Mun itsetunto on laskenut huomattavasti tän lukuvuoden aikana, ja kaikki sen kiusaamisen takia. En näe mitään syytä muutta itsessäni mitään ulkonäössä tai luonteessa. Kaikkilla (tarkoitan nyt kaikkia meidän luokan 11 tyttöä paitsi minua) on täysin blondit hiukset värjätyt/luonnostaan en itse näe niissä mitään hienoa, mutta he ovat ihan käskeneet minun värjätä hiukseni blondeiksi tai he eivät olisi kavereitani. No en värjännyt ja ei ne enään ollut mun kaa. Sen jälkeen he käskivät minun olla pitämät kahta alahuulessa olevaa lävistystä, koska ne on poikien juttu (siis mitä helvettiä?).
Tiedän etten ole mikään maailman laihin ihminen, mutta he rupesivat haukkumaan minua läskiksi, koska painan vaivaiset 48kg. (olen laihempi kuin useimmat heistä) Sitten maailman tyhmin asia mistä olen saanut kuulla palautetaa, oma musiikki makuni. Eli kuuntelen just näit black veil brides, sleeping with sirens, pierce the veil, blood on the dance floor. He siis kuuntelevat kaikkea nicki minaj paskaa yms.
Oon joutunut poistaa fb proffan heidän takia, koska ne paskaläjät rupes haukku kaikkii mun kuvii levittelee niit nettiin ja silleen. Ilmeisesti kaikkein vihatuin kuva oli kai tää http://aijaa.com/KaljR0 jos mun sanottiin heruttavan? Tiiän etten oo kaunis tai mitn. mut toi on sentään ihan nätti kuva :( Tiedän, että tuli vähän pitkä mut so?
Eli mitä teen nyt?
oonks mä sit sellanen?
60
418
Vastaukset
- kiusaajien vihaaja
Ei sun koskaan pidä muuttaa ittees muiden vuoksi. Et oo ainoo, joka kuuntelee tollasta musaa, tosin kuuntelen paljon muutakin.
- cy<3
Joo tossa olikin vaan murtoosa :3
- Grafitacer
Oot just kaunis! Älä välitä kiusaajien kommenteista, niillä ei ole elämää. Hienoa ettet ole elänyt heidän pillin mukaansa. Your life, your rules. :)
- A.x.e.l.
Hankit vaa uusii ystävii jotka tykkää susta sun luonteen takia (en tosin tiiä miten ku oon ite tällane nolife). Äläkä sit välitä niist kateellisista paskoista. Ja noi lävärit näyttää just hyvält et älä ota niitä pois :)
- cry<3
Ongelmana on se, että olen todella ujo enkä oikein muutenkaan julkaise mun mielipiteitäni silleen
- nibttetswot
Siis mitä helvettiä? Musta ainakin oot kyllä tosi kaunis.
En osaa kyllä sanoa mitä tehdä, mutta älä usko noita luokkasi tyttöjä. Ne on vaan urpoja, siinä kaikki.
Terveisin eräs aikoinaan koulukiusattu poika - koulu kiusattu
mua on kiusattu joo kuus vuotta melkein seitsemän :OOO ja mul on yks kaveri mitä mun pitäis tehä kaikki kiusaa mua ja mun kaverii ja mun kaverii siks et se on mun kaa mut mun kaveriki on kauhee ja haluaisin muuttaa tost koulus pois vaik en tiiä mitä se hyöttytäis mut oikeesti oon kestänyt enkä jaksaa enää koko koulu kiusaa mua mitä tehdä? auttakaa? pliiss ja sä oot nätti mut mä oon kaikkia erilaisempi en tajuu miks sua kiusataan ku oot nätti ja kaikkea mut sit mä yhyy mä en oo mitään :((
- cry<3
Kyllä sinäkin olet varmasti komea/kaunis monien mielestä. Erilaisuus on vaan maailman paras asia mitä tiedän oot vaan sellanen kun oot etkä välitä niistä vitunmoisenrumistaapinanpersepaskaläjistämassoista
- 15v poika
Ja vaikket oliiskaan, niin mitä väliä sillä on? Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, vaan sillä millanen on oikeesti.
- Koulu kiusattu
varmaan säki hei kiusaisit mua kans jos näkisit mut vaan ja kaikki sanois musta jotain pahaa sulle ja olisit niitten puolella jos vaan olisit meiän koulussa :(( cry
- cry<3
Jos ymmärsin oikein minä rupeaisin kiusaamaan sinua? Miksi ihmeessä? Mitä väliä sillä on miltä sinä näytät. Ja jos joku kertois mulle susta jotain pahaa niin kertoisin opettajalle tai jollekkin. Mä oon aina puollustanut niitä joita kiusataan ja tulen aina puollustamaan. Saat olla vaikka apinanperseen näköinen, mutta miksi mä kiusaisin sua?
-cry
- 15v poika
Sä oot kyllä tosi kaunis. Ja nuo lävärit on ihan oikeesti aika hienot! En tajuu mitä tuossa on haukkumista, nätti kuva ja nätti tyttö.
Oiskohan sun hyvä puhua tosta kiusaamisesta jollekin? Onko sulla jotakin luotettavaa tyyppiä jolle voisit jutella? Se vois ainakin helpottaa oloa! :)
Itellenikin on joskus vittuiltu mun musamausta. Siihen kuuluu vaikka mitä, mutta kuuntelen itsekin mm. BOTDF:ää ja Sleeping With Sirensejä. Ja lisäksi ainakin miljoonaa muuta bändiä/laulajaa :) :- 15v poika
Ja nicki minaj on kyllä niin naurettava ettei oo tosi.
- cry<3
15v poika kirjoitti:
Ja nicki minaj on kyllä niin naurettava ettei oo tosi.
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin oikeessa oot
- laizalove
cry<3 kirjoitti:
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin oikeessa oot
Ei oo tosi! Ne on kyllä ite melkoisen tyylittömiä! Nicki Minaj on kyllä niin huono ettei oo tosikaan! Sitä paitsi oot nätti! :)
- ÄläVälitä!
Ei sun tartte todellakaan muuttaa ittees muiden takia! D= Saat olla sellanen kun oot.
Älä välitä tollasesta. =) Täshän sen huomas, blondit on tyhmiä, kyllä. =D
Saat kuunnella ihan sellasta musaa ku ite haluut, saat olla brune jos haluut...ym.
P.S. Oot tosi kaunis! =) ♥ - SydämeniVuotaaVerta
Mix haukut blondeja? Mulla on luonnostaan blondit, ja tiiän että brunet ois paremmat, mutta tommonen haukkuminen "en näe niissä mitään nättiä" saa sydämeni vuotamaan verta entistä pahemmin! Mulla on vaikeeta mutta ethän sä sitä voi tietää, mutta jos sua haukutaan älä silti ala mollaamaan
blondeja :'( Ja voimia. Yritä jaksaa niitten kiusaajien yli. Mutta älä hauku enää blondeja. Älä hauku bruneja, älä punapäitä äläkä mustajuurisia. Älä hauku ketään. Sanoin tämän kaikille yleisesti.- cry<3
En tarkoittanut että haukkuisin sinua :(. Tarkoitin et omasta mielestäni blondeja hiuksia vain yli arvostetaan enkä näe siihen mitään syytä. Anteeksi jos loukkasin :3
- 17v.Poika
Älä välitä heistä, ovat vain kateellisia sinulle ja epävarmoja itsestään.
Ja sanon että olet erittäin nätin näköinen:) ja lävistykset sopivat sinulle hyvin:) - 12+4
Hei missä asut. Ite asun Vantaalla, et jos oot yksinäinen nii mä voin ryhtyy sun ystäväks :)
- cry<3
Helsingis?
- Sanonpa vain
Ei kannata nuoren ihmisen missään chattailla nimensä ja kuvansa kanssa. Ihan turhaa stressiä ja onhan siinä riskikin vaikka mihin. Livenä kun tapaatte vain ihmisiä, ja pidätte kännykkänumeronnekin salaisina, on paljon vähemmän turhaa masennuksen aihetta ja elämä terveemmällä pohjalla. Kiusaajat ovat raukkoja ja haluavat juurikin piilotella kaikkien noiden laitejuttujen takana, ja tyhjät tynnyrit jaksavat kyllä kolista vaikka maailman tappiin. Keskittykää ihan muuhun kuin noihin suosituimmuusleikkeihin lapsellisten kanssa. Joku kiva harrastus ja harrastuskaverit, niin a vot.
- A.x.e.l.
Oon Helsingissä Cafe Engelissä noin kolmen aikaan ens lauantaina (11.5 ). Oon siellä joku puol tuntia et voit sinne tulla tutustuu muhun jos sul on tylsää tai yksinäistä. Mul on mustat farkut ja tummanpunainen kauluspaita pääl, mul on ruskee semipitkä tukka ja silmälasit. Jos et tykkää ulkonäöstäni nii älä tuu sit juttelee.
- vihaan kiusaajia
Oon kiusattu ja elämä muuteski aika kurjaa. Monesti illat menee siihe, et itken yksin omas huonees ja mietin kaikkee paskaa, mitä mun elämäs on tapahtunu. Kaikki vaan pyörii mun mieles, vaik yritän unohtaa, mut en oo vaa käsitelly asioita kunnolla ja nyt ne tuottaa tuskaa.
- ääliökiusaajat
Yrittäkää uskaltaa puhua tunnoistanne jollekulle aikuisellekin, ehkä terkkarille tai opolle tms. Kai he osais neuvoa eteenpäin teitä. Kehityksenne häiriintyy ja elämään vaikuttaa tosi paljon jos joutuu elämään kiusattuna. Se ei ole oikein!!!
- jätkäturusta
Täytyy myöntää, että oot niin nätti et ihan kylmät väreet meni ku ton kuvan näki... wow! Tollasen tytön jos sais joskus kainaloon ni kyllä onnekas ois... Koita olla välittämättä niistä sun kiusaajista, ne ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Täällä on ainaki yks sun ihailija !
- pikkuinen98
Öööh, siis mitä?? Oot super kaunis, älä koskaan välitä, mitä kiusaajat sanoo! Ne on sokeita, jos ne sanoo sua rumaks! Tollaset kaverit on kyllä idiootteja, jos ne ulkonäköasioiden takia alkaa kiusaamaan! (itekki kokenut ihan samaa)
Me kiusatut ollaan vahvoja, sun ei tartte tehdä mitää muuta ku vaa olla välittämättä niistä! - tytteliini3
Hei! Olet todella kaunis noine sun lävistyksines. :3 älä kuuntele mitä ne blondit sanoo, koska ainaski musta on ihanaa, kun joku haluaa olla erillainen, kun muut. :)
Muutama vinkki kavereiden saantiin:
-aloita jokin kiva harrastus (jos olet taiteesta kiinnostunut, miksi et aloittaisi taidekoulussa?)
- kun esim. Harrastuksissa puhutaan jostain sinua kiinnostavasta asiasta, mene rohkeasti mukaan keskusteluun. Ei siinä samassa tarvitse kertoa koko elämänkertaa, mutta kun pikkuisen juttelee joka kerralla, alkaa kaveruussuhteet vaan muodustumaan. Siin voi kyllä kestää hetki, mutta kyllä se kannattaa.
- mielipideasioissa on hyvä, jos hieman perustelet asioita, niin ihmiset ymmärtävät, miksi pidät siitä. (Itse olen suuri P!NK-fani, mitä kaverit ei tuntunut ymmärtävän, mutta kun sanoin, että sen biiseist tulee sellanen itsevarma ja vahva olo niin kyl ne sitte alko ymmärtää)
No siinä oli vain kolme, mutta kyllä niillä aika pitkälle pääsee. :)
Kuuntele kappaleita, jotka saavat tuntemaan itsesi vahvaksi ja kokeile asioita, joita olet aina halunnut kokeilla. Älä anna muiden kaataa sinua (henkisesti) ja jos kaatavat, nouse ylös ja seiso entistä vahvempana. :) - minä
Oot söpö ;)
- pitkätukkapoika
Oot ihan hyvä näkönen sanosinko keski määrässtä paremman. No kuuntele vittuiluu 1 vuosi ja sitten suutut ja haistata kaikille paskat. Taidankin tehdä itse huomenna niin ja vaihtaa koulua.
- poika lapista
cry
- mitäköhävittuu
ei millään pahalla mutta ihmiset jotka sua kiusaa on luultavasti jälkeenjääneitä...
- söpö oot!
cry oot nii kaunis
- cry<3
söpö oot! kirjoitti:
cry oot nii kaunis
Koska en ole kuin he, en ole kopio jostain tietystä ihmisestä. Kiittämättömyys on maailman palkka :(
- cry<3
Minustakin tuntuu välillä sille etenkin välitunneilla ;)
- Im your saver
Luulis ylä-astelaisten tajuavan että kiusaaminen on niin säälittävää. Oon ite 6-luokalla ja hävettää ku joskus kiusasin yhtä tyyppiä :( lopetin sen 3-luokalla. Ollaan nykyään hyviä kavereita. Ja sua kiusataan niin turhista syistä. Ja tosta kuvsnlevittelystä, jos uskallat kerto vanhemmilles. Paras kosto noille kiusaajille on, että pärjää niitä paremmin koulussa ja jos nr haukkuu sua ni älä oo kuulevinas tai sano jotain esim "kuinka säälittäviä te ootte?"
Joo, en osaa neuvoo kunnolla,mutta onnee sulle!
PS. Oot kaunis :)- cry<3
Ongelma on siinä ettei minulla ole rohkeutta kertoa kellekkään. Syynä on kai kun pari poikaa ollessani 6lk:lla kiusasi minua sanoin kertovani jollekkin aikuiselle ja he uhkasivat tappaa minut... Onnekkseni pojat eivät ole enään samassa koulussa. Ja koska ne tytöt levittelevät todella paljon muiden ihmisten kuvia netissä ihan huvin vuoksi niin asiani tuntuu mitättömaltä. Eikä varmana ole rohkeutta sanoa heille mitään, eivätkä omat vanhempanikaan kuuntele, pattitilanteessa ollaan :/
- no one
Olet todella kaunis, eikä sinun tarvitse kuunnella tuollaisten idioottejen paskan jauhantaa.. Ei kenenkään tarvitse muuttua toisia vain miellyttääkseen. Kannattaa kertoa jollekin, joka voisi auttaa sinua asian kanssa. Tiedän, että se on todella vaikeaa ja se vaatii todella paljon rohkeutta, mutta ongelmien hautominen pään sisällä saattaa vain pahentaa tilannetta, näin kävi ainakin minun kohdallani (masennuin ja yritin itsemurhaa pariinkin otteeseen).
Tsemppiä sulle, toivottavasti he tajuavat, miten lapsellisia he ovat. c: - tytsy01
Mitä vittuu tuut haukkuu blondeja ja nicki minajta tekee just parasta musaa eikä ketään kiinnosta jos teitä kiusataan menkää vittu kertoo opettajillenne ei tarvii tulla sitä elämänkertaa tänne purkaa ja jotain kuvii laittelee ei sul oo edes läväreitä sitä paitsi just tollaset emo ernut on paskoja elämästä valittajia teette vaann elämästänne kurjaa ei se oikeesti oo et mee muualle valittaa elämästäs...
- eläkiehusiin
Kyllä sinäkin opit että elämä saattaa joskus potkia perseelle ja kaataa paskaa niskaan kun tuosta vähän kasvat
- cry<3
No anteeksi, että luit tämän elmänkerran(?). Tollaset 4 tai 5 luokkalaiset tytöt vois opetella elämään ja opettelemaan ettei maailma pyöri teidän mukaan. Sitä paitsi se on oma asiani jos en pidä nickin musasta ja olen jo pyytänyt anteeksi kaikilta blondeilta aikaisemmassa kommentissa :P. Ja kyllä minulla on l'vistykset 2kpl alahuulessa (oletko sokea?). Ja saan kai olla millainen haluan et sinä voi tulla määräilemään tuntemattomia mielesimukaan. Odotappas kun pääset yläasteelle niin katsotaan sitten kuinka paskaa elämä voi olla
- Tytsyhaistaavitun
pidä vittu turpas kii oot kuitenki samanlaine päänaukoja muit kiinnostaa
- egkjfrijh
Muaki kiusattiin koska en pukeutunut miten muut halusivat ): älä muutu vaan pidä pintasi! Sä oot tosi kaunis (: jaksamisia! T: 14 v kohtalotoveri
- MayOh
Ei kaikki 11w:t oo samanlaisia ku tytsy01, joten äläpä taas yleistä. Yleistit jo kaikki blondit hiukset kauheiksi tai ainakin annoit ymmärtää, että brunet/mustat olisi paljon paremmat/hienommat.Joillain voi olla ihan semmonen ongelma, että oma tukka on luonnostaan blondi eikä äiti anna värjätä sitä. Sama jos luokkalaisesi tytöt kuuntelevat Nicky Minajia, se on niiitten oma asia eikä sulla ole oikeutta sanoa sitä paskaksi ainakaan heidän kuullensa, eikä ehkä täällä netissäkään, koska jotkut voivat oikeasti loukkaantua! Muutkin kannattaisi ottaa huomioon, tai ainakin miettiä vähän mitä sanoo/kirjoittaa/tekee. Jos väität heti, että kaikki ihmiset joilla on jotain mitä sinulla ei tai asioita mistä sinä et pidä, SINUN kannattaisi opetella, ettei maailma pyöri SINUN ympärilläsi. Isoja vaikeuksia tulee olemaan, jollei myös toisia osaa kunnioittaa. Ehkä luokkalaisesi tytöt eivät pidä sinusta, koska et kunnioita heidänkin näkemyksiään, eli tyyliään/musiikkimakuaan. Jos tiedät, että näin ei ole, hyvä niin mutta hyväksy toisia. Ikävä että sua kiusataan. Nää tappouhkauspojat ei ilmeisesti kiusaa sua enää? Sillon voit kertoa vanhemmille ilman estettä. Vai uhkaileeks nämä tytöt sua?
- cry<3
MayOh kirjoitti:
Ei kaikki 11w:t oo samanlaisia ku tytsy01, joten äläpä taas yleistä. Yleistit jo kaikki blondit hiukset kauheiksi tai ainakin annoit ymmärtää, että brunet/mustat olisi paljon paremmat/hienommat.Joillain voi olla ihan semmonen ongelma, että oma tukka on luonnostaan blondi eikä äiti anna värjätä sitä. Sama jos luokkalaisesi tytöt kuuntelevat Nicky Minajia, se on niiitten oma asia eikä sulla ole oikeutta sanoa sitä paskaksi ainakaan heidän kuullensa, eikä ehkä täällä netissäkään, koska jotkut voivat oikeasti loukkaantua! Muutkin kannattaisi ottaa huomioon, tai ainakin miettiä vähän mitä sanoo/kirjoittaa/tekee. Jos väität heti, että kaikki ihmiset joilla on jotain mitä sinulla ei tai asioita mistä sinä et pidä, SINUN kannattaisi opetella, ettei maailma pyöri SINUN ympärilläsi. Isoja vaikeuksia tulee olemaan, jollei myös toisia osaa kunnioittaa. Ehkä luokkalaisesi tytöt eivät pidä sinusta, koska et kunnioita heidänkin näkemyksiään, eli tyyliään/musiikkimakuaan. Jos tiedät, että näin ei ole, hyvä niin mutta hyväksy toisia. Ikävä että sua kiusataan. Nää tappouhkauspojat ei ilmeisesti kiusaa sua enää? Sillon voit kertoa vanhemmille ilman estettä. Vai uhkaileeks nämä tytöt sua?
No nyt pyydän sitten kaikella rakkaudella ja ystävällisyydellä anteeksi kaikilta joita olen haukkunut :'(
- cry<3
MayOh kirjoitti:
Ja olen yrittänyt kunnioittaa kaikkia muita ihmisiä koko koulu ajan, mutta mitä hyötyä siitä on jos kukaan ei kunnioita sinua? Luokkalaiseni tytöt eivät pidä minusta, koska en ole kuin he: suosittuja, paljon ystäviä, paljon rahaa, joka päivä uudet vaatteet, mahtavat vanhemmat, joka päivä niiiiiin krapulassa koulussa >:P. Eikä minun tarvitsekkaan. maailmasta ei saa reilua, vaikka kuinka yrittäisimme se on vain paska todellisuus. Ja jos sanon, että nicki minaj musiikki on paskaa, niin se on vain mielipide kyllähän moni sanoo minun musiikki maustani että se on paskaa enkä minä vedä hernettä nenään. Ja mitä minä heidän elämäänsä vaikuttaisin?
- MayOh
cry<3 kirjoitti:
Ja olen yrittänyt kunnioittaa kaikkia muita ihmisiä koko koulu ajan, mutta mitä hyötyä siitä on jos kukaan ei kunnioita sinua? Luokkalaiseni tytöt eivät pidä minusta, koska en ole kuin he: suosittuja, paljon ystäviä, paljon rahaa, joka päivä uudet vaatteet, mahtavat vanhemmat, joka päivä niiiiiin krapulassa koulussa >:P. Eikä minun tarvitsekkaan. maailmasta ei saa reilua, vaikka kuinka yrittäisimme se on vain paska todellisuus. Ja jos sanon, että nicki minaj musiikki on paskaa, niin se on vain mielipide kyllähän moni sanoo minun musiikki maustani että se on paskaa enkä minä vedä hernettä nenään. Ja mitä minä heidän elämäänsä vaikuttaisin?
No asia on eri jos he sua ovat alusta asti syrjineet. Eivät noi luokkalaisesi tytöt kovin fiksuilta ainakaan vaikuta, jos noin käyttäytyvät ja vaativat sua olemaan samanlainen. Mutta. Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta niin on niillä tytöilläkin! Ne saa kuunnella mitä tykkää, sä saat kuunnella mitä tykkäät ja mä kuuntelen mitä tykkään. Siihen ei kellään ole nokan koputtamista, mitä toinen kuuntelee. Saat olla sitä mieltä että Nicky Minaj on paskaa, olkoot mielestäsi vaikka kaikki maailman suurimmat paskat, mutta ei sitä välttämättä tarvi koko maailmalle kailottaa (sori, en väitä että kailottaisit, mainitsit vaan asian tylysti). "Olen aina yrittänyt kunnioittaa kaikkia." Ehkäpä olet, mutta sori nyt vaan, kuulostat aika tylyltä täällä kommentoidessasi niitä blondeja ja Nicky Minajia. Mä en tunne sua, enkä todellakaan aio ruveta spekuloimaan, minkälainen ihminen olet. Luultavasti olet kiva tyyppi, joka vain ilmaisee mielipiteensä voimakkaasti, josta jotkut loukkaantuvat. Mutta ongelma on tässä: "En minäkään vedä hernettä nenään, jos joku haukkuu lempimusiikkiani". Mutta ihmiset ovat erilaisia! Jotkut loukkaantuu helposti, toisilla on pitkä pinna. Joten kehotan vain korjaamaan omaa asennettasi blondeja ja toisten lempimusiikkia kohtaan. Ja vielä se, että jos tiedät, ettei jorinoissani ole mitään tekemistä todellisuutesi kanssa, voit huoletta unohtaa ne. Kun taas, jos tiedät jutuissani olevan pienikin totuuden siemen, voi suhtautumistasn muuttaa ;-)
Sitten tosta kiusaamisesta. Uhkaileeko nämä tytötkin sua? Jos ei, kerro heti vanhemmille tai koulussa. Jos vanhemmille ei uskalla/halua puhu aiheesta, kirjoita vaikka äidillesi kirje, ja jätä se pöudälle. Jos ne uhkailee, kerro silti ehdottomasti kotona. Uhkauksista ja etenkin oikeista kiinnikäynneistä voidaan tehdä rikosilmoitus, ja ehkä myös laittomasta painostuksesta. Luulisi poliisin vähän opettavan likoille tekojen seurauksia ;-)
Mutta kaikkein tärkein: kerro aikuiselle.
P. S. Olet tosi nätti. Tollasesta ulkoasusta pitää olla ylpeä! - cry<3
MayOh kirjoitti:
No asia on eri jos he sua ovat alusta asti syrjineet. Eivät noi luokkalaisesi tytöt kovin fiksuilta ainakaan vaikuta, jos noin käyttäytyvät ja vaativat sua olemaan samanlainen. Mutta. Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta niin on niillä tytöilläkin! Ne saa kuunnella mitä tykkää, sä saat kuunnella mitä tykkäät ja mä kuuntelen mitä tykkään. Siihen ei kellään ole nokan koputtamista, mitä toinen kuuntelee. Saat olla sitä mieltä että Nicky Minaj on paskaa, olkoot mielestäsi vaikka kaikki maailman suurimmat paskat, mutta ei sitä välttämättä tarvi koko maailmalle kailottaa (sori, en väitä että kailottaisit, mainitsit vaan asian tylysti). "Olen aina yrittänyt kunnioittaa kaikkia." Ehkäpä olet, mutta sori nyt vaan, kuulostat aika tylyltä täällä kommentoidessasi niitä blondeja ja Nicky Minajia. Mä en tunne sua, enkä todellakaan aio ruveta spekuloimaan, minkälainen ihminen olet. Luultavasti olet kiva tyyppi, joka vain ilmaisee mielipiteensä voimakkaasti, josta jotkut loukkaantuvat. Mutta ongelma on tässä: "En minäkään vedä hernettä nenään, jos joku haukkuu lempimusiikkiani". Mutta ihmiset ovat erilaisia! Jotkut loukkaantuu helposti, toisilla on pitkä pinna. Joten kehotan vain korjaamaan omaa asennettasi blondeja ja toisten lempimusiikkia kohtaan. Ja vielä se, että jos tiedät, ettei jorinoissani ole mitään tekemistä todellisuutesi kanssa, voit huoletta unohtaa ne. Kun taas, jos tiedät jutuissani olevan pienikin totuuden siemen, voi suhtautumistasn muuttaa ;-)
Sitten tosta kiusaamisesta. Uhkaileeko nämä tytötkin sua? Jos ei, kerro heti vanhemmille tai koulussa. Jos vanhemmille ei uskalla/halua puhu aiheesta, kirjoita vaikka äidillesi kirje, ja jätä se pöudälle. Jos ne uhkailee, kerro silti ehdottomasti kotona. Uhkauksista ja etenkin oikeista kiinnikäynneistä voidaan tehdä rikosilmoitus, ja ehkä myös laittomasta painostuksesta. Luulisi poliisin vähän opettavan likoille tekojen seurauksia ;-)
Mutta kaikkein tärkein: kerro aikuiselle.
P. S. Olet tosi nätti. Tollasesta ulkoasusta pitää olla ylpeä!Eli ei mulla mitään ole blondeja vastaan. Kerroin tossa ennen pääsiäistä eikä ne oikein tuntunut välittävän :(. En opettajille viitsisi kertoa, koska he tekevät asiasta niin suuren numeron että tuskin kiusaaminenkaan loppusisi. Patti tilanne pitäisi kai kerätä rohkeutta ja vain sanoa asiasta jollekkin.
- poika lapista
cry
- cry<3
13 kesäkuussa 14
- MayOh
cry<3 kirjoitti:
13 kesäkuussa 14
Jos sun opettaja ei ole mukava/luotettava, niin tee se kirje vanhemmillesi. Ja niinku mä toitotan, uhkaileeko myös nämä likat sua? Jos asia halutaan ihan kunnolla viedä pitkälle, ilmoittakaa uhkailuista poliisille.
Mutta. Ei sun ole pakko sille opettajalle mitään sanoa. Kerrot/kirjotat vaan äitillesi niin se voi soittaa vaikka koulun rehtorille asiasta. Jos rehtorikaan ei tee asialle mitään, on teillä täysi oikeus nostaa jonkinsortin syyte. Mutta onnea matkaan, toivottavasti tästä oli jotain apua ja kiusaamisesi loppuu.
- 16+1
Itse olen 17v ja kiusasin ala-asteella yhtä poikaa,moni muukin kiusasi häntä, joten minä ja kaverinikin rupesimme härnäämään häntä. Nykyään olemme hyviä kavereita. Nyt 5 vuotta myöhemmin kaduttaa todella paljon. Kiusaajahan yrittää vain sortaa ja alistaa toista, jonka kokee ns. uhkana koska hän esim: uskaltaa olla erilainen kuin muut... Toivottavasti edes jotkut kasvavat ihmisinä kesäloman aikana ja lopettavat kiusaamisen. Muutaman vuoden päästä joku saattaa, jopa uskaltautua tulla pyytämään anteeksi sinulta.
- bferodl
Lohdutukseksi voin sanoa että olet nätti.
Ps. Musiikkimakus on paskaa. - poika lapista
minä myös olen 17. olen ollut koulukiusattu koko ylä- ja ala- asteen ajan. henkisesti ja fyysisesti. ajan myötä (kun haukkumiseen ja nimittelyyn osallistui opettajatkin) opin vain sulkemaan koko ulkomaailman "itseni ulkopuolelle" välillä otin yhteen kiusaajieni kanssa jotka oli kaikki poikia (siis ne jotka tulivat tappelu mielessä kiusaamaan, (koska tyttöjä vastaan en tappele en vaikka kuinka haluaisivat)).
tyttö yleensä puhuvat pahaa selän takana mutta en koskaan saanut tietää tarkalleen mitä.
kiusaajilleni kelpasi kaikki mitä minusta tiesivät ja kiusasivat sillä. siis aivan kaikki.
perhe, kuolu menestys, mukeutuminen, hiustyyli, puhetapa, kouluuntulemista myöten kaikki. opettaja oli taas väkivaltainen haukkui kaikkilla mahdollisilla tavoilla. olin sen silmätikku. jos joku luokassa teki jotain niin se oli heti minun syyni, jos joku minun luokkalaisista pojista hajotti koulun ikkunan se olin ollut muka minä (vaikken ollut oikeasti).
mieti jo ala-asteen ensimäisillä luokilla itsemurhaa. kaikki läheiset vain hoki vanhaa uskomustaan "itse murha ei auta mitää, itsemurhan tekee vain pelkurit"
olin luokastani kaikkein erilaisin, kaikken hiljaisin suutuin hyvinharvoin, mukeuduin eritavoin kuin muut, käytäydyin eritavoin.
se oli rankaa päivästä toiseen, vuodesta toiseen ei ketään jolle uskoutua saatikka luottaa keneenkään niin paljon että olisi voinut kertoa kaiken.
kiusaaminen vei luotamuksen kaikkeen yritin kerran koulukterkkarille ala-astella ja sain kuulla siitä sen pari vuotta kaikilta koulussa ja kotona.
viimeisinkerta oli kun kuulin siitä avautumisesta oli parivikkoa sitten ammatikoulun terkkarilta vaikka siitäkin tapauksesta on jo tullut täyteen 10-vuotta. ylä-asteella sama jatkui mutta vain neljänsadan oppilaan voimin. sain pari kymmentä "kaveria" joista en voinut luottaa yhteenkään. kaikki meni siihen pisteesen asti että kun kävelin koulunkäytävää myöten niin olin joka hetki valmis kääntymään lyömään nurkin ns. aataminomenan läpi.
loputulos oli siinä että erittäin vanha kaveri tuli käymään koululla ja päätti yllättää mut olin vähällä tehdä hänestä sairaalakuntoisen onneksi hän osasi kamppailu lajeja. hyvä hänelle! se lyöti lähti melkoisen läheltä mutta hän väistisen silti ja onnistui ottaan kiinni toisen. oli siinä kyllä selittämistä sille kaverille ja myös reksille sen kaverin avustamana.
mutta melkolailla siihen päivään loppui myös kiusaaminen tämä tapahtui ysiluokan keväällä.
minua kiusattiin koulussa yhteensä 12-vuotta
olen nyt ammattikoulussa turvallisuus alalla. jossa kiusajia ei katota hyvällä.
mutta tosiaan voimia sulle toivottavasti saat kiusaamisen loppumaa ja toivottavasti nopeammin kuin minä, ja miellyttävämmällä tavalla kuin minä.
niin ja toivottavasti kukaan ei ota minun toiminnastani mallia. - urpoemo
vai nicki minaj paskaa? mitäköhän noi bändit mitä just mainitsit. ja vitun anorektiikko
- joku 2
no nicki minaj on vain oikeasti paska. niin kuin kakki muutkin massa tuotoiset "musiikit". UGG! olen pukunut.
- pöika97
"oonks mä sit sellanen?" Tuohon en osaa vastata.
Mutta helvetin kaunis olet, älä vaan mene muuttamaan itseäsi muiden takia !
Pidä se mielessä ! =) - saman ikänen poika
Moi! En nää sitä kuvaa ku se on poistettu tai sillei mut uskon et oot kaunis :) Ja vaikka et oliskaa nii so what? Luonne on tärkein ja se et uskaltaa erottautuu massasta. Mua on kiusattu koko peruskoulun ajan henkisesti ja fyysisesti. Puol vuotta sitte mun piti vaihtaa kouluu ku mut melkei tapettii... ekana päivänä mua jännitti ja paljo mut heti ekalla tunnilla ku mun piti valita pari nii yks tyttö viittas ja sano et se voi olla :) nykyää se on mun "bestis" ja se on auttanu mua tosi
paljo :) hope so se loppuu :) - voimia
Tämä biisi on auttanu mua tosi paljon jaksamaan koulukiusaamista: http://www.youtube.com/watch?v=kS6l6WItOy4
Kuulin radiossa että tuo artisti on ite tullu koulukiusatuks ja siks se teki ton biisin! - Barbzz
miks haukut nicki minajia? musiikin paremmuudesta ei voi kiistellä, mielipide asia! ei noi sunkaa suosikit kaksista rääkkymistä oo!
I piss on bitches -NM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530