Mikä on pahinta, mitä tyttö voi pojalle sanoa? Onko esimerkiksi "Vitun homo", "Lapsellinen kakara" tai "Luuletko tosissas et mä voisin tykätä noin rumasta jätkästä" loukkaavia? Etenkin sellaisessa tilanteessa, jos olet ihastunut tyttöön niin mikä olisi pahinta mitä tämä tyttö voisi sanoa sinulle? Kertokaa vaan kaikki;)
Haluan tietää, jotta osaan paremmin välttää loukkaamista.
Pahin loukkaus POJAT
14
297
Vastaukset
- Riekaleiksi revitty
Katselen usein yhtä tyttöä (tai oikeastaan en katso mitään muuta kuin tätä ihastusta)
ja kerran hän huusi minulle "Vitun homo älä stalkkaa mua!" Se tuntui kuin sydämeni olisi revitty riekaleiksi, eli todella loukkasi.
Tuo "homo" on jostain syystä tosi paha. - Poika13v
"Painu helvettiin läski"
"Homohuora" - PERKELEE
Jos homoksi haukkuminen loukkaa, niin pitää olla kyllä aika herkkä jätkä. Helvetin heikkoluonteiset!
- 859024657840
"Sä oot vitun ruma!"
"Mee homoilee niitte kavereittes kaa"
"Sä et kyl ikinä saa tyttöystävää tolla naamalla"
"Haista paska, runkkari"- siisjeppp
Tyttö huutaa homoks jos sitä stalkataa?.. taitaa tytöl olla joku salaisuus. Ja pahin on jos huutaa et "et saa koskaa" keh..
- umpihullu1
hahhaha sano sille kundille että painu vittuun saatanan pienimunanen satiaispesäke äläkä enää koita vokotella mua tai ketään muutakaan koska ET SAA!!! ja naura pirullisesti päälle :DDDhiehiehie
- jjjj-jjj
pahin loukkaus mitä pojalle voi sanoa on että hän on KAUNIS....
- 121121
En loukkaannu mistään, siinäpähän haukkuvat jos siltä tuntuu. Siirryn seuraavan naaraan kimppuun viileästi, mutta itsevarmasti. ::smoke
- xf3
Tuskinpa loukkaannun mistään, mitä muija mulle voisi sanoa. Ton "tolla naamalla et saa ikinä" Oon kyl kerran saanut kuulla. Totesin vaan sit sille muijalle, et en tollaselta huoralta haluiskaan, niin alkoi itkeä. Voi harmi. Mua ei voi loukata, haukkuminen kasvattaa vaan luonnetta ;) Jos tulee ulisemaan niin takasin tulee aina kahta kauheammin. Silmä silmästä.
- Karate Kid
No itse en loukkaannu mistään ja takas vittuilijat saa kyllä aivan varmasti. Tässä maailmassa pitää olla sanavalmis :)
- friendzoneeeeeeed
"Oot ku veli mulle <3"
- no.jaa
En tiedä, minuu haukutaan joka päivä niin oon tottunu :D
- 13poika
vältä kovaa äänensävyä ja jos et tarkota jotakin sanoistasi niin hymyille vaikka lopuksi
- asdpena
Oon kuullu semmosen sanonnan et vittuilu on välittämistä. Paras on friendzonelle vetäminen jotenkin. Ainakin ittee ketuttaa eniten jos kiinnostava muija listaa kaveriks =D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462