Moron.
Kalliit 130-170 e lenkkarit on nyt historiaa. Ajatus siirtyä käyttämään 20-70 e juoksukenkiä, kun niistä niin on vouhotettu.
Nilkan asento neutraali tai lähes neutraali. Jalkaholvi hieman madaltunut.
Millaisia kenkiä uskaltaa lähteä ostamaan? Tai minkä valmistajan kenkiä?
Neutraali kenkä, mutta pitäisi ilmeisesti olla kiertojäykkä.
Halppisten puolesta huutajat. Olkaat Hyvät!
Halpoihin kenkiin siirtyminen
11
256
Vastaukset
- .,.,.........,.,....
Mene alelaarin luo, sovita ja osta!!!
Eipä merkillä väliä.- Tyhmämaksaatäyttähintaa
Nettikaupan alelaarit parhautta.
- peruslenkkari
Adidas Duramo sopii kaikille.
- 189e asic geeli
tulee kipuja pohkeisiin ja penikka vaivaa
- peuhkori
Onko Duramosta ihan aktiivijuoksijalle juoksukengäksi?
Kokemuksia tästä mallista?
Kiitos. :)
- Hyvät edulliset
Lidlin myymät Crivit -juoksukengät ovat keveät ja hyvät juosta. Ostaisin jatkossa useammatkin jos löytyisi muitakin värejä kuin oranssi. Tiedän että muutkin ovat suosineet näitä , eli onko noissa ollut värivaihtoehtojakin?
- huitsiin47
Itse olen ostamassa Addin Duramoita kunhan kerkeen. Täällähän oli jo joku niitä suositellut. Ominaisuuksista en sen enmpää tiedä.
- Hyvät edulliset
huitsiin47 kirjoitti:
Itse olen ostamassa Addin Duramoita kunhan kerkeen. Täällähän oli jo joku niitä suositellut. Ominaisuuksista en sen enmpää tiedä.
Crivit -juoksukengistä maksoin 15 euroa.
- peruslenkkari
Hyvät edulliset kirjoitti:
Crivit -juoksukengistä maksoin 15 euroa.
Duramot -33% alennuksessa 40€ (Citymarket). Kestävempiä kenkiä tai parempaa hinta-laatusuhdetta et löydä Lidlistä etkä muualtakaan. Pohja ei ole mitään pyyhekumia ja saumat kestää niinkuin kalliimmissakin Adidaksissa.
- Halpaa Lystiä
Mulla on maastolenkeillä loppuunkulutettuja lenkkareita mutta sitten ihan sittarista ostettuja Adidaksen tai muiden merkkien halpislenkkareita.
Maastossa on kiva, että on löysät lenkkarit. Askeltuntuma on hyvä. Asicsin lenkkarit on pohjistaan niin kovat, että etenkin kosteilla ilmoilla ei tahdo pysyä kallioisessa maastossa edes pystyssä. - Duramo rulettaa
Jos katsotte Juoksija lehden kenkäesittelyjä jostain 80-luvulta niin huomaatte, että tuollaiset Adidas Duramot olisivat olleet ylellisyyslenkkareita silloin.
Duramothan vaikuttaa ihan hyviltä peruslenkkareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471227
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462