Scarlet raskaana?

emppu-fannari

oli jonkin aikaa pois ja nyt aika pulleana takaisin..ja aina jotain tänäänkin oli vatsan edessä, samoin löysä jakku päällä. Tosin kasvotkin pyöristyneet. Ja jotenkin, ihan kuin olisi unohtanut, miten näytellään, ihmeen ilmeetön ja jännittynyt.

19

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googletin asiaa ja sitä on ihmetelty myös englanninkielisillä sivuilla. Kyseinen näyttelijä on hieman pahoittanut mielensä niistä kommenteista. Hän on siis lihonnut, eikä suinkaan raskaana.

      • ap..

        ahaa, kiitti sulle;)


      • Dick Windsor

        Olen jo aikoja sitten ihmetellyt, miksi joku käyttää "lihoa"-verbistä muotoa "lihonnut", kun sen pitäisi olla "lihonut". Onko kyseessä jokin murre vai ainoastaan huono kielitaito?

        Sanotteko esimerkiksi:
        katsoa - katsonnut?
        kertoa - kertonnut?
        väsyä - väsynnyt?

        Tokihan tämä on turhaa pilkunviilausta täällä, kun tämä ei ole kielipalsta, mutta kun nyt kohdalle sattui kyseisen sanan käyttäjä itse teossa.


      • Dick Windsor kirjoitti:

        Olen jo aikoja sitten ihmetellyt, miksi joku käyttää "lihoa"-verbistä muotoa "lihonnut", kun sen pitäisi olla "lihonut". Onko kyseessä jokin murre vai ainoastaan huono kielitaito?

        Sanotteko esimerkiksi:
        katsoa - katsonnut?
        kertoa - kertonnut?
        väsyä - väsynnyt?

        Tokihan tämä on turhaa pilkunviilausta täällä, kun tämä ei ole kielipalsta, mutta kun nyt kohdalle sattui kyseisen sanan käyttäjä itse teossa.

        No jos aletaan murteilla mässäileen, niin kerron, miten sanon nuo esimerkkisi oikeasti:

        katsoa - kattoa
        kertoa - kertua
        väsyä - väsyny

        Kirjoitukseni on yleensä iloista sekamelskaa kotiseutuni, nykyisen asuinpaikan ja siltä väliltä olevia murteita. :)


      • ;))
        emme-lotta kirjoitti:

        No jos aletaan murteilla mässäileen, niin kerron, miten sanon nuo esimerkkisi oikeasti:

        katsoa - kattoa
        kertoa - kertua
        väsyä - väsyny

        Kirjoitukseni on yleensä iloista sekamelskaa kotiseutuni, nykyisen asuinpaikan ja siltä väliltä olevia murteita. :)

        Murranpa minäkin.

        katsoa - kahtua.

        Kahton telekkarista Emmentaalia, välillä ei meinaa viihtiä kahtua, ko alakaa tympäseen koko sarija.


      • Menikö väärin?
        Dick Windsor kirjoitti:

        Olen jo aikoja sitten ihmetellyt, miksi joku käyttää "lihoa"-verbistä muotoa "lihonnut", kun sen pitäisi olla "lihonut". Onko kyseessä jokin murre vai ainoastaan huono kielitaito?

        Sanotteko esimerkiksi:
        katsoa - katsonnut?
        kertoa - kertonnut?
        väsyä - väsynnyt?

        Tokihan tämä on turhaa pilkunviilausta täällä, kun tämä ei ole kielipalsta, mutta kun nyt kohdalle sattui kyseisen sanan käyttäjä itse teossa.

        Eikö tämäkään palsta saa olla rauhassa noilta kielipoliiseilta? Meitä täällä kiinnostaa Emmerdale ja sen asukkaat ja tapahtumat, ei kielioppi, ei Englannin eikä Suomen!


    • O'Sullivan

      Tämä näyttelijä vissiinkin laihduttanut melkoisesti,ilmeisesti pahoittanut mielensä, kun on saanut huhut rasvamahansa takia, että olisi raskaana.

    • takkari

      Katselin tulevia Emmerdale-jaksoja Youtubesta ja Scarlett oli laihtunut. En meinannut ensin tunnistaa. Kaunis nainen.

    • Annika S.
      • ** **

        Alemmassa kuvassa kuin pyhäkoulun opettaja.


      • mies..

        Ohoh! Onpa vähän eri nätti mitä nyt täällä näkyvissä jaksoissa, laihutus kannattaa :)


      • 8+2

        ei minun silmiin Kellyltä näyttänyt..


    • Pyhäkoulun setä

      ** ** vertasi silmälasipäistä Scarlettia pyhäkoulun opettajaan.

      Jos oma opettajani olisi ollut tuollainen olisin käynyt pyhäkoulun viiteen kertaan. Scarletin ongelma oli ylipaino, mutta onnekseen hän hän päätti tehdä asian eteen jotakin.

      Ja huomautus tuonne Dick Windsorille. Kuka väittää, että jotkut käyttävät lihoa verbistä muotoa lihonnut?

      Tuo on väärä päätelmä. He käyttävät nimittäin sitä verbistä LIHOTA = LIHONNUT
      LIHOA = LIHONUT.

      Kumpaakin käytetään nykyäänkin yhä päälleikkäin, vaikka ilmeisesti lihoa/lihonnut onkin se oikea.

      Esimerkkinä Lahota = Lahonnut, Kadota = Kadonnut, Vihata = Vihannut

      • Pyhäkoulun setä

        Siis korjaan: lihoa = lihonut lienee siis se oikea, mutta ei ainoa.


      • liihota

        "He käyttävät nimittäin sitä verbistä LIHOTA = LIHONNUT"

        Onko lihota suomen kielen sana, onkin eri kysymys.


    • Pyhäkoulun setä
    • Pulla6

      Scarlet on on aina ollut kaunis ! Ja yksi harvoista mukvista/kilteistä hahmoista - pikkusen reilua räväkkyyttä, niin yhä paranee. Mukava kuulla että on edelleen Enkun jaksoissa !

    • Hep paluulle

      Scarlett näyttää hyvältä

    • Nätti ihminen

      Oli silloin pari vuotta (noin, circa) sitten aika pahan näköinen sen selkä, joka näkyi jossain kirkkokohtauksessa. Oli meinaan leveä ja äijämäinen ja samaan aikaan kaarella, jotta olisi saanut piiloon etulihat. Se näyn karmeus johtuikin varmaan juuri siitä, että työnsi jotenkin olkapäitä eteen - ryhti niinku kasassa. Se teki nätin pulskasta naisesta ikävän näköisen.

      Näyttelijä on aika pitkä. Ei ihan (oletetun?)Tom-isän näköinen. Tosin, onhan Meganinkin poika päätä äitiään lyhyempi. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe