Mistä Rovaniemeltä saa teidän mielestä parhaat kebabit. Itse tykkään torikeitaan annoksista ja memoksen rullakebab maistuu myös.
tulipas nälkä! :)
Parhaat kebabit
12
7370
Vastaukset
- Dixiedixie
Siitä Lordi- ravintolasta sai parhaat ja edulliset kebabit, mutta nyt kun sitä ei ole niin parhaat löytyy ehkä sieltä Torikeitaalta
- 5847392049
Turkin pippurista :D
- tsuisu
Saarenpiste
- väärinpäin
Torikeitaalla kävin ennen paljon, mutta nyt vain jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Viim. 5 kertaa annokseni pohjalla on ollut kebabit ja salaatit, päällä iso läjä ranksalaisia. Ennen se tehtiin kuten muuallakin, mutta tuo kebabbien kaivaminen sen ranskis läjän alta vie lihavalta ihmiseltä ison osan makuelämyksistä pois.
- 12+9
Torikeitaalle ei enää koskaan, useamman kerran tullut jo niin pettymys kuivaa kebabia jne. Eikä jaksa enää edes sinne kebabprinsessoille valittaakaan.
- joop2
torikeidas on nykyään ihan kusinen paikka, kebabit ui rasvalillussa mikä kaiken kukkuraksi maistuu kuselle. sitten ne "iloset" läskit prinsessat myymässä ei kans paljon houkuttele käymään.
Minä en ole huonolaatuiseen kebabiin törmännyt missään paikassa Rovaniemellä. Torikeitaan, Marmariksen ja Harunon kebabeita pidän kaupungin laadukkaimpina, mutta erittäin tyytyväinen olen aina ollut myös Viirinkankaalta ja aiemmin Rantavitikalta haettuun kebabiin.
Hauska erikoisuus on porokebab rautatieaseman ravintolassa. Se oli kiva käydä testaamassa kerran aseman rauhallisena hetkenä.
- marmariksen
kebabit on suoraan valintatalon rainbow-kebabbia,pakkausta myöten ja maistuu sulatetulta ranskiksilta,hieman jäässä osin.hox mikroaika.Torikeitaalla paras kebabbi "erkkilän" kebab . - buahahaa
- pippuri
Menkääpäs kuulkaa kotipizzaan ja tilatkaa kebabpizzaa ja unohtakaa ne muut höpsötykset Siellä se homma toimii!
- ahkebab
Saarenpisteellä sai muinoin todella hyvät kebabit. Nykyään ei tietoa mistä sais...
- suomisepe
Semmosia pisteitä ei pidetä kuule minään ja konkka sillekkin paikalle tais tulla, mene sinäkin kotipizzaan niin on saat hyvät sapuskat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462