Kotiryhmä...

hermot menee

miten saan kotiryhmän käyttäytymään niin kuin haluaisin? haluaisin että tiedostoni näkyy pääkoneeni lisäksi VAIN YHDELLE KONEELLE. jos luon kotiryhmän, ja annan sen olla niin vaan, se jakaa users kansion koko talolle, vaikka kotiryhmään ei olisi liittynytkään käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta. jos tuon users kansion jakamisen lopettaa niin sitten tiedostot ei näy edes kotiryhmän kautta vaikka kuinka naputtelee kotiryhmästä sitä kirjastoa. voisko joku laittaa yksinkertaiset ohjeet miten toimia...

5

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermot menee

      pieni korjaus tuohon: siis jos luo kotiryhmän ja antaa sen olla niin users-kansio näkyy koko talolle käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta, VAIKKA kotiryhmään ei olisi liittynyt

    • ms perseestä

      käyttöoikeudet pitää määritellä. guestit pois ja sitten oikeille henkilöille oikeat oikeudet.

      • hermot menee

        siis ei voi olla totta... tuohan on todella vaarallista, jos joku tietokoneista tietämätön luo omaan suojaamattomaan wlaniinsa kotiryhmän ajatellen siitä olevan jotain hyötyä. sitten joku random kaappaa kaikki tiedostot, ja laittaa jakoon... en edes uskalla ajatella

        mutta oma ongelmani on ratkaistu, kiitos siitä


      • Kädettämällä kyllä
        hermot menee kirjoitti:

        siis ei voi olla totta... tuohan on todella vaarallista, jos joku tietokoneista tietämätön luo omaan suojaamattomaan wlaniinsa kotiryhmän ajatellen siitä olevan jotain hyötyä. sitten joku random kaappaa kaikki tiedostot, ja laittaa jakoon... en edes uskalla ajatella

        mutta oma ongelmani on ratkaistu, kiitos siitä

        Jotain olet kädettänyt, koska ei kahdessa eri perheessä (oma ja tutun) ole tuollaisia ongelmia ollut ollenkaan.


      • voi säätäjiä
        Kädettämällä kyllä kirjoitti:

        Jotain olet kädettänyt, koska ei kahdessa eri perheessä (oma ja tutun) ole tuollaisia ongelmia ollut ollenkaan.

        Samaa mieltä sun kanssa. Ryssimättä "siis jos luo kotiryhmän ja antaa sen olla niin users-kansio näkyy koko talolle käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta, VAIKKA kotiryhmään ei olisi liittynyt" tota ei voi tehdä.
        En edes tajua miks pitää tehdä kotiryhmä, jos haluaa mennä vain yhdellä koneella toisen koneen johonkin kansioon tai kansioihin???
        Mä olen jakanut ne kansiot mihin pitää päästä toiselta koneelta ja niihin pääsee vain mun käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Mäppää ne kerran niin Se on siinä, Mertarantaa siteeratakseni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe