En tuu saamaan mopoa

röpönen

Vituttaa ku en tuu saamaa mopoa. Meen kesätöihi ja saan siitä 430€, mut ei se riitä, pitäs saada tonni kasaa, nii sais hyvä mopo eikä mitää mis on paljo vikoi. Tai kyllä mulle kelpais joku 500€ mopoki, (sellases on varmast paljo vikoi tai joku laiska 4-tahti kiinapaska) mut sitte pitäis viel ostaa se korttiki, ei mitenkää tuu riittää rahat. Ois pakko saada se tonni kasaa. Eikä vanhemmat oo auttamas mitenkää! Kaikki muutki saa mopon, mut miks mä en voi saada?

28

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä olet jonne

koska oot es jonne

• T. 50v neizyt läski ukko

Hahaa vituttas jos en sais mopoo. T 16 v mopojonne.

• röpönen

Ei, vaan koska oon vitun köyhäpaska, enkä mikää es jonne, joka saa kaike nitä haluu!

• Emäjonne
        röpönen kirjoitti:

Ei, vaan koska oon vitun köyhäpaska, enkä mikää es jonne, joka saa kaike nitä haluu!

Kaikki rahat mennyt es

• GoleraBoy-97

Joo, mulla vähän samantapanen tilanne. Mulla on vitun lussu vakio Gilera SMT, haluisin ostaa siihen osia että se ois hienompi ja parempi, mutta mun paska isä ei anna rahaa!! Ihan perseestä pitää ajella paskalla Gileralla, vitun pihi homo iskä osti sen, makso vaan 1350€ ja sitte ei vielä anna rahaa ees osiin!!! Vittu mikä pihtari! Omia rahoja en jaksa käyttää, ku ne mä oon ansainnu kovalla työllä. Sitte en saa rahaa ees karkkiinkaan. Elämä on vitun perseestä!!!!!

• retewtw

jos saatte kaiken tosta vaan niin ette osaa arvostaa mitään. t. 16. jonne jolle isi ostaa kaiken minkä haluan.

• GoleraBoy-97
        retewtw kirjoitti:

jos saatte kaiken tosta vaan niin ette osaa arvostaa mitään. t. 16. jonne jolle isi ostaa kaiken minkä haluan.

Vittu turpa kiinni! Ei mun isä osta mulle todellakaan kaikkee!!! Mun piti mopooki varmaan viikko oottaa että sain sen ja nyt en saa ees osia jottei se olis mikään luumu paska! Vittu piä jonneturpas kiinni ja mee pelaa sitä codias, mun isä vitun pihi paska ei viittiny käyttää ees rahaa kunnon mopoon. Olisin halunnu semmosen vitun siistin dt:n mikä makso 2500€, ja kulki 65 mutta piti ostaa vitun paska laiska gilera..!
        P.S. En saa ees vittu kevariakaan!

• Morgan
        GoleraBoy-97 kirjoitti:

Vittu turpa kiinni! Ei mun isä osta mulle todellakaan kaikkee!!! Mun piti mopooki varmaan viikko oottaa että sain sen ja nyt en saa ees osia jottei se olis mikään luumu paska! Vittu piä jonneturpas kiinni ja mee pelaa sitä codias, mun isä vitun pihi paska ei viittiny käyttää ees rahaa kunnon mopoon. Olisin halunnu semmosen vitun siistin dt:n mikä makso 2500€, ja kulki 65 mutta piti ostaa vitun paska laiska gilera..!
        P.S. En saa ees vittu kevariakaan!

Jonne hei ootit viikon se on pitkä aika kerkee monta es ja äläpä nyt kunnioita isääsi hän ajattelee parastasi koska mälläisit keavrin pärinöissä!
        Tsemppiä!

• Vitun jonne

kunnioita isääs homppeli!

• GoleraBoy-97
        Morgan kirjoitti:

Jonne hei ootit viikon se on pitkä aika kerkee monta es ja äläpä nyt kunnioita isääsi hän ajattelee parastasi koska mälläisit keavrin pärinöissä!
        Tsemppiä!

Aha, mää en kuule ees saa juoda energiajuomia, ku mun iskä sanoo et mä en saa unta ja musta tulee levoton... Kyllä mä silti joskus salaa juon ku se on nii paska iskä!!!

• spadu 2k13

mmm... mul makso mopo ja kortti yhteensä 100€, mitä nä jotku selittää jostai tonnin mopoista :D jos o kallis maku ja ei osaa tehä mitää ni ei ihme ettei rahat riitä :)

• Lapset oppikaa

Taidat olla tosi tyhmä kortti nykyään ei maksa mitään satasta ja mopon rungon saat kertomuksesi mukaan vähintään tuohon hintaan eli oot vetäny mopo rungon ja ilma korttii aika paha

• asdasdasdasdasd

Olipas halpa hinta! Mistä ostit mopos, minkä merkkine ja paljo makso?

