Pahin loukkaus POJAT

Musta Enkeli

Mikä on pahinta, mitä tyttö voi pojalle sanoa? Onko esimerkiksi "Vitun homo", "Lapsellinen kakara" tai "Luuletko tosissas et mä voisin tykätä noin rumasta jätkästä" loukkaavia? Etenkin sellaisessa tilanteessa, jos olet ihastunut tyttöön niin mikä olisi pahinta mitä tämä tyttö voisi sanoa sinulle? Kertokaa vaan kaikki;)
Haluan tietää, jotta osaan paremmin välttää loukkaamista.

14

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riekaleiksi revitty

Katselen usein yhtä tyttöä (tai oikeastaan en katso mitään muuta kuin tätä ihastusta)
      ja kerran hän huusi minulle "Vitun homo älä stalkkaa mua!" Se tuntui kuin sydämeni olisi revitty riekaleiksi, eli todella loukkasi.
      Tuo "homo" on jostain syystä tosi paha.

• Poika13v

"Painu helvettiin läski"
      "Homohuora"

• PERKELEE

Jos homoksi haukkuminen loukkaa, niin pitää olla kyllä aika herkkä jätkä. Helvetin heikkoluonteiset!

• 859024657840

"Sä oot vitun ruma!"
      "Mee homoilee niitte kavereittes kaa"
      "Sä et kyl ikinä saa tyttöystävää tolla naamalla"
      "Haista paska, runkkari"

• siisjeppp

Tyttö huutaa homoks jos sitä stalkataa?.. taitaa tytöl olla joku salaisuus. Ja pahin on jos huutaa et "et saa koskaa" keh..

• umpihullu1

hahhaha sano sille kundille että painu vittuun saatanan pienimunanen satiaispesäke äläkä enää koita vokotella mua tai ketään muutakaan koska ET SAA!!! ja naura pirullisesti päälle :DDDhiehiehie

• jjjj-jjj

pahin loukkaus mitä pojalle voi sanoa on että hän on KAUNIS....

• 121121

En loukkaannu mistään, siinäpähän haukkuvat jos siltä tuntuu. Siirryn seuraavan naaraan kimppuun viileästi, mutta itsevarmasti. ::smoke

• xf3

Tuskinpa loukkaannun mistään, mitä muija mulle voisi sanoa. Ton "tolla naamalla et saa ikinä" Oon kyl kerran saanut kuulla. Totesin vaan sit sille muijalle, et en tollaselta huoralta haluiskaan, niin alkoi itkeä. Voi harmi. Mua ei voi loukata, haukkuminen kasvattaa vaan luonnetta ;) Jos tulee ulisemaan niin takasin tulee aina kahta kauheammin. Silmä silmästä.

• Karate Kid

No itse en loukkaannu mistään ja takas vittuilijat saa kyllä aivan varmasti. Tässä maailmassa pitää olla sanavalmis :)

• friendzoneeeeeeed

"Oot ku veli mulle <3"

• no.jaa

En tiedä, minuu haukutaan joka päivä niin oon tottunu :D

• 13poika

vältä kovaa äänensävyä ja jos et tarkota jotakin sanoistasi niin hymyille vaikka lopuksi

• asdpena

Oon kuullu semmosen sanonnan et vittuilu on välittämistä. Paras on friendzonelle vetäminen jotenkin. Ainakin ittee ketuttaa eniten jos kiinnostava muija listaa kaveriks =D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe