Moi! Kaipailisin apua ja mielipiteitä ;) Olen vasta aloitellut meikkaamisen ja kysyisin, että
Onko siitä jotain haittaa jos käyttää pelkkää puuteria? Pitäisikö olla meikkivoidetta alla?
Voiko puuterin pestä pois pelkällä vedellä?
Onko siitä jotain haittaa jos ottaa vesiliukoisen ripsivärin (ja eyelinerin) pois vesiliukoisille silmämeikeille tarkoitetulla poistoaineella?
Kiitos jos autatte mua :)
Aloitteleva meikkaaja täällä
5
158
Vastaukset
- tietamaton3
KORJAAN ! Onko siitä jotain haittaa jos ottaa vesiliukoisen ripsivärin (ja eyelinerin) pois VEDENKESTÄVILLE silmämeikeille tarkoitetulla poistoaineella?
- 13+3
Vedenkestäville meikeille tarkoitetuissa puhdistusaineissa on usein öljyä tms. jotka eivät kaikille sovi jokapäiväiseen käyttöön. Saattaa aiheuttaa esim. turvotusta. Jos pärjää vähemmällä, niin parempi.
- 1+10
Pelkkä vesi harvoin poistaa meikkiä eikä puuteria kantsi vedellä vaan pestä pois mutta tuskin on mitään hirveää haittaa poistella silmämeikkiä tolla?
- sweetcher
Ensinäkin,voit käyttää pelkkää puuteria,mutta meikkivoide alla näytttää (omasta mielestäni) paremmalta, ja puuteri kannattaa pestä pois MEIKINPOISTO AINEELLA,ei vedellä!:)
- aikuinen ihmettelee
Miksi ihmeessä tämän päivän nuoret välttämättä haluavat käyttää pelkkää puuteria tai meikkivoidetta, kun tarjolla on ties millaisia hyviä tuotteita, jotka toimivat ja ovat luonnollisen näköisiä? Olisin ollut niin iloinen, jos vastaavia olisi ollut silloin, kun itse olin nuori.
Ja todellakin, kuka pesee kasvost pelkällä vedellä (ainakaan iltaisin)? Ainakin jos meikkiä käyttää, niin ehdottomasti on käytettävä kasvojenpesuainetta. Meikinpoistoainetta ei tarvitse, jos meikki on kevyttä kuten puuteri, siitä ei ole mitään hyötyä, jos varsinainen pesuaine on hyvää. Muutenkin ensiksi pitäisi olla hallussa ihonhoito, ennen kuin alkaa meikata.
Ja jos aikuiset, jopa paljonkin meikkaavat, suosivat esim. BB-voiteita, niin sopivat ne nuorillekin. En ole koskaan käyttänyt pelkkää puuteria (varmaankin vielä kivipuuteria vipalla levitettynä), koska se todennäköisesti ei näytä hyvältä. Paremmin sopisi vaikkapa meikkipuuteri siveltimellä levitettynä, jolloin siitä saa ohuen, mutta peittävämmän pohjan. Mineraalimeikki olisi parasta, mutta sitä et saane ilman vanhempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462