• ei kinusta

ei kiinnosta

• jonne6v

jumalauta nyt saatana. nyt sä vitun ylläpitäjä runkkari mummo pidät turpas kii ja meet nettimotoo ja etit sielt 3000tonnii maksava derbi senda .... sitten sä sovit että tuut joku pv kattoo sitä mopoo ja jos se kysyy nimee nii annat valenimen .... sitte meet sinne sen omistaja luo vaikka taxilla .... sit sä kysyt silt omistajalt et saaks sä käyd koeajamas sen mopo... sikku se antaa luva nii lähet vaa vittuun sillä mopolla.... thats it ... ei se sen vaikeempaa oo

• AHAHAHAHAHAH:DDDD

hahahaaah :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD JUST SILLEE !!!!!!:DDDD vitu hyvä idea :DDDD

• Mr. Ammattilainen

:( otan osaa... En haluais masentaa entisestää vaan mopokorttiin sun pitää uhrata 500e ja jos haluut viattoman mopon niin siihen menee 1500e.... Nuo halvemmat on niitä 20000km ajettuja johon pitää uhrata koneremppaan rahaa ja jne....

Itsellähän on Derbi Drd 2011 käytettynä ostin 1900e.. Tai isä osti :DDD Ja se mopokortti päälle nii 2400e.... Joten kalliiksihan se tulee. Itsehän tein koulussa tästä aiheesta puheenkin kun niin kallis tämäkin harrastus. Ei oo monilla perheillä ees varaa kunnon vehkeisiin. :( Mutta eipä mekään mitään porvareita olla mutta vanhemmat kuitenkin maatalous yrittäjiä niin kuitenki jonkun verran saadan rahaa.. :DD joten valitettavasti sulla piräs nyt olla ees yhteensä se 1500 niin saisit sen kortin ja sitte 1000 sais kyllä hyvän mankin tai pv:een tai RUOSKAN enskan tai supermoton :D

• onnetonSihti:(

Miekään en saa mopoa vaikka miten haluaisin, mut mulla on eri syy. Nimittäin vanhempien mielestä ne on liian vaarallisii ! Tottahan se on että joka 15. joutuu kolariin, mut ei se oo syy etten vois saaha :/ Tosi kivaa ku kaikki pojat vaa vittuilee ku jouvun menee pyörällä joka paikkaan ::D

• nimii

Ja mul on molemmat syyt

• Raihnas-ikäukko
        nimii kirjoitti:

Ja mul on molemmat syyt

"""Tosi kivaa ku kaikki pojat vaa vittuilee ku jouvun menee pyörällä joka paikkaan ::D"""

Odottakaa muutama vuosi, ja menoa armeijaan, niin noilla vittuilevilla jäbillä on kaikenlaista kremppaa ja niiden kunto on pullamössö nolla tasoa.
        Mutta TE, jotka kuljette polkupyörillä, teidän kondis on huipputasoa, te olette tosi hyvässä kunnossa suorittamaan armeijan tosta vaan.
        Mopoilevat amisviikset eivät harrasta liikuntaa, eikä muitakaan lajeja, joten he ovat aivan kurana jo kaksikymppisinä.

Kunnioitan polkupyörilevää nuorisoa, liikkuvaa nuorisoa jne

• Töihin...

Tai sitte hakkii kunnon töitä, ite oon 15v hankkinu kahen viime vuoden aikana n. 1000€ ja taas meen kesällä töihin. Kortin maksan puoliks (250€) ja mopon ostan ite (1200€). Sitten on kaikki riparit yms. Ja oho, sulla onki kortti, mopo, vakuutukset, ja viel muutama huntti taskus.

Eli hakekaa töitä, vaikka kahestaki paikasta nii on jo 600€ kasassa helpostikki!

Onnea ja menestystä!

• detaisadlo

Ite oon 14v ja ostettiin jo valmiiks yamaha dt 2010 mallia 450e. kortin saan halvalla kun iskä opettaa ajoluvalla ja se maksaa 100e eli kortti ja mopo yhteensä 550e halvellammaki saa jos ostaa jonku muun mopon.

• RahaaOnKuinRoskaa

Itse 4000€ dracillä voin sanoa että köyhät kyykkyyn ja varattomat mahalleen

• hfghfghfghfgh

dracit ne vasta paskoja onkin :DDD

• Hämmentynyt666

Eiks dracin oo rieju ja ?

• jugudgfr

Oon 15 v poika ja muaki vituttaa kun en saa mopoa sen takia koska vanhemmat sanoo et ne on liian vaarallisia. vituttaa

• Jefhxdxd

Ne mopot oo olenkaa vaarallisia niinku kevarit. Iskä osti mulle kevarin (Yamaha) viime kesäks. Vetäsin sen syksyllä kumolleen ja lyttyyn. Nyt se on tallin perällä ja iskä sano ettei sitä korjata . Vituttaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe