Uusi A-sarjan Mercedes Benz

Tilasin ja odotan

Tilasin uuden A-sarjan mersun 156 hv moottorilla. Auto on tyylikäs ja moottori voimakas. Kyllä naapurit ovat pian kateellisia kun kurvaan uudella Mercedeksellä pihaan. Auto luvattiin toimittaa elokuun alussa. Tiedän että Mersut ruostuvat nopeasti mutta vaihdan auton noin 4 vuoden välein joten minua ei tuo ruosteongelma tule haittaamaan. BMW ja Audi olivat myös harkinnassa ja Audi olikin paras ajettava mutta kun se ei ole uudistunut ulkokuoreltaan juuri lainkaan niin valitsin Mersun.

39

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-B laatua

Kuhan se katiskas ei olis jo 3v päästä umpimätä... otan osaa:) ei juma on nää mersu henkilöt ihmeellisiä kun ne kuvittelee että joku ois kade. Suurimmaksi osaksi mersu kuskit joutuvat pilkan kohteeksi, koska ovat niin tyhmiä että sijoittavat rahat mokomaan p****ka kasaan.

• mersumies

• Joopa joo

Se kateus on paha tauti!Ajetaan sellasilla autoilla mihin on kullakin varaa!

• mursu ruostuu

jep aja sinä vaan sillä ruostekasalla. Tyhmät sijoittavat rahat autoon, mä sijoitan vyffet kiinteistöihin.

• veneilykausi alkaa
        mursu ruostuu kirjoitti:

jep aja sinä vaan sillä ruostekasalla. Tyhmät sijoittavat rahat autoon, mä sijoitan vyffet kiinteistöihin.

No jollei autot kiinnosta niin minkä takia täällä roikut, tsekkaile niitä asunto markkinoita :::))).

Elämä on elämistä varten mulle riittää ihan hyvin omakotitaloni, veneeni, mökkini, moottoripyöräni, perheeni, muutama reissu vuodessa kauemmaksi, muutama kymppitonni tilillä ja uusi auto pihassa...en kaipaa mitään erikoisia sijoituskohteita olen tähän tyytyväinen, vaikka vaatimattomasti elän ja annan toisten ostaa rahoillaan vaikkapa niitä sijoitusosakkeita, eipä se minua kiinnosta.

• Taitaa mennä
        mursu ruostuu kirjoitti:

sinunkin vyffet ulosoton kautta vuokranantajalle.

• rudolf the red ass reind
        veneilykausi alkaa kirjoitti:

No jollei autot kiinnosta niin minkä takia täällä roikut, tsekkaile niitä asunto markkinoita :::))).

Elämä on elämistä varten mulle riittää ihan hyvin omakotitaloni, veneeni, mökkini, moottoripyöräni, perheeni, muutama reissu vuodessa kauemmaksi, muutama kymppitonni tilillä ja uusi auto pihassa...en kaipaa mitään erikoisia sijoituskohteita olen tähän tyytyväinen, vaikka vaatimattomasti elän ja annan toisten ostaa rahoillaan vaikkapa niitä sijoitusosakkeita, eipä se minua kiinnosta.

You are so full of shit.

• mersumies

Tuleeko autosi jo Uudenkaupungin tehtaalta?

• palstan homoprässääjä

Aikamoisen homolavetin ostit. Sua turpaan ja Mese prässiin.

• uusi.

Jopa pikkuinen A aiheuttaa näissä kateutta, huvittavaa!

• A 200 BE

Näinhän se menee kun tuohon A-sarjalaiseen ottaan tuon 200 BE koneen ja vähän tilpehöörejä niin alkaa hinta huiteleen tuolla lähempänä neljää kymppiä, joten on ymmärrettävää ettää alkaa köyhempää ostajaa juttu pänniä kun ei rahat riitä.

• kuka4
        A 200 BE kirjoitti:

Näinhän se menee kun tuohon A-sarjalaiseen ottaan tuon 200 BE koneen ja vähän tilpehöörejä niin alkaa hinta huiteleen tuolla lähempänä neljää kymppiä, joten on ymmärrettävää ettää alkaa köyhempää ostajaa juttu pänniä kun ei rahat riitä.

Automaatti nostaa vielä 3000e hintaa!köyhiä vituttaa!

• kuka4

Se riittää näköjään,kun on tähti keulassa!

• Kkdlele

Aloittaja on nainen ja naapurin rouvakin voi ihastua uuteen pikku Mersuun.

• Mersumersumersu

MAHTAVAA! Kyl olis mersu poikaa, nyt pitää ajella wolvolla

• E mersu

A mersut ei ole oikeita mersuja. nehän on vissii etuvetosiakin. oikeet mersut on c:stä isompaan. raha määrää iän. ite oon tyytyväinen tohon w124 230E:hen. ennnemmin se kun A sarjalainen.

• the real mb gay

Hieno mannelavetti sulla! Käytkö paljon raveissa?

• haahaahaha

Eikös nuo a-mersut ole tuolla keskieuroopassa vain parturikampaajien ja puppelipoikien leluja? Mitään yhteistä kunnon S-class mersuun tuollaisella rimpulalla ole. Miten joku voi luulla että muut ovat tuollaiselle fiati punton näköiselle autolle kateellinen?

• joopaajoo

Eh.. taas näitä ruostejuttuja..

Mulla on 2006 eemeli eikä ole ruosteen ruostetta, eikä ole mitään massausta tehty.. varmaan olis hyvä massata kyllä ainakin kyljen alustat. Pitäs vaan putsata kunnolla ennen bitumin laittoa :)

Eikä tuo moottorikaan tossa A sarjassa mikään voimakas ole mut varmaan riittävä kyllä ton kokoiselle autolle.

• kuka mitä

Uusi a mersu on kilpailija VW golf kokoluokan autoille.Jännä huomata,että isojen mersujen omistajat haukkuu uutta tulokasta.Kaikilla ei ole tarvetta ajaa s/e/c mersuilla.

• rellupösösitukka

Mersuissa on pohjassa muovilevyt ei ole paljaana .
      tiedä sitten aa ta, mikä lie tilanne.
      Ruostesuojaus on niiltä osin kunnossa
      kannattaa katsoa auton pohja miten paljon sinne oan laitettu suojavahaa
      niissä on eroja
      Ostaisin uuden c mutta uudistettu malii on niin pari vuotta sitten cliftattu,skodan näköinen, että ois sma ostaa skoda,jos sen ostais
      Eli E on harkinnassa, on vaan niin kallis

• rellupösösidukka

Meneppäs nyt nukkumaan se pahin hutikka pois.

• perusjannu1

Tiedän tunteen. Tilasin lokakuussa , sain helmikuun alussa. Kannattaa odottaa....ja automaatilla mennään...

• öpo

A-mersua ajanut. Hieno kori ja ajettavuus, laadun tuntu sisällä. Moottori sinällään pettymys. Huono alavääntö niin pienessä kuin isommassa bensa-koneessa. Manuaalivaihteisto voisi toimia paremminkin. Kukin hankkiin ajoneuvon oman tarpeensa mukaan. Henkilökohtaisesti en ostaisi a-mersua. että tälläistä

• A:n omistaja

Huono alavääntö? Kerroppa mihin vertaat jos mielestäsi A 200:n 250 Nm vääntö heti 1250 kierroksista tämän kokoluokan autossa on huono?
        Esim. kyseinen kone pieksää mennen tullen Vaagenin vastaavan tehoiset TSI koneet.

• Made in Finland?

Kyllä täällä osataan autoja tehdä, väitän että A on yksi parhaista autoista, mitä on saatavilla.

• No juu

Eikö se kannata ottaa sitten A250 suoraan, ei pitäisi olla väännössä tai muussakaan valittamista. :)

• HalpaaKoJukurtti

No pörkele, ja nelimatikkina vielä! Saa taas persaukiset päivitellä, että mitä järkeä laittaa 50 000 tollaseen ku 20 000:lla saa kolffin...

• aumebe

AUDIIIII!!! MERSUUU!!!!! BEMARIII!!!!!......

• audin ottaisin kyllä

a-mersusta vielä. Kannattaako maksaa 156hvsta jos se ei tule koneesta ulos? Mielestäni ei. kyllä wv-groupin tsi kone toimii paremmin siis vääntävämmin. Mutta niin monta mielipidettä kuin auton omistajiakin. Ei provosoiduta. Mukavaa kesää.

• A:n omistaja

Kyllä ne156 hv:aa sieltä koneesta ulos tulevat, pitää osata vain käyttää sitä oikeanpuoleista poljinta. Itsellä edellinen auto oli varustettu tuolla surullisen kuuluisalla TSI koneella ja on aivan naurettavaa väittää että kone olisi vääntävämpi kuin tuo mersun vastaavan tehoinen kone.
        Ps. Miksi ottaa Audi kun saman auton saat Seattina paaaljon edullisemmin?
        Mukavaa kesää.

• Sillimersu

Tuollaiset muovi, pahvi, supeloni viritelmät autossa ovat ruostepommeja, kun sinne väliin pääsee suolaa, toimii euroopassa, mutta ei meillä, auton saa ruostumaan nopeasti sisäpuolelta ja hups, ruoste on tullut pellin läpi, näkymätön ruoste on kaikista pahin, yleensä sanotaan, että ei haittaa kun pidän vaan vähän aikaa. Tämä ongelma koskee erityisesti mersuja, miettikää tätä. Nykyisin autonvalmistajat ovat hiukan alkaneet miettimään tätä ruosteongelmaakin.

• 122hv 200nm

En ole 200-versiota edes kokeillut, mutta kyllä 180 moottorin kanssakin pärjää. Siinä lienee oikeasti yli 130hv vaikka speksit sanoo 122hv. Itsellä automaattiaskilla, kyllä se kulkee riittävästi jos vaan antaa tarpeeksi kenkää. Se ecomoodihan pistää hanaksti vastaan kun suunniteltu vähäiseen kulutukseen, mutta laatikko oppii nopeasti pikkuisen "urheilullisempaan" ajoon. Ohituskiihtyvyys on ihan ok moiselle pikkukoneelle.

• aumebe

AUDIIII!!! MERSUUUU!!!! BEMARIIIII!!!!!

• ässähalpis

Halvemmallakin saa naapurit kateellisiksi, ostin muutamalla tonnilla vanhan
      S-mesen ja sekin aiheutti jo mykkäkoulun naapurien kanssa. Mukavan rauhallista.

• Tämä onkin mersunomistajan parhaita puolia. Ei tarvitse kuunnella naapurien vinkumista.

• Hehee

Tuollainen S-sarjalainen olisikin jo peli.

90-luvun n. 500 000 km ajetulla E-mallillakin sai jo kuulla hyviä kommentteja:

"on sitä eräillä rahaa"
      "on sulla elämä mallillaan"
      "ei paljon taida huominen painaa"
      "helppohan se on ostella kalliita autoja (alle 4000 € aikanaan) kun ei ole perhettä"

Olihan siinä vähän huuli pyöreenä, nyt jo osaa nauraa noille jutuille. ;)

• autoilija1

Ei ole mikään bensapihi A 180 automaatti. 9.2 L kaupunki pyörittelyssä.

• sasaasawd

Pääseekö jollain bensakoneella ja automaatilla muka vähemmällä kaupungissa?

Hybrideilläkin tekee tiukkaa tosi elämässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe