Tero tässä moi

Tero o

Tero tässä moi! Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu hyvää.

15

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena P

Moi vaan Tero. Mulle kuuluu myös hyvää.Onks sun BMW toiminu? Mun 3-sarjan BMW on toiminu hyvin.

• Tero o

Moi Pena. Voi hitsi, kun on kiva kuulla, että sun BMW toimii hyvin. Oon kyllä ehkä vähän kateellinen sulle, mutta ei se mitää. Onko sulla 316?

• Tero Hoo

Mulle kuuluu taas huonoa, meni takapenkki Corollan mädästä lattiasta läpi kun tuon O.n kanssa vähän "painittiin".

• Pena P

Mulla on 320 bemu.Oks sulla 316? Mennää muute poikaystäväni Jartsan kaa heinäkuun 5. Kalajoen lentokentälle BMW-poikien karkeloihin. Haluttas kolmas kundi mukaa,kiinnostaaks?

• Pena P
    • 114iXST

Aika kovaa kulkee mun 114iXST. Kuka lähtee viivalle? Mites sä Tero? Tai sä Pena? Ette pärjää mun rakkaalle bemarille!

• MB AMG

Hienoa yksinpuhelua sä Lasol-huuruinen pakkopaita Spede vedät

• Pena P

Otetaaks kunnon kilpailu kenen bemu kulkee,lähetään valoista yht aikaa. Sit katotaa kuka meist kolmesta onkaan se teitten kunkku!

• g r
        MB AMG kirjoitti:

Hienoa yksinpuhelua sä Lasol-huuruinen pakkopaita Spede vedät

Mr.Lasol se siellä taas heräsi. Tais juomat loppua yllättäen, kun ei käsi vapise liikaa ja pystyy naputtaa näppistään. Taitaa tähän mennessä jo laulella "selvästi hyvä päivä, hyvästi selvä päivä..."

• MB AMG
        g r kirjoitti:

Mr.Lasol se siellä taas heräsi. Tais juomat loppua yllättäen, kun ei käsi vapise liikaa ja pystyy naputtaa näppistään. Taitaa tähän mennessä jo laulella "selvästi hyvä päivä, hyvästi selvä päivä..."

Onko tämä mr. Lasol joku monista sivupersoonistasi? Onko bmw-palsta monologi jokin uusi terapiamuoto?

• 6969

pena ja tero, 69, nyt!

• Heikki ja Tauski

Olipa hieno ilta eilen. Kateltiin netistä bemukuvia :)

• Masa&Vili Myrtsistä

Eihä? Me ziigattiin suditusvideoita :) Kyllä siinä kumi palo! Jos meillä ois ollut kumi käytössä jälkimeiningeissä, niin sekin olis varmasti sulanu! ;-P

• Tero Vee

Mä rakastan mun pemaria ja bathmatea. Mä yritän kyl rikkoo tän myytin mutkun toi bathmate on vissiin rikki... mä en ymmärrä :'(

• Armas B

Onks Penaa tai sen bemarii tai peppulii näkyny????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe