vaikka esim. täällä Toyotan palstalla on varmaan eniten provoviestejä ja ne alittavat riman kaikilta osin. Miksiköhän niin moni suomalainen autonostaja hankkii uuden autonsa juuri Toyotan mallistosta. Onko trollipetteriden yksinkertainen mellastaminen kääntynyt itseään vastaan, vai onko Toyotan laatumaine yksinkertaisesti vain hyvä?
Toyota myy hyvin
25
154
Vastaukset
- Mielen Rauha
No jos tarvitsee autoa huolettomaan liikkumiseen eikä oman egon
kohotukseen niin Toyota on riskitön valinta. - The Köle
Autokauppa ei tosiaan pyöri Suomi24:llä käytävän keskustelun perusteella........
-vaikka välillä joku tuntuu niin luulevan -:) - suoli24*
Kyllä varmasti pyörii. Kohta on Dacia myyntijohtaja. Ainakin kolme Dacian laatumallia Top-5:ssa............Not.
- --------------------
Kyllä se kertoo vanhojen euromerkkien surkeudesta jos
eurofanaatikko joutuu Romanian kerjäläisten kasaamaan
itärutkuttimeen sortumaan, ja saadakseen eurooppalaisen halpiskinnerin
murheikseen. Onhan se jatkumoa Ladoille ,Warreille ja Trabanteille- Ureauris
ja Toyotan saat turkkilaisten kasaamana
- POLOinen auto
Ureauris kirjoitti:
ja Toyotan saat turkkilaisten kasaamana
ja Volkkarin sombreropäisten siestaa vetävien meksikaanien.
- Teki hyvää !
Pari vuotta sitten Toyota sai hyvän muistutuksen laadun merkityksestä auton maineelle. Meinasi käydä kuin Opelille aikoinaan. Herätys laaduntarkkailuun tuottaa nyt tulosta ja kauppa on alkanut käymään taas maailmalla (ykkönen...). Tällä hetkellä VW-konserni painii vakavien laatuongelmien kanssa - saas nähdä onnistuvatko säilyttämään kuluttajien uskollisuuden. Perinteisillä automerkeillä ei ole varaa levätä laakereillaan ja luottaa markkinaosuuksiensa säilymiseen hyvällä tasolla. Uudet merkit (Korea, Kiina esim.) tuovat mielenkiintoisia uutuuksia kilpailukykyiseen hinta- laatusuhteeseen.
- sanokaas minulle
Mistä kohtaa Tojoista voin löytää sitä ylistettyä laatua?
- -----------------
Ei mitää ylistettyä laatua vaan hinta-laatusuhde on kohdallaan.
Hyvää ei saa halvalla ja Toyota on kallis,silti maailman ostetuin!
Menikö perille? - sanokaas minulle
----------------- kirjoitti:
Ei mitää ylistettyä laatua vaan hinta-laatusuhde on kohdallaan.
Hyvää ei saa halvalla ja Toyota on kallis,silti maailman ostetuin!
Menikö perille?Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.
- Ihan jos itse
sanokaas minulle kirjoitti:
Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.
katsoisit netistä autojen hintoja vertailuasi varten. Voi tätä kädettömyyttä ja uusavuttomuutta. Niinhän sitä yleensä autoa ostettaessa tehdään.
- sivistä itseäsi
sanokaas minulle kirjoitti:
Paljonko siitä Tojosta täytyy sitten maksaa enemmän kuin vastaavasta muusta merkistä, kun se on sekä laadukas että kallis.
Osta uusin TM, siinä on käytettyjen autojen hinnasto (Grey-Henin kokoama taulukko toteutuneista autokaupoista).
Uusien autojen hinnat näet netistä. - Ai sä katot
sivistä itseäsi kirjoitti:
Osta uusin TM, siinä on käytettyjen autojen hinnasto (Grey-Henin kokoama taulukko toteutuneista autokaupoista).
Uusien autojen hinnat näet netistä.käytettyä. No, joo.
- Pitkät vapaat taas
edessä ja illalla lähtö mökille 300 km:n päähän. Töistä päästyä pakataan lapset ja koira sekä välttämättömät tavarat. Ja ei kun tien päälle uudenkarhealla farkku Avensiksella, joka on jo toinen autoilu-urallani. Vajaat 40 tkm vuodessa ajavana olen päätynyt Avensikseen sen luotettavuuden takia. Eikä ole yhtään ikävä niitä viittä ns. euromerkkiä ennen näitä Avensiksiani.
- pientä jännitystä
Pientä jännitystä kuitenkin ilmassa kun noinkin merkityksettömästä matkasta tänne tulit avautumaan?
- Pitkät vapaat taas
pientä jännitystä kirjoitti:
Pientä jännitystä kuitenkin ilmassa kun noinkin merkityksettömästä matkasta tänne tulit avautumaan?
Ei niin merkityksetöntä, ettet ehdi vastaamaan. Mökkireissu on minulle merkityksellinen ja mieluisa. Joidenkin mielestä täällä ei saisi olla positiivisia mielipiteitä ollenkaan. Vain negatiivisia ja vinoilumielessä tehtyjä. Kertoo suomalaisten kateellisesta mielenlaadusta. Kukaan ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä ja aina pitäisi löytyä joku, jolla menee vielä huonommin kuin minulla. Ota sinäkin rennosti ja nauti keväästä, millainen se sitten kohdallasi onkaan.
- Mielen Rauha
Pitkät vapaat taas kirjoitti:
Ei niin merkityksetöntä, ettet ehdi vastaamaan. Mökkireissu on minulle merkityksellinen ja mieluisa. Joidenkin mielestä täällä ei saisi olla positiivisia mielipiteitä ollenkaan. Vain negatiivisia ja vinoilumielessä tehtyjä. Kertoo suomalaisten kateellisesta mielenlaadusta. Kukaan ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä ja aina pitäisi löytyä joku, jolla menee vielä huonommin kuin minulla. Ota sinäkin rennosti ja nauti keväästä, millainen se sitten kohdallasi onkaan.
Onnittelut sinulle laadukkaaasta ja huolettomasta automerkistä ja
mallista. Jos mökillesi on matkaa noin paljon niin ei siihen enää
kaipaa mitään epävarmoja kulkupelejä. Japsirinkulakeula tuo
mielenrauhan. - hyvää matkaa
Minulla on matkaa mökille 94 km, sinne ja takaisin on aina päässyt luotettavasti ja mukavasti eurooppalaisillakin autoilla. Hanki sinäkin mökki lähelta niin voit käydä sieltä aina tarvittaessa vaikka töissä
- Gösta
hyvää matkaa kirjoitti:
Minulla on matkaa mökille 94 km, sinne ja takaisin on aina päässyt luotettavasti ja mukavasti eurooppalaisillakin autoilla. Hanki sinäkin mökki lähelta niin voit käydä sieltä aina tarvittaessa vaikka töissä
Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.
- Mielen Rauha
Gösta kirjoitti:
Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.
Vain itseään täynnä olevalta "stadilaisella" voi odottaa jotain
tuon suuntaista elvistelyä. Onko lukutaito jotenkin vajaa kun
toyotapalstalle pitää tulla kehumaan ja retostelemaan,kuinka
paljon omistaa mökkejä ympäri Suomeniemen. Mökkipalstakin
varmaan löytyy, tervemenoa vaan sinne kehuskelemaan
olemattomilla mökeilläsi. - no just
Gösta kirjoitti:
Meillä stadilaisilla on usein kelomökki Lapissa. Sinne mennään yleensä flygarilla eikä millään autolla. Mataa toki vielä enemmän kuin 94 km. Kesämökki sitten Turun saaristossa. No, sinne ajellaan loppukädessä botskilla. Niin, että näitä vapaa-ajan asuntoja on joka lähtöön.
Jutuista päätellen punkit ovat päässeet puremaan Göstaa siellä arkipelagossa.
- No tuota...
No siksi, että toyota on riittävän hyvä ja halpa.
Mutta sitten jos huippuhyvän haluaa, kannattaa katsoa jotain muuta.
Toyotaa myös myydään erittäin agressiivisesti, ja markkinoidaan hyvin suurella budjetilla vrt. moneen pieneen merkkiin.
Aika pieni osa siis loppujenlopuksi on itse tuotteen ominaisuuksiin liittyvää.- Tojo on hyvä
On se Tojo hyvä. Kuulemma ensi vuonna Englannissakin Kuningatar vaihtaa merkkiä ja ostaa Tojon. Ei jää enää tien päälle eikä ole myöhässä juhlista. On se vaan komiaa kun ajaa -02 mallin harmaalla farkkucorollalla pitkin Pall Mallia eikä millään surkialla Pentleyllä eli Rollsilla. Me Kiala Viulun takana sitten taputetaan kun on oikea premiumí löytyny ja on laatuhinta kohdallaan.
- Tojo on hyvä se
Tojo on hyvä kirjoitti:
On se Tojo hyvä. Kuulemma ensi vuonna Englannissakin Kuningatar vaihtaa merkkiä ja ostaa Tojon. Ei jää enää tien päälle eikä ole myöhässä juhlista. On se vaan komiaa kun ajaa -02 mallin harmaalla farkkucorollalla pitkin Pall Mallia eikä millään surkialla Pentleyllä eli Rollsilla. Me Kiala Viulun takana sitten taputetaan kun on oikea premiumí löytyny ja on laatuhinta kohdallaan.
Ja piti vielä sanoa että petterit. Kokemusta on ja euromerkillä ei tee mitään joten turha tulla itkemään kun on meillä Mielen Rauha. Ette mökille pääse kun pajalla koko ajan kalliilla Mersulla ja kateellisia Toyotalle olette te.
- heikot eväät
Laatumaine joutuukin korvaamaan kaikki tekniset tiedot, sillä niillä antiikin aikaisilla tiedoilla ei autoja nykypäivänä enää myydä, no Tojo-papoille korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701