Onnistuuko niin että seurauksena ei tule potkuja? Mitä sanoo laki? Mua ei haittaa sakkotuomiot, mutta työpaikan menetys haittaa jo kyllä.
Tietenkään ei kannata lähteä mätkimään ketään työaikana.
Työpaikkakiusaajan turpaanvetäminen ilman potkuja firmasta?
7
273
Vastaukset
- tee mitä vaan
Periaatteessa vapaa-aikana voit vetästä, tulee tietty seuraamukset vrmaan, mut ei pitäs työpaikkaan vaikuttaa, koska ei työaikana. Tosin esimies jos kyseessä, yleensä järkkää jotenkin potkut muulla tapaa sitten. Toisaalta, onhan sitä muitakin työpaikkoja, kuitenkin yks elämä joten kannattaa kostaa ja päräyttää turpaan, jos tulee potkut niin mitä sitten, on sitä muutaki.
- kiusaajille köniin
Minä kanssa olen ajatellut yhtä pyryharakkaa vielä kietaista lettiin ja vähän retuuttaa, jos erehtyy minun poluilleni irvistelemään. Monta vuotta paskiaista siedin samassa työpaikassa ja sen paskapuheita selän takana. Rajansa kaikella ja joskus se pinna palaa...
- Takaisin vaan
Itsekin olen sitä mieltä, että kyllä näille koulu, armeija, työpaikka ja muille ivaajille pitää antaa kunnon sakinhivutus.
On monenlaisia asioita, joita heille voi tehdä ja köniin vaan kunnolla. Luulen, että heitä käsitellään liian varovaisesti eri paikoissa. Olen kuullut useita tapauksia, joissa kunnon turpaan antaminen on lopettanut kiusaamisen.
Eli pimeellä kujalla, yksin kiusaajan ollessa tai muussa vastaavassa tilanteessa näköön vaan ja kunnolla. Varmasti loppuu rääviminen, ivailu ja kiusaus.
Turha näitä kiusaajia, hakkajia, muka sankareita on enää sääliä. Kun ei puhe auta niin kunnolla turpaan ja niin, että muistaa sen loppuelämänsä.
Luulen, että tämä on paras ja ainoa keino. Kun ei viranomasetkaan, opettajat tai jopa omat vanhemmat ei puutu muuten kiusaamiseen.
Joten olkaahan kiusaajat varovaisia kulkiessanne yksin pimeitä kujia. - paskanpuhujille
Olen samaa mieltä. Sitten sitä vasta tietää raivon vallan, kun joutuvat hyppysiin. Loppuu paskan puhuminen vähäksi aikaa. Jos jatkuu niin käsittelykin toistuu.
- jotain rajaa
Näin jälkeen päin olen miettinyt, että miksi en vetänyt sitä mun kiusaajaa turpaan, kun se eka kerran tökkäs täysillä mua etusormella käsivarteen, kun vastasin sen pälpätykseen sanomalla mmm. Tökkäsin takas, mutta se ei riittänyt, vähän ajan päästä se tökkäs taas mua täysillä etusormella olkavarteen. Lopetti, kun tökkäsin vielä lujempaa takaisin. Se piteli olkavarttaan ja sanoi Ai, mä sanoin sille ettei tule enää tökkimään mua sormella ja että se tökkiminen sattui oikeasti. Kokeilkaapa tökätä jotakuta täysillä käsivarteen, varmasti käy kipeää, varsinkin jos naispuolinen tökkää sormella jossa on vähän pitempi kynsi. Mikäköhän mua riivas, kun en esimerkiksi lätkäissyt sitä muijaa märällä, likaisella rätillä pitkin naamaa. Olisikohan tuo ymmärtänyt sitten paremmin jättää mut rauhaan. Pitäis kai olla kiitollinen ettei se tempaissut mua jollain terävällä esineellä käsivarteen, sen verran seko se oli, että senkin se olis saattanut tehdä. Ei käy kateeksi ne henkilöt jotka se kanssa nykyään joutuu töitä tekemään. Mä kerroin tuosta tapahtuneesta asiasta jopa pomolle, eipä tuo kommentoinut asiaa millään tavalla. Senkin kerroin, miten kyseinen henkilö oli jo aiemmin verrannut mua koiraan joka pitää opettaa oikeille tavoille. Mulla on paha tapa, kun teen töitä, niin saatan vastata toisen puhumiseen sanomalla mmm ja tuo tapa kävi sen hermoon. Tuli kerran puheeksi tuo asia ja myönsin että se on paha tapa, tämä työkaveri vastasi siihen, että hän voi nipistää mua joka kerta kun sanon mmm, onhan hän kouluttanut koiriakin. Mä vastasin siihen, että mä en ole mikään koira ja hän sanoi et tietenkään ole. Tuosta jutusta kerroin tosiaan meidän pomolle, tämä vaan vastas ettei siellä paikassa muut kouluta työntekijöitä kuin esimiehet eli tuosta sain sen kuvan ett oli pomon mielestä ihan ok, ett toinen vertas mua eläimeen. Jos mulla olis lähemmät välit erääseen sukulaiseen joka on ollut ja on nykyäänkin sen järjestön hallituksessa mukana, kertoisin muutamat totuudet sen heidän alaisuudessa toimivasta toimipaikasta ja olenkin päättänyt, jos satun naamatusten sen sukulaisen kanssa missään vaiheessa, niin kerron millaisia asioita siellä paikassa tapahtui >=(
- eeeggg
Ette te nössöt ketään turpiin lyö muuta kun unelmissanne.
- mie kyllä lyön!!
Jos suakin joku tarpeeksi ärsyttäis päivästä toiseen, niin saattais sullakin piuhat napsahtaa poikki ja voi olla että vetäisit sitä turhan tärkeää vittuilijaa turpaan. Mä oikeasti päätin etten toista kertaa aio suostua olemaan se alemman luokan paska johon itseään, omissa kuvitelmissaan, ylempänä pitävä pyyhkiin kenkänsä. Mä harvoin pimahdan, mutta sille ämmälle ärähdin kerran, kun jankutti jatkuvasti että pitää laittaa paskaa tavaraa enempi roskiin, ett joojoo älä koko ajan jauha sitä. Meni hiljaseksi. Mitä mieltä olette muuten siitä että joku kutsuu toisten vilpittömästi lahjoittamia tavaroita paskaksi ja sekundaksi, koska ne eivät olleet hänen mieleisiään. Tai kun vei tavallisempaa tavaraa kirpparin myymälän puolelle, sanoi niitä pienelle pöydälle laitaessaan, ett pitäähän niille syrjäytyneillekin olla jotain ostettavaa. Jos toisen kerran vastaavaanlaisen ihmisen joutuisin töitä tekemään, niin pitäisin puoliani paremmin ja jos ei sanaa uskois, niin vetäisisin aivan saletisti turpaan. En muuten eläissäni ole niin veemäiseen ihmiseen törmännyt kuin tuo entinen työkaveri. Ei se pelkästään mulle ollut vittumainen, kyllä se otti muutaman muukin silmätikukseen. Kai se rikkaus ja nk.parempi koulutus oli noussut sillä päähän, muita se piti vaan palvelijoinaan, alemman luokan paskasakkina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132797Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1682703- 1852537
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari232010Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701582Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr121200Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182