Onko juuri tosi, suuripalkkainen virkamies on saanut häädön asunnostaan maksamattomien vuokrien ja elämäntavan vuoksi ?
Minkälaisia virkamiehiä me elätämme, joku roti sentään tarttee olla ?
Suuripalkk.virkamies saanut häädön asunnostaan ?
17
782
Vastaukset
- xxH-5xx
Onks toi se ammattitaidoton tyyppi, joka vitttuilee kaikille asiakkailleenkin?
- Saamaan jäit...
Ei taida olla munattomalla tyypillä rohkeutta laittaa tämän virkamiehen nimeä tänne? Nimettömät vihjailuviestisi eivät oikein ole uskottavia, vai mitä?
- Kerro hyvä
pikkuneiti itse jos tiedät ? Vai oletko pelkkä paskanjauhaja, koska et saa itse mitään aikaiseksi.
- Tosi on....
Ei ole tosi, mutta tiedätkö mitä minä kuulin, no kuulin että täällä suomi24:lla kirjoittelee joku tosi outo tyyppi vihjaillen aivan omituisia asioita, puhuen me- muodossa vaikka tarkoittaa itseään.
Sitten se tosi outo tyyppi on tosi katkera kaikille virkamiehille, ihan kuin semmoinen olisi vienyt sen tikkarin lapsena.
Ja sitten se vielä raivoaa kuin pikkukakarat, kun kukaan muu ei ymmärrä mitä se meuhkaa.
Todella outoa on...- Mistä tiedät
ettei alkuperäinen kirjoitus ole tosi ?
- Nimi esille, tai...
Totean sivusta: Jos aloittaja ei uskalla laittaa tuon virkamiehen nimeä tänne, niin kaikki tajuavat jutun olevan täysin keksitty. Tietääkseni häätö-ja velka-asiat ovat julkisia, joten aloittaja julkaiskoon nimen täällä, jos on niin varma asiastaan.
- 2.krs:n virkamies
Onko toi se henkilö jonka "pätevin" paperi viranhaussa oli "puolueen jäsenkirja"? Tarkasti ottaen ei kai sillä muuta ollutkaan.
- Sitkeä huhu.
Tää tyyppi on uhkaillut myös rovaniemeläisiä yrittäjiä ?
Mielenkiintoista mitä vielä paljastuu...- No more BS
Tuskin muuta paljastuu kuin tämän ketjun kirjoittaja on kansankielellä ns. full of shit.
- Mitä sinä tiedät
No more BS kirjoitti:
Tuskin muuta paljastuu kuin tämän ketjun kirjoittaja on kansankielellä ns. full of shit.
tästä asuntohäädön saaneesta ja uhkailleesta virkamiehestä ?
- Kuka..?
Haloo... Kuka se on jos puhutaan niin miksei voida sanoa kuka se on..?
- 2.krs:n virkamies.
Koko virastokeskushan tuon tietää ja hymyilee.
- Etkö uskalla...
Tuota henkilöä ei ole olemassakaan ja koko juttu on keksitty mikäli nimeä julkaista. Totuusarvo on siiheen saakka täysi nolla tällä jutulla.
- Taidat olla ainoa
joka ei tiedä....:)
- Heheh:)
Taitaa olla jo johtopäätösten tekemisen aika, sellaisia kuuluu kaupungintalolta :)
Niinhän sitä sanotaan "se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa" :)) - Hammurab II
Näkkyy ko virkamies jo vapisevan.. Ilmeisesti pää tuli vetävän käteen, huomas jo itsekin suuren kuprunsa ja häpeää tekojaan. Loppu silti häämöttää, sen verran on pahaa lastia kannettavana, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Pitäs pikkuisten älytä se että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- Vahva epäilys;
Rovaniemeläinen virkamies on uhonnut ravintolassa; "kannattaa olla minun kanssa hyvissä väleissä, minulla on niin paljon valtaa".
Onkohan kysymys samasta virkamiehestä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462