta tuettomana, eli palautta näiltä osin tuet? Tai sitte pitääs tallilta vaatia kauran tukiosanpalautusta valtiolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe