Osaatteko antaa asiallisia neuvoja C5n kesähuoltoa varten ?
Haluaisin kulkupelini olevan valmiina kesäloman ajoihin, ja olen päättänyt tehdä itse lähes kaikki huollot itse. Säästän ainakin kesän bensarahat.
C5 huoltovinkkejä ?
5
156
Vastaukset
- ai mää vain
Jos haluat asiallisia vastauksia niin mene citroen foorumiin. Täällä saa vaan v....
- anteeksi vaan
Jos haluat asiallisia vastauksia niin mene autokauppaan ja vaihda merkkiä. Täällä ei pysty Citikkaan mitenkään neuvomaan suunattomien vika harmien takia.
- pro c5
Citikkaan pystyy tekemään lähes kaikki huollot itse. Ruuvit ja mutterit ovat valmiiksi löysällä jo tehtaan jäljiltä joten tuskin tarvitset työkalujakaan. Ei muuta kun bilteman pihaan ja konepelti auki.
- Isä korjaa itse
Meidän isä tutkin netistä kaikki huoltovinkit ja sitten se tekee ne itse.
Sen jälkeen se menee uudestaan nettiin ja vertaa sitikkakorjaamojen hintoja koska monesti se kyllä vie auton sen jälkeen oikeaan huoltoon, kun se ei oikein itse osaa. - en giner
Kannattaa ehdottomasti tehdä kaikki itse. Nykyauto on helppo ja yksinkertainen huoltaa. Huolto kannattaa aloittaa pohjan tervauksella. Näin vältyt homevaurioilta ja mäntypistiäisiltä jotka pesiytyvät helposti runkoon. Suosittelen myös penkkiverhoilun pesua 40 asteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462