katson lyhyesti 5delle

ennustustunnustus

Laita lyhyt tilannekuvaus kysymykseesi..

77

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capra

Mitäpä näkyisi yksinasuvalle ja lapsettomalle sinkkunaiselle tulevaksi rakkauden saralla?
      Kumppania toivoisin rinnalleni vaan löytyykö ja mistä millainen?

Kaunista kevätsunnuntaita!

• ennustustunnustus

capra-

Näkyy tummahko mies ruskeat silmät, tapahtumassa kesällä ja tapaatte sattumalta uudelleen, elementtinä on ilta tai yö..

• Capra
        ennustustunnustus kirjoitti:

capra-

Näkyy tummahko mies ruskeat silmät, tapahtumassa kesällä ja tapaatte sattumalta uudelleen, elementtinä on ilta tai yö..

Kiitos! Toivottavasti jo tulevana kesänä ;)

• UT15

Olen seurustellut jonkin aikaa. Miten käy rakkaudessa?

• ennustustunnustus

Hyvin käy, vähän nyt pilkettä silmään ja laita itsesi nätiksi niin hyvin käy!

• hemppaa

ristiveriselle yh äidille jos kahtot rakkautteen=)

• ennustustunnustus

hemppaa-

Tässä nousi nyt kaksi ihastusta tai suhdetta esiin, valinta olisi tehtävä, koen että toinen kaveri joka on hieman nuorempi olisi itsellesi oikeampi..valinta on sinun. Varattu pysyy varattuna.

• hemppaa

lisään vielä et oon tavannu vuotta nuoremman miehen yhteisten tuttujen kautta..=)

• hemppaa

hemppaa-

Tässä nousi nyt kaksi ihastusta tai suhdetta esiin, valinta olisi tehtävä, koen että toinen kaveri joka on hieman nuorempi olisi itsellesi oikeampi..valinta on sinun. Varattu pysyy varattuna.

Kiitos! tulikin yhtä aikkaa toi mun lisäys mut oikkeen näit =D tämä nuorempi vain niin ujon puoleinen etten tiijä mitä musta oikeesti ajattelee. ?? mut eiköhän se siitä ajan kanssa.. x))

• Pipana35

Katsotko minulle tuleeko ero puolisosta ja milloin?

• ennustustunnustus

pipana35

Tämä on päätös jonka teet itse, eli hankalaa on. Tunteita on vielä pinnassa, kannattaa odottaa kun vihan ja pettymyksen tuntemukset lauhtuvat. Etäisyyden ottaminen antaa viitteitä siitä kuinka toimia ja milloin.

• yksinhuoltaja...

Olen keskiikäinen aika nuorekkaana pysynyt ja tumma olen syksynainen.Mitäs tällaiselle naiselle näkyisi

• ennustustunnustus

Syksymiestä näkyy, nousee tilanne josta et pidä lainkaan, eli jonkin ongelman ratkaisu on käsillä, minkä jälkeen olisi jälleen helppo hengittää.

• yksinhuoltaja

Kiitos! Niin tuossa pyöriny mies muutamia kuukausia. Menisikö se että se rauhottuisi syksyyn menessä. Mies hieman simppa tintta.

• Erakoksiko

Eilen piti edetä romantiikassa ja kuins kävikään...mä lähdin karkuun :/.
      Eikö meitä olekkaan luotu toisillemme?
      Vai johtuuko se hänestä, minusta vai edellisestä suhteestani?
      Tämmönen ei kyllä ole minulle ominaista...
      Ollaan vielä ensiviikolla lähdössä yhteiselle matkallekkin..

Tai sitten se on se negatiivinen energia, jonka lähdettä en ole edelleenkkään
      paikallistanut...se on kyllä vaimentunut, tänne kirjotteluni jälkeen...

• ennustustunnustus

Erakoksiko-

Ei nyt sentään erakoksi, takapakit kuuluvat elämään. Edellinen suhteesi vielä kirpaisee joten koita unohtaa menneet, niin saat tämän toimimaan!

• Erakoksiko

Erakoksiko-

Ei nyt sentään erakoksi, takapakit kuuluvat elämään. Edellinen suhteesi vielä kirpaisee joten koita unohtaa menneet, niin saat tämän toimimaan!

Kiitos , huojentavaa.
        Tämä on sellainen Helmi, että olinkin hukassa käytökseni kanssa.
        Ainahan sanotaan, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta , niin useimmiten asia onkin niin.
        Toisaalta yksi exäni näki unta 2010, että olin iloissani näyttänyt hänelle naisen kuvaa ja sanonut naisen nimen.
        Edellisen toinen nimi oli sama, mutta univalokuva ei ollut hänestä.
        Nykyisen etunimi on sama, mutta en ole lähettänyt exälle kuvaa...Elämä on ihmeellistä.

Eikun härkää sarvista...tai oinashan tuo on ...

Kaikkea kaunista!

• Olisiko minun aikani

vieläkö ehdi ketjuun?onko minulle ollenkaan fiksua miestä tehtynä?olen keski-ikäinen lokakuun lapsi.kiito jos vastaat?

• ennustustunnustus

On, mutta kannattaa muistaa että paljon on kiinni valinnoista.. Eli kun koet itsesi yksinäiseksi, se ei tarkoita että "se oikea" juuri silloin astuu elämääsi. Jotenkin koen että olet jo hänet tavannut tai juuri tapaamassa..

• toivoton.

Mitä näet minulle tulevaisuudessa tapahtuvan ? Menestynkö tapahtumassa mihin olen osallistumassa vai olisiko parempi perua se ? Oletko oikea selvänäkijä ?

• ennustustunnustus

MENESTYS riippuu aina henkilöstä itsestään ja siitä mitkä ovat kyvyt-niin henkiset kuin fyysiset- siinä takana. Tässä sanonkin että ei, et tule menestymään nyt kyseisessä tapahtumassa, koska epäröit ja hermoilet liikaa ja tässä näkyy siitä johtuva epävarmuus niin selvsti muille että suosittelen lisää treenausta. Myös, minä en tee ko ratkaisua puolestasi, toivon että osaat arvioida kykysi itse. Kyllä, olen oikea näkijä.

• toivoton.

MENESTYS riippuu aina henkilöstä itsestään ja siitä mitkä ovat kyvyt-niin henkiset kuin fyysiset- siinä takana. Tässä sanonkin että ei, et tule menestymään nyt kyseisessä tapahtumassa, koska epäröit ja hermoilet liikaa ja tässä näkyy siitä johtuva epävarmuus niin selvsti muille että suosittelen lisää treenausta. Myös, minä en tee ko ratkaisua puolestasi, toivon että osaat arvioida kykysi itse. Kyllä, olen oikea näkijä.

Tässä on nyt elämässä asioita. Että jos saan apua niihin. Kuten sain aiemmin se on mahdollista. No, palaute mitä olen saanut ihmisiltä elämäntilanteesta huolimatta, vuoden aikana on ollut sellaista. että se pisti tuonne osallistumaan. Ja se on ollut hyvin massiivista

• toivoton.
        toivoton. kirjoitti:

Tässä on nyt elämässä asioita. Että jos saan apua niihin. Kuten sain aiemmin se on mahdollista. No, palaute mitä olen saanut ihmisiltä elämäntilanteesta huolimatta, vuoden aikana on ollut sellaista. että se pisti tuonne osallistumaan. Ja se on ollut hyvin massiivista

Jos olisin kunnossa. Tiedän että pystyisin saavuttamaan tuolla jotakin. Ja luulen että pystyisin jotain saavuttamaan jo nyt. Jos saan lääkärin uusimaan unilääkkeeni. Kun entinen unilääkäri lopetti. Elämä on ohjannut minua tuohon suuntaan koko ajan. Olen yrittänyt muitakin vaihtoehtoja. Mutta elämä näyttää koko ajan vain tuota. Ongelmieni takia sitä epäröin ja jos en saa nyt apua kun lääkäri lopetti. Olen lahjakas. näemmä ainakin ihmisten mielestä

• toivoton.

Minusta tuntuu että jos saan lääkkeeni uusittua ja joku lääkäri ottaa minut tosissaan menen tuonne, ihan näyttääkseni perkele kaikille että en luovuta. Ensi viikolla selviää onnistuuko tuo. Jos onnistuu. Silloin aloitan sen treenin. Ja kovan sellaisen. Myös en halua pettää ihmisiä. tuntuu pahalta kun niin moni kannustanut. Minulle tuntemattomia ihmisiä vielä

• ennustustunnustus
        toivoton. kirjoitti:

Minusta tuntuu että jos saan lääkkeeni uusittua ja joku lääkäri ottaa minut tosissaan menen tuonne, ihan näyttääkseni perkele kaikille että en luovuta. Ensi viikolla selviää onnistuuko tuo. Jos onnistuu. Silloin aloitan sen treenin. Ja kovan sellaisen. Myös en halua pettää ihmisiä. tuntuu pahalta kun niin moni kannustanut. Minulle tuntemattomia ihmisiä vielä

toivoton-

ota ihan iisisti nyt, en ole halunnut mitenkään sanoa että portit olisi sinulta kiinni, vain sen että koeta saada olosi paremmaksi ja Sitten uusi yritys! Varmasti olet lahjaksa, mutta hermostuneisuus ainakin nyt on pinnassa, mikäli saat jollakin konstilla olosi mielestäsi tasapainoon, niin mene. Päätös on edelleen sinun omissa käsissä, sitä ei voi kukaan ennustaja taata mikä on lopputulos, kun ottaa riskin.

Haluankin kannustaa sinua tekemään kuten koet intuitiosi sanovan, ja kuten sisäinen äänesi sanoo. Sitten kun se ääni on vahva, et tarvitse enää ainoaakaan ennustajaa kertomaan onko ratkaisusi fiksu vaiko ei.

Tsemppiä, valitset minkä tahansa ratkaisun!

• toivoton.

toivoton-

ota ihan iisisti nyt, en ole halunnut mitenkään sanoa että portit olisi sinulta kiinni, vain sen että koeta saada olosi paremmaksi ja Sitten uusi yritys! Varmasti olet lahjaksa, mutta hermostuneisuus ainakin nyt on pinnassa, mikäli saat jollakin konstilla olosi mielestäsi tasapainoon, niin mene. Päätös on edelleen sinun omissa käsissä, sitä ei voi kukaan ennustaja taata mikä on lopputulos, kun ottaa riskin.

Haluankin kannustaa sinua tekemään kuten koet intuitiosi sanovan, ja kuten sisäinen äänesi sanoo. Sitten kun se ääni on vahva, et tarvitse enää ainoaakaan ennustajaa kertomaan onko ratkaisusi fiksu vaiko ei.

Tsemppiä, valitset minkä tahansa ratkaisun!

Kiitos paljon! Olen tosi vaikeassa elämäntilanteessa. Ollut vuosia. haluan keskeyttää tämän. Haluaisin niin kovasti löytää oman tieni ja voittaa vaivani. vaikka en niille tunnu mahtavan mitään. 25 ´kiloa laihdutin viime syksystä. Ihmiset sanovat että älä peru. Unilääkäri lopetti. Moni ei uusi hänen lääkkeitään. Tuntuu niin paskalta.pitää miettiä pari päivää. Haluaisin taistella itseni "jonnekin". pois tästä tilanteesta. Niinhän se on. En oikeastaan edes usko ennustajiin. Mutta koetan saada jostain vastausta

• yksikseni

Hei vaan!
      Jo yli viiden,mutta kokeilen silti...:)

Missä luuraa mies minun makuuni? Eli meinaako tulla ikuna esille ja vierelleni?

• ennustustunnustus

Etsit lähinnä vääristä paikoista, nyt ihmisten ilmoille ja uusien tuttavuuksien kautta ilmaantuu mies elämääsi. Ei heti vaan myöhemmin, muutama kuukausi menee ainakin.

• yksikseni

Etsit lähinnä vääristä paikoista, nyt ihmisten ilmoille ja uusien tuttavuuksien kautta ilmaantuu mies elämääsi. Ei heti vaan myöhemmin, muutama kuukausi menee ainakin.

OK, kiitos! :)

• Konvehti*

Tuleeko minulle ja sydäntäni lämmittävälle ihanalle miehelle suhdetta vai mitä tästä kehittyisi?

• ennustustunnustus

Suhteeseen on mahdollisuus, katso kuitenkin että mies ei ole varattu, tässä näkyy hänelle tuoreeltaan päättynyt/päättyvä rakkaus-suhde. Aika parantaa haavat- sitten "just-go-for-it"

• Konvehti*

Suhteeseen on mahdollisuus, katso kuitenkin että mies ei ole varattu, tässä näkyy hänelle tuoreeltaan päättynyt/päättyvä rakkaus-suhde. Aika parantaa haavat- sitten "just-go-for-it"

Kiitos kovasti vastauksesta. Tällaiset fiilikset on itselläkin, nyt ei olla tosin oltu lähietäisyyksillä vähään aikaan että en noista bänkseistä tiedä. Haluaisin vielä kysyä, näetkö koska tähän olisi parempaa mahdollisuutta, meneekö pitkällekin vai tupsahtaako eteen jotain happeningia jossa töiden ulkopuolella olisi mahdollista törmätä? Se kun tuntuu olevan aika harvinaista :-)

• mitä voisin tehdä?

Reilusti yli viiden mutta kysyn asiaa joka tekee minut surulliseksi. Autatko?
      Kristiina on tyttäreni. Miten meidän asiat/välit menee jatkossa? Yritän parhaani, mutta... anteeksi hänenkin pitäisi antaa ja mennä eteenpäin. Eikä tonkia tikulla minun tekemiäni virheitä. Onnistunko? En haluaisi enää harmaita hiuksia lisää tässä asiassa.

• Yhden lapsen yh. äiti?

Katsotko mulle myös mitä tulossa?

• ennustustunnustus

Nuoruus on aika jolloin tiedetään kaikesta kaikki, ja ihanteita riittää. Koeta asettua sille kannalle, että sinulla on kokemusta niin paljon enemmän, huumoria kehiin. Jos tytär haluaa tonkia tikulla, koita yksinkertaisesti olla välittämättäm ja vaikka naura päälle. Se joka laittaa aselevon voimaan välillenne olet sinä.. Eli onnistuu toki. Aikaa ja huumoria..

• homehomehome

En ehtinyt ensimmäisten viiden joukkoon mutta huomasin että vastaat vieläkin, joten yritänpä minäkin. Toivottavasti vastaat vielä. Saanko asuntoasiani järjestykseen ja saammeko uuden kodin määräajan täyttyessä?

• ennustustunnustus

Saat, mutta todella kiire tulee, laitappa hakemukset matkaan ja ota asia urakaksi heti huomenna.

• joko parempaa

Olen kovan elämän taipaleen mennyt läpi elämässä. Helpottaako jo ja miten rakkaus tulossako olisi vai onko jo lähellä- Miten raha-asiani menevät pärjäänkö.
      Pitkä nainen olen ja yli viisikymmentä olen.

• ennustustunnustus

Jo parempaa, taloudellinen helpotus tulee olemaan näköpiirissä kesällä. Rakkaus asiasi järjestyvät pidemmällä aikavälillä nekin.. Nyt näkyy jostain syystä pientä alakuloa, eli ulos ja ihmisten ilmoille!

• minulle rakas

Olen pitkään yksin asunut ja miehen suhteen tarkka. Nyt olen tuntenut olen erään seilorin muutaman vuoden ajan. Miten hän minut tulevassa yllättää? Papin edessä hän ei ole koskaan käynyt.

• Odotanko turhaan

Paljon on täällä kysymyksiä.
      Tuleeko mies takaisin, vai jatkanko matkaa yksin.
      Uusi työpaikka ja opiskelut edessä, vai onko?

Muutoksia niin paljon, etten unta saa..
      Kiitos paljon jo etukäteen.

• ennustustunnustus

Mies tulee takaisin.. et jatka yksin. Opiskeut ovat edessä, toden totta paljon näkyy tulevan muutoksia sinulle.

• soutaa@huopaa

Hei,mitä näät vaalean naisen rakkauteen,onko entisessä vara vai katsettako uuteen??

• ennustustunnustus

Tässä on jotakin jännää ja romanttista kuviota nyt tulossa, uusi rakkaus on näkyvissä sinulle . Mitenkäs nyt vanhan kanssa vai pidätkö jopa molemmat miehet..?

• soutaa@huopaa...

Tässä on jotakin jännää ja romanttista kuviota nyt tulossa, uusi rakkaus on näkyvissä sinulle . Mitenkäs nyt vanhan kanssa vai pidätkö jopa molemmat miehet..?

Kiitos sulle,vanhasta en oikein pääse eroon,enemmän työasioissa mennään ja täytyy pitää yhteyttä,mutta kovin epäluotettava tämä ex-mies joka tasolla....

Millainen tämä uusi ilmestys on,ossatko kuvata mitä tekee,minkä näköinen?

• arnelia

Mitä uutta ja jännittävää kesä tuo minulle tullessaan? Työ- ja rakkausasiat mietityttävät tällä hetkellä. Kaipuu olisi kova, mutta löytyykö siihen vastakaikua mistään?

• ennustustunnustus

Koitan katsoa mahdollisimman monelle, nyt kun aikaa on..

arnelia-

Vastakaikua löytyy kyllä ja pian alkaa tapahtua.. Tässä on jostakin syystä esillä juhannukseen liittyvä tapahtuma missä koen sinun olevan hyvin onnellinen! Työasiat selkenevät nekin, koen että työssäsi on huonoa ilmapiiriä, mistä pääset yli.

• säädöt säädetty

Vieläkö jatkat? Katsotko jatkanko vielä tässä melko vaativassa suhteessa? Välillä takki ollut aivan tyhjä, jostain olemme ammentaneet kuitenkin jatkoa aina. Muutoksia pitäisi tulla miehen suunnalta, mutta tuleeko koskaan? Vai kyllästynkö tähän säätämiseen?

• ennustustunnustus

säädöt säädetty-

en näe mittavia muutoksia ihan heti, koen niiden olevan haussa edelleen.. jokin kolmas pyörä on asetelmassa mukana.. Päätös on sinun.

• säädöt säädetty

säädöt säädetty-

en näe mittavia muutoksia ihan heti, koen niiden olevan haussa edelleen.. jokin kolmas pyörä on asetelmassa mukana.. Päätös on sinun.

Kiitos!

Tuota juurikin epäilen myös, että meitä on tässä suhteessa enemmän kuin me kaksi.... Siksi asiat eivät suju niinkuin pitäisi. Näetkö onko kolmas pyörä ollut mukana jo pidempään ja onko tumma vai vaalea? Yksi tumma oli kuviossa vähän aikaa sitten mutta mies väitti että ovat vain ystäviä. Muista en tiedä mutta epäilen...

• siipirikko lentää

miten näet mulle,kuka aina on retkahatanut vaikeisiin tapauksiin? hylättynä kaipaan entistäni,joka aikaajoin koukuttaa mut syliinsä,koska käyttää tunteitani hyväkseni.miten näet tulevana asianlaidan herran kanssa? ja miten jatkuu tumman tukisen hurjan kanssa,mies mustis ja en oo luvannu mitään?liiaa juo.miten elämäni menee? olen kokenut kovia lapsesta saakka.

• ennustustunnustus

Riippuvuus on huono asia, siihen on olemassa hoitoja. Samoin tuo että sabotoit itse itseäsi näin.. Nyt pitää miettiä miksi toimit kuten toimit, siten muutat oman tulevasi itse.. Muuten jäät roikkumaan tähän exään pääsemättä eteenpäin.

On aika tehdä muutoksia ja aika tehdä pysyviä muutoksia, itsesi eduksi..

• sunce8

Heips, ja kiitos etukäteen! Olen ristiverinen/vaalea nainen, ja rakkaudesta tietysti kysyisin :). Olen rakastunut, mutta tällä hetkellä en ole yhdessä sen miehen kanssa, jota rakastan. Mitä näet minulle ja tämän suhteen tulevaisuudelle?

• ennustustunnustus

Tässä tulee esille eri mielenkiinnon kohteita, vastakohdat saattaa täydentää toisiaan. Näen että tästä tulisi lyhyempi romanssi kuin toivoit.

• Sitruunasaari

Koetanpa minäkin onneani, vaikka pahasti myöhässä olenkin. :) Olen siis päälle parikymppinen nainen, onnellisessa avoliitossa ja yhden lapsen äiti. Kaikki siis hyvin, mutta silti tulevaisuus mietityttää. Pitääkö suhde? Tuleeko lisää lapsia? Miten elämä yleensäkin tästä eteenpäin kulkee? Elämä ei ole ollut helppoa, nyt tuntuu menevän liiankin hyvin. Eniten pelkään, että suhde kariutuu pettämiseen, vaikka merkkejä sellaisesta ei ole kummankaan puolelta..

• ennustustunnustus

Tässä nousi tuo mustasukkaisuuden elementti nyt eteeni, koeta päästä siitä eroon mielessäsi, niin suhde pitää. En näe mitään estettä onneen ja näen tyttölapsen vielä lisää.

• syreenin alta pihaan

Mielessä tumma komea mies. Missä roolissa hän on elämässäni jatkossa? Sydän on takonut raskaasti hänen vuokseen. Siis en usko meistä mitään, mutta toivon kuitenkin. Kiitos ja kaunista kesää!

• ennustustunnustus

Tässä näkyy asia että mies on ylimielinen, etkö toivoisi hieman kivampaa kumppania itsellesi? Moni on komea, mutta harva on mukava, rehellinen.

• syreenin alta pihaa

Tässä näkyy asia että mies on ylimielinen, etkö toivoisi hieman kivampaa kumppania itsellesi? Moni on komea, mutta harva on mukava, rehellinen.

Annoitpa ajateltavaa. Totta kai mukava ja rehellinen olisi hyvä. Oikeastaan olen liittänyt myös häneen nämä asiat. Hänellä on kyllä taipumusta pitää ohjaksia lujasti käsissään, siinähän joskus voisi jäädä jalkoihin. Mutta ei hän mielestäni ylimielinen ole, ei ainakaan tahallisesti. Mutta ehkä hän tarvitsee vastusta, koska on vahva. Tasavertainen kumppani tavallaan pitää huolta että pysytään tasoissa ihan luonnostaan. Tasavertaisuus on tässäkin mielessä tärkeää. Kiitos paljon näkemyksestäsi ja jos saan vielä kysyä, oliko tämä linjassa ajatuksiesi kanssa? Lämmintä kesää?

• kovasti yrittää

Mitähän tapahtuu työssäni työlleni? Jaksanko olla työskentelemäässä vai eteeneekö sairauteni vai pysähtyy tullen hyviä jaksoja?

• ennustustunnustus

Työssäsi on mahdollista tehdä uudelleenjärjestelyjä. Pienen säätämisen jälkeen työasia selkenee ja olosi kohenee kesäkuussa siten että jaksat kyllä!

• Bonny24

Näetkö minulla miestä, minkälaista, entä lapsia? Entä hevoset, näkyykö niihin mitään? Vielä yksi, kolmas, kysymys. Kuinka näet isäni?

• ahkera muurahainen

Vaihtaisin mielelläni työpaikkaa vaan milloin onnistuisin sellaisen uuden ja kaikinpuolin mukavan löytämään? Nykyisessä en viihdy enäää ollenkaan...

• Pulla,

Jatkanko opiskelua syksyllä, kun nyt olen uupumuksen takia kotona? Löydänkö jo vihdoin miesystävän itselleni, vai pitääkö vain olla yksin aina? Mikä minussa on vikana, että yksinäisyyttä pukkaa.

• ennustustunnustus

Jatkat opiskelua.. Miesystäväkin löytyy ajallaan.. Nyt ensimmäisenä on kuitenkin tärkeintä itseluottamus ja sen kohentuminen sisältä käsin. Uskomuksiaan itsestään voi muuttaa.

• päivänsäde+menninkäi

Ihastuimme tämän miehen kanssa talvella toisiimme. Tunsimme sielunkumppanuutta, mutta jollain tavalla sielunkumppanuutta ja juttu hiipui hänen puoleltaan.
      Kohtaammeko uudestaan?

• päivänsäde+menninkäi

siis jollain tavalla olimme eri maailmoista kuin päivänsäde ja menninkäinen....

• ennustustunnustus

hei, tässä kohtaa koen että kaikki ei ole miltä näyttää, kohtaatte kyllä uudelleen, mutta sain tuntuman että rakastut todella herkästi.

• tatjuusa

mitäs asioita noussee esiin minulle,naiselle,kuka on yksin kulkija mutta ei halua parisuhteita.mitä näet minulle? haluan tietenkin jonkinlaisen suhteen,mutta en velvoitteita tai ketään enää roikkumaan perääni.olen vapaasielu,kuka kuitenkin etsii jotain paikkaa,jossa käydä ja viihtyä.viih´dyn ja tarvitsen omaa tilaa j´henkiseen ja fyyisiseen olotilani hyvään oloon.mitä enät mulle,tai arkitapahtumia?kiitos jos katsoisit

• ennustustunnustus

Tässä nousi että sitä tulee mitä tilaa, useammat kuitenkin haluaa sen parisuhteen eli tässäkohtaa sopivan löytyminen kestää kyllä jonkin aikaa.. Samoin koen ettet pysty sitoutumaan oikein keneenkään/minnekään. Koen että terveydentilasi vaatisi kohennusta, ja koheneekin.

• Valmis rakastumaan

Olen yh-äippä vuosi sitten eronnut. Muutama lyhyt suhde ollut. Sitä oikeaa vielä ei näy vai näkyiskö... olisiko tästä läheltä vai kauempaa?

• ennustustunnustus

Hyvää kannattaa odottaa ja tämä nousee vielä tämän vuoden puolella esiin, sinulle näkyy mies kauempaa.. Ei ole kyse kenestäkään tutusta, matkailu avartaa!..

• minulle rakas

minulle rakas5.5.2013 16:340 jo tätä kyselin. Siirrän tähän ketjun loppuun

• ennustustunnustus

Ennen syksyä ei isompia muutoksia ole esillä, syksyllä sensijaan on. Kihlaus on mitä odotat, mutta riittääkö yhteinen elämä ilman papin aamenta, sen päätät sinä!

• tatjuusa

kiitos sulle tunnustus! en pysty ja oikein sovellukaan mihinkään,keheenkään.poden alelrgiaa ´ja olo tukkoinen.mitä näet tälle hetkelleni kevääseeni?jos jaksat vielä lisätä,et kertonut tapahtuvaa....jää kaivelemaan tietty.

• rakkauden kaipuu

katsoisitko minullekkin, yksinelävälle naiselle joka on odottanut sulhoa jo vuosia eikä ketään vain näy eikä kuulu.olisi kiva olla rakastunut ja rakastettu, mutta onkohan niin, että sejuna meni jo?

• ennustustunnustus

Mistä olet etsinyt? Kuuluu kysymys.. Ketään ei tule sinne kotiisi ovesta sisälle, harvoin sattuu törmäämään ellei tuo itseään esille eli: ylös ulos ja tanssilavalle!

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2269
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      79
      2218
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1464
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      66
      915
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      797
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      770
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    Aihe