Parhaat kebabit

howdy2

Mistä Rovaniemeltä saa teidän mielestä parhaat kebabit. Itse tykkään torikeitaan annoksista ja memoksen rullakebab maistuu myös.

tulipas nälkä! :)

12

7370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dixiedixie

Siitä Lordi- ravintolasta sai parhaat ja edulliset kebabit, mutta nyt kun sitä ei ole niin parhaat löytyy ehkä sieltä Torikeitaalta

• 5847392049

Turkin pippurista :D

• tsuisu

Saarenpiste

• väärinpäin

Torikeitaalla kävin ennen paljon, mutta nyt vain jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Viim. 5 kertaa annokseni pohjalla on ollut kebabit ja salaatit, päällä iso läjä ranksalaisia. Ennen se tehtiin kuten muuallakin, mutta tuo kebabbien kaivaminen sen ranskis läjän alta vie lihavalta ihmiseltä ison osan makuelämyksistä pois.

• 12+9

Torikeitaalle ei enää koskaan, useamman kerran tullut jo niin pettymys kuivaa kebabia jne. Eikä jaksa enää edes sinne kebabprinsessoille valittaakaan.

• joop2

torikeidas on nykyään ihan kusinen paikka, kebabit ui rasvalillussa mikä kaiken kukkuraksi maistuu kuselle. sitten ne "iloset" läskit prinsessat myymässä ei kans paljon houkuttele käymään.

• Minä en ole huonolaatuiseen kebabiin törmännyt missään paikassa Rovaniemellä. Torikeitaan, Marmariksen ja Harunon kebabeita pidän kaupungin laadukkaimpina, mutta erittäin tyytyväinen olen aina ollut myös Viirinkankaalta ja aiemmin Rantavitikalta haettuun kebabiin.

• Hauska erikoisuus on porokebab rautatieaseman ravintolassa. Se oli kiva käydä testaamassa kerran aseman rauhallisena hetkenä.

• marmariksen

kebabit on suoraan valintatalon rainbow-kebabbia,pakkausta myöten ja maistuu sulatetulta ranskiksilta,hieman jäässä osin.hox mikroaika.Torikeitaalla paras kebabbi "erkkilän" kebab . - buahahaa

• pippuri

Menkääpäs kuulkaa kotipizzaan ja tilatkaa kebabpizzaa ja unohtakaa ne muut höpsötykset Siellä se homma toimii!

• ahkebab

Saarenpisteellä sai muinoin todella hyvät kebabit. Nykyään ei tietoa mistä sais...

• suomisepe

Semmosia pisteitä ei pidetä kuule minään ja konkka sillekkin paikalle tais tulla, mene sinäkin kotipizzaan niin on saat hyvät sapuskat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe