Mitä ajattelette naisesta, jolla on pienet rinnat? Enkä nyt tarkoita mitään normaaleja A-B-kuppeja vaan naisia, jotka ovat joko täysin rinnattomia tai heillä on vain pienet nuput. Huomioitteko rintojen pienen koon vai huomaatteko edes sitä?
Pienirintaiset naiset
9
422
Vastaukset
- tissittömän poikaystävä
Tyttöystäväni on AAAA-kuppi tyttö. Eli rintoja ei ole, kuin reilun rusinan kokoiset kohoumat siellä, missä muilla naisilla on rinnat.
Hän on 24 vuotias, joten mitään myöhäispuberteettirintakasvua ei ole odotettavissa.
Hän on hoikka ja pienikokoinen 155cm ja painaa jotain 45-48kg luokkaa.
Haluaa ehdottomasti käyttää paksusti topattuja rintaliivejä joissa on lisätäytteet.
Hänen koko on 75B hän käytti aikaisemmin 70A ja 75A kokoja.
Hän ei halua missään, eikä milloinkaan kulkea ilman rintaliivejä.
Olen tuntenut hänet kuusi vuotta ja vasta vuoden seurustelun jälkeen hän paljasti minulle, mitä rintaliivien alta löytyy.
Rinnattomuus, tai topatut rintaliivit eivät koskaan ole ollut mikään ongelma minulle, hänelle kylläkin. - Aivan sama
Olen mies ja pidän aikuisista naisista, joilla on pienet rinnat. Ex tyttöystäväni ovat olleet sekä AA, että A-C kuppisia, mutta en koskaan ajattele naista hänen rintojensa perusteella.
- Nosto
Nosto
- granaattiomena85
Lähinnä totean ajatuksissani että tolla ei sit ole rintoja näköjään ollenkaan, katon sit että oisko kuitenkin peppu hyvännäköinen. Jos on kaunis kasvoiltaan ja muuten tosi hoikka ja siro niin ei sit tissittömyys ehkä haittaa. Mut ainahan voi ottaa silikonit jolloin olis todella kuuma pakkaus kun ois hoikka ja normaalirintainen esim. 70D tai 75C. No mä vaan en oikein syty kai sit rinnattomista. Sitähän sä halusit kysyä?
- KhGj
Ja tämä kysymys oli kyllä lähinnä tarkoitettu naisille. Että mitä muut naiset (ihan heterot) ajattelevat toisen naisen pienirintaisuudesta vai pistääkö edes silmään.
- Jone__1
No se ei tullut esille.
Jos silti vastaisin asiallisesti näin miehenä...
Rinnat ovat varmasti muutakin kuin seksikkyyden mittari. Eikä ne ole minun mielestäni niin merkittävä seksikkyyden mittari kuin yleensä luullaan.
Tärkeintä on, että tuntee itsensä ja on tuntemaansa tyytyväinen. Jos ajattelee pienirintaisuudestaan noin, niin ilmeisesti se on jonkinlainen ongelma. Joissain tapauksissa tuota voisi kompensoida sopivalla vaatetuksella joka tuo vaikkapa seksikkyyttä esille muulla tavalla. Voihan sitä myös pukeutua tyylikkäästi, miellyttävästi ja naisellisesti ilman "tyrkytystä".
Sitten toki ne korjausleikkaukset. Minä en ainakaan niitä tuomitse. Ihmettelen ainoastaan sitä miten paljon tuota asiaa sitten pitää korostaa sen jälkeen... Tokihan niitä toppauksiakin voi laittaa, mutta joku voi kokea ne pahempana.huijauksena kuin silikonit.
- guiu09ujok
Huomioin vain jos paita tai toppi on huonosti istuva rintojen päällä tai jos kaula-aukko menee hyvin alas. Muuten pienirintaisuus on minusta ihan normaalia ja myös nättiä. Olen itse b-kuppi ja silti saan paljon kommentteja isompirintaisimmilta naisilta, että olen mukamas lauta. Vaikka olisinkin todellakin lauta on minusta väärin haukkua ja arvostella toista ihmistä sillä tavalla.
- Ehkäpä syy
Jospa nämä haukkuvat isorintaiset kärsivät rinnoistaan ja siksi purkavat pahan olonsa haukkumalla pienirintaisia jollainen haluaisi olla itsekin.
- Tai sitten ei
Ehkäpä syy kirjoitti:
Jospa nämä haukkuvat isorintaiset kärsivät rinnoistaan ja siksi purkavat pahan olonsa haukkumalla pienirintaisia jollainen haluaisi olla itsekin.
Saman logiikan mukaan epäkohteliaat ihmiset haukkuisivat toisia sanomalla aivan ilman sarkasmia esimerkiksi, että onpa sulla hieno koti ja kylläpä sinä oletkin älykäs ja hyvä työssäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965