Käsiin kiinnitit huomiota. Olit 31v. "Pelastin sinut" illalla perääsi roikkumaan jääneeltä, siinä Joen baarin pöydässä. Kysyin aamuyössä / aamulla erotessa nimesi ja paikkakuntasi, mutta muisti ei ole aivan varma, muistaakseni H.K. asuit helsingistä pohjoiseen ehkä JP:ssä. Olit todella mukava,kaunis ja feromonisi toimii vieläkin aivoissani. Haluaisin nähdä selvinpäin ja tarkastaa arviointikykyni. Tavoitteeni oli valvoa läpi yön ja käydä maissa, onnistuin, jee. M.
Sinä nainen Silja Europa 27.-28.4.
Lonkerotuoppi
4
205
Vastaukset
- Lonkerotuoppi
Siis saattoi olla myös varsinais-suomen KPää tai jopa Tuusula. Puhuttiin mm. lapsiasioita. Olet hoikka tummatukkainen ja tummat korkokengät n 3cm. Painat töitä:) Ohhoh, onpas epätoivoista... Portailla istuessasi näin ja toin juomia porukalle.
- jess ja
3 cm korkokengät.
- Lonkerotuoppi
Kielipoliisi? Sattoivat olla 5 cm. Kengän koko ehkä 37 tai 38.
- Lonkerotuoppi
Silmäsi ja kaunis hymysi paloivat verkkokalvoilleni, kuin ympyrä auringontuijottajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701