Toyota myy hyvin

Laatumaine ok !

vaikka esim. täällä Toyotan palstalla on varmaan eniten provoviestejä ja ne alittavat riman kaikilta osin. Miksiköhän niin moni suomalainen autonostaja hankkii uuden autonsa juuri Toyotan mallistosta. Onko trollipetteriden yksinkertainen mellastaminen kääntynyt itseään vastaan, vai onko Toyotan laatumaine yksinkertaisesti vain hyvä?

25

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielen Rauha

      No jos tarvitsee autoa huolettomaan liikkumiseen eikä oman egon
      kohotukseen niin Toyota on riskitön valinta.

    • The Köle

      Autokauppa ei tosiaan pyöri Suomi24:llä käytävän keskustelun perusteella........

      -vaikka välillä joku tuntuu niin luulevan -:)

    • suoli24*

      Kyllä varmasti pyörii. Kohta on Dacia myyntijohtaja. Ainakin kolme Dacian laatumallia Top-5:ssa............Not.

    • --------------------

      Kyllä se kertoo vanhojen euromerkkien surkeudesta jos
      eurofanaatikko joutuu Romanian kerjäläisten kasaamaan
      itärutkuttimeen sortumaan, ja saadakseen eurooppalaisen halpiskinnerin
      murheikseen. Onhan se jatkumoa Ladoille ,Warreille ja Trabanteille

      • Ureauris

        ja Toyotan saat turkkilaisten kasaamana


      • POLOinen auto
        Ureauris kirjoitti:

        ja Toyotan saat turkkilaisten kasaamana

        ja Volkkarin sombreropäisten siestaa vetävien meksikaanien.


    • Teki hyvää !

      Pari vuotta sitten Toyota sai hyvän muistutuksen laadun merkityksestä auton maineelle. Meinasi käydä kuin Opelille aikoinaan. Herätys laaduntarkkailuun tuottaa nyt tulosta ja kauppa on alkanut käymään taas maailmalla (ykkönen...). Tällä hetkellä VW-konserni painii vakavien laatuongelmien kanssa - saas nähdä onnistuvatko säilyttämään kuluttajien uskollisuuden. Perinteisillä automerkeillä ei ole varaa levätä laakereillaan ja luottaa markkinaosuuksiensa säilymiseen hyvällä tasolla. Uudet merkit (Korea, Kiina esim.) tuovat mielenkiintoisia uutuuksia kilpailukykyiseen hinta- laatusuhteeseen.

    • sanokaas minulle

      Mistä kohtaa Tojoista voin löytää sitä ylistettyä laatua?

      • -----------------

        Ei mitää ylistettyä laatua vaan hinta-laatusuhde on kohdallaan.
        Hyvää ei saa halvalla ja Toyota on kallis,silti maailman ostetuin!
        Menikö perille?


      • sanokaas minulle
        ----------------- kirjoitti:

        Ei mitää ylistettyä laatua vaan hinta-laatusuhde on kohdallaan.
        Hyvää ei saa halvalla ja Toyota on kallis,silti maailman ostetuin!
        Menikö perille?

        Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.


      • Ihan jos itse
        sanokaas minulle kirjoitti:

        Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.

        katsoisit netistä autojen hintoja vertailuasi varten. Voi tätä kädettömyyttä ja uusavuttomuutta. Niinhän sitä yleensä autoa ostettaessa tehdään.


      • sivistä itseäsi
        sanokaas minulle kirjoitti:

        Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.

        Osta uusin TM, siinä on käytettyjen autojen hinnasto (Grey-Henin kokoama taulukko toteutuneista autokaupoista).

        Uusien autojen hinnat näet netistä.


      • Ai sä katot
        sivistä itseäsi kirjoitti:

        Osta uusin TM, siinä on käytettyjen autojen hinnasto (Grey-Henin kokoama taulukko toteutuneista autokaupoista).

        Uusien autojen hinnat näet netistä.

        käytettyä. No, joo.


    • Pitkät vapaat taas

      edessä ja illalla lähtö mökille 300 km:n päähän. Töistä päästyä pakataan lapset ja koira sekä välttämättömät tavarat. Ja ei kun tien päälle uudenkarhealla farkku Avensiksella, joka on jo toinen autoilu-urallani. Vajaat 40 tkm vuodessa ajavana olen päätynyt Avensikseen sen luotettavuuden takia. Eikä ole yhtään ikävä niitä viittä ns. euromerkkiä ennen näitä Avensiksiani.

      • pientä jännitystä

        Pientä jännitystä kuitenkin ilmassa kun noinkin merkityksettömästä matkasta tänne tulit avautumaan?


      • Pitkät vapaat taas
        pientä jännitystä kirjoitti:

        Pientä jännitystä kuitenkin ilmassa kun noinkin merkityksettömästä matkasta tänne tulit avautumaan?

        Ei niin merkityksetöntä, ettet ehdi vastaamaan. Mökkireissu on minulle merkityksellinen ja mieluisa. Joidenkin mielestä täällä ei saisi olla positiivisia mielipiteitä ollenkaan. Vain negatiivisia ja vinoilumielessä tehtyjä. Kertoo suomalaisten kateellisesta mielenlaadusta. Kukaan ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä ja aina pitäisi löytyä joku, jolla menee vielä huonommin kuin minulla. Ota sinäkin rennosti ja nauti keväästä, millainen se sitten kohdallasi onkaan.


      • Mielen Rauha
        Pitkät vapaat taas kirjoitti:

        Ei niin merkityksetöntä, ettet ehdi vastaamaan. Mökkireissu on minulle merkityksellinen ja mieluisa. Joidenkin mielestä täällä ei saisi olla positiivisia mielipiteitä ollenkaan. Vain negatiivisia ja vinoilumielessä tehtyjä. Kertoo suomalaisten kateellisesta mielenlaadusta. Kukaan ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä ja aina pitäisi löytyä joku, jolla menee vielä huonommin kuin minulla. Ota sinäkin rennosti ja nauti keväästä, millainen se sitten kohdallasi onkaan.

        Onnittelut sinulle laadukkaaasta ja huolettomasta automerkistä ja
        mallista. Jos mökillesi on matkaa noin paljon niin ei siihen enää
        kaipaa mitään epävarmoja kulkupelejä. Japsirinkulakeula tuo
        mielenrauhan.


      • hyvää matkaa

        Minulla on matkaa mökille 94 km, sinne ja takaisin on aina päässyt luotettavasti ja mukavasti eurooppalaisillakin autoilla. Hanki sinäkin mökki lähelta niin voit käydä sieltä aina tarvittaessa vaikka töissä


      • Gösta
        hyvää matkaa kirjoitti:

        Minulla on matkaa mökille 94 km, sinne ja takaisin on aina päässyt luotettavasti ja mukavasti eurooppalaisillakin autoilla. Hanki sinäkin mökki lähelta niin voit käydä sieltä aina tarvittaessa vaikka töissä

        Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.


      • Mielen Rauha
        Gösta kirjoitti:

        Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.

        Vain itseään täynnä olevalta "stadilaisella" voi odottaa jotain
        tuon suuntaista elvistelyä. Onko lukutaito jotenkin vajaa kun
        toyotapalstalle pitää tulla kehumaan ja retostelemaan,kuinka
        paljon omistaa mökkejä ympäri Suomeniemen. Mökkipalstakin
        varmaan löytyy, tervemenoa vaan sinne kehuskelemaan
        olemattomilla mökeilläsi.


      • no just
        Gösta kirjoitti:

        Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.

        Jutuista päätellen punkit ovat päässeet puremaan Göstaa siellä arkipelagossa.


    • No tuota...

      No siksi, että toyota on riittävän hyvä ja halpa.

      Mutta sitten jos huippuhyvän haluaa, kannattaa katsoa jotain muuta.

      Toyotaa myös myydään erittäin agressiivisesti, ja markkinoidaan hyvin suurella budjetilla vrt. moneen pieneen merkkiin.

      Aika pieni osa siis loppujenlopuksi on itse tuotteen ominaisuuksiin liittyvää.

      • Tojo on hyvä

        On se Tojo hyvä. Kuulemma ensi vuonna Englannissakin Kuningatar vaihtaa merkkiä ja ostaa Tojon. Ei jää enää tien päälle eikä ole myöhässä juhlista. On se vaan komiaa kun ajaa -02 mallin harmaalla farkkucorollalla pitkin Pall Mallia eikä millään surkialla Pentleyllä eli Rollsilla. Me Kiala Viulun takana sitten taputetaan kun on oikea premiumí löytyny ja on laatuhinta kohdallaan.


      • Tojo on hyvä se
        Tojo on hyvä kirjoitti:

        On se Tojo hyvä. Kuulemma ensi vuonna Englannissakin Kuningatar vaihtaa merkkiä ja ostaa Tojon. Ei jää enää tien päälle eikä ole myöhässä juhlista. On se vaan komiaa kun ajaa -02 mallin harmaalla farkkucorollalla pitkin Pall Mallia eikä millään surkialla Pentleyllä eli Rollsilla. Me Kiala Viulun takana sitten taputetaan kun on oikea premiumí löytyny ja on laatuhinta kohdallaan.

        Ja piti vielä sanoa että petterit. Kokemusta on ja euromerkillä ei tee mitään joten turha tulla itkemään kun on meillä Mielen Rauha. Ette mökille pääse kun pajalla koko ajan kalliilla Mersulla ja kateellisia Toyotalle olette te.


    • heikot eväät

      Laatumaine joutuukin korvaamaan kaikki tekniset tiedot, sillä niillä antiikin aikaisilla tiedoilla ei autoja nykypäivänä enää myydä, no Tojo-papoille korkeintaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe